Onvi reviews

6.0
Riekje
08-03-2024

Overgestapt naar Onvi, best wel spannend ( 70 +). Maar ik ben zeer tevreden. Klantenservice telefonisch zeer goed bereikbaar , hebben technische kennis en geduld . Alles werkte direct goed alleen had ik problemen met de afstandsbediening ( lag aan mij). Uiteindelijk kwam er iemand langs om het nog even weer uit te leggen De komende twee jaar ben ik ook nog 40 euro per maand goedkoper uit .

Een aanrader

Lieke
07-11-2023

Zeer regelmatig problemen met Onvi; komen afspraken niet na, communicatie is slecht en beloven dingen die ze niet waarmaken. Spijt dat we bij hen een abonnement hebben. Vanuit onze kant alles op tijd geregeld voor overstap verhuizing, maar Onvi laat weer eens verstek gaan waardoor we nu zonder internet zitten! Kunnen we de facturen voor mb's naar Onvi doorsturen?! Mensen; sluit geen abonnement bij Onvi af!

07-07-2023

Zeer slechte internet en televisie verbindingen. Zeer onstabiel. Ze leveren absoluut niet wat ze beloven. Moet bijna iedere week klacht indienen omdat tv hapert of internet eruit ligt.

En als je in een e mail vraagt om ontbinding van je contract wordt er niet op gereageert, en telefonisch wimpelen ze je af.

Zeer slechte provider! niet aan beginnen!

Vas
28-06-2023

Ik was tevreden over onvi alleen is de TV kwaliteit van canal digitaal waardeloos Na 2 jaar ga ik overstappen alleen staat in het contract en op de website ( screenshots als bewijs) dat de modem/router na 12 maanden je eigendom is en nu moet het verplicht worden terug gestuurd, dit is schandalig! Helaas zal ik de rechtsbijstand moeten inschakelen hiervoor.

Arjan
07-06-2023

Na aansluiten alleen maar problemen gehad. Zenders die ontbreken, vastlopende tv ontvangst. Klantenservice slecht bereikbaar en nooit tot passende oplossing gekomen. Tot overmaat van ramp geen compensatie en tegemoetkoming van gebreken gekregen. Slechtste aanbieder ooit!

Johannes
09-05-2023

Sinds december 2022 bij Onvi . Telefonisch bereikbaar SUPERRRR, max. 4 minuten in de wacht, vaak nog korter. klantenservice Superrr, daar kan Ziggo nog iets van leren.

Soms gedoe met de Tv, ligt aan mij, snap de afstandsbediening niet .

Josh
22-04-2023

Iets meer dan 2 jaar Onvi als leverancier internet is goed maar TV matig. Nu zijn de haperingen erger geworden het beeld staat gewoon stil. En nu valt Onvi echt door de mand. Ben al meer dan 2 weken bezig om de TV ontvanger om te ruilen maar geen resultaat. Wat een waardeloze service geeft Onvi.

En ik ben niet de enige waar Onvi zo reageert zie andere reviews.

Onvi laat duidelijk steken vallen.

Annemarie
14-03-2023

Sinds we bij onvi zitten hebben we in 2 maanden meer storing gehad dan bij de 15 jaar bij ziggo zodra we kunnen gaan we hier weg. Vooral tv is een ramp. #spijt

Albert
24-02-2023

Zins we zijn overgestapt naar Onvi/canal Digitaal zijn mijn haren alleen maar grijzer geworden. Heel storingen internet/wifi wat veel kuren heeft opnames en terug kijken is op vele momenten een drama, zodra het kan zal ik overstap naar een andere partij.

Otto
09-02-2023

Op 1-2 was er een grote storing door kabel breuk. Dat is overmacht. Maar nu lees ik dat ze met werkzaamheden bezig zijn. Wel een heel ongelukkig moment zo kort nadat we een dag zonder internetdiensten hebben gezeten. Ook het tijdstip. Vanaf 11 uur is niet slecht gekozen. Dat is juist een tijd dat mensen veel gebruik maken van internetdiensten.

Ook al storing gehad op nieuwjaarsdag en ook veel storingen op Canal Digital. Ik ben absoluut niet tevreden. Het eerste jaar hadden niet of nauwelijks problemen. Het laatse half jaar is heel slecht

Ilona
07-02-2023

Makkelijk te installeren glasvezel

Goede klantenservice

Gewoon goed

Tonny
19-12-2022

Slecht slecht.

Sinds oktober hebben wij als provider onvi.

Wij hebben klachten gemeld en er wordt gewoon niets mee gedaan.

Ze laten je gewoon zitten met alles.

Wij hebben weinig kennis van het hele gebeuren en dan wordt je in de steek gelaten.

ONVI geen aanrader.

Gr Tonny

Andre
21-11-2022

Het internet werkt probleemloos de tv ontvanger ronduit slecht regelmatig storing op verschillende zenders en dus net de meest bekeken zenders NL zenders

Michiel
30-03-2022

Na net opgeleverde glas In NOP, Gigabit internet afgenomen. Al voor de ingangsdatum het glasmodem ontvangen en al signaal op de lijn. Gekozen voor zelf installeren. Na onduidelijkheid bij plaatsing kapje op de FTU van de klantenservice binnen 5 minuten per mail een nieuwe handleiding gekregen. Een eerste test gaf niet de verwachtte snelheid, na contact met de klantenservice dezelfde middag was het in orde. Topsnelheden van 980+Mbps up en down. Zeer onder de indruk van zowel de snelheid als de klantenservice.

Flipke
25-01-2022

Er wordt in onze gemeente glasvezel aangelegd

De aansluiting zou gratis zijn wanneer je van het begin af deelneemt

Bij deze aanbieder komt er nog een behoorlijk bedrag aan eenmalige kosten bij (mede door extra ontvangers die ik nodig heb wellicht, die ook nog eens elke maand extra kosten)

Zo wordt wat goedkoper zou moeten zijn dus duurkoop

Gaan we dus niet doen

08-11-2021

In de gemeente moerdijk brengt het bedrijf E fiber glasvezel aan met als optie Onvi als provider te nemen.

Nu staat er op de site dat het werkend opgeleverd word door een monteur van een provider, maar dit is volgens onvi niet juist en zou 14 euro per kwartier kosten.

Nu vind ik dat dit misleidend voor ons als consument om ineens een rekening te krijgen van een provider waar je klant van wilt worden.

ik zou onvi niet aanraden als je niet voor onverwachte kosten wil komen te staan, ik ga naar een provider die wat transparanter is in hun kosten.

21-06-2021

Internet goed, ontvanger matig, contact matig

Ontvanger is een android clone maar dan een slechte, mijn Mi Box4 geeft beter beeld evenals de WEBOS app van LG. Tijdens de uitrol gekozen voor ONVI omdat ze IPv6 zouden ondersteunen, dus niet. (IPv6 over IPv4 is geen native IPv6).

Zou ook 6 maanden gratis krijgen, maar meteen al wat pittige rekeningen gekregen, blijk in Ziggo sport ook te betalen, zou niet weten hoe ik dat zou hebben aangezet. Aan de telefoon reageren ze aardig en hebben ze alle tijd, maar oplossingen worden helaas niet gegeven.

Canal Digitaal is dus een ramp, zenders wissellen sneller als Andre Hazes van vrouw. Ook vaak dat een deel van de zenders het niet doen en een C004 error geven. Mag hopen dat het aanloop problemen zijn anders ben ik weg na dit jaar.

Morgen maar weer eens bellen.

20-05-2021

Chanel Digitaal

In een woord een regelrechte RAMP om de haverklap zender uitval wat een zooitje geen ander woord alleen het internet werkt naar behoren.

25-03-2021

Bij ONVI is de klant KONING !

Vorige week door ONVI aangesloten op het glasvezelnetwerk. Mijn ervaringen met deze nieuwe jonge provider zijn zeer positief. Het contact met de medewerkers verliep zeer plezierig en de lijntjes zijn kort. Op email en Whattsap werd snel gereageerd, de monteur die bij ons thuis de installatie deed was zeer professioneel, kundig en vriendelijk.Wij hadden wat extra wensen , die werden snel gerealiseerd. Kortom, niets dan lof over dit mooie bedrijf, die ik van harte aanbeveel.

Paul Medema

15-01-2021

Pas overgestapt zeer tevreden.

Alles werkt feilloos ook de overstap was goed geregeld.

Meer Onvi reviews