PartytentenShop.nl reviews

Periode2021

Kevin
09-03-2017

Ze maken het waar!

Dik tevreden met de kwaliteit en levering van onze easy up partytent https://www.partytentenshop.nl/partytent-3m-x-3meter/easy-up-partytent-3x3/

Zeker een aanrader als je regelmatig tuinfeestjes houden.

Steven
30-01-2017

Very Happy

We are delighted with the product and service from Partytentenshop.nl. Our polytunnel was delivered within 48 hours and is exactly what we were hoping for.

25-08-2016

Waardeloze kwaliteit

Beste mensen, kijk uit waar u aan begint! Ik heb de easy up 3X3 gekocht, en moet zeggen dat het een mooie tent is. Maar het is zo kapot! Van service of klantvriendelijkheid hebben ze nog nooit gehoord! Ze zetten een telefoon nummer op hun site om vertrouwen te wekken, maar dat is slechts een bandje.

Serena
19-08-2016

Geslaagde feest!

Partytent dinsdag besteld, donderdag geleverd. Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.

Antoine

Bijna Perfect!

Super tevreden met onze partytent. Enige klein minpunt was de bezorgservice van DPD.

Top service

Een stevige party tent en een snelle levering binnen 2 dagen.

Alain

Perfecte Service

Een stevige party tent en een snelle levering binnen 2 dagen.

BuienRadars
01-08-2016

Snel geleverd maar dan .............

Blijkt de partytent te lekken en gebogen stangen na een regenbuitje. Ik kon de tent uiteindelijk na talloze emails terug sturen op eigen kosten (dik 13 €) maar na 6 week nog niets. Geen reactie op email en al zeker geen geld terug. Zo gaan ze dus met hun klanten en klachten om.

Mieke
25-07-2016

Na 1 week nog steeds geen levering

Op 19 juli j.l. een partytent besteld en betaald. tot op heden heb ik hem nog niet geleverd gekregen.

Jefferson
17-06-2016

Het kan echt niet beter

De partytent is goed en wel aangekomen.

Dank voor de vlotte levering.

Echt prachtige tent en handig in opbouw.

Alain
17-06-2016

Kan echt niet beter

De partytent is goed en wel aangekomen.

Dank voor de vlotte levering.

Echt prachtige tent en handig in opbouw.

B.
06-06-2016

Waardeloos materiaal

Wij zijn zeer ontevreden over onze tent. Er zat geen gebruiksaanwijzing bij de tent. Het bleek erg moeilijk om ze met 2 recht te krijgen. Na veel gesukkel kregen we het kader na opzetten niet meer terug in elkaar geplooid. Alles wrong tegen op elkaar. Scharnieren en metalen frame begaf het heel snel waardoor de tent helemaal onbruikbaar werd. In vergelijking met een andere easy up tent die we in bruikleen hadden is het materiaal van deze tent echt waardeloos! Het lijkt ons zeer onwaarschijnlijk dat anderen tevreden kunnen zijn over deze tent.

We betaalden € 229 en hebben GEEN enkele keer gebruik kunnen maken van de tent. Weggegooid geld!

Rinie
25-03-2016

Geen reactie op klacht

Tuintunnelkas gekocht. Prima afgeleverd. Na 1 jaar waren de klittebandjes van de ramen vergaan. Klacht ingediend; nooit reactie gehad

Na 2 jaar was gewapende het plastic al op.

Waardeloos, weggegooid geld

K. Bernardsen
09-10-2015

Wordt niet op klachten gereageerd

Na betaling wordt het snel geleverd, maar............bij uitpakken beschadigingen op het frame. Telefonisch zijn ze onbereikbaar en wanneer je email verstuurd via het contactformulier wordt er niet gereageerd. Dus zit je met een kapotte tent voor een hoop geld! Waardeloos bedrijf!

Steven Elsinga
06-07-2015

Dankbaar!

Erg blij met onze partytent. Het kwam binnen twee dagen. Het is heel gemakkelijk op te zetten en heeft bewezen zowel waterdicht als winddicht te zijn.

Berto Fuhren
11-10-2013

Ik heb een negatieve review gestuurd, maar deze werd niet geplaatst. Het is vreemd dat dit bedrijf eerst willen goedkeuren,voordat het geplaatst mag worden. Zo kun je nooit een objectief beeld krijgen over een bedrijf. Negatieve berichten worden gewoon weg niet geplaatst. Daarbij komt ook nog dat jullie demo video's suggereren dat het plaatsen van een 6 bij 3 partytent eenvoudig door 2 mensen opgezet kan worden. Er wordt niet bij verteld dat je dit met minimaal 4 personen moet doen. Dan wordt er ook gesproken over een levertijd van 3 á 4 dgn, welke ook niet klopt. 7 dgn heeft het geduurd vanaf onze bestelling. Dan de kwaliteit. Na 1 x de rits van de draagtas geopend te hebben, ging deze bij het dichtdoen al stuk.

Wij zijn dus niet tevreden over het geleverde product en de levertijd.