XXL shop30 ervaringen

Josh
16-04-2021

Waardelos bedrijf

Heb 2 cameraatjes besteld afgelopen Juli, helaas voldeden ze niet aan de wensen. Terug gestuurd en nu in April te horen gekregen dat ze niet retour werden genomen omdat de klemmetjes om de zakjes volgens hun niet aanwezig waren. Goed bezig XXL Shop.

Jos
16-04-2021

KOOP HIER NIKS!

Video deurbel gekocht bij hun, er stond bij 2x 18650 batterij en deze ook via hun site besteld a €8,- per stuk. Blijkt dat deze batterijen niet passen en willen ze deze niet meer retour nemen.
Klantenservice slecht bereikbaar, dus moeizaam traject!
Dan heb je het als bedrijf echt niet gesnapt en gun ze daarom dit ene punt niet maar kon helaas hun niet waarderen met 0 punten!

Cor
10-04-2021

20 st knoopcel los geleverd in 1 zakje

Ik kreeg de bestelling van 20 stuks AG10 knoopcellen geleverd in 1 plastic zakje waardoor er een hoop door kortsluiting al gedeeltelijk leeg waren. Ik heb ze nagemeten, er zaten maar een paar goeie tussen. Nu moet ik weer ergens anders batterijen bestellen, zeker niet weer hier. Prutsers. Geen reactie van hun kant na mailen.

Fred
19-03-2021

The Bastard ribrack nep imitatie?

Had een bastard ribrack besteld in de beschrijving stond dat het een originele was echter toen deze geleverd was bleek het een imitatie rack te zijn het zat vol met bramen zodat je de splinters in je handen had heb contact gehad en kon hem retouren alleen de verzendkosten even betalen waardeloze service en ik voel me aardig opgelicht zo
Nooit meer een bestelling daar!

22-02-2021

Goed, niks op aan te merken.

Tja, toen ik besteld had en (stom) later toch nog even zocht op ervaringen, dacht ik dat ik mijn geld kwijt was. Niets was minder waar! Mijn bestelde gembird videograbber kwam een paar dagen later netjes verpakt binnen. Product werkt ook prima dus alles is naar wens verlopen. Kan niet anders zeggen!
Mvg, Peter

07-01-2021

Waardeloos bedrijf

Heden 02-11-2020

heb op 10-04-2020 een smart horloge besteld, deze binnen 3 dagen was deze binnen gekomen ( niet vragen hoe) toen ik de horloge uit de verpakking haalde, bleek het toch niet te zijn, wat ik ervan verwachte( kon er niet mee internetten) deze optie zat er ook niet op, maar wel met deze optie besteld.

Heb meerdere malen contract gehad via mail als telefonische onderhoud, en men kreeg een neerbuigend antwoord ( geen professionele houding) in de algemene voorwaarden staat vermeld ,als men het artikel nummer nummer naar hun mailde, zou men een link krijgen om de horloge op goedkoper manier te kunnen retourneren.

Stuur een mail met als onderwerp retour aanvraag ‘uw ordernummer’
naar email adres verzonden. U ontvangt een persoonlijke link waarmee u
goedkoper, sneller en gemakkelijker kunt retourneren, het retour adres
word automatisch aangegeven.

Dit 2 keer gedaan en ben nu nog aan het wachten,op een mail voor retourneren label,dit nu bijna 3 weken terug.

Meerdere malen hiervoor gebeld gehad, geen respons, meerdere malen gemaild gehad, geen respons.

Wat een onprofessionele houding heeft de organisatie, en nalatig als ingebrekestelling in eigen algemene voorwaarden.

Gewenste Oplossing
haar werk doen, en de retour label versturen, zoals ook staat vermeld in de algemene voorwaarden, walgelijk bedrijf.

07-01-2021

word automatisch aangegeven.

Gewenste Oplossing

Arie
17-11-2020

Een bagger bedrijf en een bagger service dat bagger zooi verkooopt

Een zeer treurige ervaring .
Een bedrijf met simpele ziellen en een ruk service.
Nooit kopen , nooit vooruit betalen .
Criminelen zijn het

Ronny
16-11-2020

Slecht

Slecht bedrijf en verkopen rommel, komen afspraken niet na!

Marion
11-10-2020

Nooit daar iets bestellen

Had ik deze site maar eerder ontdekt want dan had ik nooit iets besteld bij XXL shop.
Waardeloze troep,mooie praatjes,gelukkig gekozen om achteraf te betalen maar amper contact mee te krijgen.

Michelle
06-10-2020

XXL Shop is waardeloos!

Waardeloos bedrijf. Ik wacht 2 maanden al op mn geld. Nog steeds niks! Letterlijk 100x gebeld heeft geen enkele zin. Telefonistes die geen hol weten en slechts 1 zin kunnen herhalen. Nooit van me leven zo'n domme website meegemaakt. Ook nog met spoed een camera gekocht voor mijn zoontje. Deze was niet naar onze zin vanwege baggerkwaliteit en na 3 dagen teruggestuurd. Tot nu toe 0,0 terug. Schandalig. Die sleep ik echt wel voor e rechter. T gaat hier niet om €3!

Willy
Willy
21-09-2020

Bestelling geannuleerd en toch verzenden.

Bestelling geannuleerd en toch verzenden
Ik had iets besteld zaterdag 19 sep maar daarna een uur later had ik er geen goed gevoel bij toch maar geannuleerd een mail gestuurd naar xx-shop ze gingen het annuleren.Vandaag maandag 21 sep krijg ik een email dat het pakket verzonden was hoe kan dat?Ik wel mijn geld terug.Ik weiger het pakket aan te nemen.

Fred
19-08-2020

Video deurbel van Eken

Deze video deurbel besteld, op advies van hun batterijen er bij besteld, batterijen passen niet nu na een week bellen en mailen geen antwoord, batterij is aan beide kanten vlak terwijl de deurbel dit niet heeft dus de Polen raken elkaar niet. Kan niet eens de deurbel uitproberen.
Zoals veel mensen hiermelden slechte zaak, de klantenservice zit niet op locatie deze dames kunnen niets anders doen dan doorgeven.
Koop uw product ergens anders

Carolien
13-07-2020

Schuurpapier0

Ik kreeg het vandaag binnen verwacht verschillende soorten van1000. Tot 5000zit er een velletje in dat is heeeeeeel duur betaald

26-05-2020

Mira m4

Produkt werkt niet
Op mails over retour sturen wordt gewoon niet gereageerd

Oplichters, niets bestellen hier!

Renate
16-05-2020

Slechte service

Slechte kwaliteit. Snel kapot.

Gery En Michel
Gery En Michel
03-05-2020

Nooit doen!

Wij hebben een mira cast gekocht, zogenaamd de beste vervanger voor Chromecast. Punt 1 werkt het voor geen meter. Videoland en Disney + niet te streamen. Dus wilde ik toch een chromekast, eigenlijk gewoon bij hun omruilen maar omdat het zo lang duurde heb ik uiteindelijk maar zelf een gekocht ergens anders. In deze in te ruilen /terug te sturen Heb ik uiteindelijk 4x gebeld (tja corona tijd, moeilijk om even naar iemand toe te lopen, gaven ze als excuus) uiteindelijk na 4 belletjes en 3 mailtjes verder nog steeds geen mail met instructies zoals op hun retourformulier staat. Blijkt het gewoon naar een adres gestuurd te kunnen worden. Niks geen goedkoper retour proces!

Uiteindelijk is mijn pakket dus terug bij ze, maar nu is mijn retour afgewezen omdat het product onverkoopbaar is (sowieso, waardeloos ding) omdat er een zakje niet meer omheen zit en een vlek op de gebruiksaanwijzing? Ik heb foto's gemaakt van de verzending dus ik weet hoe het verzonden is en kan dat ook bewijzen.

Nu heb ik het terug gekregen en zit er inderdaad een andere ( vieze) gebruiksaanwijzing bij.

Klopt helemaal geen f. Van dit bedrijf, hoop dat markplaats ed heel snel stopt met het faciliteren van dit soort oplichtingspraktijken!

Desirée
Desirée
27-03-2020

Dreigende incasso’s

Ik krijg nu alsmaar dreigende incasso’s! Maar ik houd mijn poot stijf! Ik had voor achteraf betalen via gekozen, via afterpaybedrijf Klarna.
Datzelfde Klarna dreigt nu via een incassobureau, Segoria, het geld voor een waardeloze Mirascreen, ter waarde van 15€, 63€ te innen, inclusief incassokosten! Dat betaal ik uiteraard niet!

Gedupeerd
25-03-2020

Slechtste online bedrijf ooit

Bestelde produkt werkte niet.
Direct de klacht gemeld, conform de retour instructies van XXLshop. 4x! Geen enkele reactie.
Helaas lees ik nu pas dat XXL vaker soortgelijke klachten krijgt en over hun zeer zeer slechte retour service.
XXL geeft geen retouradres en laat de retourtermijnen verstrijken, zodat ze geen geld hoeven terug te geven!
Ook als ze een produkt al retour hebben gekregen.
Ze leveren ook vaak retour gekregen artikelen die niet werken.
Ik had natuurlijk NOOIT bij XXLshop moeten bestellen.
Wat een verschrikkelijk bedrijf! Dat zoiets kan bestaan in NL.
Mensen, koop niets bij XXL.
Alleen maar ellende en geld weg!

Denise
18-03-2020

Slecht heel erg slecht!

Mijn god wat een mega slechte website en service hebben ze.echt ongelofelijk had ik er maar nooit iets besteld.weken probeer ik.contact te krijgen met ze maar nog steeds niks of iets van een reactie.echt super slecht bestellingen wat niet klopt of er ontbreekt iets en dan nog het liefste de schuld in je eigen schoenen schuiven bah.mensen asjeblieft bestel hier nooit iets!

Meer XXL shop reviews
Welk cijfer geef jij XXL shop?