Mijndierenpenning.nl244 ervaringen

Door
14-06-2019

Verzending is lang onderwegj

Penning besteld met een extra haakje.
De bestelling wordt heeeel laat geleverd, omdat het uit Amerika moet komen. Dus verzending binnen 24 uur kan wel kloppen maar dan heb je het nog lang niet in huis.
Het extra haakje, waar dik voor betaald moet worden, is niet groter dan 1,5 cm. Het gratis ringetje dat erbij geleverd wordt is niet groter dan 0,5 cm.
Op de afbeelding ziet het eruit als een stevige sleutelring.

Hilde
07-06-2019

Best niets kopen van dit bedrijf

Ik heb 2 penningen voor mijn hond besteld, niets ontvangen. Bij navraag zouden ze opnieuw verstuurd worden als ik nogmaals de portkosten betaalde: dit heb ik gedaan en opnieuw niets ontvangen. Echt schandalig!

Anne-lore
02-06-2019

Betaald maar niks ontvangen.

Besteld betaald na 3 weken nog niks ontvangen. Diverse mail gestuurd Nu moet ik nog eens verzendkosten betalen omdat adresgegevens niet zouden kloppen. Sturen zelf een mail met goede gevens maar geen straatnaam. Was mijn fout zeggen ze. Ja daag. Mijn ervaring nooit meer iets bestellen daar. Oplichters praktijken zijn dit. Helaas deze reviews te laat gezien

Wilma
30-05-2019

Frauduleus

Wel betaald niets ontvangen.
Nu zou ik nog een keer verzendkosten moeten betalen zodat ze hem op zouden sturen.
Malafide bedrijf: Niet mee in zee gaan!

Barbara
Barbara
26-05-2019

Lange levertijd

Op 9-5 heb ik 5 penningen besteld, pas op 22-5 ontvangen. Maaarrr, wel ontvangen dus! Persoonlijk vind ik de penningen wat dun maar het ziet er verder wel netjes uit. Kwam in een leuke, kartonnen envelop. Volgende keer zal ik ze toch ergens anders bestellen, kan vast goedkoper en sneller!
Minpunten: zeer lange levertijd, slechte contact mogelijkheden, geen adres, Amerikaans bedrijf, je moet geduld hebben.
Pluspunten: helaas, geen.

Asteen
16-05-2019

Niks ontvangen

Een paar dagen na dat ik de bestelling al zou moeten krijgen heb ik een mail gestuurd. Niks ontvangen.
Helaas heb ik de recenties te laat gelezen.
Echte afrader! kans is groot dat je je geld krijt bent

13-05-2019

Geleverd, op tijd en volgens verwachting

Ondanks alle negatieve berichten die ik zag na de bestelling gewoon netjes op tijd ontvangen en geheel naar verwachting. ut kan dus toch :+)

Alex
13-04-2019

Nooit meer wat gehoord

Hondenpenning besteld en betaald, niets ontvangen en er wordt ook niet op mailtjes gereageerd. Het zijn oplichters, niets van bestellen dus!

Dana
Dana
06-03-2019

Zeker nooit bestellen !

Bestelling betaald, nooit ontvangen, idem zoals allen hierboven. Malafide firma. Ik laat het hier niet bij.

Patricia
05-03-2019

Positieve ervaring!

De penning wat later ontvangen dan voorzien maar was wel vriendelijk ingelicht om nog een paar dagen geduld te hebben. En inderdaad na een paar dagen zat de penning in een leuke enveloppe in de brievenbus. Ik was wat bang na de reviews hier maar voor mij was het een positieve ervaring!

Gj
26-02-2019

Nepfirma

6 januari besteld; u moet even geduld hebben.
26 februari niets ontvangen.

Albert
22-02-2019

Communicatie is ze onbekend

Wacht ook te lang op de bestelling.
Reageren op contactverzoeken is ze vreemd.

Ron
20-02-2019

Stelletje ratten!

Penning besteld. 2 weken wachten en nog niets ontvangen. Kletsverhalen dat de penning in de VS wordt gemaakt. Helaas pas later de reviews gelezen.
Niet bestellen dus.

Angela
14-02-2019

Helaas te laat reviews gelezen

Je gaat reviews lezen als je bestelling niet komt, zo ook bij mij ik heb ruim 2 weken geleden besteld en dacht mooie RvS penningen te krijgen, levertje 1-2 dagen suggereren ze. Mijn bestelling is intussen verzonden zeggen ze dus k ben benieuwd of er ooit iets binnenkomt

Petra
11-02-2019

Tevreden klant

Penning op tijd geleverd geen 2 dagen ,dat staat er ook niet als je goed leest . Met het weekend eraf precies 7 dagen en de penning was wel wat dunner dan ik had verwacht maar verder ziet hij er prima uit voor dat geld! Niks teveel betaald

Jolande
10-02-2019

Fout bij bestellen op website

Doordat de website een error gaf na de bestelprocedure, probeerde ik het opnieuw. Plots waren er twee bestellingen geplaatst.

Emailverkeer hierover lukt niet, ze snappen het niet of doen alsof ze het niet begrijpen en willen dan dat je de penning die teveel is aangetekend terugstuurt naar Miami. Dit kost meer dan de penning heeft gekost en je kan dan waarschijnlijk ook naar je centen fluiten.

Personen in de mail spreken geen nederlands maar lijken tekstblokken telkens te kopiëren en plakken.

Joost
05-02-2019

Helaas te laat ervaringen.nl gezien .

Penning besteld, betaald, maar nog steeds niets ontvangen, ondanks reclameren op hun website, want een telefoonnummer hebben ze niet .

Roel
29-01-2019

Bagger

Penning is van plastic, met de tekst erop gedrukt ipv een alu penning met gegraveerde tekst.

En ook nog eens 3 wekenn moeten wachten. Blijkt dat die zooi uit de VS moet komen. Lekker Co2 neutraal is dat.

Helaas te laat de reviews gelezen, had ik beter vooraf kunnen doen.

Monique
25-01-2019

Nog niets geleverd

Begin januari besteld en dan krijg je een mail dat het 5-7 dagen duurt omdat het uit Miami moet komen. Inmiddels zelf al 20x op e neer kunnen vliegen, maar die penning lukt het blijkbaar niet.

Als je een formulier invult krijg je de mededeling dat je nog even moet wachten.

Volgende week de laatste mail, anders geef ik ze aan bij de fraudehelpdesk.

Helaas te laat andere ervaringen gelezen.

Annelies
Annelies
18-01-2019

Niet bij kopen

Ze leveren niet! niet bij mijn dierenpenning bestellen! het is een buitenlands bedrijf en leveren niet, betalen ook niet terug terwijl er niet geleverd word. In het begin reageren ze nog op mailcontact maar dat is snel over. Dus niet kopen bij mijn duerenoenning!

Meer Mijndierenpenning.nl reviews
Welk cijfer geef jij Mijndierenpenning.nl?