Had ik maar eerst de reviews gelezen, wacht al enkele weken op een tekenbandje.Ze hebben wel verzekerd begin vorige week dat het vliegtuig uit China geland was en het binnenkort verzendklaar gemaakt werd , tot op heden, niks ontvangen .ik houd mijn hart vast als ik alle reacties hier lees.
Order 49124
Vlooienband besteld niet wetende van alle negatieve reacties die hier in grote getale opstaan. Ik ga nu na een paar uur niet negatief reageren.
Heb wel in mn achterhoofd,niet leveren is aangifte doen.
Maar neem aan dat er binnen een week wordt geleverd.
Bijna 2 maanden geleden (20 maart 2022) heb ik een halsband en een hanger met naam besteld voor de hond. Tot op heden nog niks ontvangen. Meerdere malen gemaild naar hondenmagazijn.nl, maar er wordt geen duidelijkheid gegeven. Ik heb geen idee of mijn bestelling überhaupt nog wordt geleverd en wat de status hier van is. Uiteindelijk heb ik gevraagd om mijn geld terug te geven, maar hier wordt niet op geantwoord en krijg ik als reactie dat ik geduld moet hebben. Slechte service en enorme lange levertijd. Ik heb zeker geduld, maar dit duurt gewoon écht veel te lang. en ik ben dus niet de enige.
Ik ben zeer ontevreden!
Een hondenpenning besteld welke op dag 2 reeds kwijt was, wasrschijnlijk omdat het lusje te zwak bleek te zijn. Ik reclameerde dit. Enige antwoord: het spijt ons. U kunt 10% korting krijgen op uw volgende bestelling.
Dit was mijn éérste en gelijktijdig mijn laatste bestelling.
Oplossing volgt alleen na reviews op internet. Dat is jammer, want er was wel contact met de klantenservice maar die bleven maar verwijzen naar "de voorwaarden". Als daar de oplossing direct was geboden had het ons veel tijd gescheeld.
Autodeken en drinkfles gekocht, met de belofte dat het voor 23:00 verzonden zou worden, en een minuut later een mail dat het 7-15 dagen duurt. Bestelling direct geannuleerd (want: snel nodig), maar ik moet wachten tot het is opgestuurd zodat ik het kan retourneren. Bureaucratie ten top, en als ik naar de inhoudsloze reacties kijk van de klantenservice ben ik heel erg bang dat ik dit geld nooit meer terug zie.
Omdat ik teveel mails moest sturen waarop het antwoord weg bleef en dat ze pas hebben gereageerd toen ik op dit platform klacht neerlegde . Vind een 5 dan ook meer dan voldoende.
Op 12 maart bestel ik een hondenbuggy daar mijn hondje nog maar kleine stukjes kan lopen . Er wordt een levertijd van 7 tot 15 dagen aangegeven . Op 25 maart stuur ik een mail om te vragen of ze al een idee hebben wanneer er geleverd wordt en krijg standaard antwoord dat het 7 tot 15 dagen kan duren . Op 13 april stuur ik een mail dat we nu een maand verder zijn en ik nog steeds niks heb ontvangen terwijl er op mijn bestelstatus staat dat hij geleverd is en dat ik de buggy nodig heb om op vakantie te vertrekken . Krijg vrij snel een mail terug met excuses en dat ze kunnen zien dat mijn pakket inderdaad niet geleverd is . Ze verzekeren mij dat ze contact zullen opnemen met de leverancier en mij op de hoogte zullen houden. Op 22 april stuur ik terug een mail daar ik totaal geen feedback krijg en schrijf dat ik dit onfatsoenlijk zaken doen vind. Vraag in deze mail om mijn geld terug te storten. Tot op heden nog steeds geen reactie.
Zeer teleurgesteld in dit bedrijf ,
Mariola
Slechtste webshop ooit. Chinese rotzooi verkopen verkopen en dan zeggen dat het buiten de wettelijke termijn van retourneren valt. Product moet je toch goed uitproberen zodat je zeker van je klacht kan zijn. Kortom, bestel hier niks.
Dank zij jullie is het snel opgelost. Als je gaat kijken op trustpilot zijn er nog veel mensen met klachten. Het bedrijf levert slechte service.
Bestel hier niet!
Bestel hier niet!
Na 4 weken wachten, nog niets ontvangen.
Contact opgenomen en er werd meteen 15 % van het betaalde bedrag terug gestort.
De bestelling garandeert een verzekerde verzending met track & trace.
Dit zijn leugens.
Na bijna 6 weken ga ik kijken naar de status van mijn bestelling.
Deze staat plots op geleverd!
Ik had niets ontvangen.
Noch een mail dat de bestelling verzonden was. noch een track & trace nummer.
Niets!
Dit is een bedrijf met malafide praktijken.
Ik heb een hondje van 16 jaar met hartproblemen.
Met dit bedrijf hebben we gewoon tijd verloren.
Schande! een schande!
Vreemd bedrijf. Dropshipping vanuit China. Daardoor is het onmogelijk om je bestelling te annuleren. De levering duurt véél te lang.
Ook voor het terugsturen van de bestelling moet je wachten op een label van DPD, wat zij toesturen. (althans, die moet ik nog steeds krijgen).
Positief is dat er wordt wel redelijk snel gereageerd op e-mail.
Mijn bestelling duurde wat langer dan verwacht, dus ik ging eens online op zoek naar ervaringen over dit bedrijf. Tot mijn schrik las ik heel veel negatieve reacties , dus ik dacht, dit is foute boel.
Maar niks is minder waar. Mijn bestelling is gewoon foutloos geleverd en ik kreeg ook gewoon een reactie van de klantenservice op mijn mail.
Ben heel blij ( en mijn hond ook) met dit product en jullie service, dat mag ook gezegd worden.
Dezelfde als zovele voor mij. Besteld, gelijk betaald (via PayPal aanrader) en gewacht en gewacht en. niks! Dit soort sites zijn gewoon doorgeefluiken. Hebben zelf niets op voorraad!
De honden in de naam hondenmagazijn refereert niet naar het dier maar naar de eigenaar en de klantenservice van het bedrijf. Ook is het motto “niet goed, geld terug” half kloppend. Als je namelijk na weken negeert te worden een geërgerde mail stuurt, krijg je een mail terug waarin staat dat ze het niet tollereren. Daarna kan je fluiten naar je geld, ookal geven zij de fouten toe. Lekker makkelijk. Een klant zo lang negeren (maar wel op de reviews in het openbaar reageren) tot deze een boze mail stuurt waarna de klantenservice kan zeggen ‘wij tollereren dit niet, we ronden dit contact af zonder restitutie’.
Zijn zelf de grootste honden eruit.
Aan hondenmagazijn.
Beste, ik wacht al geruime tijd op een hondenmandje. Heb al een paar mails gestuurd. Geen reactie! misschien langs deze weg dan? heb ik nu jullie aandacht?
Wanneer leveren jullie de mand?