Maandelijks opzegbaar abonnement waar ik 3 maanden ongewenst moet betalen na het voor het eerst opzeggen. Dit omdat het on line niet kan. Hier naast is het telefoon nummer om op te zeggen niet van de opzeg afdeling en door verbinden daarnaar gaat meerdere keren fout. Na 2x niemand bereikbaar daar en niet terug gebeld worden ondanks die afspraak, door verbonden worden naar de Sales afdeling en duidelijk niet voor het eerst, zelfs naar Belsimpel wat toch echt een andere organisatie is. Als je duidelijk maakt dat de Nederlandse bank rekening opgeheven is na emigratie, wordt ineens wel de juste afdeling gevonden, maar moet je nog een maand door betalen.
Heel slecht bedrijf.
Aan de telefoon spreken de 4 medewerkers die ik gesproken heb elkaar glashard tegen.
Dus de klant is de dupe want nog steeds geen duidelijkheid.
Gelukkig over 3 maanden vrij van 2 abonnementen en dus gelijk over naar een andere provider.
Kan 0 sterren ook? Een paar weken geleden wilde ik mijn moeders abonnement opzeggen, omdat ze niet overweg kan met een mobiele telefoon. Dat kon niet, want ze had een 2-jarig abonnement afgesloten. Maar, het abonnement zou per 1 april afgesloten worden. Dan zat er 2 jaar op. Prima. In april (en maart) worden er echter bedragen afgeschreven van 30 euro ipv de abonnementskosten die normaliter onder de 10 euro liggen. Gebeld, maar klantenservice niet bereikbaar op zaterdagmiddag. Messenger dan. Ik leg het verhaal uit en word gecondoleerd met het overlijden van mijn moeder en word met een.link doorgestuurd naar de pagina om het abonnement te beëindigen wegens overlijden. nergens schrijf ik dat zij overleden is.
Weer een bericht gestuurd waarna excuses volgen, maar er is geen registratie van een eerdere opzegging, dus wordt mij geadviseerd om weer te bellen zodra dat kan (opzeggen kan tenslotte alleen telefonisch) en zal vanaf dat moment ingaan.
Pardon?
Abonnement opgezegd maar wel door moeten betalen terwijl ik 8 maanden op reis was, achteraf wilt klantenservice niks doen en bedreigen ze een deurwaarder te sturen voor de kosten van 1 maand, maar de 8 maanden die ik onterecht heb moeten betalen steken ze in hun zak, belachelijk.
Oplichters. Tot en met 15 januari 2024 was er een aanbieding zichtbaar op de website van Ben.nl bij verlengingen.
Dit was oplichterij. Er is geadverteerd met een "verlopen" aanbieding. Let goed op bij het afsluiten van een abonnement, want zij houden zich niet aan de voorwaarden die zelf zijn gesteld.
BEN en Odido zijn samen, niet wat betreft klantvoordelen want dan matchen ze totaal niet en wanneer je gelijk krijgt en er 3-gesprek krijgt en BEN er aangeeft er uit te stappen zodat het tussen mij en Odido opgelost kan worden is in 1 keer na ruim een uur bellen de verbinding verbroken. En denk je dat je dan door Odido (Rita) teruggebeld wordt. vergeet het maar. Zelf weer bellen en hopen dat haar collega daadwerkelijk een bericht stuurt voor terugbelverzoek.
WAARDELOOS
Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Als je buiten EU bent, zet je roaming en mobiele gegevens uit maar bij thuiskomst blijkt dat jeb toch op een of andere manier internet hebt gebruik waar je kosten voor moet betalen.
Bij de klantenservice krijg je te horen dat je roaming moet uitzetten. Wist niet dat je die 2 x kan uitzetten want die was echt uit.
Daarna krijg je te horen dat je best je sim kaart kan eruithalen en als.je gebeld wordt of sms verstuurt word gebruikt gemaakt van internet. Best vreemd
Zelfs 2 x gebeurt. Eerste keer geven ze zelf aan dat het fout was en krijg je wel geld terug terwijl ik eerste keer meerdere malen gebeld ben dan tweede keer , maar 2de keer heb je pech en betalen maar.
Hoe kan het dat het eerst fout gaat maar 2de keer niet.
Iedereen moet het zelf weten maar denk goed na voordat je een abonnement bij deze maatschappij neemt.
Voor mij genoeg reden om abonnement af te sluiten.
Vervelende organisatie en slechte klantenservice. Bij bellen naar klantenservice wordt aangenomen en direct opgehangen. Na eindelijk iemand te bereiken (na 20 min. ) geen enkele medewerking of meedenken in oplossen van het probleem dat bij BEN zelf ligt. Er zijn legio andere providers die dit een stuk professioneler aan pakken! Ik raad BEN af en stap zelf over.
Hulp nodig met blokkeren nummer maar steeds de zelfde onzin mail terug.
Problemen op een rij: 1. Emails aan verkeerd geadresseerde 2.Geen werkende link voor het formulier op de website
3. 2 Versies van het zelfde formulier die bij BEN rond spelen 4. constant de zelfde berichten terug sturen via de mail zonder enige uitleg. ( Onvoldoende gegevens terwijl er meer is ingevuld dan gevraagd)
5. de Telefonie bellen om probleem 4. te verhelpen maar GEEN enkel idee hebben hoe dit in elkaar zit.
Nu 6-7 weken verder en geven het maar op en zeggen onze abonnementen af wanneer dit kan.
Ik had voor een maand een telefoon nummer nodig en dacht dat het kon via Ben. Ze hebben me voor vier maanden facturen gestuurd, dus uiteindelijk was ik een stuk duurder uit dan de alternatieven die beschikbaar waren. Nergens stond duidelijk dat het een vast abonnement was met een opzeg termijn van een maand. Als je iemand wil spreken dan moet je geduld hebben, alle medewerkers zijn altijd in gesprek. Vandaag eindelijk iemand te pakken gekregen na een half uur wachten.
Ik heb een sim only abonnement van waardeloze Ben bedrijf. Sinds kost ik krijg mijn sms'jes 3 tot 4 dagen later ook met de 4G de paginas wordt niet open en volgens de klantservice van Ben, heeft te maken met mijn area waar ik woon maar ik woon in de binnenstad in Utrecht en niet in de bergen.Volgens de Consumentenbond, Ben is de beste internet provider van 2022.onmogelijk
Ben is kortzichtig en arrogant. 3 x per chat uitgelegd wat er mis is gegaan met de facturatie. Totaal geen begrip of inzicht.
Het betreft het aanzetten/uitstaan van bellen naar betaalde service nummers .dat werkt niet naar behoren. Men brengt 6 x 0.60 ct in rekening terwijl er maar 1 x verbinding tot stand is gekomen. Helemaal klaar mee. Nooit meer verlengen.
Waardeloos bedrijf. Door emigratie loopt een abonnement al verschillende maanden door. Degene waar het geld van de rekening word afgeschreven kan niet opzeggen terwijl ze zien dat het abonnement al maanden niet gebruikt word. Aan de telefoon word je niet geholpen. Gewoon arrogant. Gisteren voor gezorgd dat twee gezinsleden die nog bij BEN zaten overgestapt zijn. Ook nog een stuk goedkoper uit en bij een provider die wel eerlijk en behulpzaam is(HN)
Degene in het buitenland is nu online bezig om op te zeggen wat ook niet zomaar gaat via het contactformulier, moet weer op bericht terug wachten wat inmiddels ook weer TE lang duurt.
Nog geen maand bij Ben en mijn vrouw net 1 dag beide abo opgezegd wat een waardeloze bende geen aanrader dus
Telefoon is kapot gegaan en probeer een nieuwe te kopen. De telefoon die ik had besteld werd niet geleverd omdat ik telefonisch werd gebeld om de levering te bevestigen (dit heb ik nagezocht en stond niet aangegeven). Vervolgens is de bestelling niet langsgekomen omdat ik niet opnam (wat lastig is zonder telefoon). Nu is het twee weken later, is de bestelling (na drie keer bellen en wachtrij van 20 minuten) al drie keer gecanceld maar is er geen mogelijkheid een nieuwe telefoon te bestellen omdat er een oude bestelling loopt. Ik heb al naar andere providers gekeken maar Ben zegt vervolgens dat ik mijn 06-nummer dan niet kan behouden.
Nu heb ik 16 dagen na bestelling nog geen telefoon, kan ik die ook niet bestellen en kan ik mijn nummer ook niet behouden. Elk telefoontje brengt me naar een wachtrij van minstens 20 minuten.
Lekker niet vaker bij bestellen dus.
Ben heeft geen klantenservice die klachten oplost, Als je Ben neemt krijg je storing ben je niet berijkbaar, Let op neem nooit ben als je in grens regio woont, dan ben je telefonisch bij noot gevallen niet te berijken en je moet wel betalen voor een dienst die niet werkt.
Op woensdagochtend:
Via telefoon na 30 minuten niet bereikbaar
Via chat herhaaldelijk geen reactie
Klachtbrief gestuurd in maart, in april nog geen reactie
Site is qua UX een ramp
Ik raad het ten zeerste af
Lekker ergens anders een abbonement nemen. Als je abbonement afgelopen is blijven ze factuurtjes opsturen en het stopzetten ervan is een drama! Sterkte .
Ontzettend slechte organisatie die niet klantvriendelijk is.
Dramatische service. Ik wilde graag verlenging van mijn abonnement met een nieuwe telefoon. Echter toen ik dit had aangevraagd bleek dat Ben dit niet levert, maar dat ze een nieuw abonnement hadden afgesloten. Hierdoor had ik twee abonnementen. Na overal op hun site gezocht te hebben hoe ik contact kon hebben met dit bedrijf vond ik uiteindelijk een nummer die gebeld kon worden. Zij gaven aan dat dit vaker gebeurde en dat zij mijn tweede abonnement zouden stoppen. Nog geen twee dagen later kreeg ik een mailtje dat mijn abonnement weer actief zou worden gesteld, omdat het nummerbehoud was afgewezen. na een uur in de wacht te hebben gestaan gaf een medewerker aan dat deze mail niet klopte maar dat zij het abonnement gaan stoppen. Wel was het dan dat ik 5 werkdagen niet beschikbaar zou zijn op mijn normalen nummer, omdat anders het nieuwe abonnement wat ik per ongeluk had afgesloten niet konden verwijderen.
Slechte service. Nummerbehoud aangevraagd, maar toch niet gekregen.