Het retourbeleid van Afound.com ontvangt gemengde beoordelingen. Sommige klanten zijn tevreden met de afhandeling van retouren (5%), terwijl anderen problemen ervaren, zoals ontevredenheid over het retourlabel en de afhandeling van retourzendingen (8%). Dit duidt op een variërende ervaring met het retourproces, waarbij verbetering mogelijk gewenst is.
Snelle levering. Gemakkelijke retouren. Leuke prijs.
Geen retourlabel. Terugstuurproces. Mooie aanbiedingen. Snelle levering.
Lastig om te retourneren. Hoge verzendkosten.
Bestelling geannuleerd zonder bericht. Moeilijk retourneren.
Geen retour label. Klantenservice niet te bereiken.
Retourkosten zelf betalen. Geen retourlabel. Trage communicatie.
Nog geen retouretiket ontvangen. Niet blij.
Retour.
Geen retour label bij bestelling. Problemen bij opsturen zonder retour label.
Makkelijk retourneren.
Vreselijke service. Retour onmogelijk.
Bestelling niet compleet ontvangen. Geen vervanging mogelijk.
Problemen met retourneren.
Moeilijk om iets retour te sturen. Moet ook de verzendkosten betalen. Bij contact krijg je antwoord in het Engels.
Verzendstatus niet bijgewerkt. Gebrek aan communicatie vanuit Afound. Pakketjes klaargemaakt voor retourzending zonder kennisgeving.
Scherpe prijzen. Snelle levering. Retourneren is super makkelijk.
Retouren is onmogelijk. Geen retourlabel bijgevoegd.
Retourneren is ingewikkeld. Eerst zelf betalen en daarna krijg je het geld retour.
Hele goede kortingen. Houden je goed op de hoogte via de mail. Retourneren ook erg gemakkelijk.
Retour sturen is een drama. Duurt het al een dag voordat je een reactie krijgt. Moet jezelf de bestelling retour sturen en kosten maken. Kosten kun je vervolgens wel veer verhalen. Een rden om hier niet meer te bestellen. Bestellen is eenvoudig. Bezorging ging ook voorspoedig.
Geen contact met Afound. Geen antwoord op bericht. Geen retourlabel ontvangen. Klantenservice reageert niet.
Retourproces. Geen retourlabel. Klantenservice. Snel geleverd.
Klantenservice. Verwerking van retour. Gebrek aan communicatie. Track en trace.
Retourneren niet mogelijk. Moeilijk contact met klantenservice. Snelle levering van het pakket.
Geen retour label gekregen.
Geen contact kunnen krijgen met Afound. Problemen met retourlabel ontvangen. Vervelende ervaring met retourneren.
Geen retour sticker. Geen retour ticket. Discutabel bedrijf. Kosten aan hun spenderen.
Geen retourlabel. Geen contact te krijgen met Afound. Website voor retourlabel werkt niet. Geen reactie op berichten. Geld weg.
Snelle levering. Makkelijk retourneren. Leuke prijzen.
Snelle levering. Goede ervaring met retourneren. Gebruiksvriendelijke Klarna betalingssysteem.
Niet kunnen vinden. Voor de prijs. Retour afzender.
Slechte service. Geen retourlabel ontvangen.
Probleemloos retourneren. Geen extra kosten voor retourneren.
Geen reactie op verzoeken. Verkeerd afleveradres. Bestelling geannuleerd en teruggestuurd.
Communicatie via chat. Geen mogelijkheid tot ruilen. Stressvol thuis passen.
Snel verzonden. Snel geld terug.
Enige minpunt is dat je extra moet betalen voor thuisbezorging. Meerdere betalingsopties. Retourneren worden snel verwerkt.
Snelle levering. Goede communicatie. Goed retourbeleid.
Levering. Communicatie. Terugbetaling.
Snelle levering. Gemakkelijke retouren.
Retour sturen heel ingewikkeld. Bestelling goed ontvangen.
Duidelijk bestelproces. Snelle bezorging. Eenvoudig retourneren.
Goed geïnformeerd. Gratis verzenden. Gratis retour.
Snelle levering. Goed retourbeleid.
Produkten leveren. Retourzendingen. Chapo.
Vertraagde levering. Onverklaarde retourzending.
Stuur ik terug. Niet eens ontvouwd. Helaas.
Makkelijke afhandeling.
Pakketten retour gestuurd.
Snel bezorgd. Goedkope kleding. Goed retourbeleid.