Mijndierenpenning.nl259 ervaringen

Lies
29-11-2019

Blijven in gebreken met de leveing

Heel slechte organisatie wel geld innen maar niet leveren
Het zijn oplichters

Suzanne
29-10-2019

Nog steeds niets ontvangen

Vorig jaar een dierenpenning besteld via de website. Helaas las ik achteraf pas alle reviews, daar heb ik wel weer wat van geleerd. Met nog een beetje hoop lang gewacht maar op dit moment (een jaar later) nog steeds niets ontvangen €17,70 weggegooid. Na een paar maanden ook meteen afgemeld voor de aanbieding mails, blijven spammen maar niet sturen heel slecht

Gemma
22-10-2019

Nooit ontvangen

Ohh had ik meer eerder op deze website gekeken. Wij wachten op de penning, na bijna een maand niets ontvangen.
Er staat geen nummer, alleen optie om een mail te sturen.
Maar als ik onderstaande reacties lees vrees ik dat dit geen zin heeft.
Maar bij een andere website bestellen, helaas!

Lisanne
Lisanne
05-10-2019

Niet bestellen!

Helaas lees ook ik de ervaringen nu pas.
Ik heb de penning besteld op 25 augustus, inmiddels is het 5 oktober en nooit wat ontvangen. Er was beloofd dat het geld teruggestort zou worden als de penning op 27 september nog niet ontvangen was. Opzich een goede oplossing. Alleen reageren ze niet op mails gestuurd na 27 september, en het terugstorten is ook nog niet gebeurd.

Tamara
29-09-2019

Hondenpenning

Na 10 dagen de dierenpenning ontvangen, voldoet prima aan verwachtingen!

Avdm
28-08-2019

Tevreden

Nadat ik de reacties hier las, dacht ik geld kwijt.
Na 2 weken kreeg ik de penningen (2) en ze voldoen goed. Ze worden hier aardig op de proef gesteld, zwemmen en 30 graden. Ik heb ze nu 4 maanden.
Maar dat er logistiek iets moet gebeuren is wel duidelijk gezien de reacties.

Eveline
15-08-2019

Blij met de penningen!

Op 05-08-2019 heb ik twee penningen besteld via deze webshop. Ik ben achteraf recensies gaan lezen en deze waren zo negatief waardoor ik begon te twijfelen aan mijn aankoop.

Echter kreeg ik vandaag (15-08-2019) toch de penningen in de brievenbus. Ik ben dan ook blij verrast! De namen staan er duidelijk op. Het is niet van heel dik materiaal maar voor de prijs een prima penning! Ik ben tevreden! :-)

Carla
09-08-2019

Wanprestatie

Na 31 dagen en 4 mailtjes nog niets! 12.60 € in de sloot gegooid, jammer dat een bedrijf op deze manier mensen probeert op te lichten

Esther
31-07-2019

Niks ontvangen

Lees helaas nu pas alle andere klachten. Ook ik heb nog niks ontvangen. 2 penningen plus haakjes en 2 x een riem. helaas, daar gaat mijn geld

Iris
24-07-2019

Tot op heden niet ontvangen

Tot nu toe nooit ontvangen en gezien alle ervaringen ga ik er vanuit dat dit ook nooit meer gaat gebeuren.

Roosje
09-07-2019

Niet te vertrouwen

Eind mei heb ik als herinnering aan onze overleden hond 4 penningen besteld om aan onze sleutelbos te hangen. Helaas waren ze nog niet binnen voor wij op vakantie gingen en tot mijn verbazing waren ze ook nog niet binnen toen wij weer thuis kwamen.
Ik heb direct contact opgenomen met mijndierenpenning.nl, het duurde even voordat ik een reactie kreeg van Mantla. Volgens haar was mijn adres niet compleet en als ik nogmaals € 2,90 verzendkosten zou overmaken zou het alsnog worden opgestuurd.
Dit heb ik geweigerd en geëist dat ze of de bestelling alsnog in orde zouden maken of dat ze het bedrag weer terug op mijn rekening zouden storten.
Helaas heb ik nu pas gekeken naar de reviews en nu blijkt dat ik niet de enigste ben die opgelicht is!
Bestel niet! Het klopt gewoon niet!

Beppie
06-07-2019

Triest

Ook nooit wat ontvangen, helaas deze keer omdat het een klein bedrag betrof, de website niet gechecked.

Nou leermomentje, volgende keer doe ik het ook met kleine bedragen.

Oplichters.

Es
04-07-2019

Nooit wat ontvangen!

18 juni 2019 besteld en heb nog steeds niks ontvangen en ze beantwoorden ook je mails niet. Helaas vond ik pas vandaag de reviews, had ik ze maar eerder gezien dan had ik zeker weten niet besteld daar. Tot ziens geld.

Estelle
Estelle
03-07-2019

Koop hier nooit je dierenpenning

Heb zojuist op 22-05-19 een bestelling gedaan.
Vandaag is het 02-07-19 en nog steeds niks mogen ontvangen.
Bij de "bezorging'' op de website staat ''binnen 5-7 dagen. Wat een slechte service. Ik bestel hier nooit meer!

Niels
03-07-2019

Leveren niet, steeds zelfde excuus

9 juni een penning besteld. Regelmatig contact. Geven mijn adres op, zonder huisnummer. Zeggen dat de order dan terugkomt bij hen. Tegen extra betaling sturen ze het nogmaals toe. Ga ik uiteraard niet doen.

Domeinnaam staat bij een duitse registrar op naam van eurisko international llc.

Gevraagd om het geld terug te storten. Verwacht ik niets van.

Kees
24-06-2019

Frauduleuse website

Penning bestelt op 28 maart. Nooit aangekomen. Dan blijkt mijn adres niet te kloppen. Maar ze vragen wel om het correcte adres door hun doorgestuurd nogmaals te bevestigen. Na meerdere mail vragen ze opnieuw een bedrag van 2 90 euro verzendings kosten te storten zidat ze opnieuw kunnen versturen. Dreigmail haalt niets uit. Ze antwoorden gewoon niet meer.
Frauduleuse website. Oplichters.
En de belgische overheid doet hier niets tegen. Ipv deze website te blokeren. Laten ze deze gewoon hun gangen gaan. De belgische staat blijft ook in gebreke.
Zowel .nl als .be dezelfde fraudeurs
Laat u niet vangen. Ga gewoon bij een dieren speciaal zaak een penning halen. Scheelt u een hoop centen en gezeik

Door
14-06-2019

Verzending is lang onderwegj

Penning besteld met een extra haakje.
De bestelling wordt heeeel laat geleverd, omdat het uit Amerika moet komen. Dus verzending binnen 24 uur kan wel kloppen maar dan heb je het nog lang niet in huis.
Het extra haakje, waar dik voor betaald moet worden, is niet groter dan 1,5 cm. Het gratis ringetje dat erbij geleverd wordt is niet groter dan 0,5 cm.
Op de afbeelding ziet het eruit als een stevige sleutelring.

Hilde
07-06-2019

Best niets kopen van dit bedrijf

Ik heb 2 penningen voor mijn hond besteld, niets ontvangen. Bij navraag zouden ze opnieuw verstuurd worden als ik nogmaals de portkosten betaalde: dit heb ik gedaan en opnieuw niets ontvangen. Echt schandalig!

Anne-lore
02-06-2019

Betaald maar niks ontvangen.

Besteld betaald na 3 weken nog niks ontvangen. Diverse mail gestuurd Nu moet ik nog eens verzendkosten betalen omdat adresgegevens niet zouden kloppen. Sturen zelf een mail met goede gevens maar geen straatnaam. Was mijn fout zeggen ze. Ja daag. Mijn ervaring nooit meer iets bestellen daar. Oplichters praktijken zijn dit. Helaas deze reviews te laat gezien

Wilma
30-05-2019

Frauduleus

Wel betaald niets ontvangen.
Nu zou ik nog een keer verzendkosten moeten betalen zodat ze hem op zouden sturen.
Malafide bedrijf: Niet mee in zee gaan!

Meer Mijndierenpenning.nl reviews
Welk cijfer geef jij Mijndierenpenning.nl?