ABN AMRO reviews

1.5

05-07-2020

Zeer slechte service

Vroeger een goede bank nu zeer slechte service alleen via internet dan kan je gewoon bij elke bank terecht waar je ook blij klachten terecht kan nu kun je alleen via sociale media je klacht kwijt of vraag de kantoren ook erg slecht. Ik ga mij afvragen of ik wel bij deze bank wil blijven onbegrijpelijk geen rente dan ook geen service

02-07-2020

Zeer slecht

Hebben zoveel personeel ontslagen dat zelfs het werk niet meer goed en op tijd gedaan kan worden . Als rekening van wege een overlijden dicht valt kan niemand meer afschrijven waardoor er vervelende achterstanden komen met daarbij horende brieven. Echter is er 1 die wel gewoon mag afschrijven dat zijn zij zelf ondanks dat zij voor sit geld niets uitvoeren omdat er een enorme achterstand is. Ik kan dus niemand deze bank aanraden zijn echt geld wolven

Valerie
26-06-2020

Allesinds geen Duokoop- hypotheek hier afnemen

Als eerste punt had ik me aangemeld tot een orientatiegesprek met ABN AMRO - krijg ik op een vrij lastig uur een telefoon gesprek waar eigenlijk alles werd in uitgelegd dat ik ook na 2 minuten via de online tool wist. Vragen die ik had ivm Duokoop konden niet worden beantwoord maar een 'gespecialiseerde hypotheekadviseur' zou op mijn zaak gezet worden.

Deze nieuwe agent heeft twee maanden als een kip op dat plastic ei gezet waardoor er natuurlijk niets uitkwam tot er beseft werd dat - ondanks ik dit meermaals had herhaald en vanaf het begin al zei - ze erachter kwamen dat Duokoop net iets anders was dan een gewone hypotheek. Twee maanden zoeken en verzamelen van documenten omzeep want alles moest opnieuw aangevraagd worden en met een mooi by-the-by berichtje dat wegens deze regeling the hypotheek die de agent mij had beloofd ineens met meer dan de helft omlaag ging maar dat vond de agent geen reden tot paniek want 'mijn eigen middelen konden het wel dragen'. Ik vind dat dit niet aan de agent is om die beslissing te maken.

Mooiste van alles is dat een freelance hypotheekadviseur alsnog alles in orde heeft gekregen in 2 weken waar ABN AMRO 2 maanden over deed om tot het besef te komen dat alles foutief was aangevraagd en de cyclus van maanden opnieuw wou starten waardoor mijn passeerdatum wel al ver in het verleden ging liggen.

Vraag goed na en vooral bij deze agent: vraag dingen zwart wit op papier. Het enige positieve is dat ze geen geld vroegen voor de 'service' die ze tot toen hadden verstrekt omdat ik denk ze zelf wisten hoe ver ze de mist in waren gegaan met mijn dossier.

03-06-2020

Aanvullende eisen Hypotheekaanvraag

Hypotheek aangevraagd voor huis met taxatiewaarde door de bank verstrekte taxateur van 142500 Euro.

Eigen inbreng 40000 Euro dus Hypotheek van ongeveer 103000 Euro.Dit vindt de Bank zelfs nog een te groot risico want ze willen meer inbreng omdat je zelf verbouwd.

Wat een kortzichtige figuren willen niets verdienen en jagen mensen naar een andere Bank.

Genoeg reden om de rekening op te gaan zeggen en te verkassen naar een normale Bank

Johannes
26-05-2020

Hulp bij het instellen van app !

Vandaag hulp gevraagd bij abnamro stationsweg in Leiden ( wat mij verbaasde ondanks de Corona er werd even gevraagd wie het wilde doen , )

Maar ik werd keurig netjes te woord gestaan ook door de beveilings mijnheer die voor de deur stond , nou van mij een en al complimenten, en ik ging de deur uit met een goed werkende mobiel met de prima werkende app, kwaliteit en dat is net dat ene wat je als klant niet verwacht had !

Romy
03-05-2020

Abn app testen

Zeer geschrokken van een heel onklant vriendelijk telefoontje. Ik heb net een nieuwe rekening bij abn geopend, toen heb ik gebeld met de klantenservice voor enig uitleg over de app hoe het werkte en om te testen of alles ook werkte. Na bijna alles getest te hebben kwamen we tot de conclusie dat het dag limiet geld opnemen verhogen het niet deed die jonge van de klantenservice vond dit raar want het zou gewoon moeten werken. Op advies van die jonge heb ik het elke dag weer opnieuw geprobeerd omdat dit een fout in de app zou moeten zijn. Ik als persoon wil altijd graag dat alles werkt vooral als het om mijn bankzaken gaat. Word ik ineens boos opgebeld door een medewerker van de abn bank nadat hij gevraagd had of ik wel mevrouw M.L was verzocht hij mij dringent of ik wel even wilde op houden met het verzoek tot limiet verhogen aan te vragen want dat gingen ze niet doen omdat ik net een nieuwe klant was daarna wilde die mijn bank gegevens van me weten. Ten eerste vroeg die me niet eens of ik wel tijd had voor dit gesprek (ik was namelijk aan het werk dus nee ik had geen tijd) en toen ik aangaf dat ik dit een heel raar telefoon gesprek vond met de manier hoe die sprak gaf die heel arrogant antwoord terug : ohja mevrouw M.L u vind dit een raar gesprek? Waarop ik antwoorde dat ik het gesprek ging beëindigen omdat ik aan het werk ben en hij me stoorde. Voor de hoorn erop ging gaf hij me nog een sneer dat ik geen verhoog verzoeken meer mocht doen en zei die totziens. Ik ben vol verbazing hierover. Ga mij dan niet zeggen dat ik het moet blijven testen, en ondanks dat ik verkeerd ben ingelicht slaat het nergens op hoe deze medewerker mij heeft aangesproken aan de telefoon zeer onprofessioneel. Of het een goeie bank is kan ik nog niet zeggen maar het personeel kan wel een upgrade gebruiken!

Christianne
24-04-2020

Vrekkig met hypotheekoverzicht noodgedwongen op papier

Heb al jaren een kleine hypotheek bij ABNAMRO. Kreeg elk jaar een overzicht voor de belastingaangifte binnen. Dit jaar niet, dus eerst afgewacht en gebeld. Ze zouden er een opsturen. Na weken wachten weer gebeld, wederom zouden ze deze opsturen, lag aan postbezorging vonden ze. Weer een tijdje wachten, daar was ie binnen. Maar ook een mededeling dat ik

€5,15 moest betalen voor dat papiertje. Ik voel me gediscrimineerd omdat ik geen privérekening bij deze bank heb (dus niet online gegevens kan bekijken en regelen) en noodgedwongen op het overzicht op papier moet krijgen, wat voorheen als service normaal was. Ze verdienen al genoeg aan de rente die ik jarenlang betaal als hypotheekafnemer. Erg vrekkig en klantonvriendelijk. Gaat me niet om het bedrag maar het principe.

22-04-2020

Nieuw hypotheek bij ABN AMRO hypotheek BLIJ

Afgelopen maart een hypotheek afgesloten bij ABNAMRO, heel erg tevreden en de adviseur wist al mijn moeilijke vragen te beantwoorden. Laagste rente op het moment bij afsluiten bij ABNAMRO met energielabel A appartement. Heel mooi duidelijk overzicht wanneer ik inlog binnen de digitale internet bankieren. Hypotheek zelf aanpassen is eenvoudig. ABN AMRO een bank die met zijn tijd mee gaat.

Ano
23-01-2020

Hypotheek - doe het niet

Hypotheekofferte bevat een hoger percentage dan het renteaanbod (0.1%). Antwoord ABN: We zijn een vinkje vergeten uit te zetten. Sorry, maar de hogere rente geldt nu.

Advieskosten zijn in 2020 gestegen, maar zwart op wit staat dat wij de kosten voor 2019 hoeven te betalen. Antwoord ABN: Oeps, sorry dit hadden we niet mogen doen. Jullie moeten gewoon het 2020 tarief betalen.

Schandalig onzorgvuldig handelen. Meteen offerte bij Rabo aangevraagd. Ga niet met ze in zee. Komen de zorgplicht niet na

16-01-2020

Arrogante graaiers

Na 30 jaar ben ik eindelijk verlost van de ABNAMRO. Ben nu de laatste 3 jaar bij een andere fijne en klantvriendelijke bank. De ABNAMRO staat voor arrogantie, slechte behandeling van zowel klanten als eigen personeel. Ze doen loze beloftes en laten je met de ellende zitten. Grote graaiers, vooral in de top. Problemen worden niet opgelost, maar alleen maar groter. Weg met deze ellendige bank. Tip: als u verstandig bent doe geen zaken met deze lieden!

Herman
15-01-2020

Niks mee doen zeer slecht

Niet mee in zee gaan!

Toos
18-12-2019

Zeer slechte klanten service abn / amro

PAs is defect en ze geven aan daat je deze via internet moet aanvragen, maar als deze defect is, gaat dit niet, zeer slechte service daar je het zelf maar moet zien te regelen

Jeanet
29-11-2019

Afspraak maken met een adviseur

Een afpraak maken gaat vrij eenvoudig via internet. Je belt eerst, maar wordt vriendelijk verwezen naar het web. Tja.via telefoon wordt dit niet meer gedaan. Gelukkig zijn we digivaardig genoeg. Benieuwd hoe ABN Amro omgaat met de niet digivaardige klant.

Enthousiast naar de website gegaan en wat blijkt.je kunt een terugbel afspraak (met of zonder beeldtelefoon) maken. En je hoeft er maar een paar uurtjes op te wachten! Wat een dienstverlening! Complimenten ABN Amro, voor deze service. Wij hebben gelukkig nooit iets te doen en hebben nu eindelijk een doel, wachten totdat de ABN Amro ons een keertje gaat bellen. Echt te belachelijk voor woorden, wat een bank.

Ik hou mijn hart vast voor het gesprek. Als het inplannen een voorbode is voor de rest.ga alvast eens kijken/informeren bij andere banken.

21-11-2019

ABN Amro naait de klant bij vernieuwing rentevaste periode

Op 1 november verliep mijn rentevaste periode van mijn bouwhypotheek. Vele malen is mij toegezegd dat de laagste rente op de dag van verloop zou gelden voor de nieuwe rentevaste periode.

Op een november bleek de rente veel te hoog, ik heb diezelfde dag (zaterdag) meteen geprotesteerd. Na vele aanmaningen, ook van de hypotheekadviseur hebben ze de rente wat verlaagd, maar naar de rente die nu geldt, dus niet die van 1 november. Dat scheelt 0,05% (=€130,- per jaar). Bovendien gaat die op 1 december pas in, zodat ze ook een maand teveel rente berekenen (€524 op jaarbasis). Ga niet in zee met de ABN.

Ahmad
07-10-2019

#BulshitABNAMRO

#BulshitABNAMRO

ik snap echt niet waarom geef jullie geen studentlimiet voor de leerlingen uit het buitenlands die in Nederland studeren en hebben ABN AMRO rekening dat is oneerlijk en onzin, ik vind het heel jammer van ABN AMRO niemand had al verwacht dat jullie zo zijn. en wat is ook slecht is dat dit is niet aangegeven voor dat je bankrekening aanvraagt, nee dit wordt daarna aan gegeven. is zonde van de tijd beter dat je naar andere bank gaan die echt voor zijn klanten en eerlijk is, want student is student maakt toch niet uit als hij uit buitenlands komt +

( We leren hier dat er geen onderscheid is tussen kleuren, rassen en nationaliteiten en tussen seksisme, Van deze soort dingen waarvan jullie denken dat ze normaal en eenvoudig zijn, levert discriminatie op. )

Joselien
26-09-2019

Schandalige afhandeling bij overlijden

De vader van mijn vriend is onlangs overleden en zijn moeder wilde graag dat mijn vriend gemachtigd wordt op haar rekening, zij kan zelf haar bankzaken niet zo goed meer regelen.

Ik zal jullie niet vermoeien met het hele verhaal maar inmiddels zijn we 4 maanden verder, is mijn vriend zeker 4 keer in twee verschillende bankfilialen langsgeweest (samen met zijn moeder) en heeft hij zeker 8 keer met de klantenservice gebeld, en nog steeds is het niet geregeld! De bank komt zijn beloftes niet na, raakt formulieren kwijt, raakt handtekeningen kwijt, informeert hun klant daar vervolgens niet over, bankmedewerkers zijn onbeschoft en liegen ronduit tegen mijn vriend over wat ze de keer ervoor hebben gezegd, het is schandalig, verdrietig en triest dat een bank zo met zijn klanten omgaat. Mijn vriend zit midden in een rouwproces en dit is dan het nazorg traject. Ik heb er gewoon buikpijn van.

AB
21-08-2019

Bliksem schade aan je apparatuur gedekt? Niet echt.

Slechte ervaring gehad met Abn Amro inboedelverzekering. Net als iedereen dacht ik dat ik goed verzekerd ben voor al mijn spulletjes thuis. Ik heb jaren lang premie betaald en nooit iets geclaimd. Het eerste wat ze doen als je ze nodig hebt is je verwijzen naar een afschrijvingstabel om te bepalen hoeveel je spullen waard zijn. Er gaat ook een eigen risico van het bedrag die je zou kunnen krijgen. Uiteindelijk, volgens een medewerker, kun je beter geen klein schade bedragen claimen.

Lommie
01-08-2019

KlantONvriendelijk

Structureel klantontvriendelijk en geen service, erg arro

05-11-2018

Arrogantie ten top

Walgelijke medewerksters in Emmen, nog te beroerd om mensen die geld willen storten te helpen: in 1 week 1 maal mijn partner die niet wist waar de automaat stond en hoe dit in zijn werk ging en 1 maal bij mijzelf gaf de automaat aan dat de pas niet geldig was terwijl dit de nieuwste/laatste pas is die ik heb. Te lui om hun reet van de stoel te lichtten.

Sharda
23-10-2018

Belachelijk

Afgelopen week werd ik tijdens mijn werk gebeld door de ABN AMRO. De reden voor dit telefoontje was. ik stond rood buiten mijn limiet. En dat wilde de bank mij laten. Ook was de vraag wanneer ik het bedrag ging aanzuiveren.

Het is schandalig dat je iemand die, ruim 30 jaar klant is en rood staat buiten het limiet, aan wie je 2 hypotheken hebt verstrekt, dus kredietwaardig is na 1 dag rood staan gaat bellen. Op mijn vraag of ze nou echt niks te doen hadden bij de bank bleef het heel lang stil.

Dit is niet de manier om een vaste loyale klant te behandelen.