ABN AMRO reviews

1.6

David
09-01-2023

Zojuist 70 minuten bezig geweest om mijn adres te wijzigen. Als je een pl hebt maar geen rekening bij deze bank dan ben je totaal de klos als je iets wilt wijzigen. Gelukkig zit ik met mijn betaalrekening bij een normale bank.

Mike
07-01-2023

Als je via marktplaats mensen wil oplichten of via een andere manier mensen wilt oplichten is dit de bank voor u. Zelf als mensen je bij de fraude desk willen melden doen ze niks en willen ze het rekeningnummer niet eens weten om fraude te voorkomen. Zij zien dit als een extra klant die netjes zij betaalrekening betaald en dus winst voor hun en de oplichters. Dus wil je graag beginnen met internet oplichting of andere flessen trekerij dan is ABN u veilige haven. Het vinden van een nummer om te bellen bij fraude is al een hel en de bakker om de hoek had me verder kunnen helpen maar het heet wel fraude meld punt de wegkijklijn was een betere naam geweest.

Als u een stichting bent is het trouns onmogelijk hier klant te worden omdat ze bang zijn voor fraude, fraude word enkel aangemoedigd op een privé rekening.

Carine
27-12-2022

Heb al 30 jaar een rekening bij ABN. Blijkbaar betaal ik al 30 jaar voor 2 pinpassen terwijl ik er geen 2 nodig heb, er nooit meer dan 1 heb gehad / gekregen van de ABN! Ik bel over iets anders en kom er en passant achter dat ik dus al 30 jaar 3 euro per maand voor niets betaal. Al die tijd heeft abn mij hierop niet geattendeerd, of die pas gestuurd( dan had ik het zelf ook eerder kunnen opmerken ) en het enige wat ze nu zeggen, nadat ik 1080 euro over de 30 jaar teveel heb betaald (en de waarde hiervan is meer dan het dubbele rond de 2000 euro! gezien inflatie en gemiste rente op dit bedrag): u kunt het zelf aanpassem via de app! geen coulance of niets!

Melinda
13-12-2022

Een rekening openen bij deze bank lukt niet, tot 2x toe " geweigerd".

Je kunt bellen om de reden te horen.

Maar ja, dat kost 1,10 eu per minuut.

Laat maar dan, banken genoeg.

Kim
28-11-2022

Verschrikkelijk! je wordt van het kastje naar de muur gestuurd!

Niemand kan je fatsoendelijk antwoord geven en ze verwijzen je direct door om een beeldbel afspraak te maken.

Die gemaakt en ook gevraagd, mocht de verbinding niet lukken dan even te bellen.

Nou dat zouden ze zeker doen!. (dus niet).

Er heeft op de afgesproken datum en tijd geen beeldbel afspraak plaatsgevonden en niemand heeft meer gebeld! slechtste service ooit!

Echt schandalig hoe deze bank met klanten omgaat!

09-11-2022

Mijn pas verloren, twee opties: Fysiek of via een app. Fysiek is er blijkbaar geen plek op korte termijn dus dat kan tegenwoordig niet meer, dan maar via de app gedaan krijg ik na twee weken te horen dat dit opniew moet terwijl het er wel in staat. Kortom mijn pas is nog steeds NIET geblokkeerd, je zou bijna denken dat het om een fraude bureau gaat. Ik zal het een ieder afraden en ben zelf zoekende naar een nieuwe bank terwijl ik mijn huidige pas probeer te blokkeren.

Ilona
09-11-2022

Ik probeer een medewerker van de ABN aan de lijn te krijgen: De belkosten bedragen 110 cent p/m. De eerste ergernis is binnen.

Ik sta de eerste keer 4 minuten in de wacht en zonder iemand gesproken te hebben wordt de verbinding verbroken. Tweede keer inbellen: 10 minuten in de wacht en weer wordt ik er uit gegooid! Betekent dit dat ik nu bijna 15 euro armer ben en niet geholpen? Via de app inloggen gaat niet want het probleem is juiste dat mijn pas geblokkeerd is. Ik heb een nieuwe telefoon en die wil eerst dat ik me via de i-dentifier aanmeld: gaat niet!

Sena
07-11-2022

Ik ga overstappen slecht bank

Amin
07-11-2022

Ze houden niet een afspraken en naar kantoor gaat word je niet geholpen we gaan overstappen

Tali
21-10-2022

Vreselijk! Nu al jaren bezig om het overschrijven makkelijker te laten verlopen sinds naam en rekeningnummer overeen moet komen ineens! Ik ben getrouwd maar mijn meisjesnaam most ingevuld worden. Is niet fijn als je al 10 jaar bijna deze naam al gebruikt. Vooral in deze tijd van fraude is het niet fijn om steeds te horen van anderen, klopt het wel want krijg foutmelding. Dus ik MOET van ABN mijn meisjesnaam doorgeven die ik al jaren niet meer gebruik en ook niet wil te gebruiken want ik heb mijn partnerschap aangenomen alleen. Meerdere keren op kantoor geweest en beeld gebeld, blijft een probleem wat gewoon duidelijk is en ze kunnen het maar niet oplossen! Ik ga overstappen wat vervelend is veel geregel want ik heb het bankrekeningnummer al sinds ik kind was! Je betaald steeds meer voor een rekening daar, geen rente meer voor je spaar maar service.ho maar!

Sabitrie
13-10-2022

Zelfs een afspraak maken lukt bij deze bank niet. Na 6 afspraken nog steeds niet gelukt om een definitieve afspraak te maken. Dubbele afspraken geen afspraken. Gaaf maar door. Klacht ingediend. Wordt echt niet serieus genomen. Ze doen het af met één regel. Maar ze zijn nog niet klaar met mij hoor.

11-10-2022

Laten mij een rechtsvorm veranderen en daarna kan ik niet eens meer inloggen op mijn bedrijfsrekeningen, meerdere malen gebeld en gemaild maar zonder resultaat.

Een vreselijke bank als je wat van hun nodig heb, anders om zijn ze zeer strikt!

echt belachelijk dit nu al weken geen inlog op computer en telefoon app mogelijk voor zakelijke rekeningen.

geen aanrader dus!

25-08-2022

Stelletje oplichters van de bovenste plank. Stelen geld van je rekening. Beloven het binnen 8 werkdagen terug te storten maar niks natuurlijk. Dit is niet het eerste akkefietje met deze bank. Afijn ik heb ze nog wat tijd gegeven om dit netjes op te lossen en dan ga ik daar persoonlijk heen om daar iemand over de balie te trekken en daar is flink stennis te scholen!

Mensen laat deze bank links liggen!

SARA
16-08-2022

Vreselijke bank!

Telefonisch helpen ze niet.

Mijn grootouders hebben een rekening hier en we krijgen het geld maar niet naar belgie omgezet.

Mijn grootouders zijn 90 jaar.

Pas een overboekings document aangetekend opgestuurd nu komt de handtekening niet overeen met die wat ze 50 jaar geleden gehad hebben.

Internetbankieren werkt niet als ik bel voor uitleg krijg ik niet mijn grootoudersouders moeten zelf bellen.

Vreselijk deze bank

Anand
16-07-2022

Op zaterdag 16-07-22 een afspraak via teams met een klantenservice medewerker nooit contact gehad en dan zit je te wachten met een man van 75 jaar.

Slechte bank. Ik zit zelf niet voor niets bij de rabobank

Coosje
06-07-2022

52 minuten in totaal aan de lijn gehangen voor 2 kleine vragen! Verschrikkelijk irritant en daar betaal je dan ruim 400,- per jaar voor.

Afschriften downloaden langer dan 18 mnd geleden lukt alleen via een achterdeurtje als je bereid bent om een halfuur op je beurt te wachten voor een medewerker. etc etc. voor iedere wisse wasje word je weer doorverbonden voor wéér een nieuwe collega. wachten wachten wachten. Dat was 10 jaar geleden wel anders! Hoogst irritant en klantonvriendelijk. Wie heeft een tip voor een beter bereikbare zakelijke bank?

Rene
27-06-2022

Totaal onberijkbaar en totaal geen begrip voor de ouderen

18-06-2022

Vandaag zou ABN AMRO stadsplateau Utrecht tot 14.00 open zijn. maar stond voor een dichte deur. Dus nu kon ik mijn noodzakelijke geldzaken niet regel! Erg slecht. de chatbot of contact werkt niet dus daar zit je dan! Zonder de mensen geen ABN maar dat vergeten ze. allemaal naar andere bank overgaan. ING is veel beter met service en bereikbaarheid.

Okke
06-05-2022

Het toppunt van schijnheilig de klant de deur wijzen. Snap niet waarom ze eigenlijk nog iets met een werkende burger doen. Lees de tarieven en voorwaarden eens, dan word je gewoon koud. Meer betalen vanwege uitbreiding van de service. Waar is nog een kantoor open dan?

Sander
06-05-2022

Ontzettend slechte ervaring met ABN Hypotheek. Ik wacht 8 weken voor een officieel offerte. - ik krijg geen feedback van mijn adviseur en elke week is er een ander probleem. Als zij dit niet regelen ga ik voor goed weg bij ABN. Naar 10+ jaar als klant ben ik razend met deze service.