HEMA reviews

3.1

Martine
15-05-2018

Neem geen dierenverzekering!

Sinds 2012 heb ik een dierenverzekering lopen bij de Hema. Altijd prima behandeld, alles duidelijk. Ergens is iets veranderd. Wil nu een aantal declaraties doen en wordt behandeld als potentiële fraudeur ipv. een klant. Als u een dierenverzekering zoekt, zou ik iets verder kijken. De Hema heeft voor mij helemaal afgedaan.

23-04-2018

Zeer snel en goedkoop

Ik heb voor de tweede keer een vakantie moeten annuleren wegens ziekte. Ik heb een doorlopende reis- en annuleringsverzekering. Binnen een werkdag heb ik antwoord gekregen dat het te annuleren bedrag zou worden betaald. Na enige dagen stond dit op mijn rekening.

Marina
18-02-2018

SLECHT, SLECHT, SLECHT!

Niets wordt uitgekeerd, onbeschofte behandeling, niet te bereiken. Alles uitgesloten, weg ermee!

Dori
10-02-2018

Hema dierenverzekering

Ik heb net zo'n vervelende ervaring met de Hema Dierenverzekering gehad. Toen mijn kat twee dagen ziek was ben ik met haar naar de dierenarts geweest. Omdat ze aan de beterende hand was en moest binnenkort ingeent worden stelde de dierenarts voor dat gelijktijdig te doen. Blijkbaar vindt de Hema dat de toelichting aangaf dat mijn kat niet ziek was en weigeren de consultatiekosten (waarvan ik toch 50% zelf moet betalen) te vergoeden. Ik heb mijn les geleerd. Nooit meer bij de Hema - je wordt toegesproken alsof je een crimineel ben - en opletten bij de dierenarts dat een volledig en juiste notitie op de patiëntenkaart is genoteerd. EN nota bene als voorbeeld, omdat je 45 Euro zwz moet betalen als je maar een enkele faktuur wil indienen mocht het bedrag op je faktuur onder 45 Euro zitten dan krijg je niets terug

Kiki
04-01-2018

Reisverzekering met gratis wintersportdekking afgesloten. Kosten van vervoer op piste worden niet gedekt omdat ik een extra wintersportdekking had moeten nemen en ook kosten van bezoek aan arts worden niet gedekt omdat ik ook nog een geneeskundigekosten-dekking erbij had moeten afsluiten. Als je vragen hebt kan je ze niet bereiken. Let op: goedkoop blijkt dus maar weer eens duurkoop!

Ilse
02-01-2018

Drama

Verzekering was duurder dan op site. Daar kwam ik pas achter na eerste factuur. Direct opgezegd, maar blijven facturen sturen en betaal herinneringen. Telefonisch zijn ze voor bromfiets verzekering niet bereikbaar. Heb alle afdelingen gesproken maar niemand kan mij verder helpen. Echt verschikkelijk. Niet bij Hema verzekeren.

Esma
30-12-2017

Slechte dierenverzekering

Vreselijke verzelering! Alle notas van een jaar opgespaard en in 1 keer ingeleverd. Want je betaald per ingeleverde nota 45 euro dus dat deed ik in 1 keer. Tot mijn grote verbazing werd er niets vergoed! Lees de kleine lettertjes maar goed mensen want voor elke dieranartsbezoek hadden ze een reden om niet te vergoeden. Heel slim gedaan Hema! Mensen een jaar lang zoet houden door maandelijks geld naar jullie over te maken, omdat ze toch pas na een jaar erachter komen dat je er niks aan hebt. Want dan lever je pas de nota's is. Gluiperds.

Sandra
29-12-2017

Zorgpas/klantenpas

Een vraag? krijg je nog 10% korting met je zorgpas in de winkel 2018

.l.f.
23-12-2017

Dubbele betaling van digitaal product kan niet geannuleerd worden

Online bestelling geplaatst voor een digitaal product, foutmelding na betaalschem: onbekende fout, probeer opnieuw. Geen enkele indicatie dat de betaling gelukt is.

Opnieuw besteld, zelfde melding. Echter blijkt het product nu alsnog twee keer besteld en betaald te zijn. Per direct contact opgenomen met de helpdesk die online bestellingen blijkbaar niet kan annuleren, en de technische dienst is pas over vier dagen weer beschikbaar, wat veel te laat is voor een digitaal product. Geen mogelijkheid tot directe annulering of retournering ondanks snelle melding van foutieve bestelling door technische gebreken aan HEMAs kant.

Onaanvaardbaar, beschamend amateuristisch en absoluut mijn laatste bestelling bij HEMA.

Re
29-11-2017

Hema levert niet en reageert nergens op

Ondanks mooie beloften op de website levert Hema gewoonweg niet en reageert ook niet op mails of herroeping. Mails worden geretourneerd/komen niet aan vanwege een volle mailbox? Vanwege drukte kan met niet binnen twee weken reageren? Niet te geloven dat dit amateuristische bedrijf nog bestaat. Een advies: vooral geen zaken mee doen!

Nathalie
27-11-2017

Let op: HEMA houdt je een worst voor! Premie +85%

Let op!

Ik ontving vandaag een brief dat HEMA de premie voor mijn woonverzekering met 85% gaat verhogen.

" Sorry dat we geen leuker nieuws hebben"

Eerst de klant binnenlokken om ze vervolgens weg te jagen. Wat zijn dit voor praktijken? Dit doet enorm afbreuk aan de goede reputatie van HEMA.

HEMA houd je een worst voor!

Henriette
05-10-2017

Verrassingstickets

Een prachtige reis gehad met hema verrassing reisje Geweldige stad Wroclaw en een geweldig hotel slechts 5 min lopen van centrum

Quin
16-09-2017

Scooter verzekering

Belachelijk verzekerings bedrijf ben all risk verzekerd nu is mijn scooter door de storm omgevallen En heb ik 300 € schade en ga ik gelijk 25€ per maand meer betalen doe hier nooit geen zaken mee ik heb mijn verzekering per direct opgezegd oplichters

Myrthe
07-07-2017

Fotoservice

Deze week 20 polaroids besteld. Heb een ontzettend snelle levering ontvangen ondanks dat ik op een van de waddeneilanden woon. De kwaliteit van de foto had ik anders verwacht maar stelden mij niet teleur. Super leuk, goede prijs-kwaliteitverhouding!

Danielle
04-07-2017

HEMA VERZEKERINGEN

Ik ben all risk verzekerd bij hema verzekeringen en idd wat er op deze website staat klopt precies ze doen er alles aan om onder de betaling uit te komen ze hebben gewoon 85 euro opeens op mijn rekening gestoord ongevraagd en nu heb ik weeeeer gemaild van her bedrag is ruim 305 euro schade ik heb ze netjes de oofficiele papieren gestuurd gebeld mensen laten bellen enz ze zeggen gewoon glashard ik weet niet waar u het over hebt whaaaaaaaaaaaaaaa

neeeeeem deze bedriegers absouut niet !

Kristen
21-06-2017

Brommer verzekering

Een aanrijding gehad, hierbij niet mijn schuld dus ik zou schadeloos gesteld moeten worden. Volgens de regels van de Hema krijg ik alleen de dagwaarde van mijn brommer als ik hem aan hun afsta.

Heel vreemd dat dit de enige verzekeringsmaatschappij is die dit op deze vreemde manier regelt. Ik heb de verzekering per direct op gezegd helaas geen Hema meer voor mij!

P.
09-06-2017

Hema : wel geld betalen, niks leveren

Al twee keer gebeurd : online treinkaartjes besteld op 2 verschillende emailadressen, en al 2 keer geen kaartje via de email gekregen, maar WEL geld afgeboekt. Toen ik daarover belde, werd mij verteld dat ik geen geld kon terugkrijgen want "dat kon niet volgens de voorwaarden". Ik overweeg serieus aangifte van oplichting te doen. Wat een waardeloos bedrijf!

Anne
05-06-2017

Tevreden

Na narigheid onze vakantie helaas moeten annuleren. HEMA handelde binnen korte tijd onze schade af en betaalde keurig uit. Pluim!

03-06-2017

Klantenpas is nep

Ik heb ooit zo'n HEMA klantenpas met een tegoed bij mijn kerstpakket gekregen. Het tegoed opmaken ging goed. Dingen werden vreemd toen ik recent een aankoop bij HEMA deed en die voor de punten op mijn pas wilde zetten - die ik op dat moment niet bij me had. Maar volgens de cassière was er een mooie "pasvergeten" regeling. Ik kreeg een speciale kassabon met een nummer dat ik op hun website moest invoeren. Toen ik daar eindelijk aan toe kwam werd ik eerst gedwongen een account aan te maken - waarvoor ze zelfs je telefoonnummer willen weten - en vervolgens niets meer. Na veel zoeken kwam ik ergens op die website tegen dat ik dit binnen 30 dagen na de aankoop had moeten doen - maar dat stond er niet bij op de bon.

07-05-2017

Goede producten bizar bestelsysteem!

Actie badhanddoeken 3+1 goedkoopste product gratis Praktijk bestel 4 badhanddoeken , 4 badlakens en 4 washandjes korting is 4 washandjes € 10 als je los besteld krijg je een badlaken 18 euro, badhanddoek 12 euro en een washandje 2,50 cadeau dus 32,50 korting praktijk moet dus online 3 bestellingen plaatsen voor de juiste korting! Waarom Hema geen 25 % korting op de gehele order ! Wil je verder winkelen op de site moet je elke keer via je winkelmandje klikken om verder te gaan. Hoe consumentonvriendelijk kan je zijn. Kortom Hema anno 2017 en om te overleven nog veel te verbeteren. Tip Huur een slimme ICT er in en binnen een dag heb je een goede toegankelijke site . Succes geschreven uit betrokkenheid! Ruud Brugmans