De klantenservice van Topticketshop.nl wordt wisselend ervaren. Enerzijds wordt de snelle afhandeling en afwikkeling van zaken (13%) gewaardeerd door klanten, wat wijst op een efficiënte aanpak bij het oplossen van problemen. Anderzijds zijn er klachten over het annuleren van tickets (6%) en het gebrek aan restitutie (2%), wat frustratie kan veroorzaken bij klanten die hun geld terug willen krijgen.
Makkelijke site om te bestellen. Snelle afwikkeling.
Hoge prijs. Geen restitutie. Oplichting.
Kaartjes worden opgekocht door doorverkoopsite. Toegangscode werkte.
Oplichterij. Reserveringskosten. Annuleren. Voorwaarden. Bestellen bij dit bedrijf.
Gelijk bevestiging. Duidelijkheid over de tickets.
Les geleerd. Prijsvergelijking.
Site niet bijgewerkt. Moeilijk te annuleren.
Duidelijke site. Snelle verwerking.
Goede informatie. Makkelijk bestellen. Snelle afhandeling.
Snelle reservering. Dicht bij het podium.
Netjes afgehandeld. Telefonische ondersteuning.
Goede service. Direct opgelost.
Alles verliep zoals het hoort.
€12,50 servicekosten. Bestellen en betaling verloopt goed.
Ontvangen van tickets op een andere naam. Ontvangen van tickets met een totaal andere ongewenste rang. Betalen van €80 meer dan de waarde van de plaatsen. Slechte service. Oplichting. Bestellen van kaarten. Klikken op gewenste rang. Betaling van kosten.
Onbeschofte klantenservice. Geen tegemoetkoming. Hoge prijzen. Gebrek aan eerlijkheid. Geen oplossing bieden. Onvriendelijkheid. Oplichtingspraktijken.
Geen problemen. Goede communicatie.
Gebrek aan coulance. Te hoge prijzen. Geen goede annuleringsvoorwaarden.
Afmelding voor e-mailberichten. Herhaalde e-mails na afmelding.
Vlotte reservering. Duidelijk. Medewerker gesproken over de kaarten.
Alles was goed. Liep vlot.
Snelle bevestigingsmail. Goedkoper dan Ticketmaster.
Duidelijk. Direct een bevestigingsmail.
Onbetrouwbaar bedrijf. Restitutie niet mogelijk. Aankoop ongedaan maken niet mogelijk.
Vlotte afhandeling. Correcte afhandeling. Duidelijke informatie.
Alles ging vlot.
Duidelijke website. Makkelijk te volgen. Zonder poespas. Snelle emailbevestiging.
Makkelijk. Simpel. Gefixt.
Slechte verhalen. Annuleren van kaarten. Doorverkopen onmogelijk.
Snelle betaling. Correcte betaling. Directe bevestiging ontvangen.
Afmeldingen voor de nieuwsbrief worden niet doorgevoerd. Nu al een paar keer doorgegeven. Gebeurt gewoon niet.
Moeilijk doen over de 14 dagen bedenktijd. Risico gelopen wordt.
Makkelijk kaarten bestellen. Geen problemen. Duidelijke site.
Onduidelijke manier van ontvangen plaatsingsbewijzen. Ontvangen beoordelingsformulier waar niet op gewacht wordt.
Duidelijk omschreven. Netjes afgehandeld.
Duidelijke website. Soepele boeking. Soepele betaling.
Herinneringen/emails.
Geen mogelijkheid om te annuleren. Hogere prijs dan regulier.
Directe bevestigingsmail.
Doorverkoop van toegangskaarten. Onduidelijkheid bij start van het koopproces. Geen geld terug bij mislukte aankoop.
Andere plekken. Helemaal achterin. Op een andere naam. Rotplaats. Diefstal. Kansloos.
Reageer direkt.
Snelle afhandeling. Terugboeking.
Lokken met laagste prijzen. Plaatsen zijn weg. Flinke servicekosten. Onduidelijke werkelijke kosten. Onduidelijke vermelding van servicekosten a 12,50. Vlotte afhandeling.
Eenvoudig. Directe bevestiging.
Vragen om beoordeling voordat bevestiging van bestelling is ontvangen. Suggestie van goed werk terwijl het een geautomatiseerd proces is.
Vlotte afhandeling van de bestelling.
Makkelijk. Goede uitleg. Goede afronding.
Teveel betaald. Slechte klantenservice. Geen geld terug.
Woekerprijzen. Geen herroepingsmogelijkheid. Klantonvriendelijk.
Niet meteen te kunnen worden geannuleerd. Slecht. Absoluut waardeloos. Wettelijk een bestelling meteen weer kunnen annuleren.
Soepele kooptransactie.
Bereid om te betalen voor annulering. Begrip voor annuleringsbeleid.
Omboeken naar de avond.
Snel in behandeling genomen.
Moeilijk annuleren.
Duidelijk. Top geregeld.
Duidelijk. Positieve ervaring. Netjes op afgesproken dag.
Goed geholpen. Zonder problemen.
Afgeschafd. Mijn geld niet terug gekregen. Nooit meer via topticketshop tickets kopen.
Dubbele prijs. Onvermeld doorverkopen. Ontevreden. Niet meer bestellen.
Goed afgehandeld.
Makkelijk. Voucher van de corona periode opmaken.
Veel te dure tickets. Annuleren mag niet.
Duurder dan bij het theater. Annuleren niet mogelijk. Geen annulering binnen 24 uur.
Duidelijk. Zonder problemen.
Snelle afhandeling.
Duidelijke afhandeling.
Snelle afhandeling. Uitgebreide informatie.
Gemakkelijke afhandeling.
Supersnel telefonisch datum gewijzigd.
Geen bevestiging.
Vlotte afwikkeling. Betrouwbare afwikkeling.
Vertrouwd. Goede afhandeling. Redelijke prijzen.
Extreem duur. Geen restitutie mogelijk.
Verliep prima. Snel een mail met de bevestiging.
Alles snel geregeld. Duidelijke uitleg.
Bereikbaarheid website. Eenvoudige afwikkeling. Snelle afwikkeling.
Oplichting. Verkopen tickets voor het dubbele. Weigering om geld terug te geven.
Geen restitutie.