Communicatie is een tweesnijdend zwaard voor Afound.com, met zowel positieve als negatieve feedback van klanten (11%). Sommige klanten waarderen de communicatie met het bedrijf, terwijl anderen ontevreden zijn en verbetering wensen. Dit aspect van de bedrijfsvoering lijkt inconsistent te zijn en kan baat hebben bij meer aandacht om de klanttevredenheid te verhogen.
Snelle levering. Superprijzen. Goede communicatie.
Bestelling geannuleerd zonder bericht. Moeilijk retourneren.
Retourkosten zelf betalen. Geen retourlabel. Trage communicatie.
Bestelling kwijt. Geen hulp. Verkeerde doorverwijzing.
Onduidelijke communicatie over bezorgdatum. Onzekerheid over afleveradres.
Snelle beantwoording van de mail. Snel antwoord op mijn vraag. Snelle verzending van mijn pakket.
Snel. Voordelig. Overvoert mij niet met emails.
Verzendstatus niet bijgewerkt. Gebrek aan communicatie vanuit Afound. Pakketjes klaargemaakt voor retourzending zonder kennisgeving.
Moeilijk om iets retour te sturen. Moet ook de verzendkosten betalen. Bij contact krijg je antwoord in het Engels.
Geen melding ontvangen. Lang wachten.
Slecht contact. Niet geleverd. Onduidelijk antwoord.
Slechte levering. Gebrek aan communicatie met DHL en ARKET. Onduidelijkheid over de locatie van het pakket.
Hele goede kortingen. Houden je goed op de hoogte via de mail. Retourneren ook erg gemakkelijk.
Geen contact met Afound. Geen antwoord op bericht. Geen retourlabel ontvangen. Klantenservice reageert niet.
Correct behandeld. Gecommuniceerd.
Klantenservice. Verwerking van retour. Gebrek aan communicatie. Track en trace.
Op de hoogte gehouden van de levering.
Geen ontvangstbevestiging.
Communicatie via chat. Geen mogelijkheid tot ruilen. Stressvol thuis passen.
Dank jullie wel.
Communicatie. Bezorgen.
Slow communication in English. Doubtful of getting a refund.
Snelle levering. Goede communicatie. Goed retourbeleid.
Geen bevestiging van verzending ontvangen. Producten niet aangekomen bij afhaalpunt. Klantenservice alleen via mail te bereiken. Geen reactie van klantenservice ontvangen. Mogelijk 225 euro kwijt.
Prettige medewerker. Goede communicatie.
Levering. Communicatie. Terugbetaling.
Goede berichtgeving.
Korte communicatie. Goede verzending.
Snelle reactie. Bevestiging van de bestelling. Goed op de hoogte gehouden.
Snelheid van levering. Goede communicatie.
Nog niet extra acties.
Bestelling niet ontvangen. Geen mails ontvangen. Tijd aan kwijt. Geen compensatie.
Vertraging in bevestiging van bestelling. Onzekerheid over verzenddatum.
Geen pakket ontvangen. Slechte communicatie.
Geen informatie ontvangen. Geen trackingcode ontvangen.
Afstandelijkheid in e-mailcommunicatie. Moeizaam contact. Onhandig DHL afhaalpunt.