Brekz.nl reviews

1.9
Laatste 12 maanden20232022

Recente Brekz.nl ervaringen

16-04-2024

Prima voer voor een mooie prijs. Leveringen per post voldoet prima. Bestel al bijna 2 jaar ons hondenvoer, nooit problemen gehad. Derhalve geen ervaring met klantenservice.

Rw
09-04-2024

Niet aan beginnen!

Slecht bereikbaar en lossen problemen niet op en DPD levert standaard de pakketten bij pick up en pakketten zijn beschadigd.

Wees gewaarschuwd!

Angela
18-03-2024

Wat een ontzettend slechte klantenservice heeft Brekz. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een bestelling kapot aankomt. Maar om een klant dan af te schepen met 5% korting op een volgende bestelling terwijl het om een zak dieetvoer voor katten gaat van € 40 is ronduit schandalig. En dan nog niet te spreken over de klantenservice medewerkers die ronduit ongeïnteresseerd zijn, je klacht totaal niet serieus nemen en je vervolgens gewoon afkappen. Dit was de laatste bestelling bij Brekz. Ik betaal liever iets meer, dat als er iets niet goed gaat met de bestelling het op een nette manier opgelost wordt Blijkbaar staat klanttevredenheid niet hoog in het vaandel bij Brekz.

Inge
07-03-2024

Ik heb hier nu een paar keer producten besteld voor onze honden en het wordt elke keer netjes binnen een aantal dagen geleverd.

Gerben
20-02-2024

Hondenkussen van zeer slechte kwaliteit. Na 1 dag al scheuren. Klantenservice geeft aan dat het product krasbestendig is en niet krabbestendig. Hoe ontstaan krassen? Juist, door te krabben.

Klantenservice is zeer slecht bereikbaar. Ik koop er nooit meer wat.

Dianne
08-02-2024

Mooie aanbiedingen, gratis verzending, betrouwbare online dierenspeciaalzaak + apotheker. Ontwormingstabletten, nat- en droogvoer (aanbevolen door dierenarts), snacks, oogverzorging: vochtige wegwerp pads, kattenbakvulling, kattenbak, speelgoed en accessoires te koop. Bestellingen altijd in goede orde en compleet ontvangen. Status verzending kun je volgen via Track and trace DPD. Ben vaste klant vanaf 2020 en kan Brekz.nl van harte aanbevelen.

Michel
01-02-2024

Maandag besteld maar niets ontvangen. Telefoon word niet opgenomen. Mail niet op gereageerd. Ik ga aangifte doen en ik adviseer dat de rest dat ook doet

26-01-2024

Net zoals veel anderen, twee weken geleden besteld maar niets geleverd gekregen en op mail wordt niet gereageerd.

Mo
25-01-2024

Zelfs een 1 is een te hoge beoordeling voor die bedrijf. Geen bereikbaarheid, veel te late levering en kapotte producten ontvangen. Niet bereikbaar per telefoon en geen reqctie op mail

koop niet bij dit waardeloze bedrijf!

Chantal
25-01-2024

3 januari voor 80 euro hondenvoer besteld , niks binnen, telefonisch niet bereikbaar en per mail wordt ook niet gereageerd , waardeloos!

Fred
20-01-2024

Maandag 14 januari hondenvoer besteld en betaald. Krijg ik op 20 januari! een email dat het vertraagd is. Waardeloos dit.

Mariska
20-01-2024

Op 5 januari besteld en betaald tot op heden geen levering. Telefonisch contact is niet mogelijk. Ik maak mij grote zorgen dat het bedrijf failliet is en ik mijn 200 euro kwijt ben.

Miranda
17-01-2024

Voor ons nóóit méér.

Erg lange levertijd

Geen telefonisch contact mogelijk.

Verpakking komt helemaal kapot aan en is weer wat geplakt.

Wij bestellen hier nóóit meer.

15-01-2024

Bestelling 10 dagen geleden geplaatst, nog steeds niet verzonden. Telefonisch niet bereikbaar. Mails geen deftige reactie. Ik zal hier nooit meer iets kopen . Hopelijk lezen de mensen eerst de reviews alvorens hierbij te bestellen, want waarschijnlijk komt je huisdier zonder eten te zitten!

Marije
15-01-2024

8 jan. 2024 besteld. Het is nu 15 jan. Geen bericht. In account staatnog steeds dat de betaling is ontvangen en de order wordt 'verzameld'.

Op antwoordformulier en mail een standaardbevestiging gekregen ('wij zullen u zsm antwoorden'). Telefonisch is men niet bereikbaar, ook niet tijdens de uren dat men dat wel zou moeten zijn.

Dit komt niet goed over. Vrees onderhand dat ik mijn 70 euro kwijt ben.

Steven
15-01-2024

Op 3 januari 2024 bestelling gedaan. 10 dagen later blijkt de bestelling nog steeds op "Uw bestelling wordt verzameld" te staan. Tot twee maal toe gebeld naar het opgegeven nummer en binnen de opgegeven tijden maar krijg antwoordapparaat dat meldt dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn en de verwijzing naar de site voor de tijden waarop men telefonisch bereikbaar zou zijn.

Contactformulier ingevuld met de vraag waar het wachten op is en waarom men telefonisch onbereikbaar op tijden dat men zegt telefonisch bereikbaar te zijn. Ook hier geen enkele reactie op gehad.

Kortom, dienstverlening ver beneden peil.

Jolanda
05-01-2024

Heb op 29 december bestelling gedaan. Dpd heeft het retour gezonden. Vanaf 2 januari aan het mailen rn contactformulieren ingevuld maar nul reactie. Hoop dat ik mijn geld nog terug zie! mij zien ze niet meer terug! zeer klantonvriendelijk bedrijf die schijt hebben aan de klanten! mijn advies bestel hier niks meer!

Bij deze ben ik klant af!

Maaike
19-12-2023

Slechte klantenservice. Jaren vaste klant en dan door een bug in je systeem een pakket laten bezorgen op een adres waar je al twee jaar niet meer woont. Om vervolgens niet bereikbaar te zijn als klantenservice en mij geld wil laten betalen om het op te laten halen?! Ben al sinds 8 dec aan het mailen, en maar weigeren op te lossen. Telefonisch totaal niet bereikbaar ook. Klant kwijt!

Marcy
13-12-2023

Waardeloos probeer te bestellen lukt niet waardeloze site brekz Waardeloos

Tjipke
13-12-2023

29/11 bestelling gedaan. Nog niks ontvangen (13/12). Alle voorgaande bestelling gingen gewoon goed, soms maximaal 3 dagen wachten maar dat was te doen. Per mail en telefoon niet te bereiken/geen reactie.

Meer Brekz.nl reviews