Communicatie is een gebied met gemengde beoordelingen voor Westfalia.eu. Een aanzienlijk aantal klanten heeft negatieve ervaringen gedeeld (12%), terwijl een iets kleiner aantal positieve ervaringen heeft met de communicatie van het bedrijf (10%). De informatievoorziening wordt door sommige klanten als positief ervaren (2%).
Goed op de hoogte gehouden. Netjes geleverd. Leuke prijzen.
Geen communicatie.
Andere prijs. Geen reactie. Vlotte levering.
Geen reactie op e-mails. Geen reactie na telefonisch contact.
Goed advies. Tijdige levering.
Klantenservice. Retourzending. Pakketdienst. Ophalen. Communiceren. Standaard berichtje. Sorry.
Snelle levering. Goede communicatie.
Slechte communicatie. Geen opvolging van retour. Niet bereikbaar via telefoon. Slechte service.
Fijn in gebruik. Levering op tijd. Zoals beloofd.
Ongewenste e-mails ontvangen. Ongevraagde e-mails met reclame.
Makkelijk te vinden. Goede feedback. Snelle levering.
Prima bedrijf.
Geen ontvangst van product. Slechte klantenservice. Geen terugbetaling ontvangen.
Geen mail ontvangen. Telefonisch contact problematisch. Pakket geleverd bij de buren. Problemen met transporteur.
Op tijd geïnformeerd. Prima verpakt. Alle info meegeleverd.
Levering overschreden. Geen reactie op e-mails.
Snelle reactie service afdeling.
Communicatie liet de wensen over. Vriendelijk te woord gestaan.
Levertijd is te lang. Telefoonnummer op de Nederlandstalige website is buiten gebruik. Mailcontact resulteert alleen in geautomatiseerde antwoorden. Geeft dit aan op de Nederlandstalige website. Verklaart de langere levertijd.
Nog niets gehoord of gezien.
Goed te woord gestaan. Makkelijk in online bestellen. Geringe levertijd.
Gebrek aan reactie.
Prijsverhoging. Gebrek aan excuses.
Vertraagde levering. Gebrek aan communicatie.
Levering duurt langer. Slechte ervaring met GLS.
Slechte klantenservice. Lang wachten op bestelling. Geen geld terug. Telefonisch niet behulpzaam.
Snelle vervanging. Goede service. Gratis vervanging.
Geen hulp bij telefonisch contact. Geld kwijt.
Kan geen Nederlandse handleiding vinden.
Goed verlopen. E-mail bevestiging. Ontvangst van het product. Postpakket in goede orde ontvangen.
Onkruid verwijderaar niet ontvangen. Geen reactie op e-mail.
Netjes op de hoogte gehouden van verzending. Ontvangen.
Probleem over een prijsverschil. Te weinig personeel om online mails te beantwoorden. Laatste mail niet helemaal beantwoord. Alles op zijn pootjes terecht gekomen.
Goede communicatie. Snelle communicatie. Goed op de hoogte houden. Snel reagerende klantenservice.
Goede service. Snelle service.
Gebrek aan communicatie over verzending. Onjuiste informatie over verzendtijd. Snelle levering. Pakket voor de deur ontvangen.
Slechte communicatie over bezorging. Factuur vanuit Duitsland terwijl webshop in Nederland is.
Goede informatie. Nette verpakking.
Prima service.
Slechte klantenservice. Trage reactie op e-mails. Telefonisch niet behulpzaam. Geld terug willen. Nooit meer bestellen.
Goede service. Snelle service.
Gebrek aan communicatie over verzending. Geen melding ontvangen. Bestelling goed ontvangen.
Alles volgens afspraak.
Goede service. Snelle levering.
Levering duurde langer dan verwacht. Communicatie met pakketdienst was verwarrend.
Keurig afgehandeld. Geleverd. Dank.
Fout bij bezorging. Geen bericht in brievenbus. Langdradig verslag van bezorging.
Prima bedrijf. Levert.
Snelle levering. Prettige prijzen. Goede after sales. Correcte communicatie.
Geen behoefte aan pakketbezorging de volgende dag. 24/7 economie heeft niet mijn voorkeur.
Op de hoogte houden van bestelling. Versnelling van levering.
Duidelijk proces. Vlotte levering.
Snelheid. Duidelijkheid.
Geen mail met track en trace nummer. Vlotte service.
Gaan niet echt in op de klacht. Retourneren was de simpele oplossing. Probleem niet opgelost. Snelle reactie op klachten.
Bestelling nooit ontvangen. Geen reactie op mijn mail.
Niet leveren wat er besteld wordt zonder enig bericht.
Bijgesteld.
Volgens afspraak.
Geen communicatie.
Communicatie. Verzending.
Onjuiste melding van afwezigheid. Gebrek aan opvolging door Westfalia. Gebrek aan activiteit bij vervoerder. Gebrek aan actie ondanks feedback.
Snelle levering. Goede communicatie.
Zalig om zo zaken te doen.
Blijven doen wat je doet.
Geen ontvangst van product. Terugvragen van betaling.
Prima kennismaking.
Retoureren duurt te lang. Onnodige vragen gesteld.
Doet het af en toe niet.
Communicatie.
Makkelijke website. Goede communicatie over verzending. Prima verpakt.
Lange wachttijd aan de telefoon. Slechte communicatie.
Bezorging duurde erg lang. Ging ook nog fout. Ik ga niet meer bestellen bij Westfalia.
Telefonisch slecht te bereiken. E-mail ontvangen zonder retour label.
Geen reactie op e-mails.
Slecht bereikbaar via de telefoon. Geen respons op telefoongesprekken. Geen levering zoals beloofd. Geen reactie op claim via PayPal.
Service. Site. Info.
Snelle levering. Prima service. Geen gedoe.
Transparante communicatie.
Levering correct. Conform de afspraak.