Vicedeal.com reviews

7.9
PeriodeLaatste 12 maanden20232022
Ronny
14-11-2023

Gemakkelijk bestellen en correcte betaling. mail gekregen wanneer het onderdeel geleverd ging worden. eerder en correct geleverd. alles juist en zeker in orde.

Joop
14-11-2023

De urn die ik besteld heb had ik aan de hand van de afbeelding en wat geschetst werd groter geschat.

Prijs kwaliteitsverhouding is bijzonder groot

Jenna
14-11-2023

Ik heb van hun 5 filters besteld voor m8jn stofzuiger. Heb hulp gekregen van hun welke zal best voor mijn stofzuiger passen. Heb hun binnen de week gekregen. En ja ze passen heel goed. Hier heel tevreden klant.

Nu zal ik een stuk bestellen voor mijn koffiezetapparaat welke stuk gegaan.

Zeker aanraden

Harry
13-11-2023

De bestelde Led G9 lampjes ruim binnen de aangegeven tijd in goede orde ontvangen. Passen perfect en geven ook de aangegeven hoeveelheid licht. Kortom een aanrader deze bestel site.

Robin
13-11-2023

Best snelle levering gezien het vanuit Amerika moest worden gestuurd. Kwalitatief goed materiaal en betrouwbare communicatie over het transport

Joop
12-11-2023

Product op tijd geleverd voor perfecte prijs

Tim
11-11-2023

Snelle service, goedkoop en correct

Babs
11-11-2023

Prima product en levering sneller dan verwacht (zou binnen 25 dagen geleverd worden maar ik had het na 1,5 week binnen). Ik ben super tevreden!

Piotr
10-11-2023

Snel levering door een week bij mij

Dirk
10-11-2023

Uitstekende service bij dit bedrijf! Zonder enige twijfel! Ik had een produkt besteld, netjes ontvangen binnen een redelijke termijn. Maar. helaas was er een productiefout. Spijtig, maar niet getreurd, want tot mijn verbazing werd zonder meer het aankoopbedrag teruggestort en vrijwel onmiddelijk! Beter kan het toch niet? Klantvriendelijker kan het toch niet zijn? Maar natuurlijk, je moet wel de moeite nemen om de website goed te lezen! Er staat duidelijk te lezen hoe men je kan helpen: ofwel via mail ofwel via chat. En ja hoor die chatbox werkt naar behoren, maar je moet eerst wel de juiste automatische vragen aanduiden! Ik had het gevoel en dat was ook zo, dat er iemand naar mij luisterde en echt bekommerd was om mijn noden. En vandaar: netjes geholpen! Ik zal deze website zeker nog bezoeken voor een volgende aankoop!

Eli
10-11-2023

Het bestelde onderdeel is gearriveerd in een correcte staat en binnen de vermelde levertermijn.

Lian
10-11-2023

Levering duurde langer dan verwacht. Profuct kwaliteit was minimaal daardoor andere aankoop gedaan.

Oplossing was redelijk.

Gre
10-11-2023

De bril pastte niet ik wilde deze retour doen maar dat moest 7,00 kosten.

Deal was ik kon de bril houden en kreeg ik 8,75 terug.

Hele kleine letters stond dat je retour zelf nogmaals moest betalen.

Geen leuke ervaring maar daar koop ik niks meer.

Adrie
10-11-2023

Snelle levering, nette email service.

Stijn
10-11-2023

Goede levering goed product. Correcte service

AJ
10-11-2023

Product voldoet precies aan de verwachtingen en werd snel en correct bezorgd.

Mieke
10-11-2023

Perfecte levering. Geleverd veel sneller dan aangegeven.

Magda
10-11-2023

Het product is zoals verwacht,en geleverd na de verwachte periode.

Andre

Snel en correct

Nashk
09-11-2023

Zeer goede service,

Zeer proper en mooi verpakt goeie kwaliteit!

Zeker een aanrader en het product is ook natuurlijk top beter dan ik verwacht had!