Medpets reviews

5.6
Positief40%
Neutraal0%
Negatief60%
PeriodeLaatste 12 maanden202320222021
Geen lid
Monique
08-01-2024

Altijd snelle levering. 1 x verkeerd pakket gekregen. Super klantenservice .zeer tevreden

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

JP
02-12-2021

September een bestelling geplaatst. Product nog steeds niet ontvangen, wordt iedere keer nieuwe verzenddatum doorgegeven.

Dat doen ze wel netjes maar mag toch echt wel keer geleverd worden. Producten uit China zijn zelfs sneller.

Gertun
02-12-2021

Heel goede ervaring

Bestelling was kwijt geraakt 1 mailtje en er werd de zelfde dag een nieuw pakje opgestuurd

TOP BEDRIJF

Stéphan
21-08-2020

Vreselijke klantenservice

Verkeerde informering bij de klantenservice, laten "kanttekeningen" zoals de service het noemt achterwege. als je de klantenservice opbelt reageren ze uiterst brutaal en onprofessioneel. Je vraagt twee keer iets na bij de klantenservice, vervolgens ontvang je het product en blijkt de verstrekte informatie totaal onjuist.

Macaatje
06-02-2020

Geen duidelijke communicatie over levertijden

Ik heb 2x een internet bestelling bij dit bedrijf geplaatst. Op het moment dat je de spullen uitkiest en in je winkelmand plaatst dan staat er bij of iets op voorraad is, binnen 1 of 2 werkdagen leverbaar of een langere levertijd heeft.

Dus bestelling geplaatst op vrijdag 31 januari, spullen waren op voorraad volgens de site. Krijg netjes bericht dat maandag 3 februari de levering komt. Maandag geen levering, dinsdag geen levering. Op woensdag een bericht dat de gehele levering op 24 (!) februari komt. Ruim 3 weken na bestelling.

De gehele levering van 8 artikelen wordt vastgehouden omdat 1 artikel niet leverbaar is op dat moment. Geen initiatief vanuit klantenservice om alvast een deellevering te doen.

Nu bleek dat het ene artikel niet meer in assortiment terugkomt. Leveren van ander merk uit hun assortiment (bijbetaling aangeboden) kon niet, dat zou niet te verwerken zijn in klantsysteem.

Nee, ik moest dan opnieuw een bestelling plaatsen voor het vervangende artikel (en de verzendkosten betalen?) Omslachtig.

In 2019 hetzelfde euvel; tijdens bestellen alles op voorraad volgens website. Blijkt van niet en dan kun je weken op je spullen wachten. Klantenservice zou actiever de klant kunnen benaderen. Al was het maar om alvast een deellevering voor te stellen.