Snuffler19 ervaringen

Ton
28-01-2021

No Splash oplichting

No Splash drinkbak op pure oplichterij!
Vloer is nog net zo nat als met een gewone drinkbak.
Niet kopen en zeker niet bij Snuffler.

Marijke
16-01-2021

No splash waterbak

Je word opgelicht, met nog maar 4 te koop.
Andere dag zijn het er ineens 5.
Komt helemaal uit China.
Zelfde product te koop bij Ali Express, en dan kan je er 10 kopen ipv 1.
Oplichters, koop niet bij dit bedrijf.

Mieke
15-01-2021

Opgelicht!

Drinkbak besteld en nooit ontvangen.
Reageren niet op mijn mails. Gewoon op,is haters. Koop hier nooit iets!

Willem
Willem
12-01-2021

No Splash drinkbak.

Prima product de no splash drinkbak.
Goede levering van Snuffler top.

Angela
Angela
08-01-2021

Komt uit China !?!?!

Komt uit China!
24 december waterbak besteld voor EUR 29,95, kreeg Chinese track trace?!?!
Vandaag geleverd.
Exact dezelfde waterbak is bij Ali Express EUR 10,77

Ton
08-01-2021

Niet kopen bij Snuffler!

Zit al weken te wachten op een no splash drinkbak en betaald maar niets ontvangen.
Als ze reageren op je mail krijg je te horen dat het druk is of iets dergelijks.
Uiteindelijk bij een ander besteld en is wel geleverd.
Maar de keukenvloer is nog steeds nat als mijn hond heeft gedronken.
Op de site van Snuffler worden alleen positieve reacties geplaatst heb ik ondervonden.
Niet kopen is mijn advies!

Miranda
Miranda
23-12-2020

Niet ontvangen, maar wel betaald.

Het is jammer dan je geen - 5 sterren kan geven.
Ik heb 24 november een waterbak besteld. Nu nog niks ontvangen.
Via mail krijg je van die mislukte standaard mail dat door de corona de bestelling 14 dagen later aan komt. Duh, is inmiddels bijna 5 weken later.
Als je ze daar op attendeer dan reageert Joy niet meer.
Dus helaas opgelicht voor 29,95 euro. Ik kan daar nog wel mee leven maar het is zonde van het geld.
Maar voor mensen die hun spaarcentjes daarvoor aanspreken. Hoe durf je! Ga je ogen uit je kop schamen snuffler. Ik ben benieuwd wat je ziet als je in de spiegel kijkt.

Raymond
18-12-2020

Onterecht hoge prijzen

Mensen pas op. Net een kritische noot geplaatst bij een product op hun FB pagina, binnen 5 minuten verwijderd en ben ik geblokkeerd 🤣.Exact dezelfde producten worden op AliExpress voor een fractie van de prijs verkocht. Is de levertijd vrij lang? Dan kun je er vanuit gaan dat je met een tussenhandelaar te maken hebt. Grappig dat er alleen lyrisch positieve reacties op hun FB staan.

Teun
11-12-2020

Opgelicht door Snuffller!

Twee harnassen bestelt een gekregen dus een E-mail gestuurd en ik kreeg als antwoord dat is vreemd ja dat vindt ik ook maar ze hadden beloofd het tweede harnas na te stuuren in middels van af juni tot en met december 2020 nog steeds geen harnas dus ben ik opgelicht geen vertrouwen met deze webwinkel SNUFFLER!

Edwin
02-12-2020

Ook een harnas besteld

Ook ik heb een harnas besteld met naam.
Keurig op tijd.
Alleen de naam van de hond was verkeerd.
Ik gemaild en over en weer mailen over wat het probleem was.
Ik zou een nieuwe naam krijgen. Prima
3 maanden later nog geen badge.
Weer gemaild met het verhaal.
Ik moest alle 662 postkantoren in België maar even langs gaan waar het probleem zou kunnen liggen.
Begrijpend lezen kunnen ze helaas niet

Al met al na 8 maanden nog geen product waar ik tevreden mee kan zijn.

Bianca
Bianca
08-10-2020

Slechte service

Had eind juni bestelling bestelling gedaan 1 harnas en lijn na vele weken eindelijk pakket binnen 2 verschillende maten harnas en geen trek lijn netje mail gestuurd netjes geholpen zou worden toe gestuurt tot op heden nog niks niks ontvangen. En al in 3 weken 5 berichten gestuurt krijg geen antwoordt meer terug schandalig bedrijf niet ant te raden kan fluiten naar me geld heb ik het idee stelletje dieven .

01-10-2020

Bestelling harnas van eind juli niet gekregen

Eind juli een harnasje besteld - gevolgd via tracking maar daar staat het 'stil' sinds 13 augustus - alle mailverkeer is negatief - ze antwoorden de laatste 14 dagen zelfs niet meer en tel. kan je ze niet bereiken - we hebben wel eerst mogen betalen maar of we de levering nog zullen krijgen? We vrezen er erg voor - dus hier zeker niet bestellen! demets Carl

01-10-2020

Bestelling harnas van eind juli niet gekregen

Chris
Chris
15-08-2020

Retourbeleid is nonsens

In hun retourbeleid staat dat gepersonaliseerde en gedragen items niet in aanmerking komen voor retour. Het harnas éénmalig passen valt in hun ogen als zijnde ‘gedragen’. Het harnas bestaat uit het eigenlijke harnas en de gepersonaliseerde velcro met naam. Dat ze de velcro met naam niet terugnemen, akkoord, maar ze doen enorm moeilijk om het eigenlijke harnas terug te nemen. Ik had 2 harnassen gekocht (60€). Bij retour was men bereid om mij 2,5€ terug te storten want één velcro met naam kost 10€. (2 velcro’s per harnas).

Peet
14-08-2020

Links laten liggen, niet doen

Mooie website, mooi verhaal, maar van A tot Z gelogen. Meneer reageert niet op welke mail dan ook. Slechte reviews op FB en website worden verwijderd. Daar heeft meneer wel tijd voor. Betreft dropshipping, dus kijk beter even verder en houd het geld in de zak.

Karen
13-08-2020

Oplichting!

Niks bestellen hier! Produkt na 3 maanden nog niet geleverd (maar goed ook, want schijnt troep te zijn) Totaal geen reactie. Slechte reviews worden verwijderd. Heb maar 1 ding te zeggen tegen deze losers: zoek een baan ipv mensen op te lichten. Eng volk

Nel
11-08-2020

Hondenharnas

Na 1 maand afgescheurd
Op mails geen reactie ook niet via chat
Niet aan beginnen

John
18-07-2020

Hondenharnas

Via deze webwinkel kun je een hondenharnas bestellen voor 39.95. Je pakket komt helaas via Ali.com. Als je de sticker verwijderd zie je de Chinese webwinkel waar ze 7.90 kosten. Op Facebook worden slechte reviews verwijderd. Mijn hond is al 2x losgeraakt. Gelukkig bleef het harnas hangen bij zijn heup en achterpoten. Dit harnas is totaal niet goed gekeurd. Mijn hond loopt nu weer aan gewone halsband en lijn. Beter trekken dan dood gereden worden!

Ilse
11-07-2020

Hondenharnassen van "Snuffler"

Je ontvangt je producten na ruim 3 weken wel, maar ze komen via Ali Express waar ze nog geen 10,- kosten en op de site Snuffler.nl 29,95 In de aanbieding nog wel. Dus flinke winst voor minder dan 5 minuten je bestelling invoeren. Het mag allemaal in NL. Foto's van Ali worden gewoon op hun site gezet. Slechte Facebook ervaringen worden gewist. Bij het stellen van vragen of het van Ali komt krijg je geen antwoord. Nu maar hopen dat de kwaliteit voldoet en er geen honden uit het harnas schieten en oversteken.
Ik had 2 harnassen besteld tav 75,90 dus hebben ze een winst van zeker 55,- Afgeschreven via Mollie naar ene Gacera. Dit vind ik niet meer slim zaken doen, maar mensen oplichten. Op Facebook gaan meer van dezelfde winkeltjes rond van dezelfde. Denk dat de Belastinddienst dit maar eens moet onderzoeken.

Welk cijfer geef jij Snuffler?