Brekz.nl reviews

PeriodeLaatste 12 maanden20232022
Tjipke
13-12-2023

29/11 bestelling gedaan. Nog niks ontvangen (13/12). Alle voorgaande bestelling gingen gewoon goed, soms maximaal 3 dagen wachten maar dat was te doen. Per mail en telefoon niet te bereiken/geen reactie.

Ilona
11-12-2023

27 November bestelling geplaatst, maar staat nu nog steeds op 'wordt verwerkt'. Niet telefonisch bereikbaar en krijg geen antwoord op de mail! Waar is mijn bestelling?

Irina
11-12-2023

Erg slecht bereikbaar als in helemaal niet!

Niet via contact pagina, niet via de email en niet telefonisch terwijl op hun contact pagina staat dat tussen 9:00 -17:00 bereikbaar zijn.

Dus wil je iets geregeld hebben gaat het niet lukken!

Nancy
11-12-2023

Zeer slecht. Betaald, maar niks ontvangen. Verschillende mailtjes verstuurd maar totaal geen reactie.

Laura
07-12-2023

2 weken terug voer besteld. Niets ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar en ook op mail wordt niet gereageerd.

Hoe mijn 100 euro terug te krijgen? Pff

Margie
06-12-2023

Slechte communicatie😡

Krijg nog wel snel een melding dat mijn betaling is geaccepteerd. Na een aantal dagen dat mijn pakket onderweg is. En dan gaat het mis. Krijg een melding dat mijn pakket is afgeleverd. NIET DUS.

Ik probeer contact te zoeken, krijg een chatbot/keuze categorieën:

Ik kies: waar is mijn pakket?

Het antwoord van chatbot:

Als we uw betaling hebben ontvangen en u van ons een betaalbevestiging heeft ontvangen, zullen we uw pakketje verwerken en versturen enz enz.

Dan krijg ik de vraag: Was dit nuttig?

Omdat het antwoord niet op mij van toepassing is, zeg ik: nee

Reactie chatbot:

Wat spijtig om te horen. 😟 Kunt u aangeven hoe ik dit zou kunnen verbeteren?

Vervolgens krijg ik geen mogelijkheid om hier op te reageren.

Op mijn e-mails krijg ik totaal GEEN REACTIE.

09-11-2023

Slechte producten en slechte klantenservice

Kirsten
08-09-2023

Helaas geen goede ervaring! Twee weken geleden besteld maar nog steeds niets. Kan gebeuren, maar zorg dan iig dat je je klantenservice op orde hebt! Op geen enkele manier te bereiken!. Armoede!

Karina
05-09-2023

Altijd zeer tevreden geweest over Brekz maar nu dus niet meer.

Mijn bestelling is na 2 weken nog steeds niet geleverd, telefonisch zijn ze niet bereikbaar en via de mail krijg ik geen reactie.

Bij DPD kunnen ze ook niks voor me betekenen die verwijzen me naar Brekz.hoezo van het kastje naar de muur.

Remon
09-07-2023

Brekz = Brexit? Geen communicatie mogelijk, levering blijft uit.

Tot voorheen een erg tevreden klant, echter sinds 1,5 week is het stil qua levering en communicatie.

Men is niet telefonisch bereikbaar vanwege drukte. Echter lijkt dit vanwege chaos? Ook via email en de socials komt er totaal geen reactie.

Hoe kan men bedrijf en naam dusdanig ter grabbel gooien? Een vaste betalende klant te woord staan is blijkbaar niet meer mogelijk, hopelijk komt er nog een levering.

Ilse
10-02-2023

Vreselijke klantenservice. Geen service. Iedere keer hetzelfde nietszeggende antwoord op mijn mail en na 2 weken nog steeds geen geld retour. Had ik maar eerder reviews van Brekz gelezen dsn had ik er niet eens besteld. Zonde hoe je zo een bedrijf naar de knoppen helpt.

Jacqueline
18-01-2023

Ik kreeg in eerste instantie een verkeerd artikel geleverd. Dit via mail gemeld. Makkelijk te melden en foto toe te voegen. Snel een excuus mail gehad, het artikel is opgehaald en het juiste artikel is snel nageleverd. Prima gecommuniceerd en toch goed geleverd

Misha
23-11-2022

Waardeloos en riekt naar oplichting. Bestelling wordt niet verstuurd, op mails wordt niet gereageerd en telefonisch onbereikbaar.

Hier dus NIET bestellen!

Joke
19-06-2022

De bestelling wordt niet geleverd bij mij. Na diverse mails moet ik een betrouwbaarheids verklaring tekenen dat ik hun niet oplicht. Ik vraag mij af wie wie oplicht.

Koop hier niets ze zijn telefonisch niet bereikbaar en mailen is eindeloos wachten.

Rodriguez
23-03-2022

Ik heb een slechte ervaring met deze winkel. Ik heb iets besteld en ik kreeg een andere product dan dat ik besteld had. In de tussentijd hebben ze die fout aangepast op hun website. Na 2 keer mailen blijven ze volhouden dat ik op mijn eigen kosten het product kan terugsturen. Als je zo met klanten omgaat heb je denk ik niet echt interesse in tevreden klanten. Ik heb wat onderzoek gedaan op het internet en ik lees dat dit vaker gebeurt bij deze winkel. Dus ik bestel hier nooit meer iets!

Geert-Jan
29-06-2020

Retourzending kwijtgeraakt

Produkten voldeden niet aan verwachting en hebben de ongebruikte, niet geopende verpakkingen retour gestuurd volgens de procedure van de site. (binnen 14 dagen na levering) Vervolgens na een week wachten een mail gestuurd met de vraag of mijn produkten aangekomen waren en wanneer ik het resterende bedrag terug kon zien op mijn rekening.

Blijkt vervolgens dat ze het pakketje nog niet ontvangen hebben terwijl de track & trace van Post.nl aangeeft dat het netjes afgeleverd is.

Nu maar afwachten of ik mijn geld ooit nog terug zie. Je gaat er toch vanuit dat met zo'n gerenommeerd bedrijf (ahum) als Brekz je goederen en zaken netjes afgehandeld worden.