De klantenservice van Beddenleeuw.nl lijkt een punt van zorg te zijn voor veel klanten. Er zijn meerdere meldingen van slechte bereikbaarheid (5%) en zelfs onbereikbaarheid. Klachten over de klantenservice in het algemeen komen ook voor (22%), en er zijn opmerkingen over de onvoldoende oplossing van problemen. Echter, er is een zeer klein percentage van klanten dat tevreden is over de klantenservice (6%) en de oplossing van problemen, wat suggereert dat er ook positieve ervaringen zijn, hoewel deze in de minderheid lijken te zijn.
Klantenservice niet bereikbaar. Onderdelen missen. Opbergboxen blijven niet staan. Bezorgers van ander bedrijf. Klantenservice reageert niet. Snelle bezorging. Klaar gemonteerd geleverd.
Vriendelijk ontvangen. Terugbetaling ontvangen.
Ondeugdelijke waar. Onbereikbaar voor klachten. Beantwoorden vrijwel nooit de telefoon. Reageren laat of helemaal niet op klachtenmails. Lossen de problemen niet op. Scandalig. Schaamteloos. Onklantvriendelijk. Volstrekt ontoelaatbaar.
Slechte communicatie. Geen contact mogelijk. Geen reactie op mail. Geen vertrouwen in geldteruggave.
Geen contact mee te krijgen. Zeer slecht. Niet betrouwbaar. Niet klantvriendelijk. Klacht ingediend.
Slechte revieuws. Betaalmethode rembours. Geflasht. Niemand geweest.
Slechte klantenservice. Geen reactie op e-mails. Geen reactie op chatberichten. Bestolen voelen.
Snelle levering. Tijdsindicatie ontvangen. Alles compleet geleverd. Zeer tevreden.
Tijdslot niet nagekomen. Onbetrouwbaarheid. Slechte klantenservice. Teleurstelling. Geen vertrouwen. Waardeloze ervaring. Geen levering.
Bezorging. Klantenservice. Bereikbaarheid.
Problemen met de levering. Klantenservice niet bereikbaar. Twintig mailtjes verder. Geen reactie. Geen terugbetaling. Waardeloos bedrijf.
Vertraging bij levering. Vrije dag opgenomen voor levering. Snelle levering. Goede kwaliteit. Complete bestelling.
Snelle levering. Goede montage. Vriendelijk personeel. Goede service.
Geen empathie naar de klanten toe. Bed niet geleverd. Geen passende compensatie. Geen coulance. Meerdere gesprekken met de klantenservice leveren niets op.
Bestel hier niks. Bed niet geleverd. Mailtje dat het bed niet geproduceerd is. Klantenservice klinkt zeer ongeïnteresseerd. Geen korting ter compensatie. Drie dagen vrij nemen.
Snelle levering. Goed contact. Vriendelijk. Snel.
Oplichters. Geen officiële BTW-factuur. Geen reactie op e-mails.
Mooi nieuw bed. Professioneel. Vriendelijk. Snel geholpen.
Levertijd precies zoals beschreven. Kwaliteit is goed. Goede klantenservice. Snel antwoord op berichtje. Terugbetaling van het verschil.
Goed bed. Mooi bed. Goede service. Netjes gemonteerd.
Snelle service. Super prijs-kwaliteitverhouding. Snelle bezorging. Vriendelijk. Behulpzaam.
Goede ervaring. Prijs van de boxspring. Netjes afgewerkt. Goed stevig matras. Dekmatras erbij.
Geen contact te krijgen. Beantwoorden geen mail en telefoon. Geld kwijtraken. Hele dag voor niks binnen zitten. Levering zou tussen 8 en 22 uur zijn. Koop nooit bij deze winkel.
Moeilijk te bereiken. Langere wachttijd op bestelling. Kwalitatief bed. Lekker ligt. Makkelijk in elkaar te zetten. Prijs en kwaliteits verhouding is geweldig.
Vriendelijke chauffeur. Heerlijke slaapervaring. Zelf de boxspring gemonteerd. Motorplaatsing no prob.
Slechte klantenservice. Onvolledige levering. Geen reactie op e-mails en telefoontjes.
Bezorging niet op tijd. Geen compensatie voor vrije dag. Slechte service.
Geen reactie op mail of telefoon. Betaling gedaan.
Correct en volledig geleverd. Vriendelijke chauffeur. Matras voelt stevig aan. Ondanks de drukte toch geslaagd te leveren.
Slechte klantenservice. Ongewenste levering. Geen contact mogelijk.
Tijdsbestek van levering kan korter. Fijn bed. Superblij mee. Zeer tevreden.
Tevreden met de afhandeling.
Aangiften doen. Gestopt worden.
Late levering. Geannuleerde afspraak. Ontbrekende gratis topper. Ontbrekende matrasbeschermer. Slechte klantenservice. Niet passende poot.
Geen contact met medewerker. Geen bericht over levering. Spijt van bestelling. Negatieve reviews.
Slechte klantenservice. Gebrek aan respons. Slechte communicatie. Onbereikbaarheid.
Niet komen opdagen. Telefonisch niet bereikbaar. Geld krijg ik niet terug. N ramp. Niks te bestellen.
Wachten op terugbetaling. Klanten in de kou laten staan. Niet bestellen voor andere mensen.
Bed bevalt goed.
Slechte bezorgservice. Gebrekkige communicatie. Niet nakomen van beloftes.
Slechte klantenservice. Wachten op mijn bed. Mails worden niet beantwoord. Niet bereikbaar telefonisch.
Levering niet op tijd. Onbereikbare klantenservice. Teleurgesteld.
Niet bezorgd. Geen refund. Geen contact. Alles gaat mis.
Lange levertijd. Gebrek aan communicatie. Niet nagekomen leverdatum. Slechte klantenservice. Geannuleerde order. Af te raden.
Niet ontvangen. Geen contact met het bedrijf. Aangifte doen. Gedupeerd.
Vriendelijke chauffeur. Eindelijk mijn bed ontvangen.
Bezorgingstijden. Foutief geleverd bed. Onbereikbare klantenservice. Geen reactie op klacht.
Niet geleverd binnen de aangegeven dagen. Onmogelijk om contact te leggen via telefoon of mail. Niet handig om hier nog te bestellen.
Oplichting. Betaald en niets ontvangen.
Onbereikbaarheid. Geen reactie op mail. Geen bezorgdatum. Geannuleerde bestelling niet afgemeld bij Klarna. Moeite om contact op te nemen. Slechte klantenservice. Rotbedrijf.
Geen reactie op oproepen en e-mails. Geen geld terug. Geen bed na 8 weken. Slechte klantenservice.
Slechte communicatie. Geen reactie op e-mails. Telefoonverbinding verbroken. Geen tijdindicatie voor levering. Onbetrouwbaar.
Levering. Klantenservice. Communicatie.
Telefonische bereikbaarheid. Klantenservice. Reactietijd op e-mails.
Geannuleerde bestelling. Melden niet af bij klarna. Niet opnemen.
Geen bevestiging van levering. Geen communicatie over annulering. Geen terugbetaling.
Onderdelen passen niet. Slechte telefonische klantenservice. Geen reactie via chat en mail. Geen reactie via klantenservice. Onmogelijk om officieel een klacht in te dienen. Onvoldoende reactie op probleem. Belachelijk slechte service.
Geen levering. Gebrek aan communicatie. Zorgen over geld en nachtrust.
Slechte klantenservice. Geen reactie op e-mails. Geen reactie op chatberichten. Telefoon wordt niet opgenomen.
Niet op komen dagen. Slechte klantenservice. Geen geld terug.
Dekbedset niet geleverd. Slechte communicatie met transportbedrijf. Op tijd geleverd. Goed geslapen.
Klachten. Klantenservice niet te bereiken. Gedupeerden. Niet aanbevelen. Gokje wagen.
Levering. Communicatie. Klantenservice. Betrouwbaarheid.
Elektrisch. Comfortabel. Goede kwaliteit. Tevreden met het traject van bestellen t/m ingebruikname. Aanbevelenswaardig.
Oplichters. Niks betalen. Niks kopen. Beloven van alles maar komen niks na. Geen antwoord op mail. Niet reageren op een vraag over je bestelling. Wachten op geld en bed.
Niet leveren. Niet bereikbaar. Niet op tijd terugbetaald.
Snelle bezorging. Vriendelijke chauffeur. Goede kwaliteit.
Malafide bedrijf. Geen contact mogelijk. Enorm teleurgesteld. In shock. Belachelijke tijden. Geen bed ontvangen. Aanbetaling gedaan.
Bezorgingstijdvak. Onbereikbare klantenservice.
Geen bevestigingsmail ontvangen. Niet te bereiken per telefoon of chat. Geannuleerde verkoop en nog geen terugstorting ontvangen.
Geen levering. Geen contact. Niet capabel problemen op te lossen. Niet afspraken na komen. Kundig.
Geen contact mogelijk. Niet ontvangen. Slechte klantenservice. Langzame levering. Geen bereikbaarheid.
Levering. Communicatie. Klantenservice. Vertraging. Excuses. Schandalig.
Erg jammer van de service. Geen uitleg over drukte. Aardige bezorger. Netjes en beleefd.
Geld terug binnen 3 dagen. Bol.com gaat bedrijf onderzoeken. Waarschijnlijk contract beëindigen.
Slechte communicatie. Gebrek aan reactie. Oplichting. Gebrek aan klantenservice.
Geen contact mee te krijgen. Order geannuleerd maar nog geen reactie + terugbetaling. Dossier overgedragen aan de juristen van thuiswinkel.
Geen reactie op e-mail. Onbeschofte klantenservice. Telefoon opgegooid.
Niet bereikbaar via telefoon, e-mail of contact formulier. Lange wachttijd voor e-mail reactie. Onvolledige levering van bestelling. Slechte klantenservice.
Slechte klantenservice. Geen reactie op telefoontjes, e-mails of chats. Geld kwijt door gebrek aan reactie.