Deze reviews zijn ouder dan een jaar.

Rita
11-07-2022

Zaterdag 9 Juli 2022 , onderweg sloeg onze Toyota Yaris af , nadat het motormanegement lampje brandde. Gebeld naar de ANWB , omdat we op een niet veilig punt stonden , werd er een berger gestuurd om ons en de auto veilig te stellen.

Het werd een Carpool plaats een stuk verderop , het duurde ong.een uurtje dat er hulp kwam , bij te houden via SMS.

Michel was de naam vd monteur , ( hij kwam uit Duiven ) super geholpen , de rust en het opzoeken van het probleem ging heel gemoedelijk , er kwam zelfs nog hulp van een collega die langs kwam Gijs .

Alles werd uitgelegd en niks was teveel .

Al met al .Michel en Gijs Chappo 👍🏻👍🏻.

We konden weer rijden en thuis gaan we even langs de garage .

Marja
30-06-2022

Altijd alle vertrouwen altijd gehad in de ANWB behalve vandaag.

Vandaag pech kan gebeuren totaal 3 keer gebeld tweede keer werd de verbinding verbroken.

Uiteindelijk na 3 uur wachten kreeg ik hulp.

Zeer vriendelijke monteur met excuus dat ik zo lang moest wachten.

Die kan er ooknietsaan doen binnen 5 minuten het probleem opgelost.Maar ANWB 3 uur wachten is belachelijk!

Daar mag best een leuke attentie voor worden gegeven.

Piet
29-06-2022

Op 24-6-22 liep een wiel van onze caravan af op de A1 Parijs-Lille .

ANWB gebeld. Na 20 min. werd er opgenomen en werd ik doorverbonden, waarna de verbinding werd verbroken. Opnieuw gebeld en 30 min. lang alleen gehoord, dat het zeer druk was, waarna de verbinding door het netwerk werd verbroken. Zeer onprettig als je met een 2,50 meter brede caravan op de vluchtstrook staat van een van de drukste snelwegen

Boy
25-06-2022

Vind het echt ongelofelijk dat je in 2022 nog niet online je lidmaatschap kan opzeggen.

Marcel
13-06-2022

Zaterdag een lekke band gehad met auto van mijn baas, een zware stretch hummer. De krik in de auto voldeed niet en zodoende niet in staat zelf wiel te wisselen. Met mijn pas kan ik hulp vragen in iedere auto die ik rijd, gedaan en binnen 15min was er een wegenwacht ter plaatse. Heb via website hulp gevraagd, even locatie aanzetten en hoppa. Zeer tevreden hoe het is gegaan, precies zoals ANWB steeds via sms had aangegeven. Een dikke pluim voor de wegenwacht!

Julienne
05-06-2022

Zeer slecht. We betalen al jaren voor de ANWB Wegenwacht service en ik heb voor de 1e keer stil gestaan gisteren nacht. Ik zat vast in het zand en heb de anwb gebeld echter konden ze mij niet helpen en bij doorvragen of ze iets konden doen voor een vrouw in nood midden in de nacht, gooiden ze de telefoon erop.

Nog een keer terug gebeld en hingen in mijn nood verhaal weer op.

Belachelijk ANWB!

Arie
29-05-2022

Op 25/05 de dag dat er de meeste file vorming stond kregen wij pech met onze aangepaste VW Transporter in Amersfoort. ANWB gebeld en kregen al meteen te horen dat het wel wat langer zou duren, maar daar hadden wij alle begrip voor (bestuurder + rolstoelgebruikster).

Toen de man (Levi) v.d. ANWB arriveerde ( +/- 17.00 uur) concludeerde hij al meteen dat de auto naar de dichtstbijzijnde garage in Amersfoort moest.

De auto moest helaas daar blijven en wij zouden met aangepast vervoer naar huis moeten (Groesbeek)

Levi v.d. ANWB heeft tot in de puntjes alles perfect geregeld.

Levi is al die tijd bij ons gebleven totdat de taxi arriveerde om 22.00 uur

Top.

Een Tien met een griffel.

Groet Fam. Cillessen

Ruben
20-05-2022

Proberen het opzeggen zo moeilijk mogelijk te maken en forceren automatische verlenging (ondanks betaling PER JAAR). Krijg vervolgens bij de vraag waarom dit niet automatisch stopt een geïndoctrineerd antwoord van een droeftoeter ‘Omdat wij dat zo doen’. Vervolgens vraag ik beleefd of alles dan is afgerond en zegt meneer ‘ja’ en hangt op. Geen gedag of iets dergelijks. Goede trainingen gehad bij de anwb? Wat een walgelijk bedrijf is dit. Zolang je betaald mag je er zijn, anders kan je beter dood vallen.

Mij zie je nooit meer terug. 0/10 voor klantenservice.

Stella
05-05-2022

Het camper bedrijf uit Tubbergen kon de stroomstoring niet vinden. Een dag later de ANWB gebeld. Remy van de ANWB Topper uit Hardenberg heeft ons uit de brand geholpen. Wij zijn hem dankbaar. Zeer vakkundig! Jacques en Stella

Robert
08-04-2022

Compliment centrale van anwb ( vriendelijk en behulp zaam). Vervolgens wachten op de wegenwacht.

Na ongeveer een half uurtje arriveert de wegenwacht. Uiterst vriendelijke en vakbekwame monteur.

Ik stond op 8 april j.l met een.gemakshalve noem ik het een geblokkeerd startslot in maasbracht op een parkeerplaats. Ik kon niet meer starten. De vakkundige monteur zorgde dat ik in een mum van tijd, d.m.v een noodreparatie met de auto naar de garage kon rijden. Daar wordt de audi van een nieuw slot voorzien.

Top ANWB! Als je er staat, zijn het toch weer jullie mensen die hoe dan ook je helpen.

Een dikke 10!

Jeanne
29-03-2022

Tijdens een fietstocht op Schouwen Duiveland brak de ketting van mijn e-bike.

We waren 15 km. van de camping verwijderd.

Te ver om te lopen voor mij.

Gelukkig zijn we lid van de ANWB en hebben ook de tweewieler pechhulp. Nadat we gebeld hadden, kwam na, ongeveer een half uur, de wegenwachtauto. De vriendelijke monteur kon mijn fiets niet maken en heeft mij toen met fiets en al naar de camping gebracht.

Dat is toch geweldig.

Rob
28-03-2022

Vrijdag 25 maart op de snelweg ruik ik ineens een enorme benzinelucht in de auto. Auto snel aan de kant naast vangrail. Ai, benzine loopt aan de onderkant eruit. ANWB gebeld. Was er binnen 10 minuten met oplegger (Superaardige wegenwacht: "ik was toch in de buurt"). Meegenomen naar Servicecenter Naarden. Men ging direct aan de slag. Bleek gelukkig slechts een losgeschoten benzineslang. "U kunt weer verder reizen meneer!" Weer top geholpen door altijd aardige wegenwachten! Altijd vriendelijke en geruststellende woorden van de mannen (Vrouwen ben ik in deze functie nog niet tegengekomen. Zijn ze er wel?). Al ruim 40 jaar lid. Nog nooit een slechte ervaring gehad met de wegenwacht/anwb.

Tim
05-03-2022

Sta je vast met de auto in de modder en bel je de anwb die zetten een lul verhaal dat ze ons niet kunnen helpen. We hebben er een uur gestaan als twee kinderen van 18 in de nacht ergens waar niemand was te bekennen. Is gewoon absurd voor woorden.

Peter
20-02-2022

Multieriem van opel kapot gegaan dus ANWB gebeld. Probleem kon niet terplekke worden verholpen dus berger inschakelen. Klein probleem want had aanhangertje bij me. Berger terplekke en neemt alles mee auto en aanhanger. Met taxi naar plaats voor vervang auto, Fiat tipo met trekhaak, berger gebeld voor ophalen aanhanger en naar huis. Dag erna gebeld voor teruggave leenauto in de buurt. Alles ging perfect en met een lach zonder een woord van maar. Top service van iedereen

Roos
09-02-2022

De anwb ging digitaal facturen versturen alleen vergaten

ze er een factuur van te maken, het leek precies op hun reclame folder.

Dus als je niet betaalde kreeg je boetes van 50,- euro, na dit uitgelegd te hebben en nul medewerking te krijgen , heb ik besloten om op te zeggen.

En mijn zoon reed in mijn auto en kreeg geen hulp.

35 jaar klant.

Familie Janssen
07-02-2022

Totaal gebrek aan dienstverlening bij autopech in buitenland: geen duidelijke werkwijze, alles wat mis kan gaan loopt mis, bizarre voorstellen, auto total loss laten verklaren en weigeren deze te repatriëren naar Nederland, slechte dienstverlening rod uiteindelijk geregeld vervangend vervoer: een deel van onze vakantie is verziekt door trage en totale ondeskundigheid ANWB en de kosten voor mij lopen in de duizenden euro’s.

Natuurlijk kan er altijd iets mislopen of verkeerd gaan: hier ging alles mis en liep niets zoals het hoort. Mijn auto was zogenaamd totalloss op basis van een schaderapport van een lokale garage, dat ik heb betaald en nooit heb ontvangen: de kosten zouden hoger zijn dan de dagwaarde en de auto werd niet gerepatrieerd.

Eenmaal terug in NL heb ik via de rechtsbijstand mijn auto toch terug laten halen en bij mijn garage laten brengen. Binnen een uur was ik voor nog geen €200 klaar!

Ad
05-02-2022

Na pech melding 3 uur staan wachten. ANWB gebeld en ze hadden geen goed verhaal hiervoor. Planning werd in een keer gewijzigd na telefoon. Vermoedelijk zijn ze het gewoon vergeten. 20 jaar lid en een keer gebeld. Wie op ANWB wacht, wacht het langst.

Corrie
08-02-2022

De klacht is naar tevredenheid opgelost👍

Deze klacht is opgelost

Klacht wordt niet op gelost, naar jaren trouwe klant en weinig aanspraak gedaan op de pechulp in al de jaren

Annie
17-01-2022

Vandaag supersnel en vriendelijk geholpen door de ANWB.

Niet voor niets al vele jaren lid .

Marin
13-01-2022

Dramatisch geholpen! ik ga het niet eens uitleggen.

Betaal 155 euro voor. voor wat eigenlijk?