Wij kopen voor de kantine van ons vervoersbedrijf al vele jaren led borden bij xxlshop, het assortiment is zeer uitgebreid en alles wordt uit voorraad geleverd wat bij ons de voorkeur geniet. Wij worden altijd top geholpen, of het nou een directe bestelling is voor artikelen uit voorraad of op maat gemaakte borden(met een wat langere levertijd), voor de partij afname die wij doen bied xxlshop al jaren een leuke korting op de toch al fijne prijzen waar wij erg blij mee zijn!
Fijne ervaring bij xxlshop, alles ging conform verwachting!
Xxlshop heeft assertief gehandeld op een fout die is gemaakt door PostNL waar zij niets aan konden doen, fijne ervaring!
Alles zeer snel en correct geregeld, blij met mijn bestelling!
Goede ervaring, kreeg zelfs op een zondag snel reactie op mijn mail dat is klasse!
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Voor het eerst besteld bij xxlshop.nl en alles is goed verlopen, keurig verpakt, snel verzonden en het product is naar tevredenheid! Zeker voor herhaling vatbaar!
Led paneel gekocht - dit werkte maar half.
Na héél veel over en weer gemail ( we hebben het te druk - wij beantwoorden zo snel mogelijk uw vraag.etc) -"stuur het paneeltje terug" wij vervangen dit of sturen uw geld terug.
.en ja hoor- 12.95 euro betaald, postbewijs keurig erbij gevoegd.
je raad het al.NIETS MEER.
Koop niets van deze oplichters mensen - je bent genaaid!
Onderdeel van een led bord niet aanwezig, mail gestuurd en kreeg binnen 1 uur een reactie dat het dezelfde dag nog werd verzonden. De volgende dag keurig nageleverd.
Ik ben genaaid door xxl-shop ik heb sleutelhanger GPS trackers gekocht!
er zit alleen iets van bluetooth op voor een meter of 15 , voor als je je auto kwijt bent! of je hond! of je koffer! die ben je niet kwijt binnen 15 meter let wel dan mag er geen boom of muurtje tussen staan dit is gewoon oplichting , het opsturen was iets van 5 euro en het terugsturen extra goedkoop 6,50 euro , alleen de Trackers koste 10,50 euro , lees eerst overal de recensies , niets kopen op deze site
Ik heb een sigaretten automaat gekocht die na een maand al niet meer goed werkt ofwel binnen de garantie periode.
Ik heb diverse keren gebeld maar daar schiet je niks mee op want dat is een Call center en niet XXL shop want die verschuilen zicht blijkbaar omdat ze nergens op reageren.
Slecht bedrijf!
Videograbber gekocht
na overleg fabrikant bleek deze defect te zijn
xxl shop reageert slecht en wil niet de kosten van de retourzending dragen terwijl dit een garantiegeval betreft
zeer slecht contact en op mail moet je 2-4 dagen wachten
advies : koop hier niet
Ik heb deze media speler bij xxlshop gekocht ,
Er zou 5G wifi opzitten , dus niet .
En of het inderdaad 4 K is zet ik ook mijn vragen bij.
Een product verkocht wat niet voldoet aan de beschrijving .
Heel wat op en neer gemaild ,maar ze willen geen kant op .
advies : niets meer kopen daar
Heb 2 cameraatjes besteld afgelopen Juli, helaas voldeden ze niet aan de wensen. Terug gestuurd en nu in April te horen gekregen dat ze niet retour werden genomen omdat de klemmetjes om de zakjes volgens hun niet aanwezig waren. Goed bezig XXL Shop.
Tja, toen ik besteld had en (stom) later toch nog even zocht op ervaringen, dacht ik dat ik mijn geld kwijt was. Niets was minder waar! Mijn bestelde gembird videograbber kwam een paar dagen later netjes verpakt binnen. Product werkt ook prima dus alles is naar wens verlopen. Kan niet anders zeggen!
Mvg, Peter
Heden 02-11-2020
Heden 02-11-2020
heb op 10-04-2020 een smart horloge besteld, deze binnen 3 dagen was deze binnen gekomen ( niet vragen hoe) toen ik de horloge uit de verpakking haalde, bleek het toch niet te zijn, wat ik ervan verwachte( kon er niet mee internetten) deze optie zat er ook niet op, maar wel met deze optie besteld.
Heb meerdere malen contract gehad via mail als telefonische onderhoud, en men kreeg een neerbuigend antwoord ( geen professionele houding) in de algemene voorwaarden staat vermeld ,als men het artikel nummer nummer naar hun mailde, zou men een link krijgen om de horloge op goedkoper manier te kunnen retourneren.
Stuur een mail met als onderwerp retour aanvraag ‘uw ordernummer’
naar email adres verzonden. U ontvangt een persoonlijke link waarmee u
goedkoper, sneller en gemakkelijker kunt retourneren, het retour adres
word automatisch aangegeven.
Dit 2 keer gedaan en ben nu nog aan het wachten,op een mail voor retourneren label,dit nu bijna 3 weken terug.
Meerdere malen hiervoor gebeld gehad, geen respons, meerdere malen gemaild gehad, geen respons.
Wat een onprofessionele houding heeft de organisatie, en nalatig als ingebrekestelling in eigen algemene voorwaarden.
Gewenste Oplossing
haar werk doen, en de retour label versturen, zoals ook staat vermeld in de algemene voorwaarden, walgelijk bedrijf.
Op 19 febr.bestelde en betaalde een antieblafband voor honden.Dat was snel geregeld,alleen kwam het pakje al maar niet
Geen reactie op mijn mails en telefoontjes.
Uiteindelijk via vervoerservice my parcel contact gekregen met de klantenservice van XXLshop
De adressering was niet juist ingevoerd en op 14 maart daar kwam mijn pakketje bezorgd bij bij de bovenburen.
Ach wie daar op let is een kniesoor?
Wat een bedrijf en organisatie. Niks klopt er. Geld innen, dan zijn ze snel, geld uitbetalen , ho maar.
Bestel er aub niets bij dit bedrijf.
Heb medelijden met de dames aan de telefoon. Zij kunnen het oplossen maar de afdeling financieën houdt zich er mooi buiten.
Durven zelf niet aan de telefoon te komen.
Ik stop er maar mee, want kan wel 5 bladzijdens schrijven, en dat is allemaal verloren energie.
J.L.
Retourneren is een drama, er zijn geen retourgegevens en je moet ze daarvoor mailen. Op de mail of telefoontjes reageren ze niet of in mijn geval een maand later waardoor mijn retour te laat binnen kwam en ze daar kosten over gingen berekenen.
Ondeugdelijk product gekregen, wat wel snel geleverd is. Maar dat is dan echt het enige positieve. Na meerdere mails en telefoontjes wordt er gewoon niet gereageerd. Niets bij bestellen, je wordt gewoon genaaid