Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Hele slechte en waardeloze verzekeringsmaatschappij. Slechte klantenservice. ze nemen niet op en pak emails niet op. je krijg geen antwoordt op jouw mails en telefoontjes. ze zijn nooit bereikbaar. wacht al 4 maanden op een update van mijn schade melden. Ik stop er mee en switch naar een andere maatschappij.
Jarenlang verzekerd geweest bij dit bedrijf met inboedel, AVP en autoverzekering. Nadat ik mijn nieuw gekochte Fiat Panda wilde wijzigen werd ik uit de verzekering om onbekende reden geweerd. De acceptant liet de uitleg over aan een collega.
Dezelfde dag de auto verzekerd bij de ANWB. Direct geaccepteerd tegen dezelfde voorwaarden en dekking. Mijn inboedel en AVP verzekering direct opgezegd en overgesloten naar ANWB. Ik adviseer echt iedereen om dit ook te doen. Ik begrijp nu dat SV direct een lage klantenwaardering heeft. Ik heb een klacht ingediend bij het Kivid!
Ik ben nu al een paar jaar lid vroeger Nederlanden van Nu en nu SV-direct en ben zeer tevreden, ze helpen altijd snel en doeltreffend. Rechtsbijstand hebben ze als het ware uitbesteed, maar dat is misschien ook beter zo is er geen belangenverstrengeling. De prijs en de service ben ik tevreden over.
Ik kan deze verzekering niet aanraden, ooit afgesloten om iets goedkoops te hebben en dat is precies wat ze zijn. Als je een keer schadevergoeding nodig hebt, zijn ze niet voor je (ook al ben je al 9 jaar bij ze verzekerd). Ze promoten dat alles digitaal kan, maar via e-mail zijn ze slecht bereikbaar. Op sommige e-mails wordt nooit gereageerd, anderen wel, je kunt er geen peil op trekken. Na maanden kwam er een keer een reactie op mijn schadeclaim, natuurlijk kreeg ik niets bij beide claims in 9 jaar tijd. En o wee als je een keer de 3 euro verzekeringskosten terugboekt, ze vertienvoudigen het bedrag binnen twee weken onder het mom van "administratiekosten" (met allerlei dreigementen als je niet betaalt). Dit is wettelijk niet eens toegestaan maar ze doen het toch, enorme geldklopperij. Ik ben ontzettend blij dat ik binnenkort van ze af ben en elders verzekerd ben, ze hebben al die tijd helemaal niets voor me gedaan behalve 'het idee van verzekerd zijn'.
Er word niet gereageerd op e-mails na aanleiding van een schademelding.
Ik wacht nu al 2 maanden op een reactie!
Ook op een klacht die je kan indienen komt geen reactie!
Waaneer je uit woede je veel te dure maandpremie terug haalt dan zijn ze wel heel snel om te reageren en meteen te dreigen van wat er gebeurd als je je premie niet betaald.
Heb inmiddels opgezegd bij deze zeer slechte maatschappij die A veel te duur is en B je in de kou laat staan als je een schade meld.
Mensen neem nooit deze club verzekeringen afsluiten kan zo maar o wee als je opzegt doen ze net of ze niks hebben ontvangen dus ze blijven maar rekeningen stuuren is pure oplichting zelfs telefonisch opzeggen lukt niet online werkt niet hebben ze niet ontvangen zeggen ze dan.
Ik kreeg bericht dat de autoverzekeringspremie verhoogd moest worden. Als redenen gaven ze o.a. aan dat ze steeds meer schadeclaims hadden van auto's met dure electronische snufjes en dat er steeds meer schade werd veroorzaakt door mobiel bellen achter het stuur. Kan zijn, maar ik heb zo'n dure auto niet, ik heb een simpele Hyundai i10. Voorts bel ik niet als ik auto aan het rijden ben. Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb en niet doe. Ze moeten zich diep schamen om klanten zo te bedonderen. Verzekering opgezegd.
Deze verzekering zegt tegen tegenpartij dat zei de schade maar bij hun eigen verzekering moeten verhalen terwijl de schade bij mij thuis is gebeurd en niet bij de tegen partij. Nu zit ik in de problemen door mijn eigen verzekering oplichters eerste klas is SV verzekering. Als schade bij mij ontstaat in mijn huis moet mijn verzekering ervoor opdraaien en niet de verzekering van de tegen partij. Sluit bij deze verzekering nooit een pllis af want dan ben je genaaid.
Goedendag allemaal,pas op voor deze verzekeringsmaatschappij sv direct!ze doen er alles achter je rug en zijn goed getrainde oplichters onderdaan van asr.
Let op: kies hier niet voor! lijkt leuk maar het is pure oplichting. Premies verhogen een slechte klantenservice die niet bereikbaar zijn en als je een medewerker spreekt na een half uur gewacht te hebben.
Krijg je 2 opties betalen of anders moet je maar gaan want u kiest hier zelf voor wordt er dan gezegd. Zeer en zeer slecht! nog nooit een cent gedeclareerd maar wel 4x over verhogen dus stink er niet in dames en heren!
Mensen geen verzekering sluiten bij deze oplichters.
Heb een aantal verzekeringen hier gehad.
Reageren nergens op, geen mail, tel hangen ze gewoon weer op.
En als je ze echt nodig hebt bijvoorbeeld voor een lekkage en de afhandeling daarvan, word je misschien als je geluk heb 3 weken later geholpen.
Ben er gelukkig nu van af, maar als je daar nog zit doe er wat aan en ga weg bij deze oplichters.
Verzekering opgezegd per direct. Wettelijk niet eens mogelijk. Reageren niet op de mail.
Bij een aanrijding waarbij ik niet fout was, deed deze maatschappij niets voor mij en kon ik alles zelf betalen. Wel 22 jaar schadevrij in mindering brengen. Deze maatschappij doet alleen iets als je een rechts bij stands verzekering hebt. Of je nu fout bent of niet. Schandalige maatschappij.
Aardige mensen, bieden excuus aan voor onduidelijkheden en fouten. Doen er echter vervolgens niets aan.
- Administratief ondermaats
- Schadeafhandeling voldoende
Geeft na schademelding niet thuis geen reactie niets.
Verzekert doodleuk een andere auto dan diegene die je doorgeeft!
Waardeloos
Het verzekeren via SV-direct blijkt een farce (bedrog).
Dit gebeuren staat reeds divers te lezen in alle negatieve reacties. Onlangs is men dan ook van naam gewisseld; Zal dat hier mee te maken hebben?.
Uiteindelijk is SV direkt het een z.g. "internet" tussenpersoon (goedkoop blijkt duurkoop) welke, bij het zich voordoen van een schade(claim), slechts opstelt als "incasseerder" van premies en op terechte hulpverzoeken van mij als klant onder de z.g. "zorgplicht" verzaakt om mij als klant bij de claim te (willen) helpen.
Het "standaard" kastje naar de muur verhaal is vervolgens dan van toepassing; Klanten worden alsdan gedirigeerd naar het z.g. KIFID, een dooddoener (susser), zoek dat maar op. Aldaar worden mensen standaard vervolgens op kosten gejaagd en wordt er ellenlang getraineerd (tijd gerekt) een simpele kwestie op te lossen.
Kort samengevat; Bezint eer ge begint.
Oplossing; Absoluut GEEN VERZEKERINGEN afsluiten via deze tussenpersoon en indien mogelijk gewoon via de burger rechter je verhaal doen; Dit is goedkoper en is de MANIER alsnog je terechte schadeclaim te innen, en inclusief de gemaakte kosten.
Cliënte wacht nu ruim een jaar op uitbetaling van stormschade. Moet nog even opnieuw worden bekeken. Andere naam, zelfde belabberde service!
Opgepast dus!
Ik heb dan nog niets meegemaakt met de Nederlanden van nu maar dat ze van naam zijn veranderd bevalt me niet zo
Na een verhuizing gaat de premie van mij autoverzekering plots meer dan 40 % omhoog.
Degene die mijn laptop kapot gemaakt heeft, is bij deze verzekeraar verzekerd. Ik als tegenpartij heb zoveel dingen moeten ondernemen, terwijl het buiten mijn schuld om gebeurd is. Elke keer is er weer een ander excuus waardoor ze de schade aan mijn laptop niet willen uitkeren. Elke keer krijg je weer een andere telefoniste aan de lijn aan wie je je gehele situatie opnieuw moet uitleggen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ontzettend onvriendelijke medewerkers. Sluit je nooit aan bij deze verzekeraar!