Hondenmagazijn.nl129 ervaringen

Jasmin
Jasmin
12-07-2020

Dit zijn dropshippers

Drie maanden geleden, in april, een autodeken voor de hond besteld. Deze is nog steeds niet geleverd. Wel staat er al een tijd in mijn PostNL-app een bestelling van AliExpress met als bezorgdatum "onbekend". Aangezien ik daar nooit iets bestel en verder niet op iets wacht, kan het niet anders dan dit zijn. Dus niets uniek en duurzaam, gewoon AliExpresstroep doorverkopen met een flinke winst.

Annick
11-07-2020

Flufimand

Het is een schanden ik wacht nog altijd op mijn flufi mand dit is al van november
Ik wil mijn geld terug

Groeten annick

Gerda
10-07-2020

Veel te lange levertijd etc.

Komt achteraf bij Ali vandaan. Kwaliteit niets. Ali prijs € 5,80. Ik heb hier bij hondenmagazijn € 25 voor betaald en had dan ook nog eens 50% korting. Eigenlijk dus € 50. Het product geretourneerd, kosten voor mij € 7,25. Nooit meer. Hoop snel mijn € 25 + € 7,25 verzendkosten terug te krijgen.
GLB

Bbbbbb
10-07-2020

Bedrijf opheven is mijn advies

Liegt op website over track and trace code
Levert product niet
Maanden verstrijken zonder geld terug of product geleverd krijgen
Geeft geld niet terug

Nooit iets kopen bij Hondenmagazijn
Zou eigenlijk nooit een bedrijf mogen runnen, als je het niet kan.

Marion

Schandalige lange levertijd

Ik heb een tekenband op 29 mei besteld. Ordernummer 12914 Nog steeds niet gekregen. Schandalig! Hondenmagazijn heeft een adres in Canada. Besteld waarschijnlijk zelf via Alie Express. Als ik dat had geweten! Ik ga hier zeker werk van maken.

Amazigh
Amazigh

Bestelling nooit aangekomen

Heb een bestelling gedaan tot de dag van vandaag niks ontvangen. Inmiddels bijna 3 maanden geleden

Wouter Reijers

Duurde langer

Voor de tweede keer besteld, duurde nu alleen langer dan de vorige keer helaas.

Anne N.

Mand te klein

Mand te klein (of hond te dik?), kon de mand zonder probleem retourneren.

Astrid
Astrid
09-07-2020

Het duurt ongelooflijk lang, de poepzakhouder is er al vanaf gegaan kennelijk onderweg en niet meer te vinden, en je wordt heel lang zoet gehouden met distributielijsten waar je niets aan hebt want het zegt helemaal niets, buiten dat ben je in principe gewoon je geld kwijt want je krijgt je geld pas terug als je de spullen terug stuurt want dus weken helemaal niet kan want het is en blijft bijna 2 maanden onderweg 19 mei besteld 9 juli laatste binnen

Deze klacht is opgelost

NOg steeds geen levering, waardeloos

Ik ben het inmiddels echt helemaal zat en denk erover om stappen te nemen want dit is echt belachelijk
2 bestellingen die niet komen en pas je geld terug kunnen krijgen als je de zending retourneert
met een bestelling van mijn zoon mee zijn er dus in principe 3 bestellingen die vanaf 19 mei volgens jullie bij de douane blijven liggen.
Ik geloof hier niet meer in als zelfs bestelling van ali express gewoon op tijd geleverd worden, ik heb mijn zoon gesproken en we wachten nog hooguit 1 week als er dan geen zending binnen is gekomen of er echt concreet nieuws is ga ik in overleg met mijn rechtsbijstand wat heb ik aan 15% korting volgende bestelling als er 2 niet eens komen

heel betreurenswaardig dat dit zo moet

Kim H.

Blij met mijn tuigje

Blij met mijn tuigje

Anouk van cuijk

Matig

Blij met de klantenservice maar niet blij met de levering

Pieter Davise

Levering

Levering duurde te lang maar kreeg mijn geld terug van de klantenservice

Yousif S

Blij met mijn vlooienband

Blij met mijn vlooienband, stinkt wel een beetje naar citroen.

Ishan v B

Mand

Duurde lang voordat ik mijn mand kreeg maar ik ben er wel blij mee

Sandra

Wel betalen ,niet bezorgen

Heb ook een vlooien/tekenband besteld.wel betaald maar nog never nooit bezorgt natuurlijk. Krijg geen reacties op de mail of bericht via Insta. FB account is er niet meer. Vrees dat ik naar mijn centen.en vlooienband kan fluiten.

Sander T

Klantenservice

Had een probleem maar kon met de klantenservice tot een oplossing komen.

Esmee van Essen

Duurde lang

Levering duurde lang maar blij met de aankoop.

Isak

Hondenmand

Hondenmand is super fijn!

Tobias

Dewel drink

Een maand geleden een drinkbare hondenfles besteld, echter nog steeds niet ontvangen. Zou volgens het bedrijf al 3 weken bij de douane liggen.

Jaap

Magazijn is altijd leeg

Ze leveren gewoon niet. En maar wachten Steeds smoesjes en geen geld terugstoren

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Hondenmagazijn.nl?