Het retourbeleid van Topticketshop.nl wordt bekritiseerd, met opmerkingen over de beperkte retourmogelijkheden (2%). Dit kan duiden op een strikt beleid dat niet altijd tegemoetkomt aan de wensen van de klant.
Snelle. Website.
Oplichterij. Reserveringskosten. Annuleren. Voorwaarden. Bestellen bij dit bedrijf.
Geen directe bevestiging op de mail. Duidelijk.
Snelle. Duidelijke.
Klokje dat aftelt.
Te hoge prijzen. Onduidelijke informatie. Slechte leesbaarheid van voorwaarden.
Geen bevestiging per e-mail ontvangen.
Duurder dan normale ticketprijs. Onduidelijke voorwaarden.
Geweldige service. Snel geld terug. Tevredenheid.
Snelle afhandeling. Terugboeking.
Eerlijke omschrijving in de algemene voorwaarden over de tickets.
Snelle. Handige.
Geen bevestiging ontvangen. Geld afgeschreven maar geen bevestiging. Geen tickets ontvangen.
Niet kunnen uitschrijven van nieuwsbrief.
Het betalen met een creditcard ging niet helemaal goed. Het is niet duidelijk waar je de betaling kunt bevestigen. Voor de rest ging het prima.
Transparante voorwaarden.
Gemakkelijk. Mail terug.
Weg geld. Ijskoud gewezen op de voorwaarden. Geen meedenken. Geen meewerken.
Onduidelijke datum aanduiding.
Van de laatste bestelling helaas nog geen orderbevestiging ontvangen.
Geen reactie gekregen. Tickets willen annuleren. Geld terug ontvangen.
Hoge prijzen. Definitief. Oplichters. Geld terug.
Snelle. Makkelijk te gebruiken.
Snelle terugbetaling. Goede klantenservice.
Duurdere prijzen. Gebrek aan service op maat. Weigering om kaartjes terug te nemen.