KPN reviews

2.5

Fytuu
02-02-2023

Super slechte klantenservice sommige hebben totaal geen respect en als je niet uitkijkt wordt je uitgescholden ook nog. Ik heb gesprekken opgenomen en zal het op social media posten ook nog. Subay ruisman 505 een van de mensen die totaal geen respect heeft. Later in de toekomst zal ik sws overstappen met het hele gezin wij hoeven niks met jullie onzin.

Victor
12-01-2023

Glasvezel aangevraagd begin November 2022, 12 januari en nog steeds geen schot in de zaak, trieste bedoening.

Annie
01-12-2022

Gebruik gemaakt van de Black Friday aanbieding 1 Giga glasvezel abonnement. Ben al klant via mijn mobiel abonnement. Dus alles online geregeld via de MijnKPN app. Bevestiging ontvangen via de mail. Maar wat blijkt 3 dagen laten via de mail alles geannuleerd! Waarom stond er niet bij. Privacyredenen neem contact op met de klantenservice. Postcodecheck zegt wél glasvezel te hebben op mijn adres. Maar na 45 minuten aan de lijn bij de klantenservice te hebben gehangen kwamen ze met het verlossende antwoord: ik kan wel een 200 mb glasvezel abonnement nemen (voor hetzelfde bedrag als de 1 gb!) En dan kijken ze de komende maanden wel of de 1 Gb wel kan. Hoezo wel kan? Er hangt een glasvezel kastje in mijn meterkast. De postcodecheck zegt óók dat ik een glasvezel aansluiting heb. Maar de de afdeling bestellingen van de KPN zegt van niet. Koekkoek.

Yura
29-11-2022

Super slecht! Heel vaak moeten bellen om alles in orde te krijgen. Dan eerst een bandje door met tig onzin keuzes voordat je eindelijk iemand aan de lijn hebt :( en diegene snapt het dan ook vaka niet om zo weer tig keer doorverbonden te worden wat mega veel tijd en irritatie kost.

24-11-2022

Bar en boos bij de kpn. 4 wifi versterkers gekocht. En ddxwifi word slechter en slechter. Meer dan 2 uur kontakt gehad met de kpn. Jammer maar helaas.

Wie weet een goed alternatief ziggo bijvoorbeeld. Ik ga bj de kpn alles opzeggen.

Melissa
24-11-2022

Slecht zaak. Al bijna 10 jaar vaste klant en met de black friday kan er nog geen korting vanaf. Dit is alleen voor nieuw klanten.

Arie
08-11-2022

Heb zojuist een tel gesprek gehad met afdeling klantbehoud. Dit om eventueel mijn abonnement voor zowel vast als mobiel te verlengen. Dan zou je denken dat s=ze iets doen voor klantbehoud. Tenslotte als nog binnen moet komen bij KPN bieden ze een soundbar of een tv of 6 maanden sterk verlaagde prijs. Niet als je klant bent dus. Dan mag je kiezen tussen 6 maanden een korting van 5 euro of 3 maanden een korting van 10 euro. Ik ga dus weg bij KPN om reden dat ze niets doen voor vaste klanten.

Ulrich
05-11-2022

SUPERSLECHT. Klein zakelijk abonnement; bij verhuizing op tijd aangegeven dat ik ging verhuizen en internet op het nieuwe adres wilde. Was mogelijk om vooraf te regelen. Nee, toch niet, moest na de verhuizing, maar dan was het binnen 3 dagen rond. Nee toch niet, op zijn snelst 10 dagen. Na activatie zou het meteen werken. Nee, toch niet, modem doet het niet. Twee sessies bellen met de klantenservice, geen resultaat. Er kon een monteur komen, maar pas over anderhalve week. Eigen zaak, met een maand zonder internet! kan toch niet. Heb het maar anders opgelost.

29-09-2022

KPN zou ivm een afspraak voor het glasvezelnetwerk bij langskomen op een bepaalde dag tussen 13u-17u. Ben daar de hele middag voor thuis gebleven maar er is niemand langs gekomen. Vervolgens bel ik ze hierover, sta ik letterlijk een uur in de wacht, en als ik dan net aan de beurt ben krijg ik ineens een voicemailbericht met "al onze lijnen zijn bezet, spreek wat in en wij bellen u terug". Uhh ja, dat hadden ze me een uur geleden ook kunnen vertellen. Zeer slechte service.

Vera
15-09-2022

KPN zijn een stel drammerige stalkers. Echt hoe vaak ik nou al niet gebeld word door allerlei k*t nummers die uiteindelijk van KPN blijken te zijn om me van alles aan te smeren. Ik heb nou al voor de zoveelste keer verzocht om mij uit de database te halen en te kappen met me lastig te vallen, maar het gaat maar door.

Tyf een keer op joh, deze manier werkt alleen maar averechts. Echt hinderlijk zijn jullie.

Dénise
29-08-2022

Ik geef alleen het cijfer 3 omdat ik bijna altijd goed bereik heb, anders had ik geen ster gegeven. Al bijna 10 jaar klant bij KPN met het hele huishouden en omdat wij alleen de tv beëindigd hebben kunnen ze mij niet van dienst zijn met een aanbieding voor het verlengen van een abonnement, toen ik aangaf dat ik over zou stappen naar een andere provider zei de verkoper aan de telefoon 'is goed mevrouw moet u doen'. Als je zo behandeld word na jaren dan adviseer ik niemand om voor KPN te kiezen.

Natalia
24-08-2022

Probeer al 2 dagen klantenservice te bereiken, maar daar zit niemand. Wordt verteld in te loggen bij mijn kan.

Maar dat gaat niet, want ik krijg een error.

Dus geen contact mogelijk, omdat er eerst ingelogd moet worden. Ik kan dus niet (meer) inloggen, en de telefonische hulpdienst is zo te merken volledig gestopt.

Dan heb ik er ook helemaal niets aan

Mike
05-08-2022

Onbeschoft aan de telefoon ,niet goed geholpen en door geschakelt naar roamler ,na 21 min maar opgehangen ,roamler is net zo slecht als kpn ,soort zoekt soort

Cees
04-08-2022

Slechte communicatie. Er komt een digitenne die nooit besteld is. Wordt na veel gedoe geannuleerd. Maar helaas niets lukt. Telefoonabonnement prijs afgesproken voor 24 maanden maar wordt 2.50 te veel afgeschreven. Na 6 maal bellen nog steeds niet opgelost. Jammer maar waas.

02-08-2022

Onfatsoenlijke klantenservice. Weinig geduld en onvriendelijk.

Pim
31-07-2022

Zeer slechte service. Glasvezelkabel werkt niet meer, moet vervangen. Wordt als goed is 15 augustus gerepareerd (4 weken na ontstaan probleem). Na tientallen euro’s aan belkosten met storings/reparatie afdeling dongel gekregen als noodoplossing voor internet. Als MB s op, zouden deze bijgevuld worden. Maar mooi niet dus, kastje naar de muur, servicedesk moet nu een formulier naar een andere afdeling sturen hiervoor. 😡 dit is echt de zoveelste paarse krokodil

Indira
29-07-2022

1 is nog teveel. Wat een smerig bedrijf.

Niemand me me verder helpen. Sinds 3 maanden ontvangen we ineens facturen (betreft een oude aansluiting op een oud adres) Die werkelijk nergens op slaan.

NIEMAND kan dit stil zetten of afsluiten.

Al 40 x gebeld maar het lost niks op. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd en zo nog 5 x terug. bah bah

14-07-2022

Grootste oplichters ooit.

Mijn moeder is al jaren klant en wist niks af van het compleet pakket.

Ikzelf ben ook al jaren klant en heb dit altijd gehad.

Nu wil ik dit activeren en is dit niet mogelijk online, klantenservice hierover gesproken en na meerdere malen te zijn doorverbonden zeggen ze het geregeld te hebben maar hebben ze de helft van de compleet pakket maar geactiveerd en een krijg je te horen dat dit het complete pakket is.

Ikzelf heb dit vorige maand nog opnieuw afgesloten ivm verhuizing.

Dus ze liegen gewoon glas hard in je gezicht.

Bij deze zijn ze mij na 22 jaar, mijn zusje na 10 jaar en mijn moeder na 8 jaar kwijt met het abonnement.

Vieze oplichters!

Michel
06-06-2022

Waardeloos bundel op en gebeld om meer. Nooit gehad blijft zeer langzaam. Nog even dan kan ik weer terug naar de andere provider die wel luisteren en doen wat ze zeggen grote teleurstelling kpn

Charissa
06-05-2022

Zeer slecht! De glasvezel moet aangesloten worden. Was eerst week 17 nu weer week 19 kunnen ze overigens ook niet garanderen.

Inmiddels al 2 maanden verder nog steeds niets.

Ben van plan om over te stappen dan zijn ze een goed betalende zakelijk klant kwijt!