Hondenmagazijn.nl reviews

1.9
Positief6%
Neutraal1%
Negatief93%
Laatste 12 maanden202120202019
Lid

Recente Hondenmagazijn.nl ervaringen

Ingrid.
24-05-2022

Had ik maar eerst de reviews gelezen, wacht al enkele weken op een tekenbandje.Ze hebben wel verzekerd begin vorige week dat het vliegtuig uit China geland was en het binnenkort verzendklaar gemaakt werd , tot op heden, niks ontvangen .ik houd mijn hart vast als ik alle reacties hier lees.

HK
20-05-2022

Order 49124

Vlooienband besteld niet wetende van alle negatieve reacties die hier in grote getale opstaan. Ik ga nu na een paar uur niet negatief reageren.

Heb wel in mn achterhoofd,niet leveren is aangifte doen.

Maar neem aan dat er binnen een week wordt geleverd.

Henriette
Deze klacht is opgelost
17-05-2022

Tot nu toe geef ik dit bedrijf een onvoldoende.

Heb een honden fietsmand bestel en betaald op 25 april 2022.

Zou volgens de tracking met 2 weken (voor 5 mei) geleverd worden maar al gauw werd dat opgeschroefd naar uiterlijk 24 mei.

Heb het mandje bewust op tijd besteld zodat we hem met onze vakantie 20 mei kunnen gebruiken.

Meerdere mailtjes gestuurd maar er werd alleen op de eerste gereageerd.

Heb nu ook een mail gestuurd dat ik de hele opdracht wil annuleren en mijn geld terug wil.

Aangezien ik het niet zie gebeuren dat het pakketje uiterlijk vrijdag wordt bezorgd.

Ook hier wordt niet op gereageerd helaas.

Klantenservice is op dit moment ook telefonisch niet bereikbaar.

Toch hoop ik dat ze dit netjes en correct gaan afhandelen.

We zullen zien

Mvg Henriette

Anika
17-05-2022

Bijna 2 maanden geleden (20 maart 2022) heb ik een halsband en een hanger met naam besteld voor de hond. Tot op heden nog niks ontvangen. Meerdere malen gemaild naar hondenmagazijn.nl, maar er wordt geen duidelijkheid gegeven. Ik heb geen idee of mijn bestelling überhaupt nog wordt geleverd en wat de status hier van is. Uiteindelijk heb ik gevraagd om mijn geld terug te geven, maar hier wordt niet op geantwoord en krijg ik als reactie dat ik geduld moet hebben. Slechte service en enorme lange levertijd. Ik heb zeker geduld, maar dit duurt gewoon écht veel te lang. en ik ben dus niet de enige.

Ik ben zeer ontevreden!

Erika
Deze klacht is opgelost
09-05-2022

Raar bedrijf, spul komt rechtstreeks van Ali.

Ik kreeg een verkeerde maat geleverd. Eerste mail daarover gestuurd op 28 maart. Dan krijg je mailtjes terug in heel gebrekkig, niet eens te begrijpen, Nederlands. Nu, 9 mei, krijg ik een mailtje dat ik kan retourneren en geld terug kan krijgen. Volgens hun website moet dat echter binnen 2 weken (de levertijd alleen al was langer dan dat), dus ik heb er 0 vertrouwen in dat dit goed komt.

Lieselotte
08-05-2022

Een hondenpenning besteld welke op dag 2 reeds kwijt was, wasrschijnlijk omdat het lusje te zwak bleek te zijn. Ik reclameerde dit. Enige antwoord: het spijt ons. U kunt 10% korting krijgen op uw volgende bestelling.

Dit was mijn éérste en gelijktijdig mijn laatste bestelling.

Bram
10-05-2022

Oplossing volgt alleen na reviews op internet. Dat is jammer, want er was wel contact met de klantenservice maar die bleven maar verwijzen naar "de voorwaarden". Als daar de oplossing direct was geboden had het ons veel tijd gescheeld.

Deze klacht is opgelost

Autodeken en drinkfles gekocht, met de belofte dat het voor 23:00 verzonden zou worden, en een minuut later een mail dat het 7-15 dagen duurt. Bestelling direct geannuleerd (want: snel nodig), maar ik moet wachten tot het is opgestuurd zodat ik het kan retourneren. Bureaucratie ten top, en als ik naar de inhoudsloze reacties kijk van de klantenservice ben ik heel erg bang dat ik dit geld nooit meer terug zie.

Michella
Deze klacht is opgelost
01-05-2022

Gisterenavond bestelling geplaatst en deze ochtend geannuleerd en geld teruggevraagd maar dit bleek niet mogelijk. Ik ga consumenten bescherming inschakelen want annulering van bestelling die nog niet werd verstuurd is wettelijk namelijk altijd mogelijk.

Mariola
02-05-2022

Omdat ik teveel mails moest sturen waarop het antwoord weg bleef en dat ze pas hebben gereageerd toen ik op dit platform klacht neerlegde . Vind een 5 dan ook meer dan voldoende.

Deze klacht is opgelost

Op 12 maart bestel ik een hondenbuggy daar mijn hondje nog maar kleine stukjes kan lopen . Er wordt een levertijd van 7 tot 15 dagen aangegeven . Op 25 maart stuur ik een mail om te vragen of ze al een idee hebben wanneer er geleverd wordt en krijg standaard antwoord dat het 7 tot 15 dagen kan duren . Op 13 april stuur ik een mail dat we nu een maand verder zijn en ik nog steeds niks heb ontvangen terwijl er op mijn bestelstatus staat dat hij geleverd is en dat ik de buggy nodig heb om op vakantie te vertrekken . Krijg vrij snel een mail terug met excuses en dat ze kunnen zien dat mijn pakket inderdaad niet geleverd is . Ze verzekeren mij dat ze contact zullen opnemen met de leverancier en mij op de hoogte zullen houden. Op 22 april stuur ik terug een mail daar ik totaal geen feedback krijg en schrijf dat ik dit onfatsoenlijk zaken doen vind. Vraag in deze mail om mijn geld terug te storten. Tot op heden nog steeds geen reactie.

Zeer teleurgesteld in dit bedrijf ,

Mariola

Danielle
Deze klacht is opgelost
23-04-2022

Ik heb op 1 april een hondenmand besteld en betaald maar tot op heden NIETS ontvangen. Ik krijg een mail terug, ze hebben het over leveringsproblemen.?, wil nu mijn geld terug maar dan wordt er niet gereageerd. Oplichters! Telefonisch niet bereikbaar, echt een slechte zaak! Hopelijk heeft een review zin, ik wil gewoon het product waar ik voor betaald heb.

Eric
16-04-2022

Slechtste webshop ooit. Chinese rotzooi verkopen verkopen en dan zeggen dat het buiten de wettelijke termijn van retourneren valt. Product moet je toch goed uitproberen zodat je zeker van je klacht kan zijn. Kortom, bestel hier niks.

Chris
Deze klacht is opgelost
15-04-2022

Producten niet ontvangen binnen de lange levertijd. Pas toen ik ging mailen kreeg ik te horen dat één niet leverbaar was. Ik heb een andere kleur gekozen , weer een paar weken over heen toen zag ik track en tracé op afgeleverd stond terwijl wij niets ontvangen hebben. Nu reageren ze niet binnen 1 dag via mail, voorheen wel. En telefonisch willen ze ook niet te woord staan.

Ann
12-04-2022

Dank zij jullie is het snel opgelost. Als je gaat kijken op trustpilot zijn er nog veel mensen met klachten. Het bedrijf levert slechte service.

Deze klacht is opgelost

Bestel hier niet!

Bestel hier niet!

Na 4 weken wachten, nog niets ontvangen.

Contact opgenomen en er werd meteen 15 % van het betaalde bedrag terug gestort.

De bestelling garandeert een verzekerde verzending met track & trace.

Dit zijn leugens.

Na bijna 6 weken ga ik kijken naar de status van mijn bestelling.

Deze staat plots op geleverd!

Ik had niets ontvangen.

Noch een mail dat de bestelling verzonden was. noch een track & trace nummer.

Niets!

Dit is een bedrijf met malafide praktijken.

Ik heb een hondje van 16 jaar met hartproblemen.

Met dit bedrijf hebben we gewoon tijd verloren.

Schande! een schande!

Kees
Deze klacht is opgelost
28-03-2022

Wat een bagger en oplichters!

Wat een bagger. Wekenlang gewacht op een levering die uiteindelijk gewoon uit China blijkt te (moeten) komen. Ik zeg moeten want hij is er nog altijd na 12 weken niet en ze geven geen geld terug. Alleen maar shitmails met vage excuses. Dit is werkelijk te gek voor woorden en zou verboden moeten worden. Stel je voor dat je veel geld hebt betaald. Voor ons valt dat gelukkig mee maar ik kan me voorstellen dat je hier slechter vanaf kan komen. Vind het niet erg om genaaid te worden maar kies dan bij voorkeur zelf wel door wie en dat zijn niet die klootzakken hier.

Het zijn OPLICHTERS!

Beter via Paypal betalen. Dan kan je gemakkelijker de transactie ongedaan maken. Jammergenoeg in dit geval maar manmanman wat een shit.

Sybe
15-03-2022

Vreemd bedrijf. Dropshipping vanuit China. Daardoor is het onmogelijk om je bestelling te annuleren. De levering duurt véél te lang.

Ook voor het terugsturen van de bestelling moet je wachten op een label van DPD, wat zij toesturen. (althans, die moet ik nog steeds krijgen).

Positief is dat er wordt wel redelijk snel gereageerd op e-mail.

Léonie
28-02-2022

Mijn bestelling duurde wat langer dan verwacht, dus ik ging eens online op zoek naar ervaringen over dit bedrijf. Tot mijn schrik las ik heel veel negatieve reacties , dus ik dacht, dit is foute boel.

Maar niks is minder waar. Mijn bestelling is gewoon foutloos geleverd en ik kreeg ook gewoon een reactie van de klantenservice op mijn mail.

Ben heel blij ( en mijn hond ook) met dit product en jullie service, dat mag ook gezegd worden.

Floor
Deze klacht is opgelost
28-02-2022

Besteld maar na meer dan een maand nog niets geleverd. Wordt ook niet op de mail gereageerd.

Ellen
19-02-2022

Dezelfde als zovele voor mij. Besteld, gelijk betaald (via PayPal aanrader) en gewacht en gewacht en. niks! Dit soort sites zijn gewoon doorgeefluiken. Hebben zelf niets op voorraad!

Anna
17-02-2022

De honden in de naam hondenmagazijn refereert niet naar het dier maar naar de eigenaar en de klantenservice van het bedrijf. Ook is het motto “niet goed, geld terug” half kloppend. Als je namelijk na weken negeert te worden een geërgerde mail stuurt, krijg je een mail terug waarin staat dat ze het niet tollereren. Daarna kan je fluiten naar je geld, ookal geven zij de fouten toe. Lekker makkelijk. Een klant zo lang negeren (maar wel op de reviews in het openbaar reageren) tot deze een boze mail stuurt waarna de klantenservice kan zeggen ‘wij tollereren dit niet, we ronden dit contact af zonder restitutie’.

Zijn zelf de grootste honden eruit.

Herwig
12-02-2022

Aan hondenmagazijn.

Beste, ik wacht al geruime tijd op een hondenmandje. Heb al een paar mails gestuurd. Geen reactie! misschien langs deze weg dan? heb ik nu jullie aandacht?

Wanneer leveren jullie de mand?

Meer Hondenmagazijn.nl reviews