Het retourbeleid van Westfalia.eu lijkt verbeterpunten te hebben, met name wat betreft het retourlabel (2%) en de terugbetaling (2%). Klanten hebben hierover negatieve ervaringen gedeeld, hoewel deze niet veelvuldig voorkomen in de reviews.
Klantenservice. Retourzending. Pakketdienst. Ophalen. Communiceren. Standaard berichtje. Sorry.
Geen ontvangst van product. Slechte klantenservice. Geen terugbetaling ontvangen.
Slechte klantenservice. Lang wachten op bestelling. Geen geld terug. Telefonisch niet behulpzaam.
Trage reactie. Geen retourinstructies ontvangen. Slechte zaak.
Slechte klantenservice. Trage reactie op e-mails. Telefonisch niet behulpzaam. Geld terug willen. Nooit meer bestellen.
Geld terug op de rekening.
Fantastisch bedrijf. Geld terug gestuurd. Goede klantenservice. Snelle oplossing.
Retour zenden is niet eenvoudig. Retour stikker graag.
Snel retour gestort.
Gaan niet echt in op de klacht. Retourneren was de simpele oplossing. Probleem niet opgelost. Snelle reactie op klachten.
Geen ontvangst van product. Terugvragen van betaling.
Retoureren duurt te lang. Onnodige vragen gesteld.
Efficiƫnt retourbeleid.
Geld nog niet teruggestort.
Goede afhandeling. Levering. Retourzending.
Telefonisch slecht te bereiken. E-mail ontvangen zonder retour label.
Lang wachten op geld terug.
Retourlabel ontvangen.