SV direct Autoverzekering reviews

3.8
Periode20222021

Guus
17-01-2022

Jarenlang verzekerd geweest bij dit bedrijf met inboedel, AVP en autoverzekering. Nadat ik mijn nieuw gekochte Fiat Panda wilde wijzigen werd ik uit de verzekering om onbekende reden geweerd. De acceptant liet de uitleg over aan een collega.

Dezelfde dag de auto verzekerd bij de ANWB. Direct geaccepteerd tegen dezelfde voorwaarden en dekking. Mijn inboedel en AVP verzekering direct opgezegd en overgesloten naar ANWB. Ik adviseer echt iedereen om dit ook te doen. Ik begrijp nu dat SV direct een lage klantenwaardering heeft. Ik heb een klacht ingediend bij het Kivid!

Herben
29-11-2021

Ik ben nu al een paar jaar lid vroeger Nederlanden van Nu en nu SV-direct en ben zeer tevreden, ze helpen altijd snel en doeltreffend. Rechtsbijstand hebben ze als het ware uitbesteed, maar dat is misschien ook beter zo is er geen belangenverstrengeling. De prijs en de service ben ik tevreden over.

Mathilda
21-07-2017

Onverwachte hoge premie zonder toestemming.

Onverwachte hogere premie gekregen met verlenging zonder mijn toestemming. 30 dagen bedenktijd, dus die dagen moeten betalen in plaats van meteen stop contract zonder extra kosten. Volgens Kifid geldt geen verlenging bij verhoging 10%. De nederlanden van nu trekt zich daar niks van aan, moet nu een klacht indienen bij klachtencommissie kifid. Heel onnodig en zeer klantonvriendelijke autoverzekering, als ik dit had geweten zou ik nooit bij ze een premie hebben afgesloten. Ook stom dat klanten door de regering/wetten niet beter worden beschermd.

19-05-2017

De Nederlanden Van Nu

De Nederlanden Van Nu Wij verhogen uw premie stilzwijgend met 250%. Dit schrijven we gewoon van uw rekening af. We geven u geen nieuw aanbod, geen opzegtermijn. Dit doen we na een paar maanden. Einde contractjaar afwachten duurt te lang. Is "helaas" niets aan te doen. Dit zijn De Nederlanden Van Nu. Dat noemen we een "algemene verhoging" of "inderdaad een behoorlijke stijging". Maakt niet uit dat u meer dan 10 jaar schadevrij heeft. Van uitspraken van het Kifid over maximaal 10%, zorgvuldig, betrouwbaar en consumenten duidelijk en vooraf voorlichten, trekken we ons niet veel aan. De Nederlanden Van Nu gesproken met L.

Andre
21-03-2017

Wow.

Afgelopen vrijdag een schade gemeld en vandaag al op mijn rekening. Prijs kwaliteit van deze verzekeringsmaatschappij is echter super! Communiceren alles per mail supersnel en zijn ook telefonisch uitermate goed bereikbaar. Echt een aanrader. Heb in het verleden wel eens anders meegemaakt bij een partij van de gevestigde orde (zal geen namen noemen maar begint met een A en eindigt op SR).

Ko
14-09-2016

Je doet alles waar ze om vragen maar ze wikkelen de schade niet af

Deze maatschappij heeft echt alle vertrouwen bij mij weggehaald. Waarschuwing voor nieuwe klanten: nooit NVN nemen

Johannes
03-07-2016

T gaat zo het gaat

er is ook eigen schuld, en als een verz. er onderuit kan doen ze dat. ik spreek van 50 jr ervaring . en weinig claims 4 ivh kleintjes

Danny
01-12-2015

Slechte verzekeraar, ondoorzichtig, slechte service

Verzekeraar misbruikt eerlijk doorgegeven informatie voor eigen doeleinden om eenzijdig de verzekering op te zeggen. Zeer slecht bedrijf. Telefonisch kunnen ze al helemaal niks, alles moet per mail. Wordt niet meegedacht, verschuilen zich achter regeltjes (zoals alle verzekeraars natuurlijk).

Ga dan gewoon naar een 'normale' verzekeraar voor de euro verschil. NIET, ik herhaal NIET naar NVN. Slecht bedrijf!

M koldenhof
15-10-2015

Waardeloze verzekering

Ze hebben ons geroyeert maar nooit een brief overgehad.

En nu is er iemand geweest die op onze naam een verzekering heeft afgesloten en dus geweigert is en daar zijn wij nu de dupe van .

Ik zal ze dan ook nooit aanbevelen bij andere .

Dankzij hun moeten wij nu een verzekering afsluiten die veel duurder is .

Schijt bedrijf.

Toon
23-09-2013

Doe geen zaken met deze verzekering!!!

Ik had me aangemeld voor de verzekering: De Nederlanden van NU.

Na aanmelding kreeg ik een E. mail met allemaal vragen over schades in het verleden tot wel 6 jaar terug, en of ik deze even allemaal wou verklaren! Daarbij een mededeling dat deze verzekering mij zou weigeren als ik een teruggang in mijn schadevrij jaren heb gehad. Daarbij vroegen ze of ik werkelijk wel de waarheid vertelde. Duidelijk is dat deze verzekeraar een omgekeerde bewijslast, en selectie methode hanteert. Ik heb snel me oude verzekeraar weer gebeld (Centraal Beheer) die mij met alle plezier en zonder lastige en omslachtige vragen weer heeft aangenomen. De Nederlanden van nu is een slechte en klant onvriendelijke verzekeraar.

17-07-2013

Een goede verzekering voor een lage prijs. Bij schade wordt je ook snel en vriendelijk geholpen.

AJK
13-07-2013

Pas op met ANVK/De Nederlanden van Nu! De autoverzekering bij ANVK te Eindhoven (De Nederlanden van Nu) is goedkoop, maar o wee als je schade krijgt. Ik had 9 schadevrije jaren en kreeg schade door eigen schuld. Ik duikelde gelijk naar beneden: nieuw aantal schadevrije jaren -2! Reden: men had mij bij begin van verzekering "opstaptreden"gegeven en "commerciele treden" (nooit van gehoord!), en die gingen er bij schade gelijk af. De premie werd ook fors verhoogd. Nu maar zien dat ik met een negatief aantal schadevrije jaren bij een andere verzekering onder dak kom. Dat zal niet makkelijk zijn. ANVK/De Nederlanden van Nu bedankt!