Tink.nl reviews

7.4

04-11-2020

Betalen, niet leveren

2 Google next hub bij tink.nl besteld. Zou geleverd worden binnen 1-3 werkdagen, niets ontvangen! Op de site DHL staat dat het afgeleverd is. Ondanks camerabeelden dat niemand op dat tijdstip langs is geweest. DHL, zo slecht, gooien de hoorn er op, ga maar naar de afzenden, ongelooflijk, ernstig twijfel aan integriteit bij DHL. Tink.nl mail gestuurd, geen reactie, telefoonnummers zijn afgesloten, let op bij bestellen!

Rick
25-07-2020

Oplichting

Klantenservice is onaardig en heel traag. Ze passen na betaling de bestelling aan en sturen het dan op. Als je wil retourneren ben je weken bezig. Vieze oplichters. Koop hier niks.

23-07-2020

Blijf er weg

Ze hebben leuke aanbiedingen, maar blijf er liever ver weg van en betaal een paar Euro meer zodat je weet dat je geholpen kunt worden door een bedrijf met supportafdeling.

Ik ben al meer als 2 weken bezig met een retourzending. Het duurt dagen voordat je info krijgt hoe iets is terug te sturen. Vervolgens is er tot heden geen terugbetaling. Telefonisch niet te bereiken, alleen een contactformulier waar ze niet op reageren. Via social media het zelfde.

Eens maar nooit weer.

Erwin
18-06-2020

Klantenservice van lik me vestje

Op 14 juni een bestelling 3514598 geplaatst en tot op heden nog niks gehoord. Telefoonnummer gebeld, bestaat niet. Verschillende manieren gemaild met de klantenservice, reageren ook niet. Ik vind het niet zo gek dat ze zoveel negatieve reviews hebben op het internet eerlijk gezegd. Neem contact op aub!