Allianz Direct Autoverzekering reviews

02-11-2021

Ik heb een schade aan mijn auto gehad en krijg nu aanmaningen van het voorgeschreven herstelbedrijf dat de rekening niet is betaald door Allianz.

Op mails wordt niet geantwoord en telefonisch kom je er niet doorheen.

Geen contact mee te krijgen

Maksim
01-11-2021

Zeer slechte service.

Je kan alleen telefonisch geholpen worden door onervaren werknemenrs. Telefonisten weten niet waar ze het over hebben en vertellen verschillende verhalen. Niks is zwart op wit te krijgen en wordt opgehanden als je verder doorvraagd.

Service in het algemeen waardeloos en je bent dagelijks uren aan het bellen (2 uur gemiddeld in de wacht) om iets voor elkaar te krijgen.

Blijf weg van deze verzekeraar.

Hen
10-10-2021

Had mijn autoverzekering bij Allianz.Na aanschaf andere auto kon ik deze niet verzekeren omdat er op mijn adres mijn bedrijf zou zijn ingeschreven.Dat was door Allianz gezien bij de site www.kvk.nl/zoeken/handelsregister.Als men echter niet te belabberd geweest om alles goed te lezen had men daar kunnen lezen dat ik al een eeuwigheid geleden was uitgeschreven.Na chatcontact met Amir en Joanne van Allianz ben ik zeer incorrect behandeld.Verzekering inmiddels elders afgesoten. Ze zijn zeer klantonvriendelijkheid.

Heinz
05-10-2021

Na de beëindiging van mijn leasecontract 5 jaren heb ik een auto gekocht en bij Allianz verzekerd. De vooraf opgebouwde schadevrije jaren, aantoonbaar via vorige polissen werden achteraf niet geaccepteerd. Men beriep zich op Roydata. Zelfs de leasemaatschappij had 5 schadevrije jaren vermeld maar ik werd met mijn 40 jaren schadevrije rijden op 0 gezet. Gelijk overgestapt naar een van mijn vorige verzekeraars. Had ik gelijk moeten doen. Dat Allianz avontuur heeft mij alleen maar zenuwen gekost. Zeer slecht en af te raden.