Onvi reviews

6.8
Positief50%
Neutraal15%
Negatief35%
PeriodeLaatste 12 maanden202220212020
Lid
Annemarie
14-03-2023

Sinds we bij onvi zitten hebben we in 2 maanden meer storing gehad dan bij de 15 jaar bij ziggo zodra we kunnen gaan we hier weg. Vooral tv is een ramp. #spijt

Albert
24-02-2023

Zins we zijn overgestapt naar Onvi/canal Digitaal zijn mijn haren alleen maar grijzer geworden. Heel storingen internet/wifi wat veel kuren heeft opnames en terug kijken is op vele momenten een drama, zodra het kan zal ik overstap naar een andere partij.

Otto
09-02-2023

Op 1-2 was er een grote storing door kabel breuk. Dat is overmacht. Maar nu lees ik dat ze met werkzaamheden bezig zijn. Wel een heel ongelukkig moment zo kort nadat we een dag zonder internetdiensten hebben gezeten. Ook het tijdstip. Vanaf 11 uur is niet slecht gekozen. Dat is juist een tijd dat mensen veel gebruik maken van internetdiensten.

Ook al storing gehad op nieuwjaarsdag en ook veel storingen op Canal Digital. Ik ben absoluut niet tevreden. Het eerste jaar hadden niet of nauwelijks problemen. Het laatse half jaar is heel slecht

Ilona
07-02-2023

Makkelijk te installeren glasvezel

Goede klantenservice

Gewoon goed

Tonny
19-12-2022

Slecht slecht.

Sinds oktober hebben wij als provider onvi.

Wij hebben klachten gemeld en er wordt gewoon niets mee gedaan.

Ze laten je gewoon zitten met alles.

Wij hebben weinig kennis van het hele gebeuren en dan wordt je in de steek gelaten.

ONVI geen aanrader.

Gr Tonny

Andre
21-11-2022

Het internet werkt probleemloos de tv ontvanger ronduit slecht regelmatig storing op verschillende zenders en dus net de meest bekeken zenders NL zenders

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Michiel
30-03-2022

Na net opgeleverde glas In NOP, Gigabit internet afgenomen. Al voor de ingangsdatum het glasmodem ontvangen en al signaal op de lijn. Gekozen voor zelf installeren. Na onduidelijkheid bij plaatsing kapje op de FTU van de klantenservice binnen 5 minuten per mail een nieuwe handleiding gekregen. Een eerste test gaf niet de verwachtte snelheid, na contact met de klantenservice dezelfde middag was het in orde. Topsnelheden van 980+Mbps up en down. Zeer onder de indruk van zowel de snelheid als de klantenservice.

Flipke
25-01-2022

Er wordt in onze gemeente glasvezel aangelegd

De aansluiting zou gratis zijn wanneer je van het begin af deelneemt

Bij deze aanbieder komt er nog een behoorlijk bedrag aan eenmalige kosten bij (mede door extra ontvangers die ik nodig heb wellicht, die ook nog eens elke maand extra kosten)

Zo wordt wat goedkoper zou moeten zijn dus duurkoop

Gaan we dus niet doen

Richard
08-11-2021

In de gemeente moerdijk brengt het bedrijf E fiber glasvezel aan met als optie Onvi als provider te nemen.

Nu staat er op de site dat het werkend opgeleverd word door een monteur van een provider, maar dit is volgens onvi niet juist en zou 14 euro per kwartier kosten.

Nu vind ik dat dit misleidend voor ons als consument om ineens een rekening te krijgen van een provider waar je klant van wilt worden.

ik zou onvi niet aanraden als je niet voor onverwachte kosten wil komen te staan, ik ga naar een provider die wat transparanter is in hun kosten.

Hans
21-06-2021

Internet goed, ontvanger matig, contact matig

Ontvanger is een android clone maar dan een slechte, mijn Mi Box4 geeft beter beeld evenals de WEBOS app van LG. Tijdens de uitrol gekozen voor ONVI omdat ze IPv6 zouden ondersteunen, dus niet. (IPv6 over IPv4 is geen native IPv6).

Zou ook 6 maanden gratis krijgen, maar meteen al wat pittige rekeningen gekregen, blijk in Ziggo sport ook te betalen, zou niet weten hoe ik dat zou hebben aangezet. Aan de telefoon reageren ze aardig en hebben ze alle tijd, maar oplossingen worden helaas niet gegeven.

Canal Digitaal is dus een ramp, zenders wissellen sneller als Andre Hazes van vrouw. Ook vaak dat een deel van de zenders het niet doen en een C004 error geven. Mag hopen dat het aanloop problemen zijn anders ben ik weg na dit jaar.

Morgen maar weer eens bellen.

Willem
Willem
20-05-2021

Chanel Digitaal

In een woord een regelrechte RAMP om de haverklap zender uitval wat een zooitje geen ander woord alleen het internet werkt naar behoren.

Paul
25-03-2021

Bij ONVI is de klant KONING !

Vorige week door ONVI aangesloten op het glasvezelnetwerk. Mijn ervaringen met deze nieuwe jonge provider zijn zeer positief. Het contact met de medewerkers verliep zeer plezierig en de lijntjes zijn kort. Op email en Whattsap werd snel gereageerd, de monteur die bij ons thuis de installatie deed was zeer professioneel, kundig en vriendelijk.Wij hadden wat extra wensen , die werden snel gerealiseerd. Kortom, niets dan lof over dit mooie bedrijf, die ik van harte aanbeveel.

Paul Medema

Willem
15-01-2021

Pas overgestapt zeer tevreden.

Alles werkt feilloos ook de overstap was goed geregeld.

Anton
Anton
24-12-2020

Klantgericht en snel!

Ik ben na enige twijfel overgestapt van Solcon naar Onvi. Tot op heden hebben ze alle verwachtingen waargemaakt. Een kleine partij die zeer klantgericht werkt, een verademing!

Erik
02-11-2020

Internet en Televisie

Onvi is een prima bedrijf, kunnen veel providers een voorbeeld van nemen. Ik heb sinds enkele dagen internet en Tv. Op de dag van overstap werkte het nog niet helemaal, maar dat was dezelfde dag binnen een paar uur opgelost. Ze hebben ook een prima en professionele klantenservice die relatief snel de telefoon opnemen. Het internet is ook veel stabieler als via de kabel en ze hebben een prima zenderpakket met oa 192 in het basispakket waardoor ik nu meer heb voor minder geld als bij Ziggo.

Arnoud
25-10-2020

Internet prima, tv waardeloos.

Over het internet niks te klagen. Goede snelheid, ook via Wi-Fi. Over de tv ontvangst ben ik allerminst te spreken. Hapert iedere dag wel een paar keer (storing K254 geen signaal) menu's zijn verschrikkelijk onhandig ingedeeld en onwijs traag. En daarnaast wordt het zenderaanbod steeds verder uitgekleed. Na 2 maanden geen Discovey Channel of aanverwante kanalen meer, zonder aankondiging de Ziggo kanalen op zwart evenals andere kanalen die in het begin wel te bekijken waren maar nu ineens niet meer. Ik kijk uit naar de laatste dag van het jaarcontract, dan staat er gelijk weer een ontvanger van KPN. Dan maar geen glasvezel.

Herman
26-08-2020

Probleemloos

Nou, wat een verademing! Ben niet snel enthousiast maar bij mijn overstap naar Onvi is alles probleemloos verlopen vanaf het eerste contact t/m installatie. Alles werkt naar behoren én zoals afgesproken. Wat echt fijn was dat ik vrijwel direct een reactie kreeg op mijn vraag ( per mail ). En dan ook nog beantwoord door iemand met verstand van zaken waardoor mijn vraag in één keer afdoende beantwoord was. Dit zou normaal moeten zijn maar de realiteit is er niet veel providers zijn die bovenstaande kunnen evenaren. Hulde.

Frank
27-05-2020

Top geregeld

Duidelijkheid troef op alle vlakken. Erg fijn! Goede handleiding voor internet en tv en zeer behulpzame klantenservice toen iets van mijn kant niet klopte. Ze denken echt met je mee.

Ramon
18-05-2020

Top bedrijf!

Top bedrijf. Extreem klantgericht, perfecte en snelle communicatie en denken goed mee in oplossingen. Daarnaast zijn wij heel tevreden over onze nieuwe glasvezelverbinding. Stabiel netwerk en veel MB/s.

Echt top!

Anoniem
25-09-2019

Top provider en klantvriendelijk

Onvi is een zeer klantvriendelijke organisatie. Als lid van een glasvezel coöperatie is OnvI een van de providers. Ik heb ervaren dat ze problemen oplossen en communiceren met hun klanten. In vergelijking met andere providers zijn ze daar veel verder in. De medewerkkers die je te woord staan zijn deskundig en kunnen op een klantvriendelijk manier uitleggen wat er speelt.