Webuyit reviews

8.8

11-11-2019

Top

Snelle afhandeling van de opgestuurde producten.

David
23-10-2019

Prima zaak - een woord is een woord

Ik had van tevoren even onderzoek gedaan waarheen mijn 'oude' mobiel het beste kon worden verzonden - dat bleek WeBuyIt te zijn. De site was duidelijk over de staat van het toestel en welke prijs daarbij hoorde.

Toestel verzonden en na ontvangst direct een mail met de status. Nog geen uur later al de bevestiging dat alles OK was en dat ik mijn geld zou krijgen.

Het liep, met andere woorden, van een leien dakje en dat kun je niet van iedere 'geld voor je oude mobiel' site zeggen.

Jessica
12-10-2019

Super snelle service

Wat fijn zaken doen is dit!

Donderdag pakket verzonden, vrijdag alles gecontroleerd en zaterdag geld overgemaakt! Je wordt netjes per email op de hoogte gehouden!

Dit is nu fijn en eerlijk zaken doen!

05-10-2019

Duidelijk en snel

Duidelijk en snel

Esther
29-09-2019

Duidelijk, snel en goede communicatie en uitbetaling

Site is gebruiksvriendelijk, goede prijs voor telefoon

Gratis verzending, duidelijke communicatie over alle proces stappen, snelle feedback en uitbetaling

??????

Lies
27-09-2019

Betrouwbaar sn snel

Dit bedrijf gekozen op basis van beoordelingen van anderen. Hoewel sommige andere aanbieders meer boden, heb Ik geen spijt gehad van mijn keuze: webuyit heeft de transactie snel en goed afgewerkt. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van jouw transactie en ook het overeengekomen bedrag stond in een week op de rekening.

Margreet
18-09-2019

Goede service en verkoopsite

Wat een snelle behandeling van mijn verkopen. Goed op de hoogte gehouden en snel uitbetaald.

Olaf
11-09-2019

Snelle en goede service

Komen verplichting na en uitbetaling staat snel op de rekening

Leo
03-09-2019

Zeer snel

Gisteren om 16.20 op de post gedaan en vandaag al bericht dat alles goed is en de betaling gedaan is .

SUPPER

Sofie
18-08-2019

Verkoop

Zeer correcte afhandeling bij verkoop van oude toestellen . een aanrader! Niets op aan te merken.

Joost
10-07-2019

Snelle afhandeling, reeële prijzen.

Ik heb twee laptops verkocht, zag direct op de site wat ik er voor zou krijgen en had mijn geld de dag na verzending binnen :-)!

Damon
10-07-2019

Snelle service

Eerlijke prijs gekregen en heel snel afgehandeld, top.

Mevr.I.C.H.
14-06-2019

Echte service bestaat toch echt wel!

Stom toevallig kwam ik op de Webuyit website. Ik was van plan om mijn MSI gaming laptop te verkopen. Overal kreeg ik maar een habbekrats. Niet bij Webuyit, daar was mijn gulden nog echt een daalder waard! Afgelopen woensdag deed ik de MSI laptop op de post en donderdag stond het afgesproken bedrag al op mijn rekening. Echt zo snel en zo correct had ik nooit verwacht! Als ik ooit nog eens iets te koop heb, ga ik vast en zeker naar Webuyit!

Wq
05-06-2019

Zeer goede en snelle service

Van verzending tot uitbetaling, alles was binnen 24 uur geregeld.

Nadat ik mijn oude laptop op de post had gedaan werd het de volgende dag direct beoordeeld en goedgekeurd waarna het bedrag ook nog direct op mijn rekening stond.

Ik ben zeer goed te spreken over de snelle service en de prijs dat word geboden op oude producten en zal webuyit zeker aanbevelen.

Mart
03-06-2019

Snelle afhandeling

Deze week 2 telefoons opgestuurd en binnen een paar dagen geld op mijn rekening.

Catharina
01-06-2019

Altijd hiervoor kiezen!

Werkt snel, prettig en betaling is supersnel. Vrijdag mijn telefoon verstuurd en de dag erna al geld gestort.

Harry
31-05-2019

Snelle en adequate afhandeling van de verkoop

Binnen een paar dagen was alles geregeld!

Loes
27-05-2019

Ik wacht al 2 en halve week

Twee en halve week geleden goed werkende laptop opgestuurd. Procedure gevolgd, tevens keurig een mail gehad van webuy it dat de laptop ontvangen was en het maximaal enkele dagen in beslag zou nemen om het apparaat te checken en ik daarna weer een mail zou krijgen. Dat is inmiddels twee en halve week geleden. 3 dagen terug zelf een mail naar we buy it gestuurd en daarin opheldering gevraagd. Geen reactie dusver. Niet netjes. Hun informatie website klopt niet met de dagelijkse praktijk. Is mijn ervaring althans.

Minouch
19-04-2019

Goeie service

Super snelle en goeie service

Margreet
17-04-2019

Goed en snel

Het is gegaan zoals afgesproken, en afgehandeld in 1 dag. Super!