HEMA reviews

3.1

14-06-2016

Reisverzekering

Koffer die niet aankomt op je vakantie adres is al vervelend genoeg, alle bonnetjes netjes ingediend bij Hema.nl word mijn koffer later toch bezorgd (toen ik alweer 2 weken in Nederland was). Alles had ik ondertussen nieuw gekocht omdat niemand mij kon vertellen waar mijn koffer was, nieuwe kleding, nieuwe tondeuse enz enz. Dan komt Hema met een mail dat ik recht heb op 125 Euro omdat mijn koffer te laat is aangekomen.. Koffer is in mijn ogen niet te laat aangekomen, ik was al 2 weken terug van vakantie dus koffer is als gestolen opgegeven. Op de mail die ik daarop gestuurd heb krijg ik geen reactie (wat uberhaubt al lang duurde bij elk mail contact) en telefonisch niet te bereiken alleen voor noodgevallen.

Nooit meer een verzekering bij de Hema voor mij, goedkoop is duurkoop.

EricL
07-06-2016

Snel geld

ik werd bij de stoplichten zo hard aangereden van achteren , dat mijn wagen ook voorruit schoot tegen mijn voorganger die ook gewoon stilstond .wat een klap was dat ...achterkant in elkaar en veel schade aan de voorkant...schadeformulier met de andere personen ingevuld op straat ..iedereen zuchten en steunen je kent het wel...Auto was een half wrak maar wou nog wel starten hiermee naar huis gereden . Dag later de verzekering van de Hema gebeld ..die maakten afspraak voor me met een schadeexpert ..die man besloot dat de auto economisch total los was ...(dat was ook zo...best wel oude auto en heel veel schade) Het heeft toen maar een paar weken geduurt voordat ik de dagwaarde van die auto gestort kreeg ...dat duurde niet lang ..en geen gezeik ofzo..of vragen ..kreeg snel het geld en heb hier een leuke 2e hands Ford Focus van gekocht .

Marten Jr.
06-06-2016

Waardeloos met zeer onervaren personeel.

Verkeerd voorgelicht door telefoon medewerker die absoluut niet wist (of juist heel goed) welk advies zij moest geven wat mij uiteindelijk veel geld heeft gekost. En als je dan via klantenservice verhaal gaat halen krijg je een zeer standaard antwoord en als je daar vervolgens weer antwoord op geeft laten zij nooit meer van zich horen. Advies neem nooit nooit maar dan ook echt nooit een verzekering via de Hema. Want in jou probleem hebben zij absoluut geen interesse.

Alexander
02-06-2016

Scooter "verzekering"

Weinig goeds te melden over Hema verzekeringen. Heb al jaren mijn brommer en scooterverzekeringen bij ze lopen. Onlangs is mijn scooter gestolen. Gelukkig is hij weer teruggevonden maar met schade. Uit de polisvoorwaarden blijkt dat je 150 euro eigen risico hebt. Met andere woorden: 15 euro per maand verzekering + 150 eigen risico = een hoop zelf betalen en Hema helpt 0 mee. Prima natuurlijk als dat duidelijk gecommuniceerd wordt, maar ik stel voor om je eens aan te melden via de site van Hema. Dan zie je een hoop groene vinkjes voor schades en hoge bedragen waarvoor je zogenaamd voor verzekerd bent, maar nergens iets over een eigen risico. Uiteraard staat dat ergens netjes weggestopt zodat zij er altijd op terug kunnen vallen, maar dat kom je pas tegen als je daadwerkelijk schade hebt. Ik heb 8 jaar schadevrij gereden, nu heb ik een keer hulp nodig, geen gehoor. Waardeloze afhandeling, zou het niemand adviseren.

Livia
25-04-2016

Verschrikkelijk !

Verschrikkelijke behandeling.

Ze laten niks meer van zich horen . Ook vertellen ze je doodleuk dat ze je mail niet hebben ontvangen.

Marten Jr.
05-04-2016

Veel betalen (HET LIJKT GOEDKOOP) maar bij uitkeren niet thuis geven klanten service geeft Anne informatie dan in polisvoorwaarden staan. WAARDELOOS.

Aa
01-04-2016

Verhoging premie huisderverzekering met meer dan 17% !

Vandaag ontving ik bericht van Hema verzeleringen dat de huisdierverzekering die ik heb afgesloten voor mijn 2 honden van 33,82 per maand naar 38,80 euro per maand gaat vanaf 1 mei a.s.. Dat is maar liefst een verhoging van meer dan 17%. Schandalig. Mede gezien het feit dat je met honden die ouder dan 7 of 8 jaar zijn niet meer geaccepteerd door een andere dierenverzekering.

Ik ga bezwaar maken bij de Hema tegen deze absurde verhoging.

Vera
23-02-2016

Schandalige behandeling dierenverzekering HEMA

Juli 2015 mijn hond laten verzekeren bij de HEMA. Bij de vraag of mijn hond Moosje gezond is JA ingevuld.

Augustus 2015 met Moos naar de dierenarts gegaan omdat ze veel krabde. Ze had dit al een tijd en misschien was het een vlooienallergie. Ze was verder supergezond en haar huid zag er prima uit.

Eerst een eliminatiedieet met voer van 77,00 euro maar dat werkte niet.

Na voorstel allergietest ben ik eerst bij de HEMA gaan informeren of dit vergoed werd omdat ik een minimum inkomen heb, ik kreeg zwart op wit dat dit zou gebeuren en ook de vervolgbehandeling zou betaald worden.

De patientenkaart moest ik meesturen.

Na de test heb ik alle rekeningen opgestuurd, inclusief vorige rekeningen met consult, bij elkaar bijna 600 euro.

Ik hoorde een tijd niks maar afgelopen zaterdag kreeg ik een mail dat er niets vergoed zou worden.

Er werd gezegd dat Moos al "ziek" was voor het aangaan van de verzekering en dat ik geen JA had mogen zeggen op de gezondheidsvraag!

SCHANDALIG !

Vandaag kreeg ik bericht dat Moosje per direct uit de verzekering gezet is!

Ik kan haar niet meer verzekeren ook omdat ik het geld er niet meer voor heb.

Dat maakt me erg angstig omdat ik niet meer naar de dierenarts kan gaan als er iets gebeurt.

Alexander
16-02-2016

Honds gedoe met die dierenverzekering

Probeer je de eerste keer een paar dierenarts-rekeningen gedeclareerd te krijgen moet je plotseling allerlei aanvullende bewijzen inclusief een patientenkaart (echt waar!) overleggen voordat je überhaupt een teruggaaf krijgt.

Veel gedoe, tot nu toe heel erg weinig wol. Waar is het vertrouwen?

Jammer, had het me zo anders voorgesteld bij de HEMA.

08-01-2016

Zeer slechte verzekering

Schade aan onze woning net 2 dagen na oplevering. omdat dit vlak na de oplevering geschiet is, verdenken zij dat wij blind waren en dat de schade er gewoon voor de oplevering aanwezig was. Vreemd oplevering was rond 10 uur in de ochtend, wij zagen de schade enkele dagen na oplevering in de avond direct. De expert die vele km ver van onze woning af woont, wist het zeker dat de aannemer de schade veroorzaakt had. Knap heel knap. De aannemer zegt dat hij dit niet gedaan heeft, Ik weet het niet omdat ik er niet bij was wie dat gedaan hebt. Ik kan toch niet 24 uur per dag mijn huis bewaken! daar gaan ze wel vanuit. Ik moet vertellen hoe het gebeurd is? Ik ben all risk verzekerd, ik had ook kunnen zeggen dat ik gevallen was tegen de kunststof kozijnen en helaas schade (houtnerf kozijnen) Premie betalen en uitkeren daar hebben ze een hekel aan. Ik ga opzoek naar een andere verzekering Hema verzekeringen misschien goedkoop maar nu duurkoop !

Marisca
08-01-2016

Hema heeft het!

wij zitten bij de hema zorgverzekering. echt een hele goede vinden wij. hele goede dekking en alles heel erg snel betaald. super goede service!

Dier
05-01-2016

Mag mijn hond hier niet verzekeren omdat ik hem heb laten enten

Een verzekering aangevraagd bij Hema. Hond van 5 jaar vorige maand nog geënt met bijbehorende check. Nu word ik afgewezen omdat ik het laatste half jaar bij de dierenarts ben geweest. Het moet niet gekker worden. Het likt mij een goede zaak dat ik mijn hond laat enten en jaarlijks laat nakijken . Willen ze liever een een hond die al jaren niet nagekeken is? Ik begrijp hier niets van. Pups worden wel aangenomen en krijgen toch ook vanaf 6 weken een enting en zijn dus naar de dierenarts geweest. Schiet mij maar lek

Sadagat
30-12-2015

Altijd 10% korting met Hema pas

Ik ben al een jaar klant van Hema zorgverzekeringen. Ik kan do al mijn inkopen van Hema met 10% korting met mijn Hema pas. Goede service.

Anita
25-12-2015

Hema zorgverzekering TOP!

Hema zorgverzekering: goede service, snel antwoord op je vragen, vriendelijke medewerkers. Tevreden

17-12-2015

Verzekeraar weigert schade in behandeling te nemen

Deze maand heeft iemand een schade aan mijn auto veroorzaakt. Is vervolgens helaas doorgereden . Kenteken was bij mij bekend . Dit gemeld bij de klantenservice van Hema verzekeringen en hen gevraagd of zij mijn aan de NAW gegevens van de tegen partij konden helpen . Dit doen wij niet was het antwoord . Na wat onderzoek heb ik zelf achter de NAW gegevens kunnen achterhalen . Schade formulier ingevuld in overleg met tegenpartij en alles ingediend .

Tegenpartij geeft toe dat hij de schade heeft veroorzaakt.

Nu weigert de HEMA deze VERHAAL schade aan te melden omdat deze lager is dan mijn eigen risico. WAT EEN ENORME AMATEURS DAAR BIJ DE HEMA . Wel elke maand netjes de premie incasseren , waar op het moment dat ze iets voor je moeten doen is men NIET thuis .

16-12-2015

Onbegrijpelijk slecht

Geen reactie bij een schadeafhandeling. Loopt al sinds maart 2015. Ik moet mijn eigen risico nog terug krijgen. Zijn alleen via mail te bereiken en reageren dan niet terug. Werkelijk ongelooflijk. Helaas een veelgehoorde klacht... Ik viel voor de lage premie destijds.

Premie betalen aan Hema van mijn kant loopt wel vlekkeloos. Dus de rekeningen versturen naar klanten wel op tijd!?

Absoluut een afrader. Je bent de sigaar als je met een schade te maken krijgt.

Brian
13-12-2015

Baggerbedrijf voor verzekeringen, nooit een nemen

Opzeggen is een drama, je komt er niet vanaf. Schandelijk bedrijf

Johannes
03-12-2015

Ziek van de Hema zorgverzekering

Kreeg net een nota van de Hema €341,68 behandeldatum 24-08-2014

UMCG , wat een domme administratie hebben ze daar. heb de verzekering gelijk opgezegd.

Ann1
02-12-2015

Oplichter

De premie van de Hema verzekering gaat elke jaar omhoog. Weer kreeg ik een e-mail met dit bericht Per 1 januari 2016 verhogen wij uw premie met 2%. Uw nieuwe maandbedrag vindt u terug op de factuur van januari. Alweer Hema! En ik heb nooit schade gemeld....... Ik ga snel opzeggen en naar andere verzekeringsmaatschappij.

11-11-2015

Zeer goed geholpen. Snelle afhandeling.

Tijdens vakantie in buitenland in het ziekenhuis beland.

Alle extra gemaakte kosten zoals hotel, eten, drinken, telefoon en taxikosten en de niet genoten vakantiedagen van mijn gezin kon ik allemaal declareren en binnen 5 dagen stond het bedrag op onze rekening. Top afhandeling!