Brekz.nl reviews

Laatste 12 maanden20232022

Recente Brekz.nl ervaringen

Laura
20-07-2024

What a pity 0 is not an option. I ordered a sealed tray of 12 tins of dog food. On arrival several of the tins were damaged and one had burst open, there were flies all over the tins and larvae growing on several. The smell was like dead bodies so i had to throw the whole tray away outdoors as I didn't want me or my dog to get sick.

It took 3 weeks for customer service to respond to my email, in which they offered a refund for ONE tin out of 12, thus leaving me some 30 eur out of pocket and inconvenienced by having to re order the food from a different retailer.

I have video evidence of the damage and will be exploring legal avenues if they do not refund me for the full tray of food.

Celina
10-07-2024

Ontzettend onbeschoft bedrijf. Product besteld wat niet geleverd werd, daarop contact opgenomen maar geen reactie ontvangen. Daarop bestelling geannuleerd, toen kwam er ineens wel een reactie. Aangegeven alsnog te willen annuleren, ook daar werd vervolgens niet op gereageerd. Na aandringen reageerde men met 'vervelend dat u een verkeerd product hebt besteld' terwijl dit niet mijn bericht en annulering betrof. Wederom contact gezocht en wederom geen reactie ontvangen. Officiële klacht ingediend en restitutie verzocht en tot op heden geen reactie. Er rest dus niets anders dan negatieve reviews te schrijven. Nooit meer hier iets bestellen.

13-06-2024

Bestelling niet compleet, telefonisch niet bereikbaar, mails wordt niet op gereageerd, zeer slechte service

Tracey
07-06-2024

Ordered cat food but they delivered the wrong one…I sent an email but no response & calling was impossible, only an answering machine 😞🤔👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻👎🏻

Jaime
04-06-2024

Bestelling voor de deur achtergelaten en volledig verregend. Brekz reageert niet op mails, contactformulier werkt niet, telefonisch niet bereikbaar. Afrader.

Nick
27-04-2024

Eerlijke prijzen.

Bestelling na 2 dagen ontvangen.

Er was een probleem met de verpakking van een spray product, waardoor deze grotendeels was uitgelopen. De klantendienst heeft op korte termijn een goede oplossing aangeboden.

Tevreden.

16-04-2024

Prima voer voor een mooie prijs. Leveringen per post voldoet prima. Bestel al bijna 2 jaar ons hondenvoer, nooit problemen gehad. Derhalve geen ervaring met klantenservice.

Rw
09-04-2024

Niet aan beginnen!

Slecht bereikbaar en lossen problemen niet op en DPD levert standaard de pakketten bij pick up en pakketten zijn beschadigd.

Wees gewaarschuwd!

Angela
18-03-2024

Wat een ontzettend slechte klantenservice heeft Brekz. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een bestelling kapot aankomt. Maar om een klant dan af te schepen met 5% korting op een volgende bestelling terwijl het om een zak dieetvoer voor katten gaat van € 40 is ronduit schandalig. En dan nog niet te spreken over de klantenservice medewerkers die ronduit ongeïnteresseerd zijn, je klacht totaal niet serieus nemen en je vervolgens gewoon afkappen. Dit was de laatste bestelling bij Brekz. Ik betaal liever iets meer, dat als er iets niet goed gaat met de bestelling het op een nette manier opgelost wordt Blijkbaar staat klanttevredenheid niet hoog in het vaandel bij Brekz.

Inge
07-03-2024

Ik heb hier nu een paar keer producten besteld voor onze honden en het wordt elke keer netjes binnen een aantal dagen geleverd.

Gerben
20-02-2024

Hondenkussen van zeer slechte kwaliteit. Na 1 dag al scheuren. Klantenservice geeft aan dat het product krasbestendig is en niet krabbestendig. Hoe ontstaan krassen? Juist, door te krabben.

Klantenservice is zeer slecht bereikbaar. Ik koop er nooit meer wat.

Dianne
08-02-2024

Mooie aanbiedingen, gratis verzending, betrouwbare online dierenspeciaalzaak + apotheker. Ontwormingstabletten, nat- en droogvoer (aanbevolen door dierenarts), snacks, oogverzorging: vochtige wegwerp pads, kattenbakvulling, kattenbak, speelgoed en accessoires te koop. Bestellingen altijd in goede orde en compleet ontvangen. Status verzending kun je volgen via Track and trace DPD. Ben vaste klant vanaf 2020 en kan Brekz.nl van harte aanbevelen.

Michel
01-02-2024

Maandag besteld maar niets ontvangen. Telefoon word niet opgenomen. Mail niet op gereageerd. Ik ga aangifte doen en ik adviseer dat de rest dat ook doet

26-01-2024

Net zoals veel anderen, twee weken geleden besteld maar niets geleverd gekregen en op mail wordt niet gereageerd.

Mo
25-01-2024

Zelfs een 1 is een te hoge beoordeling voor die bedrijf. Geen bereikbaarheid, veel te late levering en kapotte producten ontvangen. Niet bereikbaar per telefoon en geen reqctie op mail

koop niet bij dit waardeloze bedrijf!

Chantal
25-01-2024

3 januari voor 80 euro hondenvoer besteld , niks binnen, telefonisch niet bereikbaar en per mail wordt ook niet gereageerd , waardeloos!

Fred
20-01-2024

Maandag 14 januari hondenvoer besteld en betaald. Krijg ik op 20 januari! een email dat het vertraagd is. Waardeloos dit.

Mariska
20-01-2024

Op 5 januari besteld en betaald tot op heden geen levering. Telefonisch contact is niet mogelijk. Ik maak mij grote zorgen dat het bedrijf failliet is en ik mijn 200 euro kwijt ben.

Miranda
17-01-2024

Voor ons nóóit méér.

Erg lange levertijd

Geen telefonisch contact mogelijk.

Verpakking komt helemaal kapot aan en is weer wat geplakt.

Wij bestellen hier nóóit meer.

15-01-2024

Bestelling 10 dagen geleden geplaatst, nog steeds niet verzonden. Telefonisch niet bereikbaar. Mails geen deftige reactie. Ik zal hier nooit meer iets kopen . Hopelijk lezen de mensen eerst de reviews alvorens hierbij te bestellen, want waarschijnlijk komt je huisdier zonder eten te zitten!

Meer Brekz.nl reviews