Marjolein
17-06-2023

Met lekke band in waddinxveen.Moest terug naar beverwijk.Uurtje gewacht.de monteur was heel sympathiek en hielp me fantastisch

Michelle
09-06-2023

Wij zijn voor de zoveelste keer ontzettend goed geholpen.

We hadden pech op de a2, binnen 2 uur weggesleept, auto gerepareerd en weer door.

Mijn complimenten aan de jongens bij het anwb punt bij Geldrop.

Jo
30-05-2023

Super en heel erg snel geholpen. Ontzettend aardige en vriendelijke monteur. Nog op tijd ons vliegtuig gehaald.

Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Wim
16-04-2023

Vanmorgen 16.04.2023 met pech in Drunen gestaan en super geholpen. Ben helaas vergeten de naam van de monteur te vragen. Hij krijgt een 10+ en heeft mijn zondag goed gemaakt. Hopenlijk leest die dit bericht of hoop dat jullie hem dit toe kunnen sturen.

Groetjes, Wim.

Steph
12-04-2023

Helaas is de wachttijd best lang. Maar medewerker Roy heeft dat allemaal goed gemaakt met zijn service en hartelijkheid. De auto kon ter plekke gemaakt worden, maar hij gaf aan voor de zekerheid een klein stukje mee te rijden. Achteraf een goed plan want helaas toch weg gesleept. Maar het gevoel van veiligheid stond voorop dus helaas voor de wachttijd geef ik het algeheel een 8, maar de medewerker zeker een 10+ nogmaals bedankt Roy!

Et
29-03-2023

32 jaar lid (platinum), nu eindelijk een keer pech in Almere. Auto geparkeerd, zelf taxi genomen naar mijn werk in Amsterdam. Dochter (heeft geen rijbewijs) achtergelaten bij de auto. ANWB gebeld, moet ikzelf terugkomen vanuit Amsterdam, anders komen ze de auto niet ophalen. Ik geef aan dat de kosten dan voor mij zijn, prima, maar regel het. Maar ze komen dus niet! Fantastisch dit na 32 jaar. Zelf garage Van de Roest in Naarden gebeld; binnen no time geregeld. ANWB = trekken aan een dood paard, dying business. Wie trekt daar de stekker eruit?

Glen
13-03-2023

Vandaag had ik een zeer onaangename ervaring met de wegenwacht. Ondanks dat ik een persoonsgebonden abonnement heb, kreeg ik pech met de auto van mijn moeder. Toen ik om hulp vroeg, werd mij verteld dat de auto niet op mijn naam stond en dat ze mij daarom niet konden helpen. Als klap op de vuurpijl werd mij ook nog eens geadviseerd om de auto naar de sloop te brengen omdat de koppelingsplaten versleten zouden zijn, terwijl deze auto uit 2009 nog prima enkele jaren mee kan.

Ik ben van plan mijn lidmaatschap op te zeggen en wil niet vastzitten aan het jaarcontract. Als dit niet mogelijk is, zal ik verdere stappen ondernemen.

M.Barto
10-02-2023

Grootste fout van mijn leven was om lid te worden van de ANWB en de wegenwacht! Na stranding 3 uur moeten wachten tot ik een huurauto aangeboden heb gekregen. Transport van mijn auto kon niet naar de garage gebracht worden die ik wenste. In het duurste pakket zou de haal en brengservice van de huurauto van toepassing moeten zijn. In de ochtend afgemeld bij zowel Logicx en de ANWB, reactie van de ANWB : Sorry meneer er is geen personeel om de huurauto op te halen en u moet hem zelf terug brengen ondanks dat ik aangaf ik geen tijd had en niet 12 km naar huis kon lopen, was het probleem niet van de ANWB en alle kosten zouden voor mijn rekening zijn! Ik heb ook gevraagd of iemand mij naar huis kon brengen als ik zelf de auto terug bracht, ook dit was niet mogelijk en moest ik het zelf maar uitzoeken en toen was het tuuuuuut tuuuuut de haak opgegooid. Dan heb je een compleet pakket afgenomen wat 268 Euro heeft gekost! Ook transport van mijn eigen auto heb ik zelf moeten betalen. Bedankt Y

Mbt
07-02-2023

Totaal onbereikbaar

Geen antwoord op meer complexe

Vragen

Geen kennis van zaken

Leen
21-01-2023

Je kunt met een paar muisklikken een lidmaatschap afsluiten doch opzeggen kan alleen via irritant bellen, wachten en dan vervolgens een chagrijn aan de lijn te krijgen.

Dit terwijl het wettelijk verplicht is indien je digitaal kunt aanmelden je ook digitaal moeten kunnen stoppen.

De tel. mw. zei dat ze het wist maar dat hier aan gewerkt wordt terwijl het al jaren verplicht is.

En dat voor een zeer grote consumenten organisatie

Sander
24-12-2022

We hebben rond juni prive een andere auto aangeschaft. Nu heb ik ook een bedrijfsauto.

Allebij, is de anwb een keer bijgeweest. Kapotte startmotor voor de een, en verkeerde brandstof andere. Nu een lekke band, en een te slecht reservewiel (das stom natuurlijk maar nóóit aan gedacht.) We zijn al zeker 20 jaar lid. Denk bij elkaar 6 keer de wegenwacht nodig gehad. Nu 150 euro ieigeb bindrage moeten betalen, omdat het de derde kenteken is dit jaar. Hou hier rekening mee.

Michael
15-12-2022

Gister pech met de auto in de buurt van Sumar Friesland. Even bellen met de anwb. Binnen het uur kwam André. Kon mooi zien welke status mijn melding had en de anwb volgen op maps. Plus de geschatte tijd van aankomst. Geweldig. Dikke plus.

Marjon
06-12-2022

Vandaag bel ik voor de derde keer in 32 jaar lid te zijn de ANWB voor pech met de auto. Ik kreeg geen hulp binnen 48 uur omdat ik was vergeten een ander kenteken door te geven. Ik geef toe, onhandig maar ik heb 32 jaar elke maand netjes betaald en dit is een flauwekul regeling voor trouwe bestaande klanten die sws bijna nooit bellen voor hulp. Schande dat ze je zo laten staan. Ik heb een klein bedrijf en vorig jaar april hebben ze me overgezet van particulier naar bedrijfs anwb. Schijnt ook nog een jaar contract te zijn. Dus zonder auto geen inkomsten maar wel een dikke rekening elke maand! Schaam je ANWB!

Janhenk
15-11-2022

Ben geloof ik al 20 jaar lid, nog nooit gebruik gemaakt van de anwb.

Moet uitwijken voor een auto, 2 wielen in de berm, resultaat 2 lekke banden in the middle of nowhere. Bel de anwb en na tig keer nummertje 1of 2 in te toetsen krijg ik te horen “daar komen we niet voor meneer” bel maar naar uw verzekering.ze laten je gewoon stikken. Wat een waardeloos zootje daar. Morgen maar even bellen en deze bende opzeggen.

Patricia
24-10-2022

Gisteren een meneer hier gehad van de wegenwacht. Heeft mij zeer goed geholpen met mijn lampen. Van mijn Mini ( fijn dat de wegenwacht hier ook voor komt. ) en nog andere tips gekregen van deze aardige meneer. Complimenten voor de kennis van deze meneer. Top bedankt!

20226682533 kenmerk

Vriendelijke groet, Patricia

Wolter
14-10-2022

Afgelopen zomervakantie pechgeval in Kroatië. Het was bijna niet meer mogelijk de te schakelen. Mogelijk probleem met de koppeling. Uiteindelijk wel op de eindbestemming aangekomen en de ANWB pechhulp gebeld. Binnen 3 uur stond er een oprij auto om mijn auto op te halen. Na diagnose door een VW garage werd dit ook bevestigd. Met vervangend vervoer naar huis en na 3 weken mijn auto terug in NL. Toen bleek dat de motor ook geen compressie meer had terwijl ik hem zelf nog rijdend voor de oprij auto in Kroatië had gezet. Das wel heel vreemd en zit dan ook wel een vreemd luchtje aan. Diagnose levert op dat er 0 compressie op alle zuigers zit en dus blok kapot. Kosten geclaimd bij de ANWB maar die geven aan dat in de algemene regels staat dat zij hiervoor niet verantwoordelijk zijn. Dus PAS OP als je je auto achterlaat je weet nooit wat ermee gebeurd! En de ANWB neemt GEEN verantwoording voor het repatriëren! Slecht zaak.

Janny
05-10-2022

Auto wil niet starten, altijd balen, maar monteur Rich maakte het probleem lichter en gaf duidelijk advies. Ook reed hij mee naar de garage zodat ik daar wel aankwam om een accu te vervangen.

Rekening nooit leuk, maar monteur was geweldig.

Wilfried
01-10-2022

Zeer slechte ervaring. Jaren lid maar nog nooit de wegewacht nodig gehad. Heb je ze nodig dan zijn ze niet bereikbaar. Staat constant zelfde bandje op het antwoordapparaat dat het drukker is dan normaal!? Vervolgens sta je 2 uur te wachten voordat er iemand komt. Dan kun je ze volgen op de app nou dat werkt ook voor geen meter. Het ergste is nog dat ze nig steeds reklame maken om leden te krijgen terwel ze het nu al hun huidige leden de service kunnen verlenen. Zal wel een goed verdienmodel zijn.

Michel
30-09-2022

Gisteren met autopech langs de weg. Gelukkig een wegenwacht-abonnenement dus dat wordt snel opgelost dacht ik. 3(!) uur moeten wachten tot het gele busje verscheen. Excuses, het was uitzonderlijk druk. De wegenwachter, keurige vriendelijke man, kreeg het probleem niet opgelost en wilde m'n auto met automaat afslepen, wat mijn garage duidelijk had ontraden. Toen ik niet akkoord ging werd in een ANWB-app gekeken waarin stond dat mijn betreffende auto met automaat inderdaad niet mocht worden gesleept. Gelukkig was de berger er wél snel. Mixed feelings.

Anja
23-09-2022

Op zondag rijden is mooi rustig maar heb je autopech dan is het een ander verhaal. Keurig geholpen door de ANWB. Helaas konden zij pas op maandag wat regelen. Binnen 2 uur konden wij weer verder in een leen auto. ANWB bedankt voor de snelle service. ( heb pas sinds 4 week europahulp dus gelijk gebruik van gemaakt.).