5.0van de 10

Unilux3 ervaringen

Aanbevolen1
Neutraal0
Afgeraden2
Filter

reviews

Elisabeth
11-11-2016

Perfecte rolhordeur comfort

Goed materiaal, de gebruiksaanwijzing kan wat duidelijker worden gemaakt, bv dat de kast niet hoeft worden vastgeschroefd, even puzzelen verder gemakkelijke installatie .alleen de dealer verf en wand in Winschoten daar ben ik niet tevreden over, terwijl ik 15 euro betaal moet ik haast smeken om de roldeur bezorgt te krijgen en zelf te monteren. Bij hun moest ik rekenen op 8 tot 12 weken levertijd en koste de deur tussen de 370,-- en 380,-- nu bij zelf bestellen thuisbezorgen en zelf monteren 181,-- bijna 200,-- verschil nu begrijp ik waarom hij zo drammerig was

Jolanda
30-06-2016

Garantie tot de deur

Vorig jaar een plisse hordeur gekocht. Half september vorig jaar de hordeur geïnstalleerd. Twee tot 3 weken gebruikt en dit jaar 2 tot 3 weken. Deze perioden niet eens aaneengesloten. Ketting is kapot en Unilux beweert dat ik de boel heb geforceerd en wil dat ik de reparatie betaal, terwijl er 5 jaar garantie op zit. Zo kom je altijd onder garantie uit! door gewoon je klanten/consumenten te beschuldigen. Schandalig en ongehoord. Nu kan ik weer geen gebruik maken van de hordeur totdat dit is uitgevochten en dan ben ik 2 jaar garantie kwijt, omdat vorig jaar de levering ook al mis ging.

Sim
30-05-2015

Niet op tijd geleverd

Roldeur bij Unilux besteld. Zou worden afgeleverd bij dealer op 20 mei en op 30 mei was de deur nog steeds niet geleverd. Voor niks naar de dealer gereden. Uiteraard wel alles vooruit betaald. Erg vervelend. Email gestuurd....afwachten maar.

Welk cijfer geef jij Unilux?
12345
67
8910

AfradenAanraden