Unilux reviews

3.0
Periode2022

24-09-2022

Na een jaar keurig de dubbele hor gebruikt te hebben is hij kapot gegaan. Nieuwwaarde was €800/900,- schandalig dat zo’n duur product maar zo kort meegaat met normaal gebruik. Hij wordt alleen maar met mooi weer gebruikt dus hij wordt eigenlijk maar voor een half jaar gebruikt… Dan denk je dat je garantie hebt en laat je hem opsturen. Vervolgens krijg je de hordeur terug en krijg je te horen dat je €200,- voor reparatie moet betalen! Ze hebben de conclusie getrokken dat de hor niet netjes is gebruikt en door onze schuld kapot is. Je kunt ook niks rechtstreeks met Unilux regelen het gaat allemaal via een tussenpersoon. Kortom koop nooit iets bij Unilux je betaald veel te veel voor een product waarvan je denkt dat er garantie op zit maar dat toch niet zo blijkt te zijn. Je verwacht dat je een topproduct koopt voor deze prijs maar het is gewoon pure rotzooi. En ook nog eens schandalige service.

12-11-2020

Hordeuren zijn slecht

Wij hebben ons dealerschap bij Unilux opgezegd.

Wij plaatsen deze t.deuren hordeuren niet meer!

De Hordeuren zijn niet weerbestendig. De deuren kunnen eruit waaien! Daarnaast is het onderprofiel vaak te kort waardoor de hordeur eruit loopt en dan ook direct stuk is! De eindstop voor de hordeur zit vast met 1 schroefje met als gevolg dat de koper van de hordeur niet al te lang plezier heeft van zijn aankoop. Klachten worden slecht afgewikkeld door Unilux, of helemaal niet. Ondanks de garantie op de producten is Unilux niet thuis. Geeft vooral andere de schuld

Harry
29-10-2020

Plissé hor

Hopeloos,

wij hebben een plissé hor van € 600,-

deze was binnen 3 weken kapot en krijgen een rekening voor een defecte schakel van nogmaals

€ 55, dealer krijgt geen medewerking en vann garantie hebben ze nog nooit gehoord.

26-08-2020

Slechte service / nazorg

4 jaar geleden een plisse hor gekocht voor een schuifpui al een aantal maal koordjes vervangen een zwakke schakel in de Unilux horren, bij mijn zus nu hetzelfde het geval en bij mijzelf ook weer.

Bij klantenservice gevraagd om koord ( wil hier voor betalen ) kreeg het volgende antwoord van iemand uit de directie Voor onderdelen en vragen kunt u terecht bij uw horrenspecialist, koord is niet los verkrijgbaar.

Terwijl de horrenspecialist geen koorden heeft het betreft hier Denis van Loosbroek familie van de eigenaar een waardeloze service.

Elisabeth
11-11-2016

Perfecte rolhordeur comfort

Goed materiaal, de gebruiksaanwijzing kan wat duidelijker worden gemaakt, bv dat de kast niet hoeft worden vastgeschroefd, even puzzelen verder gemakkelijke installatie .alleen de dealer verf en wand in Winschoten daar ben ik niet tevreden over, terwijl ik 15 euro betaal moet ik haast smeken om de roldeur bezorgt te krijgen en zelf te monteren. Bij hun moest ik rekenen op 8 tot 12 weken levertijd en koste de deur tussen de 370,-- en 380,-- nu bij zelf bestellen thuisbezorgen en zelf monteren 181,-- bijna 200,-- verschil nu begrijp ik waarom hij zo drammerig was

Jolanda
30-06-2016

Garantie tot de deur

Vorig jaar een plisse hordeur gekocht. Half september vorig jaar de hordeur geïnstalleerd. Twee tot 3 weken gebruikt en dit jaar 2 tot 3 weken. Deze perioden niet eens aaneengesloten. Ketting is kapot en Unilux beweert dat ik de boel heb geforceerd en wil dat ik de reparatie betaal, terwijl er 5 jaar garantie op zit. Zo kom je altijd onder garantie uit! door gewoon je klanten/consumenten te beschuldigen. Schandalig en ongehoord. Nu kan ik weer geen gebruik maken van de hordeur totdat dit is uitgevochten en dan ben ik 2 jaar garantie kwijt, omdat vorig jaar de levering ook al mis ging.

Sim
30-05-2015

Niet op tijd geleverd

Roldeur bij Unilux besteld. Zou worden afgeleverd bij dealer op 20 mei en op 30 mei was de deur nog steeds niet geleverd. Voor niks naar de dealer gereden. Uiteraard wel alles vooruit betaald. Erg vervelend. Email gestuurd....afwachten maar.