Webuyit reviews

8.8

Gabrielle
05-12-2018

Kut bedrijf!

Allereerst wil ik melden dat ik 1 ster al te veel vind, maar helaas kan ik niet voor geen ster kiezen.

Na mijn telefoon te hebben gestuurd en na een week nog geen reactie te hebben gehad, heb ik ze 2 mailtjes moeten sturen om reactie te krijgen waar mijn geld is en waarom ik geen mail terug krijg. Ik zou voor de opgegeven gegevens van de telefoon 90 euro krijgen. Eenmaal de telefoon binnen is gekomen krijg ik een mail dat ik geen geld meer krijg omdat er dingen zijn geconstateerd die ik al had aangegeven bij de verkoop! Als oplossing mag ik 15 euro betalen om mijn telefoon terug te krijgen anders word het vernietigd. Verkoop aub alleen je telefoon als deze nog in zo goed als nieuwe staat is. En dan niet aan dit bedrijf!

Leslie
28-11-2018

Zeer snel en helemaal volgens afspraak

Maandags opgestuurd, dinsdag een bericht dat het ontvangen is, in de middag dat de telefoons goed gekeurd zijn (wees eerlijk over de status van je telefoon en maak het niet mooier dan het is), in de avond een bericht gekregen dat het overgemaakt is en woensdag ochtend om me rekening. Super snel!

Brenda
27-11-2018

Super snel

Zaterdag mijn telefoon op gestuurd en 3 dagen later het afgesproken bedrag al op me rekening . Heel fijn , ik zou zeker vaker me telefoon naar hun opsturen

21-11-2018

Komt afspraak na

Op zaterdag oude laptop afgegeven op postkantoor en woensdag erna het afgesproken bedrag bijgeschreven op de bankrekening. TOP!

Als ik nog een apparaat aan te bieden heb, zeker bij Webuyit aanleveren. AANRADER!

16-11-2018

Goed geregeld.

Windows 10 laptop aangeboden, die ik met het ontvangen verzendlabel heb verstuurd. Na twee dagen ontvangstbevestiging en uiteindelijk binnen één werkweek de overeengekomen prijs ontvangen op mijn rekening. Met regelmaat status updates gehad, zodat ik wist wat er gebeurde. Goed geregeld en zeker een aanrader om nog eens te doen!

Malou
12-11-2018

Tevreden !

Zeer tevreden. Duidelijke site. Snelle afhandeling. Fijn dat alles gewoon goed verloopt.

Dylan
31-10-2018

Een goede aanrader

Gratis bezorging, betrouwbaar

Jhonas
25-10-2018

ONGELOOFELIJK!

Mijn telefoon opgestuurd met gebruiksschade. Duidelijk vermeldt dat die gebruikt is maar nog wel werkt. Is die afgekeurd, omdat de accu nie super meer was en geluid niet optimaal was.

Inplaats van 70 euro krijgen mag ik 15 euro betalen om mijn telefoon terug te krijgen.

Pure oplichting trap er niet in!

HOI
14-03-2018

Af te raden

Zelf mijn laptop via webuyit opgestuurd met lichte gebruikersschade. Deze werd afgekeurd en voor 20,- kon ik mijn laptop retour krijgen. Nu 3 weken en 4 mailtjes later mijn laptop niet meer teruggezien. verder ook nooit meer antwoord gekregen op alle mailtjes die ik verstuurd heb. Weer en wijze les voor mijzelf maar stuur hier vooral je apparatuur niet naar op!

22-02-2018

Eerlijke,keurige en snelle afhandeling

Heb hier nu voor 2e keer elektronica die ik niet meer gebruik aan verkocht en dat verliep heel soepel en snel. Werd zeer netjes en direct op de hoogte gehouden van de status (ontvangst-controle-goedkeuring-overboeking). Van verkoop via de website, versturen etc. tot en met ontvangst van het afgesproken bedrag zat maar 4dagen. Ik vermoed dat veel van de minder positieve reacties die ik las veelal te maken hebben met het feit dat verkopers geen eerlijke opgave doen van de status van hun te verkopen spullen (mooier dan de werkelijkheid) en dan achteraf (onterecht) boos worden als men minder dan de daarop gebaseerde waarde krijgt vergoed. Terwijl dat dan uiteraard geheel terecht is. Mijn 2 ervaringen zijn in ieder geval zeer positief!

Alex
14-11-2017

Snel en behulpzaam

Ik had woensdag twee verkopen opgestuurd en kreeg netjes donderdag een mail dat ze waren aangekomen. Vervolgens kreeg ik het geld van één van de verkopen al vrijdag gestort. Nadat ik maandag nog geen geld had ontvangen van de andere verkoop heb ik een mailtje gedaan. Deze werd vervolgens binnen een uur beantwoord en dinsdag had ik het geld. Dus ik ben heel erg tevreden over de service en de snelheid waarmee ze alles verwerken. Zeker een aanrader

20-09-2017

Snelle en goede service

Had 3 dagen terug een toestel opgestuurd met een extra toestel (wat niet bij hun op de site stond). Kreeg na twee dagen al een bevestiging en direct dezelfde dag een mail met hun akkoord, voor het extra toestel heb ik ook nog eens iets voor gekregen! Vandaag het geld ontvangen. Ik zou het zelf aanraden voor iedereen.

Sj
19-09-2017

Oplichters

Nergens aangegeven dat de telefoon in nieuwstaat is. Er is gevraagd of het scherm het deed, telefoon aanging en dat was beide het geval. Dus opeens kunnen ze niks geven voor de telefoon en ook de telefoon niet terugsturen want "Het is helaas niet mogelijk om je zending retour te zenden, omdat we deze al volledig hebben verwerkt"

Mijn fout voor niet eerst reviews te lezen van deze oplichterij! Niet gebruiken deze service!

Ester
28-07-2017

Oplichters

Telefoons opgestuurd einde verhaal niks meer gehoord of gezien.Contact opnemen is onmogelijk

Marcello
17-06-2017

Weet niet goed wat ik met dit bedrijf aan moet

Heb een telefoon opgestuurd naar webuyit. Pakketje is onderweg zoek geraakt. Dit is ook bevestigd door post NL. Heb contact opgenomen met post NL en die beweren dat wanneer je iets opstuurd naar een antwoordnummer dat dat bedrijf dan verantwoordelijk is voor het pakket en dat zij ook verplicht zijn om het overeen gekomen bedrag uit te betalen.Dit heb ik laten weten aan webuyit, ,maar zij zeggen dat in hun voorwaarden staat dat zij niet verantwoordelijk zijn voor een fout van een ander. In ieder geval ben ik dus een telefoon kwijt en er wordt door webuyit iets betaald. Vandaar het cijfer 5. Ik weet ook wel dat het bij post NL fout is gegaan, maar als de meneer van post Nl gelijk heeft dan zou webuyit het gewoon op moeten lossen. Waar hebben we het hier over,3 tientjes. het zou ze alleen maar sieren.

Jack
10-02-2017

Snelle afhandeling en snel geld binnen

Zeker een aanrader, ik heb mijn telefoon makkelijk kunnen vinden en het aanmelden hiervan ging ook snel!

Je krijgt duidelijk een bericht van wanneer het product is ontvangen en ook binnen dezelfde dag al een bericht dat deze is goedgekeurd. Ik had een dag erna direct mijn geld al binnen.

03-10-2016

Oplichterij

Meerdere telefoons opgestuurd en allemaal goed nagekeken en volledig opgeladen. Na 2 dagen kreeg ik mail dat alle telefoons niet functioneerde of dat het scherm vol met zwarte pixels zat. Ik raad iedereen af om hier je gsm's in te leveren, dit heeft mij dik 100 EUR gekost. Tip: naar dit soort praktijken in NL mag best eens een onderzoek worden gestart, in mijn ogen is dit gewoon ordinaire oplichterij.

Dave
04-09-2016

Oplichters

Via de site www.webuyit.nl heb ik twee oude mobieltjes verkocht. Helaas ging hier het een en ander mis. Ik had mijn mobieltjes als 'niet werkend' verkocht maar zou er nog steeds een bedrag voor krijgen dus heb ik ze opgestuurd. Enkele dagen later ontving ik een email met daarin de opmerking dat de mobieltjes niet werkte en ze ze ook niet zouden terugsturen. Na een paar mailtjes kwamen ze met het voorstel dat wanneer ik €15 zou overmaken dat ik de mobieltjes wel terug zou krijgen. Ik heb dit uiteindelijk maar gedaan.