Xxl-shop.nl reviews

2.3
Jesse
29-08-2022

Onderdeel van een led bord niet aanwezig, mail gestuurd en kreeg binnen 1 uur een reactie dat het dezelfde dag nog werd verzonden. De volgende dag keurig nageleverd.

John
16-07-2022

Ik ben genaaid door xxl-shop ik heb sleutelhanger GPS trackers gekocht!

er zit alleen iets van bluetooth op voor een meter of 15 , voor als je je auto kwijt bent! of je hond! of je koffer! die ben je niet kwijt binnen 15 meter let wel dan mag er geen boom of muurtje tussen staan dit is gewoon oplichting , het opsturen was iets van 5 euro en het terugsturen extra goedkoop 6,50 euro , alleen de Trackers koste 10,50 euro , lees eerst overal de recensies , niets kopen op deze site

Richard
Deze klacht is opgelost
21-04-2022

Werkelijk waardeloos, echt nooit iets bestellen hier! Kwaliteit is gewoon ruk. Zelf de heen- en retour zending betaald maar helaas na 5 weken nog steeds geen geld terug. Eerst beloofd dat het twee weken geleden verwerkt zou worden, toen vorige week en ja hoor deze week ook nog steeds niets retour ontvangen uiteraard. Alles doorgezet naar rechtsbijstand, hopelijk kunnen zij nog iets betekenen.

Julia
26-01-2022

We hebben een Hertog Jan LED Bord besteld

De kwam aan zonder folie en met krassen

Meerdere malen gemaild en foto’s gestuurd

Werd aangegeven dat de foto’s niet geopend konden worden

Dus nogmaals gestuurd. daarna geen reactie

Maar wel vrij snel een dikke rekening .

Weer gemaild en word er verteld dat we te laat waren en het niet retour gestuurd kon worden gestuurd, terwijl ik al vrij snel gemaild heb om aan te geven dat er krassen op zaten en het een kado was voor iemand die 50 werd.

En als ik wel retour zou sturen dan zou het worden vernietigd!

Hiernee gaven ze dus al aan dat het een niet verkoopbaar product was

Een heel verhaal dus maar ik heb geen poot om op te staan en de XXL shop is mooi van het product af en heeft het geld binnen.

Ik ben echt boos

Bellen naar dit bedrijf is niet mogelijk omdat je heel erg lang in de wacht staat.

Waarschijnlijk meer klachten .

Ruud
Ruud
09-09-2021

Koop nooit wat bij hun !

Ik heb een sigaretten automaat gekocht die na een maand al niet meer goed werkt ofwel binnen de garantie periode.

Ik heb diverse keren gebeld maar daar schiet je niks mee op want dat is een Call center en niet XXL shop want die verschuilen zicht blijkbaar omdat ze nergens op reageren.

Slecht bedrijf!

Rijn
Rijn
06-08-2021

Geen service

Videograbber gekocht

na overleg fabrikant bleek deze defect te zijn

xxl shop reageert slecht en wil niet de kosten van de retourzending dragen terwijl dit een garantiegeval betreft

zeer slecht contact en op mail moet je 2-4 dagen wachten

advies : koop hier niet

Joep
11-05-2021

MXQ PRO android 10.0 tv box mediaspeler 5G! 1/8GB

Ik heb deze media speler bij xxlshop gekocht ,

Er zou 5G wifi opzitten , dus niet .

En of het inderdaad 4 K is zet ik ook mijn vragen bij.

Een product verkocht wat niet voldoet aan de beschrijving .

Heel wat op en neer gemaild ,maar ze willen geen kant op .

advies : niets meer kopen daar

Josh
16-04-2021

Waardelos bedrijf

Heb 2 cameraatjes besteld afgelopen Juli, helaas voldeden ze niet aan de wensen. Terug gestuurd en nu in April te horen gekregen dat ze niet retour werden genomen omdat de klemmetjes om de zakjes volgens hun niet aanwezig waren. Goed bezig XXL Shop.

Jos
16-04-2021

KOOP HIER NIKS!

Video deurbel gekocht bij hun, er stond bij 2x 18650 batterij en deze ook via hun site besteld a €8,- per stuk. Blijkt dat deze batterijen niet passen en willen ze deze niet meer retour nemen.

Klantenservice slecht bereikbaar, dus moeizaam traject!

Dan heb je het als bedrijf echt niet gesnapt en gun ze daarom dit ene punt niet maar kon helaas hun niet waarderen met 0 punten!

Cor
10-04-2021

20 st knoopcel los geleverd in 1 zakje

Ik kreeg de bestelling van 20 stuks AG10 knoopcellen geleverd in 1 plastic zakje waardoor er een hoop door kortsluiting al gedeeltelijk leeg waren. Ik heb ze nagemeten, er zaten maar een paar goeie tussen. Nu moet ik weer ergens anders batterijen bestellen, zeker niet weer hier. Prutsers. Geen reactie van hun kant na mailen.

22-02-2021

Goed, niks op aan te merken.

Tja, toen ik besteld had en (stom) later toch nog even zocht op ervaringen, dacht ik dat ik mijn geld kwijt was. Niets was minder waar! Mijn bestelde gembird videograbber kwam een paar dagen later netjes verpakt binnen. Product werkt ook prima dus alles is naar wens verlopen. Kan niet anders zeggen!

Mvg, Peter

07-01-2021

Waardeloos bedrijf

Heden 02-11-2020

Heden 02-11-2020

heb op 10-04-2020 een smart horloge besteld, deze binnen 3 dagen was deze binnen gekomen ( niet vragen hoe) toen ik de horloge uit de verpakking haalde, bleek het toch niet te zijn, wat ik ervan verwachte( kon er niet mee internetten) deze optie zat er ook niet op, maar wel met deze optie besteld.

Heb meerdere malen contract gehad via mail als telefonische onderhoud, en men kreeg een neerbuigend antwoord ( geen professionele houding) in de algemene voorwaarden staat vermeld ,als men het artikel nummer nummer naar hun mailde, zou men een link krijgen om de horloge op goedkoper manier te kunnen retourneren.

Stuur een mail met als onderwerp retour aanvraag ‘uw ordernummer’

naar email adres verzonden. U ontvangt een persoonlijke link waarmee u

goedkoper, sneller en gemakkelijker kunt retourneren, het retour adres

word automatisch aangegeven.

Dit 2 keer gedaan en ben nu nog aan het wachten,op een mail voor retourneren label,dit nu bijna 3 weken terug.

Meerdere malen hiervoor gebeld gehad, geen respons, meerdere malen gemaild gehad, geen respons.

Wat een onprofessionele houding heeft de organisatie, en nalatig als ingebrekestelling in eigen algemene voorwaarden.

Gewenste Oplossing

haar werk doen, en de retour label versturen, zoals ook staat vermeld in de algemene voorwaarden, walgelijk bedrijf.

Ronny
16-11-2020

Slecht

Slecht bedrijf en verkopen rommel, komen afspraken niet na!

Marion
11-10-2020

Nooit daar iets bestellen

Had ik deze site maar eerder ontdekt want dan had ik nooit iets besteld bij XXL shop.

Waardeloze troep,mooie praatjes,gelukkig gekozen om achteraf te betalen maar amper contact mee te krijgen.

Michelle
06-10-2020

XXL Shop is waardeloos!

Waardeloos bedrijf. Ik wacht 2 maanden al op mn geld. Nog steeds niks! Letterlijk 100x gebeld heeft geen enkele zin. Telefonistes die geen hol weten en slechts 1 zin kunnen herhalen. Nooit van me leven zo'n domme website meegemaakt. Ook nog met spoed een camera gekocht voor mijn zoontje. Deze was niet naar onze zin vanwege baggerkwaliteit en na 3 dagen teruggestuurd. Tot nu toe 0,0 terug. Schandalig. Die sleep ik echt wel voor e rechter. T gaat hier niet om €3!

Willy
Willy
21-09-2020

Bestelling geannuleerd en toch verzenden.

Bestelling geannuleerd en toch verzenden

Ik had iets besteld zaterdag 19 sep maar daarna een uur later had ik er geen goed gevoel bij toch maar geannuleerd een mail gestuurd naar xx-shop ze gingen het annuleren.Vandaag maandag 21 sep krijg ik een email dat het pakket verzonden was hoe kan dat?Ik wel mijn geld terug.Ik weiger het pakket aan te nemen.

Fred
19-08-2020

Video deurbel van Eken

Deze video deurbel besteld, op advies van hun batterijen er bij besteld, batterijen passen niet nu na een week bellen en mailen geen antwoord, batterij is aan beide kanten vlak terwijl de deurbel dit niet heeft dus de Polen raken elkaar niet. Kan niet eens de deurbel uitproberen.

Zoals veel mensen hiermelden slechte zaak, de klantenservice zit niet op locatie deze dames kunnen niets anders doen dan doorgeven.

Koop uw product ergens anders

Renate
16-05-2020

Slechte service

Slechte kwaliteit. Snel kapot.

Gedupeerd
25-03-2020

Slechtste online bedrijf ooit

Bestelde produkt werkte niet.

Direct de klacht gemeld, conform de retour instructies van XXLshop. 4x! Geen enkele reactie.

Helaas lees ik nu pas dat XXL vaker soortgelijke klachten krijgt en over hun zeer zeer slechte retour service.

XXL geeft geen retouradres en laat de retourtermijnen verstrijken, zodat ze geen geld hoeven terug te geven!

Ook als ze een produkt al retour hebben gekregen.

Ze leveren ook vaak retour gekregen artikelen die niet werken.

Ik had natuurlijk NOOIT bij XXLshop moeten bestellen.

Wat een verschrikkelijk bedrijf! Dat zoiets kan bestaan in NL.

Mensen, koop niets bij XXL.

Alleen maar ellende en geld weg!

Denise
18-03-2020

Slecht heel erg slecht!

Mijn god wat een mega slechte website en service hebben ze.echt ongelofelijk had ik er maar nooit iets besteld.weken probeer ik.contact te krijgen met ze maar nog steeds niks of iets van een reactie.echt super slecht bestellingen wat niet klopt of er ontbreekt iets en dan nog het liefste de schuld in je eigen schoenen schuiven bah.mensen asjeblieft bestel hier nooit iets!

Meer Xxl-shop.nl reviews