Mijndierenpenning.nl reviews

2 penningen besteld en betaald. Helaas nooit ontvangen

Rene
01-02-2022

Oplichters.!

Je bent je geld gewoon kwijt en ze sturen niets op.

Erin
07-10-2021

Slechte kwaliteit. Niet gegraveerd maar bedrukt en het ringetje om het vast te maken buigt niet meer dicht zodra het open is gegaan

Walter
07-06-2021

Laat je niet vangen

Oplichters je bent geld gewoon kwijt:(

Wvd
01-03-2021

Ondermaatse kwaliteit en lange levertijd

De penningen zijn helemaal niet gegraveerd, maar gewoon bedrukt. Binnen de kortste keren is dit niet meer leesbaar. Op de site wordt gesproken van diepe graveringen en daar is dus niets van aan. Ook het metaal is van bedenkelijke kwaliteit. Dit is pure misleiding. De levering neemt een 3-tal weken.

NEVER AGAIN!

Ingrid MA
09-11-2020

Ontvangen en perfect.

Wij hebben een penning voor onze kater gekocht. Kreeg na plaatsing direct een mail dat de aflevering iets langer kon duren ivm covid -19.

De bestelling is idd iets later, enkele dagen maar, aangekomen.

-héél leuke, vrolijke verpakking,

-extra verpakking rond de penning,

-penning heeft ontzettend mooie kleur rood,

-steentjes er omheen zijn voldoende, mooi geplaatst met correcte afstand,

-naam van de kater staat keurig in het midden.

Wij zijn méér dan tevreden met de service én de penning.

René
12-08-2020

Wat een onvoorstelbare slechte klantenservice

Leuke site, leuk product. Maar na 6 maanden kom ik erachter dat het telefoonnummer onjuist gegraveerd is. Had ik natuurlijk eerder moeten zien maar ja, je controleert de bestel bevestiging en als die goed is kijk je niet meer op factuur of product of alles ok is. Dus vraag je om een nieuwe, zal ze de kop niet kosten toch? Krijg je de factuur toegestuurd waar ook het foute nummer op staat!

Dus stuur ik de bestel bevestiging op met daarop het goede nummer en dus bewijs van hun fout. Krijg ik als reactie dat het al zes maanden geleden is en dat ze niets kunnen doen. Niet willen dus ondanks Europese garantie plicht van 2 jaar en hun claim van levenslange garantie.

Nog nooit zo’n klantonvriendelijkheid meegemaakt. En dat voor zo iets kleins en zo duidelijke eigen fout.

Krijg wel een voucher voor 25% korting op een nieuwe, mooi niet dus .

Guy
02-07-2020

Tevreden klant in België(Roosdaal)

Pakketje werd, met enkele dagen weliswaar, mooi afgeleverd. Mooi verpakt en tevreden over kwaliteit.

Na mail een vriendelijk antwoord ontvangen dat pakket in aantocht was.

Mvg.

Guy DE BLANDER

Nvt
15-02-2020

Bestelling niet geleverd

Op 5 febr 2 penningen besteld. Nu op 15-2 nog steeds niets ontvangen. Track en trace meldt: product afgeleverd.

Emma
10-02-2020

Meerdere malen hele goede ervaring

Al minstens vijf keer hier besteld. De ene keer snellere levering dan de andere, maar wel gewoon altijd goed. Ik heb zelfs een keer contact gehad of er een speciaal teken (mars symbool) bij op kon, en dit werd uitstekend geregeld zonder extra kosten.

Wel zou het fijn zijn als je die ringetjes die je gratis bij de penningen krijgt ook extra zou kunnen bestellen, mijn katten krijgen die nog wel eens dusdanig verbogen dat de ringetjes los gaan van de halsband.

Ba
08-02-2020

Niet bestellen hier! Check de reviews

Geef je geld maar elders uit. Hier zit een heel ander business model achter dan je denkt.

Sandra
07-01-2020

Opgepast! NIET BESTELLEN.

Zeer slechte service.

Blijkbaar maken zei de pennings in Amerika waardoor de klant onverwacht nog eens 33euro portkosten kan betalen ook.

Ik weiger dit principieel te betalen want ik heb aan hen ook al verzendkosten over gemaakt.

Bij nader contact, zeer onvriendelijk.

Lees artikel nr4 In de verkoopsvoorwaarden.

Zeer onduidelijk en bewust verdoken info op de website.

Ik leg hier klacht neer! https://economie.fgov.be/

Ik raad anderen aan hetzelfde te doen.

Danielle
03-01-2020

Geen goede penning en slechte service

Twee hondenpenningen besteld in verschillende kleuren. Een zwarte met goudkleurige letter en een zilverkleurige. Je kunt de kleur van de letter niet zelf kiezen, maar in mijn bevestigingsmail zag ik bij de zilveren penning een zwarte letter en dat was prima leesbaar. De zwarte penning had dus een leesbare letter en voldoet. Maar de zilverkleurige heeft een wit/zilverachtige letter en is dus niet goed leesbaar. Na een mailwisseling komen ze je hierin niet tegemoet. Je kunt het retour sturen naar Miami maar dan ben je meer geld kwijt dan voor de hele penning.Ze willen je geen nieuwe sturen. Waardeloze service dus. Geen aanrader, ik zou je penning echt ergens anders kopen!

Manon
30-12-2019

Wel betaald, niet geleverd!

Wat een slechte ervaring! Via website een penning besteld en via Ideal betaald. Helaas kwam er een foutmelding na betaling. Contact opgenomen, maar mijn gegevens waren niet te vinden. Wel van mijn bank afgeschreven. Drie maal contact via mail opgenomen, maar krijg steeds dezelfde mail dat ik opnieuw moet bestellen en moet betalen! Wat een slechte service! Ik ga hier nooit meer wat bestellen. Erg teleurstellend dat je zo wordt behandeld!

Adri
14-12-2019

Mijndierenpenning.nl levering dieren penning

We hebben een bestelling gedaan op 2 december, op 14 december is de dieren penning binnen gekomen. Dus ze leveren wel, alleen is de dierenpenning niet van een geweldige kwaliteit, maar ja, ze leveren dus wel. Wel raar dat je allemaal emails (2 stuks) binnen krijgt dat het onderdeel bij een vervoerder ligt, en dat je dan €1,50 moet over maken voor de verzend kosten, dit hebben we ook niet gedaan, en toch is het onderdeel per post binnen gekomen. Wel heb ik binnen de 12 dagen levertijd veel emails richting (e-mailadres verwijderd) gestuurd, dat ze het onderdeel wel moesten versturen, omdat ik anders een melding bij de fraude helpdesk zou maken, ik denk dat dit geholpen heeft. Mijn eind conclusie is, dat ik deze webshop toch niet geheel vertrouw.

Lies
29-11-2019

Blijven in gebreken met de leveing

Heel slechte organisatie wel geld innen maar niet leveren

Het zijn oplichters

Suzanne
29-10-2019

Nog steeds niets ontvangen

Vorig jaar een dierenpenning besteld via de website. Helaas las ik achteraf pas alle reviews, daar heb ik wel weer wat van geleerd. Met nog een beetje hoop lang gewacht maar op dit moment (een jaar later) nog steeds niets ontvangen €17,70 weggegooid. Na een paar maanden ook meteen afgemeld voor de aanbieding mails, blijven spammen maar niet sturen heel slecht

Gemma
22-10-2019

Nooit ontvangen

Ohh had ik meer eerder op deze website gekeken. Wij wachten op de penning, na bijna een maand niets ontvangen.

Er staat geen nummer, alleen optie om een mail te sturen.

Maar als ik onderstaande reacties lees vrees ik dat dit geen zin heeft.

Maar bij een andere website bestellen, helaas!

Lisanne
05-10-2019

Niet bestellen!

Helaas lees ook ik de ervaringen nu pas.

Ik heb de penning besteld op 25 augustus, inmiddels is het 5 oktober en nooit wat ontvangen. Er was beloofd dat het geld teruggestort zou worden als de penning op 27 september nog niet ontvangen was. Opzich een goede oplossing. Alleen reageren ze niet op mails gestuurd na 27 september, en het terugstorten is ook nog niet gebeurd.

Tamara
29-09-2019

Hondenpenning

Na 10 dagen de dierenpenning ontvangen, voldoet prima aan verwachtingen!

Meer Mijndierenpenning.nl reviews