ABN AMRO reviews

1.5

Brigitte
31-08-2021

Er lukt weinig

We zijn al de hele dag bezig om een foto te maken om een app aan te maken .

Omdat we een gezamenlijke rekening willen openen.

Ook service desk gebeld of we langs kunnen ook dat is niet mogelijk.

Het is te triest voor woorden hoe een site werkt van de abn

Boud
13-07-2021

Zeer moeilijk bereikbaar.

Bank is telefonisch zeer moeilijk bereikbaar. Na 2 x 8 min. "beloofde wachttijd vd bank is 5 min." (1e x 8 min. en heb opgehangen, 2e x idem, 8 min.) in totaal dus 16 min.

Vlgs mij., zijn er beslist banken die het beter doen.

Zéér zeker, gezien wij. als klant, nú moeten betalen voor alle diensten incl. positief staan met je banksaldo, verwacht je écht goede service. ABNAmro kan dit beslist niet waarmaken.

12-07-2021

Overstapservice naar ABN? Nooit aan beginnen

Vanwege verkrijgen van huisbankkorting een overstap service van ING naar ABN opgestart met behoud ING rekening

Nu ongeveer 4 maanden bezig om deze "service "te beëindigen bij ABN

Wat een bureaucratisch monster is ABN

Na vele telefoontjes met vele toezeggingen en bij elkaar meer dan 3 uur wachttijd nog geen steek verder gekomen.

Mijn ING rekening is en blijft geblokkeerd . Elke euro die ik naar ING wil overmaken komt bij ABN terecht . Oplossing zou zijn een formulier bij een ABN kantoor zelf invullen ( 14 km van mijn adres)

Zo gezegd zo gedaan en krijg na afloop een keurige brief met bevestiging dat de overstap service is beëindigd. Echter.Er veranderde niets

Wederom gebeld en weer toezegging dat binnen x werkdagen de zaak zou zijn opgelost .Nee dus

Nu mag ik me weer gaan melden met mijn eega om wederom te tekenen daar het om een en/of rekening gaat en blijkbaar twee handtekeningen nodig zijn (ABN meldt dat niet , daar moet jezelf achter komen na vele irritaties en een inmiddels ontstane roodstand bij ING die niet kan worden ingelost (is onbereikbaar)

Conclusie : Neem NOOIT een hypoheek bij ABN vanwege een lagere rente (0,2 % huisbankier korting ) door gebruik te maken van de overstapservice .Wat een drama is dat om die "service" te wijzigen

Of het probleem nu daadwerkelijk wordt opgelost moet nog blijken .

Bs
20-06-2021

Kosteloos opnemen verhoogt naar 12.000 per jaar? dank u? niet dus!

De bank zou iig altijd geld bij moeten geven niet afpakken,zonder rekeninghouders is er geen bestaansrecht voor de banken,daar komt ook nog bij dat in het huidige betaalsysteem wat overigens hopeloos achterhaald is de pinnende klant en omwonende ernstig in gevaar gebracht worden en de onschuldige mens thuis die overvallen word of opgelicht vanwege dit gedwongen zeer onveillige betaalsysteem,alles en iedereen is vogelvrij ,wij de klant worden op geen enkele manier beschermt en dat terwijl voor de banken vrijwel iedere criminele handeling onbestraft blijft en wee het gebeente als de burger misschien iets fout doet en als een fraudeur word weggeschreven,de positie van de banken zou nietig moeten zijn en de klant koning

Lony
01-06-2021

Slechtste klantenservice ooit

Na blokkade van mijn bankpas geprobeerd contact te krijgen met de bank. Telefonisch geen contact mogelijk, via de chat geen adequate hulp en de chat werd afgebroken voordat ik mijn probleem volledig had besproken.

Advies om via de app te bellen, helaas lukt ook niet.

De directie van ABN amro moet hun bonussen inleveren en zorgen voor goede hulp in noodsituatie.

Schaam je diep ABN Amro. Zo ga je niet met je jarenlange klanten om. Mij ben je kwijt als klant.

Tony
28-05-2021

Waardeloos letterlijk en figuurlijk

Alleen goed voor een betaalrekening en dan nog.

slechte communicatie en bereikbaarheid. Ze krijgen een boete voor witwaspraktijken. Klanten krijgen een excuusmail en in dezelfde week worden alle tarieven verhoogd. Daar is vast heel goed nagedacht op hun hoofdkantoor. Opportunistisme ten top. Binnenkort maar ergens anders gaan bankieren

Ep
25-05-2021

Pas geblokkeerd

Ze hebben per ongeluk mijn pas geblokkeerd .ik probeer dat nu ongedaan te maken maar ben er al 3 uur mee bezig .het is me nog steeds niet gelukt .wat een waardeloze bank is dit geworden .ben daar al 35 jaar klant maar ga daar nu weg .gewoon kut bank geworden .

Laurens
14-05-2021

Waardeloze club!

Waardeloze club! Er had een marktplaats fraude plaatsgevonden op een van mijn rekeningnummers, naar aanleiding hiervan contact opgenomen. Mij werd geadviseerd aangifte te doen en het proces verbaal op te sturen per mail zodat de procedure voor schadeloosstelling kon worden opgestart. Nadien nog meerdere keren contact gehad en mij werd telkens beloofd dat ze ermee bezig waren, dus alles zou goed komen. Vandaag belde ik ze toch nog maar even op om te vernemen wat de status was, werd me doodleuk verteld dat ze niets gingen vergoeden. Reden was dat ik zzp’er ben en het op de zakelijke rekening was gebeurd. Echter hebben ze dat natuurlijk elke keer dat ik belde kunnen zien, ze verzinnen dus op t laatste moment nog smoesjes om er onderuit te kunnen, zeer zeer slechte organisatie!

11-05-2021

Bijzonder slechte bereikbaarheid

Naast een onnodige methodiek van zoekmogelijkheden op de site, zijn ze ook bijzonder slecht telefonisch bereikbaar. Dit ervoeren we zowel bij het overlijden van de zus van mijn vrouw als bij duidelijkheid krijgen bij een bankgarantie voor een hypotheek. Ruim 20 minuten aan de telefoon moeten hangen en steeds te horen dat de medewerkers het druk hebben. Wat ongeloofwaardig klinkt.

Radjoe
11-05-2021

Fraudeurs!

Vakkundigheid is ver te zoeken bij de ABN AMRO, laat staan de telefonische bereikbaarheid. Afspraken worden niet nagekomen. Fouten van de medewerkers wordt bij klant met een excuus afgedaan. Terugbellen, ho maar!

Karen
30-04-2021

Drama bank !

Betreft bankpakket: Geen communicatie, afspraken niet nakomen, slechte bereikbaarheid. Klantbelang kan hier niet centraal staan, ze kennen het niet eens, net zo goed als simpel fatsoen ontbreekt.

Deborah
22-03-2021

Wat een service

Nog nooit zulke slechte service gezien. Ik ben er uit ik zeg mijn rekening op. Dag ABN AMRO

Marlies
10-03-2021

Onbereikbaar

Iedere dag hetzelfde liedje. Wachttijd langer dan 15 minuten. Wat een ontzettend slechte service. Ergernis nummer 1. Tijd om alles weg te halen

04-03-2021

Slechte bereikbaarheid

Bank veranderd van alles zonder informatie te geven.

dagelijks bellen en iedere dag anderre informatie die niet klopt

even voor gaan zitten want kan 30 minuten duren voor iemand bereikbaar is

enz enz

Immanuelle
20-02-2021

K#tbank

Onze beleggingshypotheek in 2003 afgesloten. Helaas gingen we ons einddoel om af te lossen niet halen. Dus in gesprek over verandering en ophoging van hypotheek. Na een stroom van gegevens die aangeleverd moesten worden, tijd, energie en geld erin gestoken, konden ze ons jaar inkomen niet vast stellen (?). Accountant en zakelijk waarnemer hebben alles compleet uitgetekend, maar de kredietacceptant kwam er niet uit en zitten we vast aan deze woekerhypotheek. Onze tussenpersoon en zakelijk waarnemer zal ik niks van zeggen, maar oh oh wat een vreselijke klantonvriendelijke bank. Bah.

Toon
15-02-2021

Waardeloze bereikbaarheid

Het is óf een storing, óf te weinig mensen aan de telefoon, het is altijd uitzonderlijk druk.

Je krijgt gewoon niemand aan de lijn wanneer het jou schikt en moet altijd terugbellen wanneer het de heren van de bank wél schikt.

Maarja. ze hebben een tiental miljoenen minder winst gemaakt dus er zal wel weer bezuinigd zijn op het personeel.

dank je wel ABN. voor jarenlange trouwe klant te zijn. wat een drama!

Leo
15-02-2021

Zeer slechte service

Ik kan alleen een centraal nummer bellen en sta dan 15 minuten in de wacht. Ook zijn ze bij Abn amro vergeten om een nieuwe pas op te sturen, ik ben nu al 2 weken bezig om bij mijn geld te kunnen komen. Ik moest eerst naar een kantoor om mijzelf opnieuw te identificeren daarna is de nieuwe pas aangevraagd. Nu heb ik de pas en werkt hij niet met telebankieren, weer tijden aan de telefoon moeten zitten, alle gegevens weer opnieuw doorgegeven en nu weer een week afwachten

Anita
12-02-2021

Klacht v 24nov nog steeds niet afgehandeld.

Schoonmoeder overleden, ik had voor zowel schoonvader als schoonmoeder volmacht.

ABN Dordrecht, Ingescande testamenten zoek. Opnieuw volmacht aanvragen. Na indienen klacht kwam stoomtrein langzaam opgang maar nu maanden verder is het nog steeds niet op orde. ABN laat vanuit zichzelf niets weten en kan ik nog steeds niet op afstand de bankzaken van Schoonvader regelen.

Ma
08-02-2021

Geld overmaken aan jezelf kan niet

Net de bank gebeld omdat ik niet geld van rekening A naar rekening B (beide bij de ABN) kan overmaken. Mannetje aan de telefoon kan het ook niet voor me regelen. Moet ik maar via transactie met een andere bankrekening (bij een andere bank) doen. Wat omslachtig! En vervelend dat je je eigen geld niet op je eigen rekening kan zetten. eea om debetrente te voorkomen, want sta op de ene rekening rood en op de andere voldoende saldo.

Slechte service weer!

Arjen
01-02-2021

Wat een dramatische bank is ABN AMRO

Iemand aan de telefoon krijgen bij ABN AMRO is bijna onmogelijk geworden. Net weer bij 9 minuten in de wacht en toen maar gestopt Ondertussen werd me om de 10 seconden op een super irritante manier gemeld dat er ieder moment iemand beschikbaar zou zijn. Ik probeer al maanden mijn zakelijke rekening op te zeggen en dat lukt gewoon niet! er wordt beloofd formulieren op te sturen die ik niet krijg. Ondertussen lopen de kosten gewoon door. neem een voorbeeld aan de RABO Bank. Daar kunnen jullie nog veel van leren.