René
05-02-2024

Enkele jaren geleden bij Verzekeruzelf.nl een Woonzekerpakket afgesloten met opstal-, inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering. Per 1/2/24 wordt de premie zonder voorafgaande aankondiging met 20% verhoogd. Ik ga uit van een fout, maar krijg als antwoord dat het niet "noodzakelijk" is om de klant hierover te informeren. Het blijkt dat de verzekeringen inmiddels bij een ander tussenpersoon zijn ondergebracht. Dit kantoor brengt voor elke verzekering afzonderlijk een "servicebijdrage" in rekening. Dus het pakket is gesplitst in 3 afzonderlijke, duurdere verzekeringen. Mijn verdere vragen werden niet meer beantwoord. Het Woonzekerpakket wordt nog steeds op de website aangeboden maar bij aanklikken krijg je een foutmelding. Geen enkele premieberekening werkt meer op de website. Volgens mij is Verzekeruzelf.nl op sterven na dood. Ik ga snel overstappen naar een gerenommeerde verzekeraar, is nog goedkoper ook!

15-03-2016

Schade netjes en zonder zeuren afgehandeld

Ernstige lekkage in de woning moest (logisch) snel opgelost worden. Geen tijd om eerst een schade-expert af te wachten. Dus alles geregeld en gerepareerd en daarna de verzekering pas ingelicht.

Een toelichting per e-mail volstond, de schade-expert is alsnog langs geweest en heeft geconstateerd dat alles netjes is gerepareerd.

Zonder morren hebben we de factuur van de aannemer geheel vergoed gekregen. Dat duurde wel een paar weken, maar ik ben tevreden.