Hondenmagazijn.nl39 ervaringen

Claudia
02-04-2020

Oplichting!

Zelfde verhaal als alle andere hier. Je besteld een hondenmand waar bij staat "vandaag besteld, morgen in huis.", maar direct na je betaling komt er een mail dat het besteld moet worden van China en dat het 7 tot 14 dagen kan duren.
Inmiddels een maand verder, natuurlijk niks ontvangen.
De "klantenservice" stuurt alleen een reactie dat je ieder moment je product kan verwachten. Pure oplichting!
Bestellen bij Aliexpress kunnen we zelf ook wel, daar hadden we hondenmagazijn.nl niet voor nodig. Jammer dat ze het aanprijzen alsof het uit eigen voorraad komt (cq snelle levering) en niet eerlijk zeggen dat ze het tegen torenhoge kosten transhippen uit China.
Bestelen hier niet! Denk 2x na!

Jo
02-04-2020

Niet bestellen!

Beloven van alles, maar er wordt niets geleverd. Je bent gewoon je geld kwijt. Oplichters zij het!

Linda
01-04-2020

Bestel niets bij deze bedriegers en leugenaars !

Had ik maar eerder onderstaande reviews gelezen.
In Nederland zijn er wetten en consumentenrechten voor online aankopen,

Die treden ze willens en wetens met voeten!

Ze liegen overal over!
- Over de oorspronkelijke prijs! Claimen dat een vlooienbandje normaal ca €30. En dat ivm Corona (misbruiken ze bij voortduring) speciale actie is voor de helft van de prijs.
En dus nu ‘maar’ €14,95.
Terwijl je het bij Ali Express voor ca €5 dus 1/3 (!) kunt kopen.
- waarom dan niet daar? Bemerkte vlooien bij m’n honden en wilde dus niet wachten maar meteen vlooienbandjes.
Er stond ‘nog 8 stuks op voorraad’. Dus dacht ik neem m’n grote verlies qua 3 keer zo duur. Ivm mijn honden.
- Maar zowel ‘op voorraad’ als het aantal liegen ze glashard over!
Na mijn bestelling van twee bandjes bleef namelijk - en nog steeds - hetzelfde aantal op de site staan. louter als lokkertje en dat je idee krijgt dat je snel moet bestellen.
- en ze hebben dus helemaal niets op voorraad!
- qua leveringstermijn: op voorraad impliceert bij Bol.com etc de volgende dag in huis.
Laat het nu door de drukte wellicht 2/3 dagen zijn. Alhoewel ik heel veel dingen dus nog daags na de bestelling ontvang.
Dit bedrijf stuurt NA de bestelling een mailtje dat zij het bij een leverancier besteld hebben.
Wat dus haaks op belofte ‘op voorraad’ is!
En dat het 7 tot 15 werkdagen duurt ivm Corona!
- terwijl als je het bij Ali Express etc besteld hebt betaal je niet alleen 1/3e van de prijs.
Maar heb je het ook eerder binnen!
- Direct dan ook gereageerd.
Je hebt als consument het recht om binnen 48 uur af te zien van de koop. En nog langer als je misleidt bent qua prijs en levertermijn.!
- Maar zij menen dat de klant nul rechten en louter plichten heeft.
En het bedrijf koning, keizer, admiraal is en dat ze zich niets hoeven aan te trekken van wetgeving en consumentenrechten!
- dat het bedrijf louter rechten en geen plichten heeft!
- dus ze claimen dat ik de bestelling niet mag annuleren (!).
Dat zij het ook niet kunnen omdat het al bij een leverancier besteld is (wat dus haaks op hun bewering qua op voorraad slaat!
- Dat je het bij ontvangst mag terugsturen.
Goh wat aardig van ze dat ze de klant de grote kans bieden op besmet te raken met Corona!
- nog erger: ik heb ze gemaild dat ik ernstig ziek ben (kanker) . Dat ik dus vanwege Corona virus in sociaal isolement ben. Zelfs dan zeggen ze doodleuk ja u kunt het terugzenden. Terwijl ze weten dat ik dat dus niet kan.
Dus voor zichzelf het Corona virus als grote smoes/leugen gebruiken. En voor de klant die wel vanwege ‘t Corona virus in lastig parket zit doodleuk herhalen dat ik het ‘gewoon’ kan terugsturen.!
- En menen dan dat je ook nog voor die vezendkosten moet betalen! Terwijl dat ook haaks op wetgeving en consumentenrechten staat!

Zijn dus stelletje oplichters, bedriegers en leugenaars!

Koop hier niets!

Marja
01-04-2020

Misleidend

Koop niets op deze site!
Donut hondenmand besteld en betaald op 31 maart.
De site belooft levering op de volgende dag.
Na een half uur een mail met de boodschap dat vanwege het corona virus de levering 7-14 dagen kan duren!
Ten eerste vind ik het niet kunnen om het corona virus te misbruiken. En ten tweede zit er een te groot verschil tussen 1 dag levering en 7-14 dagen.
Op de site wordt niets vermeld over langere levertijd vanwege corona.
Mail teruggestuurd om de bestelling te annuleren maar krijg geen reactie. Onbeschoft vind ik.

Wendy
31-03-2020

Chinese troep

Pas na bestellen kom je erachter dat het dropshipping betreft en je gewoon chinese troep krijgt.
Binnen een half uur na bestellen geannuleerd, maar dit kon niet meer volgens het team "klanttevredenheid". Nou hier geen tevreden klant.
Betekend dat ik minstens een maand mijn geld kwijt ben en dan ook nog moet betalen voor retourkosten en deze kosten gewoon kwijt ben. Belachelijk bedrijf! Mensen bestel hier niet!

Sabine
26-03-2020

Honden donut mand

De levering was normaal, maar is echt van slechte kwaliteit, erg dat ze daarvoor € 50 durven te vragen, is chinese brol! Ik had op een andere site eveneens gelijkaardigs gekocht ( kleinere maat) en de kwaliteit is niet te vergelijken , dus niet aan te raden om bij hen een donut mand te kopen!

Tessa
Tessa
25-03-2020

Nooit wat bestellen!

Zoals net als onderstaande berichten een zeer slechte ervaring.
Adverteren met vandaag besteld morgen in huis.
Dit zal niet gebeuren omdat ze gelijk mailen dat het uit china komt en een langere levering is 14 dagen.
Je kunt niet annuleren en lezen je mail niet en je krijgt gewoon een standaard bericht terug.
Niet eens antwoord op mijn vraag die ik gesteld heb.
Wij gaan volgende week verhuizen en kan het product dus ook niet meer in ontvangst nemen. Ze zeggen gewoon de bestelling is al onderweg en neem maar contact op met de post.
Ik bestel hier noooooit meer wat en kijk de volgende keer eerst recensies voor ik wat bestel.

Fred

Verkeerde informatie

Ze hebben niets op voorraad ( komt uit China )dus lagere lever tijd . Reken maar 3 tot 5 weken!
De website is dus niet betrouwbaar!

Fiona
Fiona
24-03-2020

Slechte voorlichting en totaal geen service

Op de website besteld 2x een vlooienband voor de hond. Er stond bij vandaag besteld, vandaag verzonden, niet dat het uit china moest komen.
Betaald en besteld, krijg je binnen 5 minuten een mail dat het direct uit hen leverancier in china verzonden wordt. Dus niet de volgende dag in huis.
Op deze mail direct een antwoord gestuurd dat ik wil annuleren, krijg je een antwoord terug dat de order in behandeling is.
Ik weer een mail gestuud, graag annuleren, zou volgende dag bezorgd worden, over enkele weken als het uit china is wonen wij niet meer op dit adres wonen.
Komt er een mail met excuses, order is al in verwerking u krijgt 15% korting.
1. hoe ga je korting verrekenen als je al betaald hebt
2. men leest de mail niet, heb al 3x gezegd dat ik wil annuleren
Weer mail gestuurd, annuleren ik kan hem niet meer ontvangen.
Komt er vandaag onderstaand email binnen:

Hey Nijmeijer,

Excuses voor de late reactie. Het spijt ons verschrikkelijk maar door het Coronavirus is er een vertraging in uw levering. Onze leverancier, die in China gevestigd zit, heeft zijn werknemers tijdelijk vrijgegeven. Dit heeft te maken met een maatregel die de plaatselijke overheid heeft ingevoerd. Alle orders zullen worden verzonden in de eerste week van februari dus hou rekening met een langere levertermijn dan u van ons gewend bent. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Om dit met u te compenseren hebben wij besloten om een extra korting van 15% aan te bieden.

Code: CHINA

U kunt erop vertrouwen dat wij ons uiterste best doen om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Wettelijk zijn wij bij natuurrampen verplicht om binnen 90 dagen te leveren maar u kunt erop rekenen dat u uw order binnen 18 dagen in huis heeft.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Hartelijke hondengroeten,

Chandra
Team Klanttevredenheid

Team klanttevredenheid heeft weer de mail niet gelezen en begint erg onbeschoft aan de mail met Hey.
Wederom hoe korting verrekenen als je al betaald hebt? Waarom geen annulering? Hoe ga ik mijn bestelling ontvangen op een adres waar ik over een week niet meer woon.

Kortom : slecht bedrijf, men kan niet lezen, team klanttevredenheid maakt klant alleen maar bozer, de slechtst bestede 30 euro van mijn leven.

Al was het de laatste winkel op aarde, ik ga er nooit meer iets bestellen.

Angelique

Geen aanrader

Jammer dat ik deze site niet eerder gezocht hebt voordat ik bestelde. Ook een hondenmand besteld in januari. Maximaal 14 dagen levertijd zeggen ze dan. Uiteindelijk ruim 2 weken terug ontvangen. In een plastic zak gewoon uit China (Ali/Wish?!?!) Dan had ik hem net zo goed daar voor veel goedkoper kunnen bestellen.Had ook al eerder aangegeven mijn bestelling te willen annuleren maar kreeg ook dezelfde reactie dat dat pas kan als je het product terug gestuurd hebt. Nu meerdere mailtjes verder heb ik éindelijk vanmorgen mijn geld terug ontvangen. Dat is een voordeel van track en trace, dan heb je bewijs dat het 2 weken terug bij hun is aangekomen, ook al zeggen ze steeds het nog niet ontvangen te hebben.

Hildau
Hildau
17-03-2020

Het duurde even maar uiteindelijk toch gekregen wat ik had besteld

Better let as net!

Jolanda
05-03-2020

Niets ontvangen

Wij hebben ook in januari 2 hondenmanden besteld, tot nu toe NIETS ontvangen. Na mail verkeer met Hondenmagazijn.nl mijn geld terug gevraagd. Antwoord was, dat kan pas NA ontvangst, en dan terug sturen.
Het ergste vind ik dat ze nog steeds adverteren op Facebook, en reacties zijn niet te lezen:-((((
Mensen trap er niet in!

Jeannet
05-03-2020

Ik voel me opgelicht

In januari twee hondenmanden gekocht. Nog steeds niets ontvangen. Krijg steeds dezelfde mail over vetraging door Corona virus. Heb gevraagd om retournering van geld maar daar wordt niet op ingegaan.
Hoe kunnen we als slachtoffers een vuist maken?

Eric Esther
Eric Esther
29-02-2020

Hondenmand

Wij ook 31 december hondenmand besteld, nog niets ontvangen. Bericht gehad dat het is vertraagd vanwege corona virus. Maar denk dat wij hem ook nooit zullen ontvangen. Wat een oplichters zijn het. Zou tussen 14 februari en 1 maart komen, ga er vanuit dat we op zondag niets ontvangen. Oplichters!

Yvonne
26-02-2020

Ook ik krijg bestelling niet geleverd

Ook ik heb op 17-1-20 een bestelling geplaatst maar nog niets ontvangen! Had ik maar eerder de reviews gelezen!

Ik heb nu opnieuw een mail gestuurd. Als er binnen 1 week nog niets is geleverd, ga ik ook geld terug proberen te krijgen. Als dit niet lukt, misschien dat we dan collectief aangifte kunnen doen bij de politie?

Yvonne Zoetigheid

Wiske
26-02-2020

1 ster is overdreven!

Een goede raad: "bestel nooit bij hondenmagazijn.nl". Ik bestelde op 17/1/2020 een hondenmand bij hen en vandaag 26/2/2020 of 40 dagen verder zit ik nog te wachten. Op hun site zeggen ze dat wanneer je voor 23.00u bestelt, de volgende dag de verzending gebeurt. Ik heb dit bij hen opgemerkt, maar blijkbaar had ik de leveringsvoorwaarden slecht gelezen. Leveringen voor belgië kunnen tot 1 maand duren. Een grote schande! als je dan je geld terugvraagt, zeggen ze dat de terugbetaling pas kan wanneer je de bestelling retourneert. Dan moet je ze wel eerst krijgen! dus nogmaals: niets bestellen bij deze bedriegers!

Sibilla
Sibilla
22-02-2020

Beslist geen aanrader

Op 29-1 bestelling geplaatst. Levering volgens website enkele dagen. Mail ontvangen levering is vertraagd, nu in de week van 10 februari. Niets ontvangen, mail gestuurd. Antwoord levering? verzending van artikelen in de eerste week van maart. Vanuit China, dus wanneer? Ik vind dit niet acceptabel, wil de aankoop annuleren en mijn geld terug. Krijg als antwoord dat ze bij natuurrampen binnen 90 dagen moeten leveren!

Jeannette
18-02-2020

Hondenmand

Hondenmand besteld nu weer verlengd met 10 dagen en dat is nu de 4 de keer op mail wordt bijna niet gereageerd bestel hier NOOIT meer wat

Femke
13-02-2020

Niet bestellen hier!

Zo stom. Niet gegoogled en idd naar gevoel. Hondenmand besteld op 28 januari en nog steeds niks binnen op 13 februari. Hoe kunnen deze praktijken aangepakt worden. Asociaal om mensen zo op te lichten.

Wilma
13-02-2020

Wacht al lang op mijn hondenmand maar leveren ho maar.
als je je beklag doet schrijven ze: zal vast binnenkort geleverd worden.
oplichters. sluiten die site

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Hondenmagazijn.nl?