Hondenmagazijn.nl reviews

Laatste 12 maanden202320222021

Recente Hondenmagazijn.nl ervaringen

Stefanie
19-02-2024

Bestelling zou binnen 5-10 werkdagen geleverd worden. Echt werd het eerste gedeelte na een maand geleverd. Inmiddels zijn we bijna 3 maanden verder en hebben we de hondenmand nog steeds niet mogen ontvangen schandalig. Elke keer trage reactie en de zelfde excuses. Ik wil gewoon mijn geld terug. En dat is lastig en moeilijk. Helaas komt alles ook uit China, dat had ik niet verwacht van deze website!

12-12-2023

Helaas moet ik me aansluiten bij de grote hoeveelheid negatieve reviews. Na ruim een maand wachten op het bestelde artikel de bestelling geannuleerd en verzocht het geld terug te storten. Hierna geen geld en geen enkele reactie.

Casper
09-12-2023

Oplichters. Je bestelt twee hondendekjes xxl. Toegezonden maat nog geen xs. Geen contact mogelijk, reageren nergens op. Dan maar retourneren. Had je gedacht. Net zo snel weer naar ons retour. Kennelijk geen bestaand adres. Pas dus op voor dit volk.

Roelie
04-12-2023

Net gemeld bij Radar. Nu hopen dat ze er iets aan gaan doen. Dit kan echt niet!

08-11-2023

Om te beginnen 1 ster is nog te veel voor deze oplichters. Levertijden van 5 tot 10 werkdagen is echt een lachertje (als ze überhaupt leveren). Telefonische klantenservice is nep. Met geen mogelijkheid kun je iemand aan de lijn krijgen. Door grote drukte zeggen ze op het automatische bandje wat je te horen krijgt. Koop hier niets. Het zijn OPLICHTERS!

Marieke
13-10-2023

Op de website staat ‘niet goed, geld terug’. Dit is absoluut niet waar!

Op de website staat bezorging binnen 5-10 werkdagen. Dit klopt niet, na een maand ontving ik een mand die niet eens dichtbij de foto kwam van de mand die ik besteld heb.

Ik wil mijn product retourneren en mijn geld terug maar ik krijg alleen maar emails met kortingscodes, na veel mails krijg ik uiteindelijk een retouradres wat achteraf niet juist blijkt te zijn waardoor ik onnodige kosten heb gemaakt die hondenmagazijn vervolgens niet wil vergoeden maar wel een kortingscode wil geven voor het bedrag. Ze sturen me een nieuw retouradres toe. Hier ga ik niet meer op in. Jammer dat ik niet eerst de reviews heb bekeken voor ik over ging tot mijn bestelling.

Felix
02-10-2023

Ik wil mijn product retourneren en mijn geld terug maar ik krijg alleen maar emails met kortingscodes of tegoedbon, uiteindelijk krijg ik een een retouradres wat achteraf niet juist blijkt te zijn waardoor ik onnodige kosten heb gemaakt die hondenmagazijn vervolgens niet wil vergoeden maar wel (wat een verrassing) een kortingscode wil geven voor het bedrad, ik sluit mij dan ook volledig aan bij de ervaring van de andere klanten, hondenmagzijn is totaal onbetrouwbaar en proberen via telkens weer dezelfde vervelende emails klanten in het ongewisse te laten

Melissa
02-10-2023

Na een maand wachten op onze honden mand en veel e-mails verder uiteindelijk ontvangen in een heel andere kleur.

Na 2 dezelfde mails dat ze het aanbiedingen te houden en 5 procent korting op een nieuwe bestelling krijg ook goed klaar mee alsof ik met een mand wil zitten wat een pis kleur is.

Niets bestellen hier.

Marieke
27-09-2023

Ik sluit mij helemaal bij Toon aan. Schandalig dat deze website nog bestaat als je al deze slechte reviews leest. Hondenmand gekocht en zonder toestemming bij de buren afgeleverd. Het is een vod uit China en ook niet de juiste kleur. Al 8 mailtjes verder maar krijg geen retouradres, alleen standaard antwoorden met een korting voor een nieuwe bestelling. Alsof ik hier ooit nog iets zou bestellen!

Toon
22-09-2023

Weer een email ontvangen met een hoop smoesjes van hondenmagazijn over mijn nog steeds niet geleverde bestelling. het zijn gewoon oplichters deze hele pagina staat er vol mee. overheid doe iets. dat dit soort praktijken gewoon kan in Nederland (mensen oplichten) is ongehoord. en hondenmagazijn geen reactie geven met stuur ons een email dan lossen we het op, deze heb ik al 3x gehad en terug gereageerd maar nog steeds niet op gelost. bellen heeft ook geen zin dan krijg je een bandje. ik begin het nu goed zat te worden. maar wat kan ik nog doen om die oplichters te stoppen

Marleen
15-09-2023

Ik dacht dat ik te maken had met een Nederlandse website. jammer dat ik de reviews niet eerst gelezen heb. Het pak is er nog steeds niet en zit blijkbaar nog in China. Ik denk dat ik het nooit ga ontvangen. En eerdere reviews geven aan dat de kwaliteit ondermaats is. Als het al toekomt. Ik heb een hondenmand besteld. Mijn hondje heeft dus nog steeds geen.dubbele kost want nu moet ik elders één kopen. Nooit meer. Ik wil mijn geld terug. In hun mails zijn ze slijmerig en vriendelijk. Zou beter zijn dat ze de artikelen leveren. Pure oplichting. Koop hier niet! Niet 1 ster waard.

Gerben
05-09-2023

Artikel besteld, nooit geleverd, contact onmogelijk en totaal niet op de inhoud. Nooit hier bestellen!

Sandra
14-08-2023

Super slecht, antwoorden zijn erg standaard en reageren niet op de inhoud! Nog steeds niets ontvangen en komt gewoon uit China….

Ik raad het af om hier te bestellen!

Hanny
03-08-2023

Bestelling uiteindelijk 2 maanden later ontvangen naar veel mails.

Voor mij never nooit meer daar iets bestellen!

Pleuntje
11-09-2023

het heeft al met al heel lang geduurd voor ik mijn bestelling kreeg en ik weet zeker dat als ik geen klacht ingediend had ik er nog steeds op had kunnen wachten

Ik heb een hondenfietsmand bij ze besteld op 13 juni.

Nooit ontvangen.

Verschillende mails gestuurd en bij Trustpilot en klachtencompas.

Steeds dezelfde reactie.

Ik geloof niet dat Noah of Ella mensen zijn

Lisette
27-07-2023

Een zaak die naar oplichting riekt. Vorige maand een hondenmand besteld met bestelnr 62982 . Niets ontvangen, track en trace werkt niet en als je belt hebben ze 24/7 het te druk en wordt afgescheept met een bandje! geen medewerker is te bereiken. Het telefoongesprek wordt gelijk afgebroken.een mail schrijven.geen antwoord. Wat eenn onbet rouwbare lui!

Geld binnen hengelen over de rug van mensen die denken dat ze met een eerlijk hollands bedrijf te maken hebben. Helaas alles komt uit het buitenland.

Dit is eens en nooit meer!

Elwyn
13-07-2023

Product nooit ontvangen en een hele slechte klantenservice. Mijn ordernummer: 61932

Ik kan mij hier helaas ook toevoegen aan het hele rijtje andere kopers die ook gewoon zijn opgelicht.

Koelmat voor mijn hond besteld.

De status van mijn bestelling zou "afgeleverd zijn". (na 4 weken pas)

Ik heb niets ontvangen, nog mijn buren hebben iets ontvangen.

Gevraagd via mailtje hoe dit zat maar geen antwoord van Hondenmagazijn.

Na 6 weken bericht terug gekregen dat ik mijn aankoopbedrag zou teruggestort krijgen.

Nog steeds niets ontvangen.

Op thrustpilot zetten ze als reactie dat ze geen oplichters zijn om zich als een fatsoenlijk bedrijf voor te doen.

Niet intrappen mensen.

Ongelooflijk dat dit bedrijf gewoon kan bestaan zeg.

Deze hele review pagina staat vol met echte ervaringen van klanten die hier gewoon opgelicht zijn.

Désirée
07-07-2023

Ik kreeg bericht via ervaringen.nl dat hondenmagazijn.nl mijn klacht in behandeling wilde nemen.ik was blij iets te horen. Ze hebben mij een mail gestuurd met een link waarop ik kon zien wanneer mijn pakket zou komen.

Daar stond tussen 30 juni en 6 juli. Ik heb 24 juni mijn bestelling geplaatst.

U raadt het al 6 juli niets ontvangen nu staat er dat de levertijd tussen 6 en 23 juli is. Ze hebben er totaal geen invloed op.

Ik heb nu mijn geld terug gevraagd dit is wel iets waar ze invloed op hebben. Dus hopelijk wordt dit wel geregeld.

#62637

Sabrina
10-06-2023

Hier nooit iets bestellen, ze halen het vanuit China, je wacht langer dan wat er beloofd word. En als het NIET past is het niet te retourneren. Willen dan maximaal 15% terug geven wat natuurlijk NIKS is met het gene wat je betaald ervoor hebt. Weken aan het mailen omdat je je geld terug wilt en het product retour wilt sturen. Geen enkel manier dring je tot ze door. Ga nu politie erbij halen voor oplichting. Hopelijk werkt dat.

Simone
09-06-2023

Wat een oplichters. Je krijgt Chinese rotzooi, het is godsonmogelijk contact te krijgen om iets te willen retourneren. Telefonisch krijg je te horen dat je alleen per e-mail iets retour kunt aanvragen.

Dikke vette afrader!