PartytentenShop.nl reviews

Periode2021

Monica
10-04-2019

Toppers

Perfect voor de prijs. Gewoon voorzichtig opzetten en opruimen. Dit is verreweg het beste voor dit prijs.

Edwin
13-07-2018

Binnen 3 werkdagen geleverd

Ondanks enkele slechte reviews toch bestelling geplaatst vanwege de scherpe prijs voor partytent met grote diameter buizen. Gelukkig snel geleverd, zondagavond besteld en woensdag al in huis. Ik kreeg alleen geen bevestigingsmail, maar dat komt denk ik doordat ik een typefout heb gemaakt in mijn mailadres.

Jonny
16-01-2018

Betaalbaar en dergelijk partytent

Geweldig partytent. Zou mooi zijn als het draagtas iets groter was.

Jason
15-01-2018

9/10

Geweldig product zeer eenvoudig te monteren. Sterk en duurzaam.

Marnie
10-01-2018

Tevreden klant

Levering duurde wat langer (3 dagen) maar het was het wachten waard! Super product voor een mooi prijs.

Jon
09-01-2018

Top service

Voor oud en nieuw hadden wij met spoed een partytent nodig. Partytentenshop wij zijn heel dankbaar.

Joost
30-12-2017

Wel aangeven: 'verzonden' na 3 dagen niets ontvangen

Ik kan bevestigen dat het de moeite loont om een bedrijf van te voren te screenen. Helaas was ik zo onverstandig dit niet te doen. Ik had een partytent besteld op 26 december in de verwachting dat het bedrijf binnen 4 dagen een partytent kon laten bezorgen. Aanvankelijk leek dit ook goed te komen.

Hieronder de feiten, ik laat de lezer zelf de conclusie trekken.

- Op 26 december heb ik een partytent besteld en betaald bij Partytentenshop.nl via ideal; - Dezelfde dag kreeg ik direct een bevestiging van de bestelling; - Op 27 december 13:00 uur ontving ik een bericht dat de orderstatus is gewijzigd naar VERZONDEN; - In de bevestiging is NIETS te lezen wie het pakket bezorgt en dus ook niet hoe de levering te volgen is; - Op donderdag is er niets aangeleverd; - Ook vrijdag de 29e is er niet geleverd; - Vrijdagmiddag probeerde ik het bedrijf telefonisch te bereiken: dat is NIET mogelijk bij dit bedrijf. Ik heb daarom een email gestuurd. - Op de email is vrijdagmiddag en zaterdag NIET gereageerd; - Ook zaterdag is er GEEN pakket aangeboden.

Saskia
12-09-2017

Hallo is daar iemand?

Wat een waardeloos bedrijf! Ik heb 2 tenten besteld en uiteindelijk geleverd gekregen. Ik ben echter heel ontevreden over de kwaliteit. Ik wil deze dus terugsturen. Volgens de algemene voorwaarden is dit mogelijk. Ik ben al 6x in de pen geklommen, maar nog geen tegenreactie ontvangen. Ik had een recensie geschreven voor hun website (niet zo positief) die is niet opgenomen, dus er is wel 'leven in de brouwerij' heb ik het idee. Maar het is vast te moeilijk! Jammer! Ik zou zeker afraden om hier een tentje te kopen!

Louis
12-09-2017

Gratis onderdeel

Door eigen schuld is er iets kapot gegaan met onze partytent. Deze onderdeel is gratis vervangen. Top!

Alie
11-09-2017

Top partytent

Partytent vrijdag besteld , maandag geleverd.

Anne Pieters
07-09-2017

Bedankt Linda!

Wat ben ik blij met de klantenservice van Partytentenshop (Linda) En het product staat mooi stevig in de tuin.

Lisa
07-09-2017

Super product en service

Zeker waar voor je geld. Partytent dik in order en binnen 2 dagen geleverd.

Liesbeth
29-08-2017

Waardeloze Service ( dus geen )

Na lang zoeken dachten we het gevonden te hebben de maat die we zochten 2,5 x 2,5 dus besteld. Na een week wachten was hij er dan maar tot onze verbazing kregen wij 3 x 3 geleverd en die past echt niet op de plaats waar wij hem willen zetten. Dus een mail naar de klantenservice. Geen antwoord. Dus nog maar een keer weer niets, dan maar bellen krijg je een bandje te horen dat je alleen kan mailen. Dan nog maar een mail en waar zijn de gratis stangen en voetgewichten ? Ook in rook op gegaan net zo als de klantenservice? Wij zitten nu met een tent die niet past of we moeten de schuur een meter verplaatsen. Ben er helemaal klaar mee. Dus beste mensen om teleurstelling te verkomen bestel hier niet.

Nico
11-08-2017

Totaal geen service

Ik heb op 1-5 een Easy-up van 3x3 gekocht en kwam er dit weekend achter dat deze zo lek is als een mandje. De regen komt dwars doorheen. Telefoonnummer is een antwoordapparaat en op 4 x mail wordt niet gereageerd. Wat een bagger dat bedrijf.

Edward
07-08-2017

Bagger kwaliteit en geen reactie op mail

4x3 tent gekocht voor €119.- (naar zeggen van de leverancier was dit een aanbieding) en bij de eerste de beste keer gebruik afgescheurde bevestigingen (met als gevolg meerdere gaten in het dak dus lekkage), verbogen stangen en 2x de lucht in bij het eerste de beste zuchtje wind. Direct via de mail (want telefonisch onbereikbaar) gereclameerd met de mededeling dat wij de tent retour sturen en geld terug willen wegens misleiding (op de site geven ze nl hoog op van de kwaliteit). Geen reactie, maar dat verbaast me niet na het lezen van andere reacties. Kwaliteit is bagger, bij de Aldi kocht ik jaren geleden een soortgelijke tent voor €90.- minder die we minstens 10x hebben gebruikt.

09-07-2017

Geen levering en geen contact

Partytent besteld en betaald met daarbij het verzoek om aan te geven als de tent niet voor 7 juli geleverd zou kunnen worden. Geen reactie gehad, maar ook geen levering. Daarna gereageerd dat levering op 7 juli tot 12.00 uur nog geaccepteerd zou worden, maar daarna als gecanceld beschouwd kon worden en de eerdere betaling gerestitueerd zou moeten worden. Geen levering en ook geen reactie. Volgens eigen leveringsvoorwaarden en publicaties op de website is dit een gevalletje "wanprestatie". Advies: niets kopen bij dit bedrijf. Ga nu maar eens proberen om mijn geld terug te krijgen.

Remco
09-06-2017

Onderdelen partytent breken geregeld

In 2015 een 6x3 easy up partytent gekocht hier. In het begin was ik redelijk tevreden. Echter, als je de tent meer dan 5 keer opzet beginnen er onderdelen te breken. Ik zet de tent altijd netjes met beleid op (met meerdere mensen) maar de boel breekt aan alle kanten. De stalen onderdelen breken op de plek waar de gaatjes geboord zijn voor de boutverbindingen. Dit zijn dus erg zwakke plekken. Ik heb nu geen reserve onderdelen meer dus kan de tent niet meer gebruiken. Al met al zonde van mijn geld, een miskoop dus.

Sander
02-05-2017

Een geweldige product.

Het partytent heeft de harde wind doorgestaan zonder problemen. Lijkt goed te worden gemaakt en lijkt waterdicht te zijn. Zeer onder de indruk.

Pablo
28-03-2017

Tevreden

Het duurde een dag langer dan verwacht maar wij zijn heel blij met het product. Bedankt!

Leo
13-03-2017

Waterdicht

Uit ervaring betekent waterdicht niet altijd echt waterdicht. Onze tent van partytentenshop is zeker 100% waterdicht en stevig ook.