XXL shop reviews

PeriodeLaatste 12 maanden202020192018
Ruud
Ruud
09-09-2021

Koop nooit wat bij hun !

Ik heb een sigaretten automaat gekocht die na een maand al niet meer goed werkt ofwel binnen de garantie periode.

Ik heb diverse keren gebeld maar daar schiet je niks mee op want dat is een Call center en niet XXL shop want die verschuilen zicht blijkbaar omdat ze nergens op reageren.

Slecht bedrijf!

Rijn
Rijn
06-08-2021

Geen service

Videograbber gekocht

na overleg fabrikant bleek deze defect te zijn

xxl shop reageert slecht en wil niet de kosten van de retourzending dragen terwijl dit een garantiegeval betreft

zeer slecht contact en op mail moet je 2-4 dagen wachten

advies : koop hier niet

Rob
Rob
21-05-2021

XXlshop als een bedrogen wilt worden

XXlshop oplichter,koop hier geen spullen want als je garantie nodig heb zijn ze niet thuis. u bent gewaarschuwd

Joep
11-05-2021

MXQ PRO android 10.0 tv box mediaspeler 5G! 1/8GB

Ik heb deze media speler bij xxlshop gekocht ,

Er zou 5G wifi opzitten , dus niet .

En of het inderdaad 4 K is zet ik ook mijn vragen bij.

Een product verkocht wat niet voldoet aan de beschrijving .

Heel wat op en neer gemaild ,maar ze willen geen kant op .

advies : niets meer kopen daar

Josh
16-04-2021

Waardelos bedrijf

Heb 2 cameraatjes besteld afgelopen Juli, helaas voldeden ze niet aan de wensen. Terug gestuurd en nu in April te horen gekregen dat ze niet retour werden genomen omdat de klemmetjes om de zakjes volgens hun niet aanwezig waren. Goed bezig XXL Shop.

Jos
16-04-2021

KOOP HIER NIKS!

Video deurbel gekocht bij hun, er stond bij 2x 18650 batterij en deze ook via hun site besteld a €8,- per stuk. Blijkt dat deze batterijen niet passen en willen ze deze niet meer retour nemen.

Klantenservice slecht bereikbaar, dus moeizaam traject!

Dan heb je het als bedrijf echt niet gesnapt en gun ze daarom dit ene punt niet maar kon helaas hun niet waarderen met 0 punten!

Cor
10-04-2021

20 st knoopcel los geleverd in 1 zakje

Ik kreeg de bestelling van 20 stuks AG10 knoopcellen geleverd in 1 plastic zakje waardoor er een hoop door kortsluiting al gedeeltelijk leeg waren. Ik heb ze nagemeten, er zaten maar een paar goeie tussen. Nu moet ik weer ergens anders batterijen bestellen, zeker niet weer hier. Prutsers. Geen reactie van hun kant na mailen.

Fred
19-03-2021

The Bastard ribrack nep imitatie?

Had een bastard ribrack besteld in de beschrijving stond dat het een originele was echter toen deze geleverd was bleek het een imitatie rack te zijn het zat vol met bramen zodat je de splinters in je handen had heb contact gehad en kon hem retouren alleen de verzendkosten even betalen waardeloze service en ik voel me aardig opgelicht zo

Nooit meer een bestelling daar!

22-02-2021

Goed, niks op aan te merken.

Tja, toen ik besteld had en (stom) later toch nog even zocht op ervaringen, dacht ik dat ik mijn geld kwijt was. Niets was minder waar! Mijn bestelde gembird videograbber kwam een paar dagen later netjes verpakt binnen. Product werkt ook prima dus alles is naar wens verlopen. Kan niet anders zeggen!

Mvg, Peter

07-01-2021

Waardeloos bedrijf

Heden 02-11-2020

heb op 10-04-2020 een smart horloge besteld, deze binnen 3 dagen was deze binnen gekomen ( niet vragen hoe) toen ik de horloge uit de verpakking haalde, bleek het toch niet te zijn, wat ik ervan verwachte( kon er niet mee internetten) deze optie zat er ook niet op, maar wel met deze optie besteld.

Heb meerdere malen contract gehad via mail als telefonische onderhoud, en men kreeg een neerbuigend antwoord ( geen professionele houding) in de algemene voorwaarden staat vermeld ,als men het artikel nummer nummer naar hun mailde, zou men een link krijgen om de horloge op goedkoper manier te kunnen retourneren.

Stuur een mail met als onderwerp retour aanvraag ‘uw ordernummer’

naar email adres verzonden. U ontvangt een persoonlijke link waarmee u

goedkoper, sneller en gemakkelijker kunt retourneren, het retour adres

word automatisch aangegeven.

Dit 2 keer gedaan en ben nu nog aan het wachten,op een mail voor retourneren label,dit nu bijna 3 weken terug.

Meerdere malen hiervoor gebeld gehad, geen respons, meerdere malen gemaild gehad, geen respons.

Wat een onprofessionele houding heeft de organisatie, en nalatig als ingebrekestelling in eigen algemene voorwaarden.

Gewenste Oplossing

haar werk doen, en de retour label versturen, zoals ook staat vermeld in de algemene voorwaarden, walgelijk bedrijf.

07-01-2021

word automatisch aangegeven.

Gewenste Oplossing

Arie
17-11-2020

Een bagger bedrijf en een bagger service dat bagger zooi verkooopt

Een zeer treurige ervaring .

Een bedrijf met simpele ziellen en een ruk service.

Nooit kopen , nooit vooruit betalen .

Criminelen zijn het

Ronny
16-11-2020

Slecht

Slecht bedrijf en verkopen rommel, komen afspraken niet na!

Marion
11-10-2020

Nooit daar iets bestellen

Had ik deze site maar eerder ontdekt want dan had ik nooit iets besteld bij XXL shop.

Waardeloze troep,mooie praatjes,gelukkig gekozen om achteraf te betalen maar amper contact mee te krijgen.

Michelle
06-10-2020

XXL Shop is waardeloos!

Waardeloos bedrijf. Ik wacht 2 maanden al op mn geld. Nog steeds niks! Letterlijk 100x gebeld heeft geen enkele zin. Telefonistes die geen hol weten en slechts 1 zin kunnen herhalen. Nooit van me leven zo'n domme website meegemaakt. Ook nog met spoed een camera gekocht voor mijn zoontje. Deze was niet naar onze zin vanwege baggerkwaliteit en na 3 dagen teruggestuurd. Tot nu toe 0,0 terug. Schandalig. Die sleep ik echt wel voor e rechter. T gaat hier niet om €3!

Willy
Willy
21-09-2020

Bestelling geannuleerd en toch verzenden.

Bestelling geannuleerd en toch verzenden

Ik had iets besteld zaterdag 19 sep maar daarna een uur later had ik er geen goed gevoel bij toch maar geannuleerd een mail gestuurd naar xx-shop ze gingen het annuleren.Vandaag maandag 21 sep krijg ik een email dat het pakket verzonden was hoe kan dat?Ik wel mijn geld terug.Ik weiger het pakket aan te nemen.

Fred
19-08-2020

Video deurbel van Eken

Deze video deurbel besteld, op advies van hun batterijen er bij besteld, batterijen passen niet nu na een week bellen en mailen geen antwoord, batterij is aan beide kanten vlak terwijl de deurbel dit niet heeft dus de Polen raken elkaar niet. Kan niet eens de deurbel uitproberen.

Zoals veel mensen hiermelden slechte zaak, de klantenservice zit niet op locatie deze dames kunnen niets anders doen dan doorgeven.

Koop uw product ergens anders

Carolien
13-07-2020

Schuurpapier0

Ik kreeg het vandaag binnen verwacht verschillende soorten van1000. Tot 5000zit er een velletje in dat is heeeeeeel duur betaald

26-05-2020

Mira m4

Produkt werkt niet

Op mails over retour sturen wordt gewoon niet gereageerd

Oplichters, niets bestellen hier!

Renate
16-05-2020

Slechte service

Slechte kwaliteit. Snel kapot.

Meer XXL shop reviews