De communicatie van Obelink.nl wordt overwegend positief ervaren. Klanten waarderen de manier waarop het bedrijf met hen communiceert, wat blijkt uit de meerderheid van de feedback. Echter, er is een klein deel van de klanten dat niet tevreden is over de communicatie, wat aangeeft dat er ruimte is voor verbetering op dit vlak (77%).
Bereikbaarheid van de klantenservice kan beter. 20 minuten geduld. Huisnummer direct goed opgegeven. Goedkoopste uit de bus. Netjes geleverd. 5 sterren.
Niet geleverd. Geen communicatie. Lang wachten aan de telefoon. Geen uitleg.
Adres vergeten. Klantenservice onbereikbaar. Verzendproblemen. DPD in Frankrijk prut.
Lang wachten. Geen apart telefoonnummer voor storingen. Niet normaal.
Levering. DPD. Klantenservice. Wachttijd.
Geen reactie ontvangen. Niet geleverd. Geen track en trace. Geen contact. Status van de bestelling.
Vriendelijk. Behulpzaam. Grondig. Snel. Tevreden. Goede service.
Lek op alle naden. Niet waterdicht. Teleurstellende kwaliteit. Slechte ervaring.
Retourproces. Klantenservice. Communicatie. Terugbetaling.
Slechte informatie op de website. Onderdelen apart bestellen.
Niet ontvangen. Niet bereikbaar via telefoon. Niet bereikbaar via e-mail. Langzame reactie. Waardeloos.
Geen track&trace nummer ontvangen. Transporteur heeft geen pakket aangemeld. Klantenservice niet bereikbaar. Geen reactie op e-mails. Slechte klantenservice.
Onnodig grote doos. Verspilling van kostbaar karton. Snel verstuurd.
Niet geplaatste review. Geen contact opgenomen.
Deskundig advies. Hulpvaardigheid.
Adverteren zonder btw. Prijsverhoging bij afrekening. Oneerlijke praktijken. Duurder dan concurrenten. Niet aanbevolen.
Goede vriendelijke service. Snelheid van vervanging.
Slechte service. Geen reactie op mailtjes.
Beschadigd aangekomen. Slecht bereikbaar. Geen antwoord. Geen telefonische bereikbaarheid.
Slechte service. Geen printer nodig voor retourneren. Geen hulp aangeboden bij printerprobleem. Geen alternatieve oplossing aangeboden.
Snelle levering. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Niet ontvangen. Verzending met DPD.
Armleuning afgebroken. Geen passende oplossing. Geen reactie op e-mails.
Geen levering. Geen sluitend antwoord. Niet te vertrouwen.
Pakket zoek. Niet thuis bezorgd op afgesproken datum. Geen mail ontvangen over depot. Onzekerheid over pakketlocatie. Lang wachten op bericht over pakket.
Onsympathieke handelswijze.
Top service. Mooie bolderkar. Snel. Zeer klantvriendelijk. Blije klant.
Verzending in te grote doos. Duurzaamheid. Snel geleverd.
Spoorloos verdwenen. Tegengehouden bij het depot. Lege doos. Niets ontvangen. Niemand bereikbaar. Waardeloos.
Lek. Geen service. Geen reactie op mails.
Verkeerde kleur geleverd. Geen retourbetaling. Geen reactie op mail. Slechte site. Slechte klantenservice. Top winkel.
Niet leverbaar. Geen terugbetaling. Fraude.
Niet afgeleverd. Slechte ervaring met DPD. Laatste aankoop bij jullie.
Betrouwbaar. Duidelijk geregeld.
Bereikbaarheid. Klantenservice. Retourneren.
Goed.
Geen reactie op retouraanvraag. Geen reactie op berichten via de site. Moeilijk bereikbare klantenservice. Overschrijding van terugbetalingstermijn.
Hebben alles.
Bereikbaarheid. Klantonvriendelijkheid. Verzendkosten. Slechte communicatie. Gebrek aan responsiviteit.
Bezorgingsdienst DPD. Ellende. Pakket zoek.
Geen retourbedrag ontvangen. Geen reactie op reminders. Geen zin om steeds achteraan te moeten.
Top service. Klantenservice om u tegen te zeggen. Snelle verzending. Goed verpakt.
Super service. Keurig opgezocht via bankafschrift. Tegoedbon ontvangen.
Leverancier keuze (DPD). Adreswijzigingen (DPD). Goede producten.
Geen retourbedrag ontvangen. Geen reactie. Onvriendelijke mail. Geen zin. Nog niets teruggekregen. Moe van dat bedrijf.
Vlotte bediening. Scherpe prijs.
Snelle levering. Geen problemen met verhuizing distributiecentrum. Goede ervaring.
Slechte klantenservice. Langzame levering. Onbereikbaarheid. Teleurstellende ervaring.
Moeilijk contact opnemen. Stomme computer. Geen antwoord op berichtje. Onmogelijk e-mailadres vinden.
Slechte klantenservice. Lang wachten. Niet teruggebeld worden. Slechte communicatie. Verbroken verbinding.
Alles zeer duidelijk omschreven op de website.
Geen bericht van Obelink. Thermostaat knop van lam. Geen oplossing.
Uitgebreid aanbod. Goede prijskwaliteitverhouding. Snelle levering. Makkelijk te volgen.
Goede dienst naverkoop.
Onbereikbaar. Geen meerwaarde. Klantenservice een dikke NUL.
Slechte levering. Mooie producten.
Keurig op tijd. Nageleverde onderdeel. Coulance. Top service.
Slechte levering door DPD. Goede service.
Prima product. Tijdig geleverd. Veel keuze.
Niet standaard vragen. Onmogelijk om een medewerker telefonisch te spreken. Grote keus. Makkelijk online te bestellen. Vriendelijk personeel.
Snelle levering. Goede spullen.
Niet verzonden. Complete chaos. Systeem probleem. Niet opgelost.
Beschadigde tafel. Redelijk eerlijke prijs. Snelle levering.
Assortiment.
Snelle correcte levering. Duidelijk. Snel. Accuraat.
Nog steeds niks ontvangen. Reviews lees wordt ik niet blij.
Slechte dienstverlening. Lang wachten aan de telefoon. Slechte doorverwijzing. Top producten.
Geen communicatie. Geen duidelijkheid over de uiteindelijke leverdatum. Klantenservice is alleen via een chatbot te bereiken. Chatbot geeft geen enkele info over de leverdatum. Lang wachten op een voorraadartikel.
Onduidelijkheid over de leveringstijd. Teleurstellende communicatie over de leveringstijd.
Vertraagde levering. Gebrek aan communicatie over verhuizing van magazijn. Moeten uitwijken naar duurdere alternatieven.
Snelle levering. Scherp aanbod.
Snelle levering. Product voldoet aan verwachting.
Niet ontvangen. Niet kunnen bellen. Geen reactie op chat. Niet kunnen mailen. Oplichting.
Vertraagde levering. Slechte klantenservice. Geen reactie op e-mails. Ongepaste betaling.
Snelle levering.
Zeer goede service.
Duidelijke en uitgebreide webshop.
Lange levertijd. Onjuiste bezorging. Onhandige bezorgingstijd.
Snelle levering. Goede informatie op de website.
Snel. Goed. Goeie communicatie.