Als je buiten EU bent, zet je roaming en mobiele gegevens uit maar bij thuiskomst blijkt dat jeb toch op een of andere manier internet hebt gebruik waar je kosten voor moet betalen.
Bij de klantenservice krijg je te horen dat je roaming moet uitzetten. Wist niet dat je die 2 x kan uitzetten want die was echt uit.
Daarna krijg je te horen dat je best je sim kaart kan eruithalen en als.je gebeld wordt of sms verstuurt word gebruikt gemaakt van internet. Best vreemd
Zelfs 2 x gebeurt. Eerste keer geven ze zelf aan dat het fout was en krijg je wel geld terug terwijl ik eerste keer meerdere malen gebeld ben dan tweede keer , maar 2de keer heb je pech en betalen maar.
Hoe kan het dat het eerst fout gaat maar 2de keer niet.
Iedereen moet het zelf weten maar denk goed na voordat je een abonnement bij deze maatschappij neemt.
Voor mij genoeg reden om abonnement af te sluiten.
Vervelende organisatie en slechte klantenservice. Bij bellen naar klantenservice wordt aangenomen en direct opgehangen. Na eindelijk iemand te bereiken (na 20 min. ) geen enkele medewerking of meedenken in oplossen van het probleem dat bij BEN zelf ligt. Er zijn legio andere providers die dit een stuk professioneler aan pakken! Ik raad BEN af en stap zelf over.
Hulp nodig met blokkeren nummer maar steeds de zelfde onzin mail terug.
Problemen op een rij: 1. Emails aan verkeerd geadresseerde 2.Geen werkende link voor het formulier op de website
3. 2 Versies van het zelfde formulier die bij BEN rond spelen 4. constant de zelfde berichten terug sturen via de mail zonder enige uitleg. ( Onvoldoende gegevens terwijl er meer is ingevuld dan gevraagd)
5. de Telefonie bellen om probleem 4. te verhelpen maar GEEN enkel idee hebben hoe dit in elkaar zit.
Nu 6-7 weken verder en geven het maar op en zeggen onze abonnementen af wanneer dit kan.
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Ik had voor een maand een telefoon nummer nodig en dacht dat het kon via Ben. Ze hebben me voor vier maanden facturen gestuurd, dus uiteindelijk was ik een stuk duurder uit dan de alternatieven die beschikbaar waren. Nergens stond duidelijk dat het een vast abonnement was met een opzeg termijn van een maand. Als je iemand wil spreken dan moet je geduld hebben, alle medewerkers zijn altijd in gesprek. Vandaag eindelijk iemand te pakken gekregen na een half uur wachten.
Ik heb een sim only abonnement van waardeloze Ben bedrijf. Sinds kost ik krijg mijn sms'jes 3 tot 4 dagen later ook met de 4G de paginas wordt niet open en volgens de klantservice van Ben, heeft te maken met mijn area waar ik woon maar ik woon in de binnenstad in Utrecht en niet in de bergen.Volgens de Consumentenbond, Ben is de beste internet provider van 2022.onmogelijk
Ben is kortzichtig en arrogant. 3 x per chat uitgelegd wat er mis is gegaan met de facturatie. Totaal geen begrip of inzicht.
Het betreft het aanzetten/uitstaan van bellen naar betaalde service nummers .dat werkt niet naar behoren. Men brengt 6 x 0.60 ct in rekening terwijl er maar 1 x verbinding tot stand is gekomen. Helemaal klaar mee. Nooit meer verlengen.
Waardeloos bedrijf. Door emigratie loopt een abonnement al verschillende maanden door. Degene waar het geld van de rekening word afgeschreven kan niet opzeggen terwijl ze zien dat het abonnement al maanden niet gebruikt word. Aan de telefoon word je niet geholpen. Gewoon arrogant. Gisteren voor gezorgd dat twee gezinsleden die nog bij BEN zaten overgestapt zijn. Ook nog een stuk goedkoper uit en bij een provider die wel eerlijk en behulpzaam is(HN)
Degene in het buitenland is nu online bezig om op te zeggen wat ook niet zomaar gaat via het contactformulier, moet weer op bericht terug wachten wat inmiddels ook weer TE lang duurt.
Nog geen maand bij Ben en mijn vrouw net 1 dag beide abo opgezegd wat een waardeloze bende geen aanrader dus
Telefoon is kapot gegaan en probeer een nieuwe te kopen. De telefoon die ik had besteld werd niet geleverd omdat ik telefonisch werd gebeld om de levering te bevestigen (dit heb ik nagezocht en stond niet aangegeven). Vervolgens is de bestelling niet langsgekomen omdat ik niet opnam (wat lastig is zonder telefoon). Nu is het twee weken later, is de bestelling (na drie keer bellen en wachtrij van 20 minuten) al drie keer gecanceld maar is er geen mogelijkheid een nieuwe telefoon te bestellen omdat er een oude bestelling loopt. Ik heb al naar andere providers gekeken maar Ben zegt vervolgens dat ik mijn 06-nummer dan niet kan behouden.
Nu heb ik 16 dagen na bestelling nog geen telefoon, kan ik die ook niet bestellen en kan ik mijn nummer ook niet behouden. Elk telefoontje brengt me naar een wachtrij van minstens 20 minuten.
Lekker niet vaker bij bestellen dus.
Ben heeft geen klantenservice die klachten oplost, Als je Ben neemt krijg je storing ben je niet berijkbaar, Let op neem nooit ben als je in grens regio woont, dan ben je telefonisch bij noot gevallen niet te berijken en je moet wel betalen voor een dienst die niet werkt.
Op woensdagochtend:
Via telefoon na 30 minuten niet bereikbaar
Via chat herhaaldelijk geen reactie
Klachtbrief gestuurd in maart, in april nog geen reactie
Site is qua UX een ramp
Ik raad het ten zeerste af
Lekker ergens anders een abbonement nemen. Als je abbonement afgelopen is blijven ze factuurtjes opsturen en het stopzetten ervan is een drama! Sterkte .
Ontzettend slechte organisatie die niet klantvriendelijk is.
Dramatische service. Ik wilde graag verlenging van mijn abonnement met een nieuwe telefoon. Echter toen ik dit had aangevraagd bleek dat Ben dit niet levert, maar dat ze een nieuw abonnement hadden afgesloten. Hierdoor had ik twee abonnementen. Na overal op hun site gezocht te hebben hoe ik contact kon hebben met dit bedrijf vond ik uiteindelijk een nummer die gebeld kon worden. Zij gaven aan dat dit vaker gebeurde en dat zij mijn tweede abonnement zouden stoppen. Nog geen twee dagen later kreeg ik een mailtje dat mijn abonnement weer actief zou worden gesteld, omdat het nummerbehoud was afgewezen. na een uur in de wacht te hebben gestaan gaf een medewerker aan dat deze mail niet klopte maar dat zij het abonnement gaan stoppen. Wel was het dan dat ik 5 werkdagen niet beschikbaar zou zijn op mijn normalen nummer, omdat anders het nieuwe abonnement wat ik per ongeluk had afgesloten niet konden verwijderen.
Slechte service. Nummerbehoud aangevraagd, maar toch niet gekregen.
Zeer slechte service, heb nieuwe abonnement met nr behoud, met onduidelijke reden niet mogelijk. Vreemd en ook moeilijk bereikbaar, nooit meer Ben
Komen afspraak via chat niet na! Ben onbetrouwbaar!
BEN nooit meer, mooie dingen beloven maar waar maken ho maar. De service is ook zeer slecht geen goed word voor over.
Waar ze goed in zijn is het geld van je rekening halen.
Wordt hier geen klant Zeer Zeer slechte…
Wordt hier geen klant Zeer Zeer slechte klantenservice
Geen bereik Nul ,Nul
En als je van je contract af wilt gaan ze moeilijk doen
En overal maar geld voor vragen
En als wilt overstappen willen mijn 06 niet vrijgeven
Ja Ja Joost Joost Je heb mooie praatjes maar er komt niets van terecht 1 grote bende bij Ben nu al 14 dagen bezig om van Ben af te komen maar ze blijven moeilijk doen beloven beloven beloven niets komt er van terecht
Na 2 maanden nog steeds niet bereikbaar. Het antwoord van BEN is dat mijn telefoon niet goed meer is. De sim werkt ook niet in de telefoon van mijn werk of echtgenoot, maar hier heeft BEN lak aan.
Na het uitproberen in een nieuwe telefoon blijft het antwoord van BEN “het ligt aan uw telefoon”.
Wat een slechte en onvriendelijke service hier!
Zeer ontevreden! Ik probeer al een aantal maanden een nieuwe simkaart te krijgen en tot op heden nog niets ontvangen! Meerdere keren gebeld en steeds word er beloofd een nieuwe toe te sturen en dit is nog steeds niet gebeurd. Helaas betaal ik nu voor een abonnement waar ik geen gebruik van kan maken!