Prijzen zijn een veelbesproken onderwerp in de reviews over Topticketshop.nl. Veel klanten vinden de prijzen hoog (20%), inclusief de doorverkoopprijzen (3%), en sommigen voelen zich misleid door de prijsstelling (2%). Er zijn ook klachten over het rekenen van servicekosten (1%). Hoewel er een kleinere groep klanten is die de prijzen goedkoper vindt (9%), lijkt de algemene consensus te neigen naar een kritische houding ten aanzien van de prijsstelling.
Hoge prijs. Misleidende prijs.
Hoge prijs. Geen restitutie. Oplichting.
Duidelijke site. Met prijzen.
Duur. Geen service. Servicekosten rekenen.
Oplichting. Kloppen je geld uit je zak.
Kaartjes worden opgekocht door doorverkoopsite. Toegangscode werkte.
Keurig te woord gestaan. Duidelijk. Ga zo door.
Duur. Servicekosten. Goedkoper. Minder servicekosten.
Telefonisch geholpen. Goed uitgelegd. Betaling. Levering.
Te hoge prijzen. Oneerlijke prijs.
Korting niet automatisch doorberekend. Misleidend. 5% korting.
Oplichterij. Reserveringskosten. Annuleren. Voorwaarden. Bestellen bij dit bedrijf.
Gewone prijs hanteren.
Te duur. Dubbel de prijs van het kaartje aan de deur. Administratiekosten.
Dubbel zo duur. In de maling genomen.
Les geleerd. Prijsvergelijking.
Te veel kaarten gekocht. Prijsopdrijving. Ongepast. Niet ethisch.
Oplichting. Helft van de prijs.
Duurder dan via het theater zelf. Kaartjes doorverkopen. Maximale winst halen over de ruggen van je klanten.
Hoge administratiekosten.
Hoge prijzen. Slechte service.
Hoge prijs.
Hoge prijzen. Misleidende prijzen. Slechte prijs-kwaliteitverhouding.
Prijsberekening. Onregelmatige prijs. Oneerlijke prijs.
Te hoge prijs. Misleidende prijs. Slechte praktijken.
€12,50 servicekosten. Bestellen en betaling verloopt goed.
Ontvangen van tickets op een andere naam. Ontvangen van tickets met een totaal andere ongewenste rang. Betalen van €80 meer dan de waarde van de plaatsen. Slechte service. Oplichting. Bestellen van kaarten. Klikken op gewenste rang. Betaling van kosten.
Te duur.
Korting.
Te veel betaald. Niet via de originele site besteld.
Beter te koop.
Extra kosten. Makkelijk te boeken.
Dure kaartjes. Belazerd.
Onbeschofte klantenservice. Geen tegemoetkoming. Hoge prijzen. Gebrek aan eerlijkheid. Geen oplossing bieden. Onvriendelijkheid. Oplichtingspraktijken.
Te hoge prijzen. Dubbele prijzen.
Gebrek aan coulance. Te hoge prijzen. Geen goede annuleringsvoorwaarden.
Te veel betaald. Afgezet.
Hoge prijzen. Belachelijk. Teleurstellend.
Te hoge prijzen. Onduidelijke informatie. Slechte leesbaarheid van voorwaarden.
Kaartjes een keer zo duur.
Te veel geld betaald. Geen vermelding van wederverkooppunt in mail. Prijsverschil met officiële website. Bestelling via mail ontvangen. Gemak van bestellen via mail.
Veel geld bovenop gooien. Dubbele prijs.
Te duur. Oplichters.
Snelle bevestigingsmail. Goedkoper dan Ticketmaster.
Werkt fijn.
Te duur. Stelen van mensen.
Oplichterij. Duurder dan normale prijs.
50% duurder dan Ticketmaster. Makkelijke website. Alles goed en duidelijk in te vullen.
Hoge prijs. Hoge servicekosten.
Slechte verhalen. Annuleren van kaarten. Doorverkopen onmogelijk.
Prijs. Kosten.
Duur. Misleidend.
Prijs te hoog. Verwarring over prijs. Gebrek aan duidelijke informatie.
Makkelijk te regelen. Makkelijk te betalen. Snelle service. Tickets binnen 1 minuut in mijn mailbox.
Veel te veel. Goed aankomt. Tevreden.
Gemakkelijk om online te boeken en betalen. Goede ervaring met de vorige keer.
Hoge prijs. Hoge servicekosten. Slechte klantenservice.
Duurder dan normale ticketprijs. Onduidelijke voorwaarden.
Goed geregeld. Goede service.
Oplichters. Hoge doorverkoopprijzen.
Goed verlopen. Goed gegaan. Makkelijk.
Hoge prijs. Servicekosten. Geen reactie op mail. Niet fijn.
Te hoge prijs. Exorbitante winst. Oneerlijke prijs. Slechte werkwijze. Hoge servicekosten. Netjes ontvangen.
Te hoge prijzen. Oneerlijke prijsstelling. Niet aanbevolen om te kopen.
De bemiddelingskosten zijn exorbitant.
Snelle service. Goede plek.
Vieze doorverkopers. Graaiers. Tops scam shop. Overpriced.
Oplichting. Te hoge prijzen. Slinkse wijze van positioneren.
Misleidende verkoop. Slechte vervanging. Onvoldoende compensatie.
Goede site.
Geen mogelijkheid om te annuleren. Hogere prijs dan regulier.
Mooie plaatsen. Goed geregeld.
Hoge prijzen.
Prijzen zijn 2x zo duur. Schandalig. Laatste keer.
Te hoge prijs. Late levering van kaarten.
Doorverkoop van toegangskaarten. Onduidelijkheid bij start van het koopproces. Geen geld terug bij mislukte aankoop.
Te veel betaald. Oplichting.
Matige ervaring. Te duur.
Duurder dan verwacht.
Prijs.