Onvi reviews

8.5
PeriodeLaatste 12 maanden20202019
Lid
21-06-2021

Internet goed, ontvanger matig, contact matig

Ontvanger is een android clone maar dan een slechte, mijn Mi Box4 geeft beter beeld evenals de WEBOS app van LG. Tijdens de uitrol gekozen voor ONVI omdat ze IPv6 zouden ondersteunen, dus niet. (IPv6 over IPv4 is geen native IPv6).

Zou ook 6 maanden gratis krijgen, maar meteen al wat pittige rekeningen gekregen, blijk in Ziggo sport ook te betalen, zou niet weten hoe ik dat zou hebben aangezet. Aan de telefoon reageren ze aardig en hebben ze alle tijd, maar oplossingen worden helaas niet gegeven.

Canal Digitaal is dus een ramp, zenders wissellen sneller als Andre Hazes van vrouw. Ook vaak dat een deel van de zenders het niet doen en een C004 error geven. Mag hopen dat het aanloop problemen zijn anders ben ik weg na dit jaar.

Morgen maar weer eens bellen.

20-05-2021

Chanel Digitaal

In een woord een regelrechte RAMP om de haverklap zender uitval wat een zooitje geen ander woord alleen het internet werkt naar behoren.

Paul
25-03-2021

Bij ONVI is de klant KONING !

Vorige week door ONVI aangesloten op het glasvezelnetwerk. Mijn ervaringen met deze nieuwe jonge provider zijn zeer positief. Het contact met de medewerkers verliep zeer plezierig en de lijntjes zijn kort. Op email en Whattsap werd snel gereageerd, de monteur die bij ons thuis de installatie deed was zeer professioneel, kundig en vriendelijk.Wij hadden wat extra wensen , die werden snel gerealiseerd. Kortom, niets dan lof over dit mooie bedrijf, die ik van harte aanbeveel.

Paul Medema

15-01-2021

Pas overgestapt zeer tevreden.

Alles werkt feilloos ook de overstap was goed geregeld.

Anton
Anton
24-12-2020

Klantgericht en snel!

Ik ben na enige twijfel overgestapt van Solcon naar Onvi. Tot op heden hebben ze alle verwachtingen waargemaakt. Een kleine partij die zeer klantgericht werkt, een verademing!

Erik
02-11-2020

Internet en Televisie

Onvi is een prima bedrijf, kunnen veel providers een voorbeeld van nemen. Ik heb sinds enkele dagen internet en Tv. Op de dag van overstap werkte het nog niet helemaal, maar dat was dezelfde dag binnen een paar uur opgelost. Ze hebben ook een prima en professionele klantenservice die relatief snel de telefoon opnemen. Het internet is ook veel stabieler als via de kabel en ze hebben een prima zenderpakket met oa 192 in het basispakket waardoor ik nu meer heb voor minder geld als bij Ziggo.

Arnoud
25-10-2020

Internet prima, tv waardeloos.

Over het internet niks te klagen. Goede snelheid, ook via Wi-Fi. Over de tv ontvangst ben ik allerminst te spreken. Hapert iedere dag wel een paar keer (storing K254 geen signaal) menu's zijn verschrikkelijk onhandig ingedeeld en onwijs traag. En daarnaast wordt het zenderaanbod steeds verder uitgekleed. Na 2 maanden geen Discovey Channel of aanverwante kanalen meer, zonder aankondiging de Ziggo kanalen op zwart evenals andere kanalen die in het begin wel te bekijken waren maar nu ineens niet meer. Ik kijk uit naar de laatste dag van het jaarcontract, dan staat er gelijk weer een ontvanger van KPN. Dan maar geen glasvezel.

Herman
26-08-2020

Probleemloos

Nou, wat een verademing! Ben niet snel enthousiast maar bij mijn overstap naar Onvi is alles probleemloos verlopen vanaf het eerste contact t/m installatie. Alles werkt naar behoren én zoals afgesproken. Wat echt fijn was dat ik vrijwel direct een reactie kreeg op mijn vraag ( per mail ). En dan ook nog beantwoord door iemand met verstand van zaken waardoor mijn vraag in één keer afdoende beantwoord was. Dit zou normaal moeten zijn maar de realiteit is er niet veel providers zijn die bovenstaande kunnen evenaren. Hulde.

Frank
27-05-2020

Top geregeld

Duidelijkheid troef op alle vlakken. Erg fijn! Goede handleiding voor internet en tv en zeer behulpzame klantenservice toen iets van mijn kant niet klopte. Ze denken echt met je mee.

Ramon
18-05-2020

Top bedrijf!

Top bedrijf. Extreem klantgericht, perfecte en snelle communicatie en denken goed mee in oplossingen. Daarnaast zijn wij heel tevreden over onze nieuwe glasvezelverbinding. Stabiel netwerk en veel MB/s.

Echt top!

Anoniem
25-09-2019

Top provider en klantvriendelijk

Onvi is een zeer klantvriendelijke organisatie. Als lid van een glasvezel coöperatie is OnvI een van de providers. Ik heb ervaren dat ze problemen oplossen en communiceren met hun klanten. In vergelijking met andere providers zijn ze daar veel verder in. De medewerkkers die je te woord staan zijn deskundig en kunnen op een klantvriendelijk manier uitleggen wat er speelt.