Penninghond.nl reviews

PeriodeLaatste 12 maanden2020
Door
20-09-2021

Na een maand is de penning nog niet in huis. Via email contact gelegd. Moet ik mijn adres verifiëren want de penning zou opgestuurd zijn, wat ik niet geloof! Adres, inclusief postcode is juist alleen huisnummer ontbreekt , dit doorgegeven. De penning kan nu mijn kant opkomen als ik de verzendkosten opnieuw ga betalen.Ik woon in een straat met 10 huizen en aangezien de postcode goed is zou de penning echt aan moeten komen (wat heeft iemand anders aan een hondenpenning?). Dit meld ik , via mail, aan penninghond maar hier hebben ze geen boodschap aan, de penning was in eerste instantie, binnen 24 uur!, naar mijn adres verzonden.

Ik neem mijn verlies, erg slecht bedrijf, echt nooit iets bestellen, Bah.

Janna
12-08-2021

Die ene keer dat je niet eerst even een webshop door Google haalt…

Zoals door mijn voorgangers reeds beschreven: geld weg, geen producten

Anne
Anne
03-08-2021

Niks ontvangen en geen contact mogelijk

Na een maand nog niks ontvangen. Reageren met vage en niet van toepassing zijnde antwoorden die je per e-mail stelt. Nergens telefoonnummer op de website.

FJ
04-05-2021

Firma "list en bedrog"

Ga hier niet mee in zee. Je wordt aan het lijntje gehouden met excuses en waardering voor je geduld. Uiteindelijk krijg je niets.

HS
27-01-2021

Nooit iets ontvangen

10-1 besteld, 15-1 een mail gekregen dat het is verstuurd uit Zwitserland. Nu op 27-1 nog niets ontvangen.

Misschien verstuurd via fietskoerier?

Flauwekul natuurlijk; niks gekregen, geld foetsie

JW
24-11-2020

Grove misleiding!

Grove misleiding. Op de website staat duidelijk vermeld "verzending binnen 24 uur". Je verwacht het dan binnen 2 werkdagen in huis te hebben. Niet dus.

Ondanks dat de website in het Nederlands is en een .nl extensie heeft verzenden ze vanuit Zwitserland en duurt het 10 dagen voordat je het in huis hebt.

De reviews op hun website zijn allemaal nep, door hunzelf geschreven.

Corrie
27-08-2020

Levering

3 penningen besteld, nog niets ontvangen. Vraag via e-mail (telefoneren kan niet) krijg als antwoord dat door Covid 19 de levering langer kan duren. Vreemd daar heeft Post.nl geen last van. Zoals meerdere bedrijven is Covid 19 een goede dekmantel.

Ook vreemd is dat het bedrijf eerst in Oostenrijk zat en nu in Gibraltar. De goede reviews staan alleen op hun eigen site. Ik denk dat ik kan fluiten naar de penningen en geld.

16-07-2020

Geen levering

2 hondenpenningen besteld. wordt nog steeds niet geleverd. eerst komen ze uit Zwitserland dan uit de US. Er komt helemaal niets