Al jaren tevreden klant bij Ben, nooit problemen gehad.
Bij Ben abonnement verlengt met telefoon. Na 10 dagen, zaterdags zou hij eindelijk bezorgd worden, helaas ik wordt gebeld dat mijn telefoon bij een bezorger is van een andere route. Maandag poging 2, bezorger komt kwartier na tijdsblok zonder hiervan mail te hebben gehad met een telefoon voor iemand anders. Dinsdag poging 3, bezorger met juiste telefoon maar verkeerde contract. Zelfde waar ze ook maandag mee kwamen. Ben gebeld met de vraag of ze mij tegemoet kunnen komen na deze ellende ; 2 maanden 1000 mb extra is het enige wat ze kunnen bieden. Hier schiet ik niks mee op, waardeloos!
Ook krijg ik de tip van Ben om het via de Media Markt te proberen dat moet sneller gaan. Helaas daar krijg ik de melding dat ik nog onder contract sta en pas over 2 jaar kan verlengen. O ja dat was Ben vergeten te melden, na 2 mislukte bezorg pogingen wordt de bestelling automatisch geannuleerd en moet je 2 dagen wachten op een bevestigingsmail voordat je verder kan. Waarom nog een contract aan de deur ondertekenen terwijl het online al is geregeld?!
WAARDELOOS!
Er was een abonnement afgesloten van 24 maanden à € 240,=. Na 12 maanden moet ik € 0,28 meer betalen/maand. Schending van gemaakte afspraak. Ik wil overstappen maar dat kan niet. Contractbreuk zegt BEN; inderdaad, maar wie pleegt contractbreuk? Met tussenkomst van reclamecodecommissie krijg ik een genoegdoening en zal de tekortkoming van BEN worden rechtgezet. Dit is niet gebeurd.
Het contract wordt na 2 jaar door mij opgezegd. Nog voor ik de laatste rekening kan betalen zijn de facturen in mijn BEN-app onbereikbaar. Communicatie om erbij te komen mislukt constant. in de chat blijft men een link sturen die NIET werkt. Dan maar via FaceBook. Weer is er niemand die reageert. Mijn abonnement is gestopt/24-12-2020, mijn BEN-app werkt maar ik kan niet meer bij de facturen. Mijn mail met verzoek om de laatste factuur te zenden is tot op heden onbeantwoord.
Heb al 3 jaar abonnement bij ben
Nooit geen klagen
Neemt me man abonnement bij ben
Nou al weken bezig,hij word 10 keer gebeld door allerlei nummers, van u heb mij gebeld
Maar dat is niet zo, zeer hinderlijk
4 keer al met ben gebeld het lig bij de technische dienst
Nu al een maand verder nog steeds niks
Helaas heb ik er voor gekozen om bij Ben een abonnement af te sluiten. Morgen zou ik overgaan. Door de verbouwing ben ik mijn nieuwe Sim kaart kwijtgeraakt van BEN.Morgen zou ik overgaan en mijn kaart nodig hebben. Vandaag gebeld maar ze konden niets voor mij beteken. Eerst moest mijn ingangsdatum een feit zijn, dan kan ik pas opbellen (zonder gsm😳) om een nieuwe kaart aan te vragen. Dat was de werkwijze, omdat ze anders maar SIM kaarten bleven opsturen. Mij ontgaat de logica hiervan compleet. Morgen is het vrijdag dus maar de vraag wanneer de kaart binnenkomt. BEN maar snel weer opzeggen. Overigens.toen ik United Consumers belde (mijn tussenpersoon) stuurden ze mij direct een nieuwe SIM kaart.Toen kon het blijkbaar wel. 🤔
Zit al jaren bij Ben en dat bevalt prima. Je kunt maandelijks je bundel aanpassen. Let op, je kunt niet naar een bundel die goedkoper is dan dat je aan het begin hebt afgesloten. Dus TIP! Kies de goedkoopste bundel dan kun je altijd op en af schalen.
Extra MB's zou ik dan niet doen, dat is relatief duur.
Helpdesk redelijk goed bereikbaar. Ze staan je netjes te woord en helpen je goed.
Slechte klantenservice slecht te bereiken
Eerst vodafone en matig bereik overal en ben abonnement genomen maandelijks opzegbaar en echt top bereik.Nu nieuwe telefoon en bij ben gebleven. portering nummer ging goed en snel.ben heel tevreden. zelfs bereik in supermarkt en in fietsenkelder!
Internetbundel is snel en makkelijk aan te passen. Geen ´gezeik´, geen poespas, heldere communicatie. Geen overbodige reclame. Beetje jammer van het taalgebruik in de eerste persoon, maar ja, als dat alles is.f
2 week niet gebeld kunnen worden 1 week zelf niet kunnen bellen. een maand geen internet.
En als tegemoetkoming 125 mb
Echt waardeloos.
Ben zo blij dat ik van ben af ben
Hele gezin zit bij BEN provider. Allemaal meerdere dagen last van storing van provider, waardoor er niet gebeld en gsmst kan worden. Ook berichten en inkomende berichten komen niet aan. Met een ander toestel naar BEN gebeld, maar onbereikbaar. Problemen worden bij dit bedrijf niet opgelost! Waardeloos!
Klantenservice niet bereikbaar, chat niet beschikbaar, telefoonnummers die niet werken, opzeggen kan alleen telefonisch, reactie via contactformulier duurt 5 werkdagen. Bedrijf is duidelijk niet meer relevant in 2019.
Verschikkelijke klantenservice. Het is duidelijk niet de bedoeling dat problemen opgelost worden.
Ik heb jaren abonnementen bij Ben nooit probleem gehad ,alleen maar heeft zwak netwerk verder prima.
Triest gewoon van kasje naar de muur en alweer 3 mnd verder
Nooit problemen mee gehad. Makkelijk zelf dingen aanpassen, je krijgt bericht als er iets wijzigt. Al jaren tevreden.
Alles vlot en goed. Prima bereik. Niet duur. Vrijwel direct antwoord bij vragen. (Facebook chat). Geen belplafond gedoe. Ben blij.!
Altijd overal bereik en duidelijke info online. Al jaren klant en nog steeds tevreden.
Op zich een tevreden klant geweest bij Ben tot de laatste maand. In april (ruim op tijd) een nieuw abonnement bij Hollands Nieuwe afgesloten met nummerbehoud. Dit zou gaan plaatsvinden op een datum die niet uitkwam. Vervolgens heeft Hollands Nieuwe een datumwijziging ingeschoten, die niet doorkwam bij Ben. Ben heeft, na vier keer heen en weer bellen tussen Ben en Hollands Nieuwe, gezegd dat ik Hollands Nieuwe de opdracht moest geven om de portering te annuleren en er opnieuw met de andere wensdatum erin te laten zetten. Nu wordt deze nieuwe wensdatum niet geaccepteerd door Ben, omdat volgens de medewerker van de klantenservice, er geen annulering (hun eigen opdracht!) in gezet had moeten zijn, maar een andere wensdatum (waarvan zij dus beweerden dat die niet aankwam). De klantenservice van Ben geeft onjuiste informatie en zijn niet bereid om hun eigen fouten te herstellen. Al met al een bijzonder slechte ervaring. Ik was dus op zich een tevreden klant, maar met deze actie hebben ze elke kans verkeken dat ze mij terug zien.
Vandaag de overstap gemaakt van t-mobile naar ben, dit puur vanwege de betere prijs. Overstap verliep vlekkeloos, er werd goed gecommuniceerd m.b.t. het nummerbehoud en momenten van simkaart plaatsen e.d. De dekking is precies wat ik al van t-mobile gewend was. Ze zouden van mij alleen de mb-pauze, die klanten beschermt tegen ongewenste kosten bij overschrijding van het datalimiet, standaard aan mogen zetten. In de overzichtelijke app is dit overigens met 1 schuifje omzetten gedaan. Verder kan ik nog niks zeggen over facturering of eventuele klachtenafhandeling, maar ik verwacht hierbij geen problemen.