BEN reviews

2.8
Eric
03-10-2022

Hulp nodig met blokkeren nummer maar steeds de zelfde onzin mail terug.

Problemen op een rij: 1. Emails aan verkeerd geadresseerde 2.Geen werkende link voor het formulier op de website

3. 2 Versies van het zelfde formulier die bij BEN rond spelen 4. constant de zelfde berichten terug sturen via de mail zonder enige uitleg. ( Onvoldoende gegevens terwijl er meer is ingevuld dan gevraagd)

5. de Telefonie bellen om probleem 4. te verhelpen maar GEEN enkel idee hebben hoe dit in elkaar zit.

Nu 6-7 weken verder en geven het maar op en zeggen onze abonnementen af wanneer dit kan.

Gertjan
19-09-2022

Ik had voor een maand een telefoon nummer nodig en dacht dat het kon via Ben. Ze hebben me voor vier maanden facturen gestuurd, dus uiteindelijk was ik een stuk duurder uit dan de alternatieven die beschikbaar waren. Nergens stond duidelijk dat het een vast abonnement was met een opzeg termijn van een maand. Als je iemand wil spreken dan moet je geduld hebben, alle medewerkers zijn altijd in gesprek. Vandaag eindelijk iemand te pakken gekregen na een half uur wachten.

Guy
30-08-2022

Ik heb een sim only abonnement van waardeloze Ben bedrijf. Sinds kost ik krijg mijn sms'jes 3 tot 4 dagen later ook met de 4G de paginas wordt niet open en volgens de klantservice van Ben, heeft te maken met mijn area waar ik woon maar ik woon in de binnenstad in Utrecht en niet in de bergen.Volgens de Consumentenbond, Ben is de beste internet provider van 2022.onmogelijk

Linda
01-08-2022

Ben is kortzichtig en arrogant. 3 x per chat uitgelegd wat er mis is gegaan met de facturatie. Totaal geen begrip of inzicht.

Het betreft het aanzetten/uitstaan van bellen naar betaalde service nummers .dat werkt niet naar behoren. Men brengt 6 x 0.60 ct in rekening terwijl er maar 1 x verbinding tot stand is gekomen. Helemaal klaar mee. Nooit meer verlengen.

Santos
30-07-2022

Waardeloos bedrijf. Door emigratie loopt een abonnement al verschillende maanden door. Degene waar het geld van de rekening word afgeschreven kan niet opzeggen terwijl ze zien dat het abonnement al maanden niet gebruikt word. Aan de telefoon word je niet geholpen. Gewoon arrogant. Gisteren voor gezorgd dat twee gezinsleden die nog bij BEN zaten overgestapt zijn. Ook nog een stuk goedkoper uit en bij een provider die wel eerlijk en behulpzaam is(HN)

Degene in het buitenland is nu online bezig om op te zeggen wat ook niet zomaar gaat via het contactformulier, moet weer op bericht terug wachten wat inmiddels ook weer TE lang duurt.

Herman
12-07-2022

Nog geen maand bij Ben en mijn vrouw net 1 dag beide abo opgezegd wat een waardeloze bende geen aanrader dus

Mark-peter
19-05-2022

Telefoon is kapot gegaan en probeer een nieuwe te kopen. De telefoon die ik had besteld werd niet geleverd omdat ik telefonisch werd gebeld om de levering te bevestigen (dit heb ik nagezocht en stond niet aangegeven). Vervolgens is de bestelling niet langsgekomen omdat ik niet opnam (wat lastig is zonder telefoon). Nu is het twee weken later, is de bestelling (na drie keer bellen en wachtrij van 20 minuten) al drie keer gecanceld maar is er geen mogelijkheid een nieuwe telefoon te bestellen omdat er een oude bestelling loopt. Ik heb al naar andere providers gekeken maar Ben zegt vervolgens dat ik mijn 06-nummer dan niet kan behouden.

Nu heb ik 16 dagen na bestelling nog geen telefoon, kan ik die ook niet bestellen en kan ik mijn nummer ook niet behouden. Elk telefoontje brengt me naar een wachtrij van minstens 20 minuten.

Lekker niet vaker bij bestellen dus.

Geluk
17-05-2022

Ben heeft geen klantenservice die klachten oplost, Als je Ben neemt krijg je storing ben je niet berijkbaar, Let op neem nooit ben als je in grens regio woont, dan ben je telefonisch bij noot gevallen niet te berijken en je moet wel betalen voor een dienst die niet werkt.

Bas
25-04-2022

Op woensdagochtend:

Via telefoon na 30 minuten niet bereikbaar

Via chat herhaaldelijk geen reactie

Klachtbrief gestuurd in maart, in april nog geen reactie

Site is qua UX een ramp

Ik raad het ten zeerste af

Rose
26-03-2022

Lekker ergens anders een abbonement nemen. Als je abbonement afgelopen is blijven ze factuurtjes opsturen en het stopzetten ervan is een drama! Sterkte .

Anne
21-02-2022

Ontzettend slechte organisatie die niet klantvriendelijk is.

Dramatische service. Ik wilde graag verlenging van mijn abonnement met een nieuwe telefoon. Echter toen ik dit had aangevraagd bleek dat Ben dit niet levert, maar dat ze een nieuw abonnement hadden afgesloten. Hierdoor had ik twee abonnementen. Na overal op hun site gezocht te hebben hoe ik contact kon hebben met dit bedrijf vond ik uiteindelijk een nummer die gebeld kon worden. Zij gaven aan dat dit vaker gebeurde en dat zij mijn tweede abonnement zouden stoppen. Nog geen twee dagen later kreeg ik een mailtje dat mijn abonnement weer actief zou worden gesteld, omdat het nummerbehoud was afgewezen. na een uur in de wacht te hebben gestaan gaf een medewerker aan dat deze mail niet klopte maar dat zij het abonnement gaan stoppen. Wel was het dan dat ik 5 werkdagen niet beschikbaar zou zijn op mijn normalen nummer, omdat anders het nieuwe abonnement wat ik per ongeluk had afgesloten niet konden verwijderen.

Anita
05-02-2022

Slechte service. Nummerbehoud aangevraagd, maar toch niet gekregen.

JK
31-01-2022

Zeer slechte service, heb nieuwe abonnement met nr behoud, met onduidelijke reden niet mogelijk. Vreemd en ook moeilijk bereikbaar, nooit meer Ben

Berthe
28-01-2022

Komen afspraak via chat niet na! Ben onbetrouwbaar!

Rob
27-12-2021

BEN nooit meer, mooie dingen beloven maar waar maken ho maar. De service is ook zeer slecht geen goed word voor over.

Waar ze goed in zijn is het geld van je rekening halen.

Egbert
22-11-2021

Wordt hier geen klant Zeer Zeer slechte…

Wordt hier geen klant Zeer Zeer slechte klantenservice

Geen bereik Nul ,Nul

En als je van je contract af wilt gaan ze moeilijk doen

En overal maar geld voor vragen

En als wilt overstappen willen mijn 06 niet vrijgeven

Ja Ja Joost Joost Je heb mooie praatjes maar er komt niets van terecht 1 grote bende bij Ben nu al 14 dagen bezig om van Ben af te komen maar ze blijven moeilijk doen beloven beloven beloven niets komt er van terecht

Harold
19-11-2021

Na 2 maanden nog steeds niet bereikbaar. Het antwoord van BEN is dat mijn telefoon niet goed meer is. De sim werkt ook niet in de telefoon van mijn werk of echtgenoot, maar hier heeft BEN lak aan.

Na het uitproberen in een nieuwe telefoon blijft het antwoord van BEN “het ligt aan uw telefoon”.

Wat een slechte en onvriendelijke service hier!

Farida
19-11-2021

Zeer ontevreden! Ik probeer al een aantal maanden een nieuwe simkaart te krijgen en tot op heden nog niets ontvangen! Meerdere keren gebeld en steeds word er beloofd een nieuwe toe te sturen en dit is nog steeds niet gebeurd. Helaas betaal ik nu voor een abonnement waar ik geen gebruik van kan maken!

Armando
29-07-2021

Slechtste provider die er bestaat

In 2019 mijn volledige abonnement afbetaald en nu sta ik (2021) nog steeds bij het bkr en preventel geregistreerd alsof ik een schuld bij hun heb. Dit is niet het geval en staat dus al meer dan 2 jaar onjuist. Hierdoor heb ik veel belemmeringen gekregen en ben lost dit maar niet op. Klantenservice is erg slecht en reageren gewoon niet als je ze mailt. Daarnaast is hun internetverbinding en belverbinding erg slecht en kan je beter naar een andere (goedkopere) provider gaan. Word geen klant bij ben!

Loulou
04-07-2021

Uitermate slechte service

Blijkbaar kan je bij ben geen abonnement afsluiten als je geen Nederlandse verblijfsvergunning hebt.

Ik, van Duitse nationaliteit, hier geboren, opgegroeid, wonend en werkend mocht van Ben geen abonnement met telefoon. Zij staan blijkbaar boven de Europese wet.

Het mooiste komt nog. Het "vriendelijke" meisje aan de telefoon vroeg mij "als je hier geboren bent en je hele leven hier al woont, heb je dan nog nooit een inburgeringscursus gedaan?". Ik was zo verbaast door deze uitspraak dat ik haar gevraagt heb waar zij ooit gelezen heeft dat Europeanen een inburgeringscursus moeten hebben gedaan. laatstaan waar ze geboren zijn.

Om een lang verhaal kort te maken. Slechte service, hele onvriendelijke klanteservice (ook als je zelfs je best doet om begrip te tonen) en geen moeite om ooit in zee te gaan met Ben.

Bij Vondafone gemakkelijk binnen een paar minuten wel een abonnement af kunnen sluiten (wel voor wat meer eurotjes per maand maar een andere keuze was er niet)

Meer BEN reviews