Snuffler9 ervaringen

Bianca
Bianca
08-10-2020

Slechte service

Had eind juni bestelling bestelling gedaan 1 harnas en lijn na vele weken eindelijk pakket binnen 2 verschillende maten harnas en geen trek lijn netje mail gestuurd netjes geholpen zou worden toe gestuurt tot op heden nog niks niks ontvangen. En al in 3 weken 5 berichten gestuurt krijg geen antwoordt meer terug schandalig bedrijf niet ant te raden kan fluiten naar me geld heb ik het idee stelletje dieven .

01-10-2020

Bestelling harnas van eind juli niet gekregen

Eind juli een harnasje besteld - gevolgd via tracking maar daar staat het 'stil' sinds 13 augustus - alle mailverkeer is negatief - ze antwoorden de laatste 14 dagen zelfs niet meer en tel. kan je ze niet bereiken - we hebben wel eerst mogen betalen maar of we de levering nog zullen krijgen? We vrezen er erg voor - dus hier zeker niet bestellen! demets Carl

01-10-2020

Bestelling harnas van eind juli niet gekregen

Chris
Chris
15-08-2020

Retourbeleid is nonsens

In hun retourbeleid staat dat gepersonaliseerde en gedragen items niet in aanmerking komen voor retour. Het harnas éénmalig passen valt in hun ogen als zijnde ‘gedragen’. Het harnas bestaat uit het eigenlijke harnas en de gepersonaliseerde velcro met naam. Dat ze de velcro met naam niet terugnemen, akkoord, maar ze doen enorm moeilijk om het eigenlijke harnas terug te nemen. Ik had 2 harnassen gekocht (60€). Bij retour was men bereid om mij 2,5€ terug te storten want één velcro met naam kost 10€. (2 velcro’s per harnas).

Peet
14-08-2020

Links laten liggen, niet doen

Mooie website, mooi verhaal, maar van A tot Z gelogen. Meneer reageert niet op welke mail dan ook. Slechte reviews op FB en website worden verwijderd. Daar heeft meneer wel tijd voor. Betreft dropshipping, dus kijk beter even verder en houd het geld in de zak.

Karen
13-08-2020

Oplichting!

Niks bestellen hier! Produkt na 3 maanden nog niet geleverd (maar goed ook, want schijnt troep te zijn) Totaal geen reactie. Slechte reviews worden verwijderd. Heb maar 1 ding te zeggen tegen deze losers: zoek een baan ipv mensen op te lichten. Eng volk

Nel
11-08-2020

Hondenharnas

Na 1 maand afgescheurd
Op mails geen reactie ook niet via chat
Niet aan beginnen

John
18-07-2020

Hondenharnas

Via deze webwinkel kun je een hondenharnas bestellen voor 39.95. Je pakket komt helaas via Ali.com. Als je de sticker verwijderd zie je de Chinese webwinkel waar ze 7.90 kosten. Op Facebook worden slechte reviews verwijderd. Mijn hond is al 2x losgeraakt. Gelukkig bleef het harnas hangen bij zijn heup en achterpoten. Dit harnas is totaal niet goed gekeurd. Mijn hond loopt nu weer aan gewone halsband en lijn. Beter trekken dan dood gereden worden!

Ilse
11-07-2020

Hondenharnassen van "Snuffler"

Je ontvangt je producten na ruim 3 weken wel, maar ze komen via Ali Express waar ze nog geen 10,- kosten en op de site Snuffler.nl 29,95 In de aanbieding nog wel. Dus flinke winst voor minder dan 5 minuten je bestelling invoeren. Het mag allemaal in NL. Foto's van Ali worden gewoon op hun site gezet. Slechte Facebook ervaringen worden gewist. Bij het stellen van vragen of het van Ali komt krijg je geen antwoord. Nu maar hopen dat de kwaliteit voldoet en er geen honden uit het harnas schieten en oversteken.
Ik had 2 harnassen besteld tav 75,90 dus hebben ze een winst van zeker 55,- Afgeschreven via Mollie naar ene Gacera. Dit vind ik niet meer slim zaken doen, maar mensen oplichten. Op Facebook gaan meer van dezelfde winkeltjes rond van dezelfde. Denk dat de Belastinddienst dit maar eens moet onderzoeken.

Welk cijfer geef jij Snuffler?