Hondenmagazijn.nl9 ervaringen

Zara
Zara
04-12-2019

Wat een prut winkel

Bestelling gedaan, maar leveren ho maar!
Wacht al heel wat weken, dus wees verstandig en bestel daar niks

Monique
11-11-2019

Vlooienband en tekenband

3 okt vlooienband besteld, nog steeds niks binnen vind het wel erg lang duren . Vandaag hun een mail gestuurd dus ff afwachten . Maar als ik zo de ervaringen lees ben ik er bang voor .

Tika
03-11-2019

Vlooienband

Vlooienband besteld bij hun. Na een maand nog niks ontvangen. Alles komt blijkbaar van ali express.

Janika
10-10-2019

Vlooienband

Bestelling gedaan.wacht nu al 2 maanden.
Volgens is het afgeleverd.maar pakketdienst geeft aan dat t nog niet geleverd is.
Had ik maar nooit.maar dat helpt niet.hoop toch nog op levering

Sonja
Sonja
08-10-2019

Nog niks binnen

16 september besteld
Nog niks binnen .
Geen reactie op mails alleen standaard reactie s
Slecht bereikbaar en geen antwoord en nog niks binnen gehad

Marij
03-10-2019

Honden band besteld,is al meer dan 3 weken onderweg

Slecht,9 september band besteld,nu nog niets ontvangen,nu blijkt dat ze alles bij ali express bestellen,oplichters zijn het.
Kan niet meer op de site,word regelrecht naar messenger door gestuurd.
Krijg geen reactie op mail,je kan niets retour sturen en je geld krijg je ook niet terug.
Koop hier niets

Christel
Christel
03-10-2019

Artikelen via ali expres

Wil mijn bestelling retour sturen wat ook op de site staat maar is niet mogelijk.

Hier niet kopen, kan je dan beter voor minder geld bij ali doen

Daisy
Daisy
18-08-2019

Bestellen

Vlooien tekenband besteld. Waren niet tevreden. Wikden retourneren maat kon niet. Op Facebook gezet, zijn nu geblokkeerd. Hun artikelen komen gewoon bij Ali express vandaan. Vette winst, en bij klacht geven ze niet thuis. Pure oplichting.

Eveline
01-08-2019

Bestellen, betalen en niet op tijd leveren

Een hondenband besteld en betaald. Na betaling blijkt dat de levertijd 7 - 14 dagen is, wat erg lang is.
Besteld en betaald op 17 juli en 2 weken staat de leverstatus op 'onderweg', zonder enig bericht vanuit Hondenmagazijn. Vandaag blijkt dat de bestelling een week is vertraagd, zonder bericht van Hondenmagazijn. Telefonisch niet bereikbaar, alleen via chat. Waardeloos!

Welk cijfer geef jij Hondenmagazijn.nl?