SV direct39 ervaringen

Pieter
22-09-2020

Niet aan beginnen met deze verzekering

Ik heb een aanspraak verzekering bij deze honden lopen sv direct.
Betaal altijd netjes tot ik een keer me loon later krijg gestort kan gebeuren toch.
Direct krijg ik een dreigmail met deze tex dit kan vervelende consequenties hebben als er niet op tijd betaald wordt.

Ik heb betaald moets ook direct een verhogen van 3 euro meer betalen echt vieze honden zijn het.
Ik heb direct de verzekering opgezegd

Vs
18-09-2020

Vuile SV verzekeringen

Deze verzekering zegt tegen tegenpartij dat zei de schade maar bij hun eigen verzekering moeten verhalen terwijl de schade bij mij thuis is gebeurd en niet bij de tegen partij. Nu zit ik in de problemen door mijn eigen verzekering oplichters eerste klas is SV verzekering. Als schade bij mij ontstaat in mijn huis moet mijn verzekering ervoor opdraaien en niet de verzekering van de tegen partij. Sluit bij deze verzekering nooit een pllis af want dan ben je genaaid.

Muro
11-08-2020

Tijdens opgeschorste autopolis LATEN BEEINDIGEN

Goedendag allemaal,pas op voor deze verzekeringsmaatschappij sv direct!ze doen er alles achter je rug en zijn goed getrainde oplichters onderdaan van asr.

Frank
19-07-2020

Oplichting

Let op: kies hier niet voor! lijkt leuk maar het is pure oplichting. Premies verhogen een slechte klantenservice die niet bereikbaar zijn en als je een medewerker spreekt na een half uur gewacht te hebben.
Krijg je 2 opties betalen of anders moet je maar gaan want u kiest hier zelf voor wordt er dan gezegd. Zeer en zeer slecht! nog nooit een cent gedeclareerd maar wel 4x over verhogen dus stink er niet in dames en heren!

Dogan
18-04-2020

Woonhuis verzekering en auto verzekering

Mensen geen verzekering sluiten bij deze oplichters.
Heb een aantal verzekeringen hier gehad.
Reageren nergens op, geen mail, tel hangen ze gewoon weer op.
En als je ze echt nodig hebt bijvoorbeeld voor een lekkage en de afhandeling daarvan, word je misschien als je geluk heb 3 weken later geholpen.
Ben er gelukkig nu van af, maar als je daar nog zit doe er wat aan en ga weg bij deze oplichters.

Hellen
21-02-2020

Verzekering opgezegd per direct.

Verzekering opgezegd per direct. Wettelijk niet eens mogelijk. Reageren niet op de mail.

Gerard
24-01-2020

Brengt 22 jaar schadevrij rijden in mindering

Bij een aanrijding waarbij ik niet fout was, deed deze maatschappij niets voor mij en kon ik alles zelf betalen. Wel 22 jaar schadevrij in mindering brengen. Deze maatschappij doet alleen iets als je een rechts bij stands verzekering hebt. Of je nu fout bent of niet. Schandalige maatschappij.

Pzx
02-01-2020

Administratief slecht

Aardige mensen, bieden excuus aan voor onduidelijkheden en fouten. Doen er echter vervolgens niets aan.

- Administratief ondermaats
- Schadeafhandeling voldoende

19-10-2019

Geeft na schademelding niet thuis

Geeft na schademelding niet thuis geen reactie niets.
Verzekert doodleuk een andere auto dan diegene die je doorgeeft!

Franciscus
12-04-2019

Geen functie als tussenpersoon, verzaken zorgplicht.

Het verzekeren via SV-direct blijkt een farce (bedrog).

Dit gebeuren staat reeds divers te lezen in alle negatieve reacties. Onlangs is men dan ook van naam gewisseld; Zal dat hier mee te maken hebben?.

Uiteindelijk is SV direkt het een z.g. "internet" tussenpersoon (goedkoop blijkt duurkoop) welke, bij het zich voordoen van een schade(claim), slechts opstelt als "incasseerder" van premies en op terechte hulpverzoeken van mij als klant onder de z.g. "zorgplicht" verzaakt om mij als klant bij de claim te (willen) helpen.

Het "standaard" kastje naar de muur verhaal is vervolgens dan van toepassing; Klanten worden alsdan gedirigeerd naar het z.g. KIFID, een dooddoener (susser), zoek dat maar op. Aldaar worden mensen standaard vervolgens op kosten gejaagd en wordt er ellenlang getraineerd (tijd gerekt) een simpele kwestie op te lossen.

Kort samengevat; Bezint eer ge begint.

Oplossing; Absoluut GEEN VERZEKERINGEN afsluiten via deze tussenpersoon en indien mogelijk gewoon via de burger rechter je verhaal doen; Dit is goedkoper en is de MANIER alsnog je terechte schadeclaim te innen, en inclusief de gemaakte kosten.

Pieter
08-03-2019

Vertragen, vertragen, vertragen en niet betalen

Cliënte wacht nu ruim een jaar op uitbetaling van stormschade. Moet nog even opnieuw worden bekeken. Andere naam, zelfde belabberde service!

Opgepast dus!

Ad
Ad
13-02-2019

Ben toch een beetje angstig geworden na zoveel slechte revieus

Ik heb dan nog niets meegemaakt met de Nederlanden van nu maar dat ze van naam zijn veranderd bevalt me niet zo

Sieger
11-01-2019

Premiestijging van 40% na verhuizing

Na een verhuizing gaat de premie van mij autoverzekering plots meer dan 40 % omhoog.

Noa
14-12-2018

Slechtste verzekeraar ooit

Degene die mijn laptop kapot gemaakt heeft, is bij deze verzekeraar verzekerd. Ik als tegenpartij heb zoveel dingen moeten ondernemen, terwijl het buiten mijn schuld om gebeurd is. Elke keer is er weer een ander excuus waardoor ze de schade aan mijn laptop niet willen uitkeren. Elke keer krijg je weer een andere telefoniste aan de lijn aan wie je je gehele situatie opnieuw moet uitleggen. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ontzettend onvriendelijke medewerkers. Sluit je nooit aan bij deze verzekeraar!

Remco
21-11-2018

Ontmoedigings beleid

Het is absurt wat voor moeite je moet doen om aanspraak te maken op de zaken waarvoor je verzekerd bent. Iedere keer proberen ze excuses te verzinnen om niet uit te keren. De laatste keer is het dak van onze schuur afgewaaid (storm jan 2018, windkracht boven de 8). Dit wordt niet verzekerd omdat er mogelijk houtrot aanwezig was en de platen verouderd waren.
Als er geen storm was dan hadden de platen er op blijven liggen! De platen waren goed bevestigd!
Dit is een voorbeeld uit velen. 1 advies, verzeker je bij Nederlanden van NU dan verzeker je jezelf van frustratie en uiteindelijk niets.

Willem
14-11-2018

Dit kan je geen verzekeraar noemen!

Als je belt om verzekeringen af te sluiten. Word je zo aardig een behulpzaam geholpen.Maar als er iets is op het gebied van betalingen of laten ze je barsten! En verschuilen zich achter alles. Nooit welke verzekering dan ook afsluiten!

Jack
23-03-2018

Alles binnen een dag

Schade gemeld via de site van De Nederlanden van Nu. Dezelfde dag nog keurig reactie in mail. Expert is geweest, rapport is opgemaakt. De Nederlanden van Nu keert direct uit.

Bij een aanvullende vraag, werd er dezelfde dag weer aktie ondernomen en werd alles keurig netjes afgewikkeld. Wat een fantastisch gevoel om bij zo'n bedrijf verzekerd te zijn!

Patricia
26-10-2017

Aansprakelijkheidsverzekering

Na een ongelukje van mijn kant bij een vriendin waardoor haar tv omviel heb ik de schade gemeld bij de nederlanden van nu. Eerst telefonisch maar het moest via internet. Zo gezegd zo gedaan. Krijgt mijn vriendin bericht dat ze het maar moet melden bij haar eigen verzekering. Het was mijn schuld en niet die van haar. Wij hebben netjes foto's meegestuurd en het TV toestel uiteraard bij haar bewaard. De tv is 6 jaar oud. Ik begrijp dat ze de aankoopwaarde niet vergoed krijgt maar dat ze zeggen dat dat niet onder de aansprakelijkheidsverzekering valt begrijp ik niet. Waarvoor dan een verzekering. Ik ben er helemaal klaar mee en ik ga kijken of ik al van hun af kan want dit slaat helemaal nergens op. Als je met hun belt ook ze zijn zo iets van onvriendelijk en kort af.

Cynthia
08-09-2017

In een woord : Fantastisch

Ik wil toch even zeggen dat ik erg te spreken ben over de afhandeling van mijn/onze schade. Telefoon laten vallen (Iphone 7). Werd bij ons thuis opgehaald, gerepareerd en weer afgegeven. Ook de vorige keer werd ik hartstikke netjes geholpen en tewoord gestaan door een zeer vriendelijke mevrouw van de klantenservice. En dat allemaal voor een prijs die 30% lager ligt dan de vorige maatschappij. :-) :-)

Larissa
Larissa
09-08-2017

Slechte service

Meerdere keren gebeld over dat de automatische incasso's niet werden afgeschreven en het zou vanaf hun kant geregeld worden. Uiteindelijk gingen de incasso's nog steeds verkeerd en had ik met ze afgesproken dat ze de verzekering vanaf mijn rekening mochten incasseren ipv die van mijn vriend. Weer gebeurde er niks. Na meerdere malen weer hebben moeten bellen en vele malen aanmaningen later zou het eindelijk moeten lukken beloofden ze. Ze waren het aantal keren vergeten over te zetten op automatische incasso terwijl ik al wel voor de kosten had betaald dat het van mijn rekening af werd geschreven. Het extra geld wat voor de aanmaningen betaald moest worden zou niet worden geïncasseerd hadden ze beloofd omdat de fout vanaf hun kant kwam. Eindelijk werd het geld van mijn rekening afgeschreven. De verzekering was ineens wel 10 euro duurder geworden, maar het was gelukt. Alle rekeningen waren binnen 1 maand afgeschreven dus alles liep weer goed dachten wij. Totdat wij een brief van het RDW kregen dat zij vermoedde dat wij niet verzekerd waren. Wij konden dit oplossen door de verzekering te bellen en zij konden een bevestiging sturen naar het RDW dat wij toch wel verzekerd waren. Maar de verzekering wilde niets voor ons doen. Het was onze eigen verantwoordelijkheid omdat wij de 5 euro aanmaningskosten niet betaald hadden terwijl een collega nog een maand geleden had gezegd dat wij die niet hoefden te betalen. Alle gesprekken worden opgenomen dus ik vroeg of ik dat gesprek terug mocht luisteren, maar dit mocht niet. Ze wouden niet contact opnemen met het RDW omdat wij zo'n slechte betalingsgeschiedenis met hun hadden terwijl dit toch echt niet aan ons lag. Ik was zelfs nog bereid die 5 euro aanmaningskosten direct over te maken als ze het dan voor mij wilden regelen, maar die zouden ze aan het einde van de maand wel zelf incasseren zeiden ze. Ze wouden niks doen voor mij dus toen heb ik maar boos de telefoon opgehangen. Van slag heb ik mijn moeder gebeld. Na een moeilijk gesprek aan de telefoon heeft zij ervoor gezorgd dat ik alsnog direct de 5 euro aanmaningskosten kon overmaken en dan zouden zij het regelen met het RDW. Nu nog afwachten of ze daadwerkelijk contact op hebben genomen met het RDW. Ik ga in ieder geval naar een andere verzekering toe.

Meer SV direct reviews
Welk cijfer geef jij SV direct?