Xxl-shop.nl reviews

4.8
Sam
19-03-2024

Xxlshop heeft assertief gehandeld op een fout die is gemaakt door PostNL waar zij niets aan konden doen, fijne ervaring!

Meneer Zegers
31-10-2023

Alles zeer snel en correct geregeld, blij met mijn bestelling!

Michael
19-09-2023

Goede ervaring, kreeg zelfs op een zondag snel reactie op mijn mail dat is klasse!

Suzanne
17-02-2023

Voor het eerst besteld bij xxlshop.nl en alles is goed verlopen, keurig verpakt, snel verzonden en het product is naar tevredenheid! Zeker voor herhaling vatbaar!

22-01-2023

Ze stellen alles in het werk om de fout recht te zetten.

Led paneel gekocht - dit werkte maar half.

Na héél veel over en weer gemail ( we hebben het te druk - wij beantwoorden zo snel mogelijk uw vraag.etc) -"stuur het paneeltje terug" wij vervangen dit of sturen uw geld terug.

.en ja hoor- 12.95 euro betaald, postbewijs keurig erbij gevoegd.

je raad het al.NIETS MEER.

Koop niets van deze oplichters mensen - je bent genaaid!

29-09-2022

Had gebeld met een paar vragen, werd aangegeven dat ik op een later moment per mail uitleg zou krijgen. Na 2 uurtjes ontving ik al een mail! De volgende dag werd alles netjes geleverd, keurig verpakt en dat tegen een zacht prijsje. Dank voor de goede service!

Jesse
29-08-2022

Onderdeel van een led bord niet aanwezig, mail gestuurd en kreeg binnen 1 uur een reactie dat het dezelfde dag nog werd verzonden. De volgende dag keurig nageleverd.

16-07-2022

Ik ben genaaid door xxl-shop ik heb sleutelhanger GPS trackers gekocht!

er zit alleen iets van bluetooth op voor een meter of 15 , voor als je je auto kwijt bent! of je hond! of je koffer! die ben je niet kwijt binnen 15 meter let wel dan mag er geen boom of muurtje tussen staan dit is gewoon oplichting , het opsturen was iets van 5 euro en het terugsturen extra goedkoop 6,50 euro , alleen de Trackers koste 10,50 euro , lees eerst overal de recensies , niets kopen op deze site

21-04-2022

Werkelijk waardeloos, echt nooit iets bestellen hier! Kwaliteit is gewoon ruk. Zelf de heen- en retour zending betaald maar helaas na 5 weken nog steeds geen geld terug. Eerst beloofd dat het twee weken geleden verwerkt zou worden, toen vorige week en ja hoor deze week ook nog steeds niets retour ontvangen uiteraard. Alles doorgezet naar rechtsbijstand, hopelijk kunnen zij nog iets betekenen.

09-09-2021

Koop nooit wat bij hun !

Ik heb een sigaretten automaat gekocht die na een maand al niet meer goed werkt ofwel binnen de garantie periode.

Ik heb diverse keren gebeld maar daar schiet je niks mee op want dat is een Call center en niet XXL shop want die verschuilen zicht blijkbaar omdat ze nergens op reageren.

Slecht bedrijf!

Rijn
06-08-2021

Geen service

Videograbber gekocht

na overleg fabrikant bleek deze defect te zijn

xxl shop reageert slecht en wil niet de kosten van de retourzending dragen terwijl dit een garantiegeval betreft

zeer slecht contact en op mail moet je 2-4 dagen wachten

advies : koop hier niet

Joep
11-05-2021

MXQ PRO android 10.0 tv box mediaspeler 5G! 1/8GB

Ik heb deze media speler bij xxlshop gekocht ,

Er zou 5G wifi opzitten , dus niet .

En of het inderdaad 4 K is zet ik ook mijn vragen bij.

Een product verkocht wat niet voldoet aan de beschrijving .

Heel wat op en neer gemaild ,maar ze willen geen kant op .

advies : niets meer kopen daar

Josh
16-04-2021

Waardelos bedrijf

Heb 2 cameraatjes besteld afgelopen Juli, helaas voldeden ze niet aan de wensen. Terug gestuurd en nu in April te horen gekregen dat ze niet retour werden genomen omdat de klemmetjes om de zakjes volgens hun niet aanwezig waren. Goed bezig XXL Shop.

16-04-2021

KOOP HIER NIKS!

Video deurbel gekocht bij hun, er stond bij 2x 18650 batterij en deze ook via hun site besteld a €8,- per stuk. Blijkt dat deze batterijen niet passen en willen ze deze niet meer retour nemen.

Klantenservice slecht bereikbaar, dus moeizaam traject!

Dan heb je het als bedrijf echt niet gesnapt en gun ze daarom dit ene punt niet maar kon helaas hun niet waarderen met 0 punten!

22-02-2021

Goed, niks op aan te merken.

Tja, toen ik besteld had en (stom) later toch nog even zocht op ervaringen, dacht ik dat ik mijn geld kwijt was. Niets was minder waar! Mijn bestelde gembird videograbber kwam een paar dagen later netjes verpakt binnen. Product werkt ook prima dus alles is naar wens verlopen. Kan niet anders zeggen!

Mvg, Peter

07-01-2021

Waardeloos bedrijf

Heden 02-11-2020

Heden 02-11-2020

heb op 10-04-2020 een smart horloge besteld, deze binnen 3 dagen was deze binnen gekomen ( niet vragen hoe) toen ik de horloge uit de verpakking haalde, bleek het toch niet te zijn, wat ik ervan verwachte( kon er niet mee internetten) deze optie zat er ook niet op, maar wel met deze optie besteld.

Heb meerdere malen contract gehad via mail als telefonische onderhoud, en men kreeg een neerbuigend antwoord ( geen professionele houding) in de algemene voorwaarden staat vermeld ,als men het artikel nummer nummer naar hun mailde, zou men een link krijgen om de horloge op goedkoper manier te kunnen retourneren.

Stuur een mail met als onderwerp retour aanvraag ‘uw ordernummer’

naar email adres verzonden. U ontvangt een persoonlijke link waarmee u

goedkoper, sneller en gemakkelijker kunt retourneren, het retour adres

word automatisch aangegeven.

Dit 2 keer gedaan en ben nu nog aan het wachten,op een mail voor retourneren label,dit nu bijna 3 weken terug.

Meerdere malen hiervoor gebeld gehad, geen respons, meerdere malen gemaild gehad, geen respons.

Wat een onprofessionele houding heeft de organisatie, en nalatig als ingebrekestelling in eigen algemene voorwaarden.

Gewenste Oplossing

haar werk doen, en de retour label versturen, zoals ook staat vermeld in de algemene voorwaarden, walgelijk bedrijf.

Fred
19-08-2020

Video deurbel van Eken

Deze video deurbel besteld, op advies van hun batterijen er bij besteld, batterijen passen niet nu na een week bellen en mailen geen antwoord, batterij is aan beide kanten vlak terwijl de deurbel dit niet heeft dus de Polen raken elkaar niet. Kan niet eens de deurbel uitproberen.

Zoals veel mensen hiermelden slechte zaak, de klantenservice zit niet op locatie deze dames kunnen niets anders doen dan doorgeven.

Koop uw product ergens anders

Denise
18-03-2020

Slecht heel erg slecht!

Mijn god wat een mega slechte website en service hebben ze.echt ongelofelijk had ik er maar nooit iets besteld.weken probeer ik.contact te krijgen met ze maar nog steeds niks of iets van een reactie.echt super slecht bestellingen wat niet klopt of er ontbreekt iets en dan nog het liefste de schuld in je eigen schoenen schuiven bah.mensen asjeblieft bestel hier nooit iets!

Kwinsie
16-03-2020

Uiteindelijk toch geholpen

Op 19 febr.bestelde en betaalde een antieblafband voor honden.Dat was snel geregeld,alleen kwam het pakje al maar niet

Geen reactie op mijn mails en telefoontjes.

Uiteindelijk via vervoerservice my parcel contact gekregen met de klantenservice van XXLshop

De adressering was niet juist ingevoerd en op 14 maart daar kwam mijn pakketje bezorgd bij bij de bovenburen.

Ach wie daar op let is een kniesoor?

Jack
09-03-2020

Zoals het hoort.

Wat een bedrijf en Organisatie

Wat een bedrijf en organisatie. Niks klopt er. Geld innen, dan zijn ze snel, geld uitbetalen , ho maar.

Bestel er aub niets bij dit bedrijf.

Heb medelijden met de dames aan de telefoon. Zij kunnen het oplossen maar de afdeling financieën houdt zich er mooi buiten.

Durven zelf niet aan de telefoon te komen.

Ik stop er maar mee, want kan wel 5 bladzijdens schrijven, en dat is allemaal verloren energie.

J.L.

Meer Xxl-shop.nl reviews