Penninghond.nl reviews

1.5
Charlotte
24-09-2023

Opgelicht. Niks ontvangen. Wil mijn geld terug.

Noa
16-09-2023

De suggestie werd gewekt dat je de penning snel in huis zou hebben. In mijn account stond ook al heel snel de status 'verzonden', ik begon hem te knijpen, maar na 2 weken toch ontvangen. Ik ben tevreden over de penning. Simpel materiaal maar het voldoet, zeker voor de prijs. Het materiaal is wel lekker licht voor de hond. Je kunt veel gegevens kwijt op de penning, wat ik fijn vindt en wat vaak niet lukt bij andere penningen.

SH
08-09-2023

Besteld, betaald, niet geleverd. Vervolgens telefonisch onbereikbaar en geen antwoord op emails. Oplichters? Vrees het ergste.

Elleke
29-08-2022

Ik vrees dat het bedrijf niets meer is dan gebakken lucht. 2 penningen besteld met de belofte dat deze binnen 24 uur zouden worden verzonden. Na de bestelling blijken de penningen uit Zwitserland te moeten komen, contactadres blijkt in Gibraltar. Gemiddelde levertijd 5-7 werkdagen. Na 10 werkdagen nog niets ontvangen. Iedere (klacht)mail wordt beantwoord met een standaard weinig zeggende reactie. Erg teleurstellend. Ruikt sterk naar oplichting!

Marielle
08-08-2022

Misleiding alom. Website lijkt Nederlands, maar is het niet. Verzending binnen 24 uur staat op de site, dat kloptmisschien wel, maar wat ze er niet bij zeggen is dat het uit Zwitserland moet komen. 5 tot 7 dagen doet de post erover zeggen ze. Nu ruim 14 dagen later nog niets gekregen. Mijn slechte review wordt niet op de site geplaatst. Klachtenmail wordt beantwoord met een nietszeggende mail. Contactadres zit in Gibraltar.

Firma list en bedrog wat mij betreft. Ik overweeg aangifte te doen.

Annette
28-05-2022

Order wel ontvangen, maar kwaliteit is echt treurig. Het lijkt wel of het metaal uit een conservenblik is geknipt. De gravering is heel oppervlakkig. De sier “steentjes” vielen er al na een week af. Erg duur voor hele slechte kwaliteit.

Door
20-09-2021

Na een maand is de penning nog niet in huis. Via email contact gelegd. Moet ik mijn adres verifiëren want de penning zou opgestuurd zijn, wat ik niet geloof! Adres, inclusief postcode is juist alleen huisnummer ontbreekt , dit doorgegeven. De penning kan nu mijn kant opkomen als ik de verzendkosten opnieuw ga betalen.Ik woon in een straat met 10 huizen en aangezien de postcode goed is zou de penning echt aan moeten komen (wat heeft iemand anders aan een hondenpenning?). Dit meld ik , via mail, aan penninghond maar hier hebben ze geen boodschap aan, de penning was in eerste instantie, binnen 24 uur!, naar mijn adres verzonden.

Ik neem mijn verlies, erg slecht bedrijf, echt nooit iets bestellen, Bah.

Janna
12-08-2021

Die ene keer dat je niet eerst even een webshop door Google haalt…

Zoals door mijn voorgangers reeds beschreven: geld weg, geen producten

Anne
03-08-2021

Niks ontvangen en geen contact mogelijk

Na een maand nog niks ontvangen. Reageren met vage en niet van toepassing zijnde antwoorden die je per e-mail stelt. Nergens telefoonnummer op de website.

FJ
04-05-2021

Firma "list en bedrog"

Ga hier niet mee in zee. Je wordt aan het lijntje gehouden met excuses en waardering voor je geduld. Uiteindelijk krijg je niets.

HS
27-01-2021

Nooit iets ontvangen

10-1 besteld, 15-1 een mail gekregen dat het is verstuurd uit Zwitserland. Nu op 27-1 nog niets ontvangen.

Misschien verstuurd via fietskoerier?

Flauwekul natuurlijk; niks gekregen, geld foetsie

JW
24-11-2020

Grove misleiding!

Grove misleiding. Op de website staat duidelijk vermeld "verzending binnen 24 uur". Je verwacht het dan binnen 2 werkdagen in huis te hebben. Niet dus.

Ondanks dat de website in het Nederlands is en een .nl extensie heeft verzenden ze vanuit Zwitserland en duurt het 10 dagen voordat je het in huis hebt.

De reviews op hun website zijn allemaal nep, door hunzelf geschreven.

Corrie
27-08-2020

Levering

3 penningen besteld, nog niets ontvangen. Vraag via e-mail (telefoneren kan niet) krijg als antwoord dat door Covid 19 de levering langer kan duren. Vreemd daar heeft Post.nl geen last van. Zoals meerdere bedrijven is Covid 19 een goede dekmantel.

Ook vreemd is dat het bedrijf eerst in Oostenrijk zat en nu in Gibraltar. De goede reviews staan alleen op hun eigen site. Ik denk dat ik kan fluiten naar de penningen en geld.

16-07-2020

Geen levering

2 hondenpenningen besteld. wordt nog steeds niet geleverd. eerst komen ze uit Zwitserland dan uit de US. Er komt helemaal niets