Hondenmagazijn.nl147 ervaringen

Jacques
23-02-2021

Tekenband niet ontvangen

Meer dan 3 weken geleden besteld en niets ontvangen! Ga dit doorgeven aan Economische Inspektie. Deze website moet geblokkeerd worden want dit zijn illegale praktijken. Hopelijk trekken de eventuele kopers hier lessen uit. KOOP hier niet want ze houden je gewoon aan het lijntje.

Brigitta
15-02-2021

Geen reactie, niks ontvangen

Tuigje besteld op 22 januarie, 3 febr. gemaild, geen gehoor, 12 febr. nogmaals gemaild weer geen gehoor.
Bestelling zou met 10 dagen komen, nou daar zijn ze ver overheen, ook zou er binnen 1 dag reactie zijn op je mail, tot op heden geen reactie.
Vind het diep triest dit, vraag me af of ik ooit mijn tuigje nog krijg! Bestel er nooit meer en raad het niemand aan

Leon
10-02-2021

Niet bestellen. Niet te bereiken. Geen service

Na 1 dag wilde ik mijn bestelling annuleren. Dit was niet mogelijk. Ik moest wachten op de levering. Vervolgens ontving in de hondenmanden na ongeveer 7 weken. Ik heb ze direct geretourneerd (op mijn kosten) en vervolgens weigeren ze deze bestelling waardoor ik ze nu weer zelf thuis heb. Ik wil dat ze de retourkosten voor het nogmaals terugzenden betalen, de manden aannemen en de aankoopsom terugbetalen. Bestelnummer 20611.

P.S. telefonisch zijn ze ook totaal niet te bereiken. Het lijkt wel alsof ze onvindbaar willen zijn.

Richard
10-02-2021

Helaas dropshipping. (Nergens aangegeven)

Ik heb een k9 hondentuig besteld en niets ontvangen. Na contact zeggen ze dat ik elk afhaalpunt in de buurt moet afgaan. Heb ik gedaan maar nergens iets bekend. Zal blij zijn als de bank dadelijk adres en naam gaat vrijgegeven. Jullie kunnen zeker een bezoekje verwachten als ik mijn geld niet terug krijg.

Roelie
06-02-2021

Vloojebanden

Wel betalen maar niks leveren
hier zit een luchtje aan

Iris
30-01-2021

Honden tuig.

We gaan nog ff door hoor .
Van de week na heeeeeel lang weer eens contact gehad.
Nou word hij leuk.
Ze konden ineens niks meer terug vinden van de bestelling, gaf zogenaamd verkeerde nummer van bestelling op.
Daar voor Zozo al moeizaam contact gehad.
Wat denken jullie, komt er dus net een pakje binnen, met een verpakking van joom of wish .
Met . Tadaaaaa. Niks er in, ja zakje lucht er in.
Stelletje kneuzen, heb zo zo ook al aangifte gedaan.
Ik raad iedereen aan om dat ook te doen

Sharon
Sharon
28-01-2021

Super slechte service

Na maanden wachten nog steeds niks binnen en op mail reageren ze niet als ik zeg dat ik geld terug wil. Bizar!

Jo
Jo
27-01-2021

Omdat ik 18 mails heb moeten schrijven en geen product heb ontvangen

Vlooienband besteld nooit ontvangen

Heb op 27 dec vlooienband besteld.
Na 12 mails nog niets ontvangen.
Volgens hun systeem is de band geariveerd.
Maar heb niets ontvangen.
Heb gevoel dat ik goed opgelicht ben.
20606 in bestelnummer ordenummer

Anke
Anke
26-01-2021

Het heeft veel te lang geduurd. 2 maanden op een artikel wachten!

Deze klacht is opgelost

Artikel, hondenmand, na 2! maanden niet geleverd!

Een herhaling van eerder gelezen reviews. 28 nov 2020 een hondenmand(€39,95) besteld. Na 4 gemaild. Snel antwoord. "Door drukte vertraging". Na 5 weken nogmaals gemaild. Weer snelle reactie. Order track&trace code geeft aan "onderweg". Meneer Ayoub stelt me gerust. Hoef me geen zorgen te maken. Nu inmiddels 2! maanden later maar weer gemaild.en sindsdien géén reactie meer ontvangen. Bij Postnl geïnformeerd. Moet maar melding maken bij afzender Hondenmagazijn.nl. Schofterig dat ze nu niet meer reageren. Ook dit nu gemaild aan deze mensen. Dus.niets bestellen bij dit " bedrijf"! Ik ga nu mijn rechtsbijstandverzekering maar eens bellen.

Betty
18-01-2021

Bestelling vertraagd

De bestelling was op 30 december geplaatst zou tussen 6 en 12 januari worden geleverd. Dit kun je alleen zien als je je bestelling volgt dan zie je dat er vertraging is. Ik had verwacht dat ik dan een mail zou krijgen. Al met al was het de 18e binnen dus op zicht valt dat nog prima mee.

Ik vind het niet erg om te wachten maar stuur dan de mail van vertraging dat is klantvriendelijker dan verwachten dat ik elke dag kijk waar mijn bestelling is. Wel netjes te woord gestaan al met al tevreden.

Gea
18-01-2021

Geen levering

Helaas geen levering. Half november een mand besteld. Op mijn mails telkens hetzelfde antwoord. Geld krijg je volgens hun alleen terug als je je product terug stuurt, maar welk product? Voor mij nooit meer.

Margot
16-01-2021

Lange levertijd maar goede communicatie

Hondenmanden besteld bij Hondenmagazijn. Ik ben het er mee eens dat de levertijd lang is wat je vooraf niet kunt zien. Maar het zijn geen oplichters want ik heb de bestelling netjes ontvangen.
Je moet geduld hebben want de levertijd is langer dan aangegeven. Maar de communicatie is keurig!

Filip
14-01-2021

Niet kopen bij hondenmagazijn.nl

Donut besteld begin december, half jan nog steeds niet aangekomen terwijl op de site staat dat het item geleverd is. ik ga paypal raadplegen om m'n geld terug te storten. Dit is geen winkel, maar iemand die in China bestelt en rechtstreeks laat leveren. Staat helemaal niet duidelijk op de website vermeld.

Karin
08-01-2021

Niets bestellen!

Alles wijst erop dat het oplichters zijn! Houden je aan het lijntje met emails dat het product uit China moet komen, terwijl je 2 maanden later nog niets hebt ontvangen. Met verzoek geld terug te storen laten ze ineens niets meer van zich horen. Dat je zo je geld bij elkaar haalt is diep triest, ga gewoon werken voor je geld zoals zovelen normaal doen!

Bep
07-01-2021

Veel beloven.?

Wat een verschrikkelijke toko, beloven levertijden, maar die zijn zeer rekbaar, tegen de verwachtingen in toch geld teruggekregen. Niet kopen bij deze chinese toko

Regina
05-01-2021

Het leveren duurde echt heel lang

Nog niks geleverd

Op 23/11 hondenmand besteld. Nog altijd niet geleverd. Op website staat dat ze problemen oplossen en mensen met niet geleverde mand hebben terugbetaald. Dat klopt voor mij in ieder geval niet. Meerdere mails gestuurd. Krijg telkens antwoord dat het goed komt, maar geen geld terug. Waardeloos.

Manôn
02-01-2021

Geen hondenmand geleverd

Een hondenmand besteld op 13 december. Nog steeds niets ontvangen. Op de site bij levering staat dat het geleverd is. Niets is er van waar. Heel vreemd dit. Heb al mail gestuurd maar geen antwoord. Heel slecht. Ik hoop dat ik mijn held weer terug krijg of een hondenmand.

Miranda
29-12-2020

Uitblijven levering hondenmand

Een hondenmand besteld op 25 november 2020. Na een maand wachten is er nog geen mand geleverd. Ze beloven 2 weken levertijd maar dit gaat niet op. Inmiddels een mail gestuurd dat ik recht heb op teruggave van mijn geld. Hier nog geen bericht op terug gehad. Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg en anders: koop hier niets voor je hond!

Kris
28-12-2020

Bestelling wordt niet geleverd en op mails antwoord niemand

Hondenmand besteld begin december. Nog steeds niet geleverd en op mails antwoord niemand. Absolute afrader

Andy
23-12-2020

Bestelling wordt maar niet geleverd

Bestelling hondenmandje op 7 december gedaan.nog steeds niet geleverd!
Droevige service - Waar blijft mijn levering?

Meer reviews
Welk cijfer geef jij Hondenmagazijn.nl?