Witgeld8 ervaringen

Elly Aries
29-01-2018

Dievenbende!

Witgeld heeft in een de premie met 115%! verhoogd, zonder dat wij schade hebben gemeld. Bij navraag krijg je een antwoord wat nergens op slaat. Ze mailen een nieuwe offerte en verder niet! Bij melding Kifid blijken ze daar niet aangesloten te zijn terwijl dat wel wordt vermeld. Uiteraard een andere verzekering genomen. Wat een zooitje, nooit doen ook al zijn ze goedkoop. Goedkoop is Duurkoop!

Arigo
06-11-2017

Probeer er maar eens van af te komen

Januari 2016 ben ik overgestapt naar een andere verzekeraar. In Juli komen we erachter dat Risk.nl voor Witgeld nog altijd premie incasseert. En dat die premie ineens flink verhoogd werd. Via onze tussenpersoon is na een paar weken de premie teruggestort. Maar 2 maanden later ontvang ik weer rekeningen van Witgeld, ik krijg ze maar niet aan hun verstand dat mijn autoverzekering ergens anders is. Ook al heeft mijn tussenpersoon bevestiging van de opzegging. Telefonisch zijn ze niet te bereiken, emails worden wel snel beantwoord (meestal binnen 2 werkdagen), maar inhoudelijk kloppen de antwoorden niet. Ik ben he-le-maal klaar met Witgeld / Risk. Helaas zij nog niet met mij. Ik hoop dat mijn tussenpersoon het op weet te lossen.

Piotr
Piotr
03-01-2017

Monica

Grote puinhoop, geen contact, het negeren van de klant!

Repel
03-01-2017

Onbehoorlijk

Witgeld heeft mij op 31 december laten weten dat ik per 1 januari elders verzekerd was voor mijn beide auto's. Gevolg was een verdubbeling van de premie. Een zeer onbehoorlijke gang van zaken en ik ben per direct overgestapt en neem NN / Nationale Nederlanden de gang van zeken zeer kwalijk.

Ellen
05-02-2016

Ben ik nou wel of niet verzekerd?

Via de Consumentbond kwam ik bij Witgeld uit voor de voordeligste autoverzekering. Via Consumentbond aangemeld en vervolgens hoor ik niets meer. Na contact opnemen (per mail, telefoon is blijkbaar alleen voor nood) bleek het niet doorgekomen te zijn. Verzekering zou ingaan per 1 februari maar ik heb nog steeds geen polisblad omdat ik geen inloggegevens heb ontvangen, ondanks herhaaldelijk mailen. Ben ik nou verzekerd of niet? Best spannend... :(

Frans
15-01-2016

Onjuiste premie, slecht bereikbaar

Via PriceWise verzekering aangevraagd, echter onjuiste premie doorgekregen. Wordt verteld dat ik een credit factuur krijg, echter eerst onjuist bedrag betalen. Bereikbaarheid is slecht (alles per email) deze wordt pas veel later beantwoord.

Meteen verzekering stopgezet.

JS
02-06-2013

Erg snel, net mijn polis moeten aanpassen en binnen een uur de nieuwe polis in de mail en de volgende dag thuis. Gelukkig nog geen schade gehad maar de snelheid en stiptheid waarmee ze werken spreekt mij nu al meer dan een jaar aan.

Anoniem
01-08-2012

Gister heeft eerst mijn vriend gebeld, met vragen over de autoverzekering. Hij kreeg als antwoord dat op de site alles wel stond.
Daarna heb ik gebeld omdat de premieberekening het niet deed. Kreeg ik als antwoord stuur de gegevens maar op via mail, dan zullen wij de premie meteen even berekenen. Helaas niks van ze gehoord. Ik zou zeggen dat je normaal zo snel mogelijk mensen wilt helpen om verzekeringen af te sluiten...

Welk cijfer geef jij Witgeld?