Slechte ervaring ,na er een paar x besteld te hebben en altijd goed aangekomen nu de laatste 2 bestellingen zijn 1 grote ellende bij de ene bestelling moet ik nog ruom 75 euro gaan terug krijgen en dat is nu 14 dagen geleden en na afgelopen week een nieuwe bestelling gedaan en het duurste ontbreekt en klantenservice vanaf vrijdag gebeld en zijn niet te bereiken dus ik bestel hier zeker nooit meer
Bestelling gedaan en betaald maar vervolgens geen levering. Klacht wordt niks mee gedaan!
Een aanfluiting, koop hier niks!
Wat een vreselijk bedrijf! ik zal iedereen afraden hier te bestellen. Ik heb keurig netjes direct mijn bestelling betaald op 21 augustus en het is nu inmiddels 2 september nog steeds geen bestelling binnen. Vandaag maar opnieuw de klantenservice geprobeerd te bellen en na 30 minuten in de wacht is de verbinding door hen verbroken. Wat een aanfluiting dit!
De dozen van twee artikelen waren al open en vervormd. Eén artikel (dat het duurste is) ontbreekt in de doos. De rest van de dozen is in goede staat, dus het is niet de schuld van het bezorgbedrijf.
Ook bij mij is een kapotte zak voer aangekomen! En ook bij mij antwoorden zij niet meer. Ze willen en komen niet met een oplossing en zetten de betaling door.
De klacht die ik heb lees ik al in grote getalen hier! Het zegt genoeg
Hierbij zal ik al mijn vrienden die daar ook bestellen afraden daar nog te bestellen. Dit ivm een bepaalde voeding die onze honden wel kunnen verdragen en dan door brekz makkelijk gezegd wordt dat je die voeding uit de kapotte zak gewoon kan geven. 🤔😂
Niet te woord staan, geen contact mogelijk dus zal er iets moeten gebeuren
What a pity 0 is not an option. I ordered a sealed tray of 12 tins of dog food. On arrival several of the tins were damaged and one had burst open, there were flies all over the tins and larvae growing on several. The smell was like dead bodies so i had to throw the whole tray away outdoors as I didn't want me or my dog to get sick.
It took 3 weeks for customer service to respond to my email, in which they offered a refund for ONE tin out of 12, thus leaving me some 30 eur out of pocket and inconvenienced by having to re order the food from a different retailer.
I have video evidence of the damage and will be exploring legal avenues if they do not refund me for the full tray of food.
Ontzettend onbeschoft bedrijf. Product besteld wat niet geleverd werd, daarop contact opgenomen maar geen reactie ontvangen. Daarop bestelling geannuleerd, toen kwam er ineens wel een reactie. Aangegeven alsnog te willen annuleren, ook daar werd vervolgens niet op gereageerd. Na aandringen reageerde men met 'vervelend dat u een verkeerd product hebt besteld' terwijl dit niet mijn bericht en annulering betrof. Wederom contact gezocht en wederom geen reactie ontvangen. Officiële klacht ingediend en restitutie verzocht en tot op heden geen reactie. Er rest dus niets anders dan negatieve reviews te schrijven. Nooit meer hier iets bestellen.
Bestelling niet compleet, telefonisch niet bereikbaar, mails wordt niet op gereageerd, zeer slechte service
Ordered cat food but they delivered the wrong one…I sent an email but no response & calling was impossible, only an answering machine 😞🤔👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻
Bestelling voor de deur achtergelaten en volledig verregend. Brekz reageert niet op mails, contactformulier werkt niet, telefonisch niet bereikbaar. Afrader.
Eerlijke prijzen.
Bestelling na 2 dagen ontvangen.
Er was een probleem met de verpakking van een spray product, waardoor deze grotendeels was uitgelopen. De klantendienst heeft op korte termijn een goede oplossing aangeboden.
Tevreden.
Prima voer voor een mooie prijs. Leveringen per post voldoet prima. Bestel al bijna 2 jaar ons hondenvoer, nooit problemen gehad. Derhalve geen ervaring met klantenservice.
Niet aan beginnen!
Slecht bereikbaar en lossen problemen niet op en DPD levert standaard de pakketten bij pick up en pakketten zijn beschadigd.
Wees gewaarschuwd!
Wat een ontzettend slechte klantenservice heeft Brekz. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een bestelling kapot aankomt. Maar om een klant dan af te schepen met 5% korting op een volgende bestelling terwijl het om een zak dieetvoer voor katten gaat van € 40 is ronduit schandalig. En dan nog niet te spreken over de klantenservice medewerkers die ronduit ongeïnteresseerd zijn, je klacht totaal niet serieus nemen en je vervolgens gewoon afkappen. Dit was de laatste bestelling bij Brekz. Ik betaal liever iets meer, dat als er iets niet goed gaat met de bestelling het op een nette manier opgelost wordt Blijkbaar staat klanttevredenheid niet hoog in het vaandel bij Brekz.
Ik heb hier nu een paar keer producten besteld voor onze honden en het wordt elke keer netjes binnen een aantal dagen geleverd.
Hondenkussen van zeer slechte kwaliteit. Na 1 dag al scheuren. Klantenservice geeft aan dat het product krasbestendig is en niet krabbestendig. Hoe ontstaan krassen? Juist, door te krabben.
Klantenservice is zeer slecht bereikbaar. Ik koop er nooit meer wat.
Mooie aanbiedingen, gratis verzending, betrouwbare online dierenspeciaalzaak + apotheker. Ontwormingstabletten, nat- en droogvoer (aanbevolen door dierenarts), snacks, oogverzorging: vochtige wegwerp pads, kattenbakvulling, kattenbak, speelgoed en accessoires te koop. Bestellingen altijd in goede orde en compleet ontvangen. Status verzending kun je volgen via Track and trace DPD. Ben vaste klant vanaf 2020 en kan Brekz.nl van harte aanbevelen.
Maandag besteld maar niets ontvangen. Telefoon word niet opgenomen. Mail niet op gereageerd. Ik ga aangifte doen en ik adviseer dat de rest dat ook doet
Net zoals veel anderen, twee weken geleden besteld maar niets geleverd gekregen en op mail wordt niet gereageerd.
Zelfs een 1 is een te hoge beoordeling voor die bedrijf. Geen bereikbaarheid, veel te late levering en kapotte producten ontvangen. Niet bereikbaar per telefoon en geen reqctie op mail
koop niet bij dit waardeloze bedrijf!