Webuyit reviews

8.8

Jaimie
16-04-2019

Ipad verkocht

Ik heb mijn ipad maandag rond half 1 op de post gedaan en dinsdag om 17:45 stond het geld erop

Goede service en duidelijk.

Ma
09-04-2019

Top services

Ik heb mijn oude iphone hier verkocht. Ik kreeg een topprijs met perfecte service!

Zeker een aanrader!

Magda
08-04-2019

Geweldige organisatie

Je krijgt het geld wat ze beloven al binnen een dag en geen gezeur zoals bij marktplaats.

Suzanne
28-03-2019

Goed en snel

Van de week mijn tablet verstuurd voor een mooi bedrag. De service was goed en snel.

Volgende zou ik het zo weer doen.

26-03-2019

Ziet er goed uit

Reeds eerder toestellen verkocht en mijn oordeel is dat

Dit een zeer betrouwbaar bedrijf is wat ik zeker zal aanbevelen

Bij familie en vrienden

Herman
15-03-2019

Webuyit super

Prima bedrijf.Snelle en correcte afhandeling.

Wil je je telefoon verkopen? Ga naar WEBUYIT.

01-03-2019

Snel en goed

Snelle verkoop en uitbetaling. De opbrengst had hoger gekund bij een andere verkoper, maar dat is eigen keuze. Voelde er weinig voor om weken op uitbetaling te wachten, vandaar wederom gekozen voor WeBuyIt.

Douwe
17-02-2019

Binnen twee verkoop/betaling afgerond

Snelle afwikkeling van de verkoop en voortgang per

email bevestigd

Toon
13-02-2019

Top

Snel beoordeeld en snelle betaling

Stefan
12-02-2019

Tevreden.

Laptop ingeleverd en de volgende dag het geld ontvangen op de rekening. Ik ben zeer tevreden!

Nicole
11-02-2019

Webuyit is top

Webuyit maakt waar wat ze beloven. De afhandeling gaat snel en ook het bedrag staat snel op je rekening.

Zeker aan te raden!

Melissa
10-02-2019

Snelle en fijne samenwerking!

Een hele snelle en fijne samenwerking. Je stuurt het pakketje gemakkelijk op en krijgt heel kort erna uitbetaald! Fijn!

Laurens
07-02-2019

Prima zaken doen!

Betrouwbare inkoper van tweedehands artikelen. Maken waar wat ze je beloven.

Leon
25-01-2019

Aanrader!

Zoals de vorige keren perfecte service. Tussen wegbrengen aanmelden en uitbetaling 2 dagen. Ga zo door ????

Floris
23-01-2019

Snelle en correcte afhandeling

Zaterdagmiddag mijn iPad aangemeld, adres etiket uitgeprint en weggebracht naar postNL. Woensdagochtend stond het overeengekomen bedrag op mijn rekening.

14-01-2019

Tevreden

Zoals het hoort geld wordt netjes overgemaakt.

Samantha
02-01-2019

Razendsnel, duidelijk en volgens afspraak.

Via de website uitgerekend wat mijn oude mobiel nog waard is. Verkoop aangemeld. Via email bevestiging en verzendlabel ontvangen. Pakket afgegeven. Volgende dag email met ontvangstbevestiging. Twee uur later bericht dat mijn telefoon is goedgekeurd en dat het overeengekomen bedrag zal worden uitbetaald. Twee dagen later geld op mijn rekening.

13-12-2018

Efficient

Dit was voor min de eerste maal dat ik met Webuyit in aanraking kwam doordat een familielid in Duitsland mij hierop attent maakte.

Binnen 4 dagen alles geregeld van aanbod t/m betaling.

Je weet waar je aan toe bent en alles gaat snel en efficiënt. Ben voornemens om mijn Samsung TV oo aan te bieden, maar ben me niet zeker hoe ik dit apparaat verpakken moet voor verzending.

Hhh
08-12-2018

Snel en betrouwbaar

Binnen een paar dagen en paar mailtjes afgehandeld en betaald

Annyka
06-12-2018

Uitstekend

Uitstekende Service, verstuurd, dag later al gelijk reactie & de dag erna de verkoopprijs op mijn rekening zoals werd aangegeven:) Ken geen bedrijf die zo snel handelt en je op de hoogte houd!