De klantenservice van Afound.com is een punt van discussie onder consumenten. Er zijn klanten die positieve ervaringen hebben (8%), maar een groter aantal klanten uit kritiek op verschillende aspecten, zoals de algemene klantenservice, de bereikbaarheid, de communicatie en het gebrek aan reactie op e-mails (16%). Dit suggereert dat de klantenservice verbeterpunten heeft, vooral in consistentie en responsiviteit.
Goede prijs. Goede klantenservice.
Klantvriendelijk. Duidelijke instructies.
Verkeerd artikel geleverd. Geen reactie op contactformulier.
Geen retour label. Klantenservice niet te bereiken.
Klantenservice onbereikbaar. Geen reactie op e-mails.
Bestelling kwijt. Geen hulp. Verkeerde doorverwijzing.
Nog geen retouretiket ontvangen. Niet blij.
Vreselijke service. Retour onmogelijk.
Moest mijn pakketje bij een afhaalservice. Meschien te verwend daar. Geweldige service.
Verkeerd afhaalpunt.
Heb al aantal keren besteld.
Geen telefonisch contact mogelijk.
Hulp kan sneller.
Geen snelle levering. Slechte klantenservice.
Goede klantenservice.
Soms wachten op levering en bericht daarover. Leuke aanbiedingen. Alles wordt netjes afgehandeld.
Goede service. Snelle levering.
Pakketten niet ontvangen. Slechte klantenservice.
Retour sturen is een drama. Duurt het al een dag voordat je een reactie krijgt. Moet jezelf de bestelling retour sturen en kosten maken. Kosten kun je vervolgens wel veer verhalen. Een rden om hier niet meer te bestellen. Bestellen is eenvoudig. Bezorging ging ook voorspoedig.
Prima prijs. Snelle levering. Zeer goede service.
Geen contact met Afound. Geen antwoord op bericht. Geen retourlabel ontvangen. Klantenservice reageert niet.
Correct behandeld. Gecommuniceerd.
Retourneren niet mogelijk. Moeilijk contact met klantenservice. Snelle levering van het pakket.
Slechte mogelijkheid om de klantenservice te bereiken. Mooie aanbiedingen.
Retourproces. Geen retourlabel. Klantenservice. Snel geleverd.
Klantenservice. Verwerking van retour. Gebrek aan communicatie. Track en trace.
Geen reactie. Slechte service.
Bedankt.
Geen retourbon in de tas. Klantenservice is enkel via chat en formulier. Nog steeds geen antwoord ontvangen.
Geen contact kunnen krijgen met Afound. Problemen met retourlabel ontvangen. Vervelende ervaring met retourneren.
Niet ontvangen. Slecht bereikbaar.
Geen retour sticker. Geen retour ticket. Discutabel bedrijf. Kosten aan hun spenderen.
Geen retourlabel. Geen contact te krijgen met Afound. Website voor retourlabel werkt niet. Geen reactie op berichten. Geld weg.
Snelle levering. Later betalen. Tevreden.
Prima service.
Slechte klantenservice. Pakket niet goed afgeleverd. Geen interesse. Geen empathie.
Tevreden. Snelle levering.
Slechte service. Geen retourlabel ontvangen.
Moeilijk contact op te nemen. Prima verzending.
Geen reactie op e-mails. Verkeerd product ontvangen.
Geen reactie op verzoeken. Verkeerd afleveradres. Bestelling geannuleerd en teruggestuurd.
Slecht service. Verloren track en tracé code. Geen antwoord op terugbetaling.
Prijzen van verzendkosten zijn te hoog. €8 voor bestelling minder dan €50 is te veel. Niet voldoende income. Tevreden met de winkel.
Goede service.
Verkeerd item ontvangen. Ongewenst item ontvangen. Snel verstuurd. Binnen gekregen.
Slow communication in English. Doubtful of getting a refund.
Bestel hier nooit meer. Snel geleverd.
Snel geholpen. Aardige eigenaar. Diagnostiek service. Goedkoop.
Niet de juiste items ontvangen. Niet bereikbaar. Reageren niet op mails.
Niet telefonisch bereikbaar.
Pakket niet geleverd. Was zoek geraakt.
Snel bezorgt. Goed service.
Niet ontvangen pakket. Moeite met contact opnemen.
Geen bevestiging van verzending ontvangen. Producten niet aangekomen bij afhaalpunt. Klantenservice alleen via mail te bereiken. Geen reactie van klantenservice ontvangen. Mogelijk 225 euro kwijt.
Goed geholpen. Vragen over de bestelling.
Prettige medewerker. Goede communicatie.
Geen pakket. Niet blij.
Vreemd.
Goed geïnformeerd. Gratis verzenden. Gratis retour.
Tevreden.
Oplichters. Slecht bedrijf. Geen reactie op berichten. Geld terugkrijgen.
Kortingen. Goede service. Snelle levering.
Levering aan huis niet mogelijk. Moeilijk om een kind naar het bezorgpunt te brengen.
Vertraging. Onzekerheid.
Mooie prijzen. Leveren. Info.
Levert niet aan huis. Geen auto. Kan er niet komen.
Annulering zonder opgaaf van reden.
Niet ontvangen. Niet tevreden.
Reuze bedankt.
Bestelling niet ontvangen. Geen mails ontvangen. Tijd aan kwijt. Geen compensatie.
Bestellingen komen niet binnen. Jammer.
Moet door de hele Bijlmer reizen. Niet blij mee.
Geweldige kortingen. Geweldige service.
Niet verwerkt.
Stuur ik terug. Niet eens ontvouwd. Helaas.
Snel. Goed informerend. Bereikbaar.
Levering slecht. Komt niet aan bij pakketpunt. Klantenservice onbehulpzaam. Fout bij opnieuw bestellen. Lang wachten op pakket.
Prima klantenservice.
Afstandelijkheid in e-mailcommunicatie. Moeizaam contact. Onhandig DHL afhaalpunt.
Alles goed.