FBTO reviews

4.1

03-07-2009

Toen ik op mijzelf ging wonen moest ik natuurlijk ook een inboedelverzekering gaan afsluiten. Maar ik heb de ballen verstand van verzekeren dus moest ik advies vragen aan een verzekeringsadviseur. Deze maakte een lijstje van 4 verzekeraars die het beste bij mij wensen paste. Toen heb ik bij die 4 een offerte aangevraagd zodat ik kon kijken wie de goedkoopste was. En deze bleek de FBTO te zijn. Mijn vraag was eigenlijk een uitgebreide inboedelverzekering, en deze bood de FBTO me dus aan tegen een lage premie.

Het aanvragen ging heel erg eenvoudig online. Binnen een werkweek was mijn verzekering geregeld. Nu heb ik me verzekering een paar maanden en nog geen problemen gehad. Wat mij betreft is FBTO top.

19-06-2009

Omdat ik nu een paar maanden op mijn zelf woon vond ik het tijd dat ik ook mijn verzekeringen op orde ging maken. Mijn vader rade mij o.a. een rechtsbijstand verzekering aan en dus ging ik daar naar op zoek. Ik had al andere verzekeringen lopen bij Fbto en had daar eigenlijk nog nooit problemen mee ondervonden. Dus sloot ik ook een rechtsbijstand verzekering bij de Fbto af.

Eigenlijk ging het heel gemakkelijk. Op de website van fbto kon ik gewoon de gegevens invoeren zodat ik een offerte op maat kreeg die bij mijn wenste paste. De prijs was z'n beetje het zelfde als bij andere verzekeraars waar ik had gekeken maar bij de Fbto ben ik vertrouwd en heb nog nooit klachten gehad. Toen heb ik dus mijn rechtbijstand afgesloten bij Fbto. Dit was een maand geleden en tot zo ver heb ik nog geen klachten, de prima verzekering voor mij dus.

Voordelen van FBTO: Snel en makkelijk online je offerte aanvragen. Misschien ben je bij een andere verzekeraar een paar euro per maand goedkoper uit maar bij fbto weet je tenminste zeker dat je altijd geholpen wordt en dat het bedrijf niet failliet zal gaan in deze tijd omdat Fbto zo groot is.

Nadelen van FBTO: De letters op de website zijn er klein dus ik moest mijn leesbril gebruiken om het goed te kunnen lezen.

17-06-2009

Toen ik eind 2008 op zoek ging naar een nieuwe ziektekostenverzekering wou ik dit keer een goede dekking voor de tandarts omdat ik liever maandelijks iets extra's betaal dan dat ik een keer iets heb en ik ineens een vette rekening krijg. Toen zocht ik via google naar de verzekering met goedkope premie voor tandarts kosten. Ik kwam toen uit bij de fbto en had daar me premie uitgerekend en die was erg laag dus heb ik via daar me zorgverzekering afgesloten.

Ik kwam eigenlijk al snel via internet op fbto en nadat ik me premie daar berekend kwam ik tot de conclusie dat ze je snel kunnen informeren over hun aanbod.

Op hun site moest ik wel even zoeken naar de ziektekosten verzekering omdat er zo veel verzekering op staan.