Communicatie is een gebied met gemengde gevoelens onder de klanten van Topticketshop.nl. Terwijl sommigen de goede service (12%) en informatie (6%) prijzen en het gemak waarmee het bedrijf te bereiken is (4%), zijn er ook beschuldigingen van oplichting (9%) en slechte ervaringen (6%). Klachten over slechte klantenservice (4%) en service in het algemeen (1%) tonen aan dat er ruimte voor verbetering is.
Hoge prijs. Geen restitutie. Oplichting.
Duur. Geen service. Servicekosten rekenen.
Spijt van.
Oplichting. Kloppen je geld uit je zak.
Keurig te woord gestaan. Duidelijk. Ga zo door.
Telefonisch geholpen. Goed uitgelegd. Betaling. Levering.
Oplichterij. Reserveringskosten. Annuleren. Voorwaarden. Bestellen bij dit bedrijf.
Eenvoudig bestellen. Goed geholpen.
Gelijk bevestiging. Duidelijkheid over de tickets.
Eenvoudig om kaartjes te bestellen. Duidelijke info.
Slechte klantenservice.
Dubbel zo duur. In de maling genomen.
Oplichting. Helft van de prijs.
Te veel kaarten gekocht. Prijsopdrijving. Ongepast. Niet ethisch.
Meegedacht met onze wensen. Klantvriendelijke behandeling.
Hoge prijzen. Slechte service.
Goede informatie. Makkelijk bestellen. Snelle afhandeling.
Snelle reservering. Dicht bij het podium.
Vriendelijk geholpen. Telefonisch gereserveerd.
Netjes afgehandeld. Telefonische ondersteuning.
Niet begripvol.
Duidelijke uitleg. Goed nagekomen afspraken.
Goede service. Direct opgelost.
Prima ervaring. Kaarten op tijd ontvangen. Informatie over line up ontvangen.
Juiste plaatsen. Kunnen leveren. Super blij.
Gemakkelijk. Tevreden.
Makkelijk. Goede info.
Prima begeleiding.
Slechte ervaring. Geen kaarten kunnen leveren.
Te hoge prijs. Misleidende prijs. Slechte praktijken.
Ontvangen van tickets op een andere naam. Ontvangen van tickets met een totaal andere ongewenste rang. Betalen van €80 meer dan de waarde van de plaatsen. Slechte service. Oplichting. Bestellen van kaarten. Klikken op gewenste rang. Betaling van kosten.
Te veel betaald. Niet via de originele site besteld.
Makkelijk te bereiken. Makkelijk te hanteren.
Dure kaartjes. Belazerd.
Goede service.
Onbeschofte klantenservice. Geen tegemoetkoming. Hoge prijzen. Gebrek aan eerlijkheid. Geen oplossing bieden. Onvriendelijkheid. Oplichtingspraktijken.
Geen problemen. Goede communicatie.
Gebrek aan coulance. Te hoge prijzen. Geen goede annuleringsvoorwaarden.
Afmelding voor e-mailberichten. Herhaalde e-mails na afmelding.
Te veel betaald. Afgezet.
Onbehulpzaam.
Hoge prijzen. Belachelijk. Teleurstellend.
Correcte informatie. Snelle levering van de tickets. Eerder geleverd dan aangekondigd.
Te veel geld betaald. Geen vermelding van wederverkooppunt in mail. Prijsverschil met officiële website. Bestelling via mail ontvangen. Gemak van bestellen via mail.
Vlotte reservering. Duidelijk. Medewerker gesproken over de kaarten.
Goed geholpen.
Te duur. Oplichters.
Alles was goed. Liep vlot.
Goede service. Behulpzaam personeel.
Meer klantgericht werken.
Vriendelijk.
Vriendelijk telefonisch contact.
Onbetrouwbaar bedrijf. Restitutie niet mogelijk. Aankoop ongedaan maken niet mogelijk.
Te duur. Stelen van mensen.
Oplichterij. Duurder dan normale prijs.
Op de hoogte. Tickets bestellen.
Makkelijk kaarten reserveren. Houdt op de hoogte van programma's.
Kippenvel krijgen.
Oplichting. Niet klantvriendelijk.
Slechte verhalen. Annuleren van kaarten. Doorverkopen onmogelijk.
Tickets in de cache van de telefoon laten na ophalen. Ging goed.
Afmeldingen voor de nieuwsbrief worden niet doorgevoerd. Nu al een paar keer doorgegeven. Gebeurt gewoon niet.
Moeilijk doen over de 14 dagen bedenktijd. Risico gelopen wordt.
Hoge prijs. Hoge servicekosten. Slechte klantenservice.
Veel te veel. Goed aankomt. Tevreden.
Goed geregeld. Goede service.
Oplichters. Hoge doorverkoopprijzen.
Veilig.
Vindbaarheid.
Hoge prijs. Servicekosten. Geen reactie op mail. Niet fijn.
Te hoge prijs. Exorbitante winst. Oneerlijke prijs. Slechte werkwijze. Hoge servicekosten. Netjes ontvangen.
Te hoge prijzen. Oneerlijke prijsstelling. Niet aanbevolen om te kopen.
Duidelijk uitgelegd.
Goed geholpen. Hartelijk dank.
Goede ervaring. Tevreden.
Snelle service. Goede plek.
Geweldige service. Snel geld terug. Tevredenheid.
Oplichting. Te hoge prijzen. Slinkse wijze van positioneren.
Vieze doorverkopers. Graaiers. Tops scam shop. Overpriced.
Uitstekende service.