Nuon32 ervaringen

Mike
17-05-2019

Onterechte incasso

Wordt opeens €251,35 afgeschreven van m’n zakelijke rekening. Voor een adres in Emmen ( andere kant van NL) 2 weken na contact gezocht te hebben nog steeds geen reactie. Erg vreemd dat dit zomaar kan, en nog vreemder dat ze niks van zich laten horen. Oplichters.

Mike
17-05-2019

Onterechte incasso

Youssef
01-05-2019

Diefstal en leugenaars

Naar mijn verhuizing krijg ik een derde jaarafrekening met onjuiste meterstanden, de juiste meterstanden zijn wel gewoon doorgegeven door mij en de wooncorporatie. Naar telefonisch contact over de onjuiste meterstanden, werd er gezegd dat ze niets kunnen doen en dat we gewoon moesten betalen. Deze meterstanden stonden zwart op wit op papier, de begin en eind stand echter verzint Nuon zelf nieuwe meterstanden die nergens op gebaseerd zijn. Als je hierna vraagt krijg je het ene smoesje na het andere. Bespaar jezelf de moeite en ga niet in zee met Nuon.

Jeroen
19-03-2019

Nuon pure diefstal

Nadat ik in feb 2019 ben overgestapt van nuon naar oxxio. Stuurde nuon nog snel even een extra rekening (vanwege de hoge energie prijs die dit jaar is ingegaan) van 269€. Volgens mij zijn de kosten pas dit jaar omhoog gegaan. Maw mijn verbruik van januari en februari is exponentieel gestegen. Onzin natuurlijk, het is niets meer dan pure diefstal. Navraag bij nuon heeft geen zin je krijgt nm de ene smoes na de andere te horen. Nooit meer nuon

Gassan
14-03-2019

OP LICHTER S en DIEVEN

Steeds weer extra kosten, ook al veel minder is verbruikt.

OPLICHTERS is los gespeld omdat het niet mocht van ervaringen.nl (Uit onderzoek blijkt dat ervaringen met de term 'oplichter' in de titel niet serieus worden genomen)

Jacob
04-03-2019

NUON = Maffia

Schrijven zomaar € 107 euro = 80% meer af dan de maanden tevoren en zeggen dat de energiekosten zijn gestegen. Automatische incasso betekend dat je NUON toegang tot je portomonee geeft en NUON graait daarin met de gedachten om er zo veel mogelijk uit de halen. Dit is een zeer malafide organisatie. NUON is de firma List en Bedrog

Soe
15-02-2019

Dieven

Nuon is de grootste dief wat betreft energie. Mocht je je willen aansluiten bij hun raad ik je aan dit absoluut niet te doen! Ze beloven je van alles maar verschuilen zich achteraf achter allerlei smoesjes. Ik ben 3 maanden bij hun geweest nadat een van hun mannetjes een mooi verhaal bij mij aan de deur kwam vertellen. Toen ik weer ging overstappen kreeg ik ineens een eind afrekening van 441,46 met als excuus van hun de winter zijn dure maanden om over te stappen. Ik ben een alleen staande moeder die amper rond komt en komen hun zo je leeg plukken. Ik ben jaren klant geweest bij essent en heb nooit klachten gehad en zelfs met de eindafrekening in de winter toen had ik een rekening van 70 euro. Nogmaals zal dit blijven verspreiden ga niet in zee met nuon!

Marcel
25-12-2018

NUON is zeer coulant en doet wat het belooft

Vorig jaar overgestapt van Essent naar NUON. Was eigenlijk te laat met het terugvragen van de "overstapboete". De situatie uitgelegd en vervolgens kreeg ik keurig het bedrag alsnog overgemaakt: Hulde, dat zie ik niet vaak.
De jaarrekening is keurig opgemaakt en er wordt duidelijk verteld waarom het maandbedrag aangepast wordt.
Duidelijk advies bij het overstappen wat het aanbevolen maandbedrag is. Hoger of lager bedrag kiezen: Daar ben je zelf bij! In ons geval zijn we prima geadviseerd en klopte het maandbedrag precies.

Suzanne
Suzanne
06-12-2018

Schoften

Vertellen dat Eneco na december niet meer bestaat en ik vanzelf klant ben van neon en of ik wat gegevens kon geven en een handtekening kon zetten dan was ik klant van neon dit door iemand aan de deur dit gedaan me ex vrouw kwam heer achter die heeft het met veel moeite alles terug geregeld ben nu gewoon bij Eneco dat nog jaren blijf bestaan waarom liegen in de tien geboden staat toch duidelijk niet liegen

Harry
03-12-2018

Roofridders

Wat denk je krijg vanochtend een mail dat ze doodleuk mijn energievoorschot met 20% gaan verhogen wat is dit voor een land dat deze criminelen dit zo maar straffeloos kunnen doen zo gaan ze om met mensen die
Al 30 jaar klant zijn!

Mark
30-10-2018

Gerichte ongewenste reclame versturen

Ik wens geen reclame, dus ik wens ook geen gerichte reclame.

Bella
Bella
17-10-2018

Zeer onkundig

Ik word van het kastje naar de muur gestuurd, het gaat over de garantie op zonnepanelen en omvormers. Je komt niet bij het juiste loket, niemand weet het juiste loket. Beloftes over terugbellen worden niet nagekomen. Het is 1 grote onoverzichtelijke chaos daar. Was ik maar nooit aan de Nuon begonnen.

Rhiannon
07-09-2018

Afrekening ineens veel hoger

Na jaren besloten over te stappen naar Nuon. Ineens verbruik ik 80 euro meer per maand ,het gezin is wel met twee personen minder . Heel raar dat ik nu zoveel meer verbruik en iedere maand zoveel geld kwijt ben in vergelijk met die andere leverancier . De extreme hoge afrekening kon alleen in termijnen betaald worden als ik een drie jarig contract afsloot .

JK
29-05-2018

Waardeloze service en niet werkende "Mijn NUON"

Als ik het afgelopen waar iets geleerd heb, is het zeker van NUON. Wat een ongelooflijke slechte klantenservice. om nog maar te zwijgen van de o- mogelijkheid om wat aan te passen of in te zien binnen mijn NUON. Ik probeer al meer dan 2 maanden om iets geregeld te krijgen via mijn NUON of via een medewerker. Tot nu toe zonder succes. Ik zal blij zijn als we op 1-7-2018 afscheid kunnen nemen van deze waardeloze energie aanbieder.

Irene
02-11-2017

Niet doen

Geen transparante berekeningen. Alles per post en niet met de mail. Slechte communicatie. Weinig bereidheid om uitleg te geven.

Elmo
28-10-2017

Niet doen!

Helemaal klaar met ze.

Vorig jaar oktober aanbieding 50 euro per maand geen extra kosten en cash back 250 euro.

nu heb ik mijn jaarafrekening gekregen mag de volle mik terug betalen.

Super! daar zitten we allemaal op te wachten.

Anna
20-06-2017

Gewoon niet groen dus

Gewoon niet groen dus

Willem
02-01-2017

Gewoon goed

Geen problemen met Nuon, alleen hun site doet vaak raar kom je er niet in .Mensen moeten niet zo zeuren

Kasper
05-12-2016

Ik laat mijn lichten niet branden over de rug van anderen

Niet positief: ik ben vorige week overgestapt nadat ik erachter kwam dat Nuon o.a. die cashback-actie vooral kan betalen omdat ze als grondstof voor hun eenergie de meest goedkope kolen gebruiken: bloedkolen uit COlombia. Google dat woord maar eens.

In ieder geval: de mijnbouwbedrijven in Colombia hebben enkele duizenden mensen uit hun huizen verdreven, met hulp van moordende paramilitairen. Nuon kent de beschuldigingen, maar blijft toch zaken doen, want 'als we blijven communiceren kunnen we meer invloed uitoefenen'. Leuk, maar het geweld is nog steeds niet gestopt. Dat was voor mij de druppel. Geen respect voor mensenrechten.

Wim
31-10-2016

Waarschuwing Oplichters zijn nuon

Jaren teveel betaald en geheimzinig hoge eindafrekeningen Internet staal vol over dit probleem met nuon. Ben nu bij eon en wat een verschil! KIJK uit met NUON ! ze zijn zelf in financiele problemen en aan de afgrond dus halen waar halen.

Meer Nuon reviews
Welk cijfer geef jij Nuon?