10van de 10

Onvi4 ervaringen

Sandra
04-08-2019

Goed geholpen

ONVI heeft een heel deskundig en prettig team, dat mijn internetproblemen prima opgelost heeft. Heel prettig dat ze meezochten naar een oplossing, terwijl de kans groot leek dat die die ergens anders in de keten zat. Zelfs na een keer aan een gesloten deur te staan. Aanrader!

Richard
03-08-2019

Duidelijk, snel en goed!

Na uitgebreide oriëntatie uitgekomen bij Onvi. Het verschil met andere aanbieders was al direct duidelijk merkbaar. Vriendelijk en snel te woord gestaan en uitgebreid geïnformeerd over de mogelijkheden. Op de dag van levering werkte alles perfect precies wat je verwacht van een internet verbinding. De pluspunten voor ons; snelheid, duidelijk, persoonlijk en vriendelijk

Annie
10-07-2019

Voorbeeld voor anderen!

Glasvezel pakket van Onvi afgenomen. Ben enorm onder de indruk van de communicatie: duidelijke status updates per email en de helpdesk belde mij op vrijdag avond na sluitingstijd ook terug om mijn probleem op te lossen. Hier mogen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Ramon
27-05-2019

Goede klantenservice!

Eindelijk een klantenservice die je echt graag wil helpen. Ook in het stuk ondersteuning dat ze niet eens hoeven te bieden (apparatuur van derden etc) zoeken ze graag met je mee en word de verbinding pas verbroken wanneer alles naar behoren werkt. Geen vraag is ze te veel. Je merkt dat ze echt graag met je meedenken om het probleem (de puzzel) op te lossen. Daarnaast werkt het product dat ze aanbieden (glasvezel/tv/bellen) ook naar alle tevredenheid!

Welk cijfer geef jij Onvi?