Brekz.nl reviews

PeriodeLaatste 12 maanden20212020
Misha
23-11-2022

Waardeloos en riekt naar oplichting. Bestelling wordt niet verstuurd, op mails wordt niet gereageerd en telefonisch onbereikbaar.

Hier dus NIET bestellen!

Joke
19-06-2022

De bestelling wordt niet geleverd bij mij. Na diverse mails moet ik een betrouwbaarheids verklaring tekenen dat ik hun niet oplicht. Ik vraag mij af wie wie oplicht.

Koop hier niets ze zijn telefonisch niet bereikbaar en mailen is eindeloos wachten.

Rodriguez
23-03-2022

Ik heb een slechte ervaring met deze winkel. Ik heb iets besteld en ik kreeg een andere product dan dat ik besteld had. In de tussentijd hebben ze die fout aangepast op hun website. Na 2 keer mailen blijven ze volhouden dat ik op mijn eigen kosten het product kan terugsturen. Als je zo met klanten omgaat heb je denk ik niet echt interesse in tevreden klanten. Ik heb wat onderzoek gedaan op het internet en ik lees dat dit vaker gebeurt bij deze winkel. Dus ik bestel hier nooit meer iets!

Geert-Jan
Geert-Jan
29-06-2020

Retourzending kwijtgeraakt

Produkten voldeden niet aan verwachting en hebben de ongebruikte, niet geopende verpakkingen retour gestuurd volgens de procedure van de site. (binnen 14 dagen na levering) Vervolgens na een week wachten een mail gestuurd met de vraag of mijn produkten aangekomen waren en wanneer ik het resterende bedrag terug kon zien op mijn rekening.

Blijkt vervolgens dat ze het pakketje nog niet ontvangen hebben terwijl de track & trace van Post.nl aangeeft dat het netjes afgeleverd is.

Nu maar afwachten of ik mijn geld ooit nog terug zie. Je gaat er toch vanuit dat met zo'n gerenommeerd bedrijf (ahum) als Brekz je goederen en zaken netjes afgehandeld worden.