Wat betreft de bezorging van producten, zijn er klanten die positieve ervaringen delen over de informatie die zij ontvangen betreffende de levering van hun bestellingen (42%). Desondanks zijn er ook klanten die niet tevreden zijn over de informatieverstrekking rondom de bezorging, wat wijst op een verbeterpunt voor Autodoc.nl (17%).
De communicatie van Autodoc.nl wordt wisselend ervaren. Een aanzienlijk deel van de klanten vindt de betrouwbaarheid van de communicatie positief en vertrouwt op de informatie die zij ontvangen (31%). Echter, er is ook een groep klanten die de betrouwbaarheid van de communicatie in twijfel trekt (11%). Klachten over communicatie komen voor, maar deze zijn relatief beperkt (4%). Toch zijn er ook klanten die juist tevreden zijn over de communicatie met het bedrijf (6%).
Als het gaat om de prijzen, lijkt de meerderheid van de klanten tevreden te zijn met de prijs-kwaliteitverhouding die Autodoc.nl biedt (35%). De positieve perceptie van de prijsstelling wordt ondersteund door een groter aantal positieve ervaringen. Toch is er een kleinere groep klanten die niet overtuigd is van de prijs-kwaliteitverhouding, wat aangeeft dat er ook enige kritiek is op dit vlak (7%).
De klantenservice van Autodoc.nl krijgt zowel lof als kritiek. Een deel van de klanten is tevreden met de ondersteuning die zij krijgen en waarderen de hulp die de klantenservice biedt (19%). Aan de andere kant zijn er klanten die minder te spreken zijn over de klantenservice, wat suggereert dat de ervaringen variƫren en dat er ruimte is voor verbetering in de klantondersteuning (12%).