Bewuzt reviews

4.4

Jolanda

Makkelijk overstappen

heb de verzekering nog niet nodig gehad, Maar het overstappen ging makkelijk, dus ben ik tevreden.

Denise

Prima verzekering

Vrij weinig gebruik van gemaakt maar verder erg tevreden.

Zou alleen graag wat meer gespreid het eigen risico betalen

Hanneke

Prettig geprijsd, goede afwikkeling

Enig minpuntje op dit moment voor ons is dat de plaatselijke apotheek niet gecontracteerd is en we in een naburige stad de medicijnen moeten ophalen

Gerry

Gemakkelijk

alles wordt goed en snel geregeld.

Judith

Verborgen kosten

je verzekerd jezelf en partner voor tandartskosten en automatisch doen ze ook een paar euro tandartskosten in rekening brengen voor kinderen onder de 18 jaar. En bij navraag zeggen ze, "wat maakt die paar euro per kind nu uit u bent toch voordelig verzekerd". En als je iets wil weten kan dit alleen maar via de site en moet je met digid inloggen. Wat een rompslomp allemaal.

Corina

Bewuzt verzekerd

Ik heb goede ervaring met Bewuzt niet te duur en alles

wordt goed geregeld alleen jammer dat ze geen

contract hadden met mijn apotheker en dat ik naar een andere moest maar verder een goede zorgverzekeraar!

Christine
15-12-2015

Online verzekering, goedkoper maar zeer degelijk

Wij zijn nu 1 jaar bij Bewuzt. Het is een goedkopere, maar zeer degelijke online verzekering. Wij hebben voor onze situatie wel twee extra verzekeringen genomen, namelijk voor fysio en Europadekking. Ook weten we dat er voor brillen geen vergoeding, maar dit wisten we vanaf het begin. Wij vinden het ook fijn dat we onze 385€ gespreid kunnen betalen (in 10 keer). Geen onaangename verrassing meer dat er plotseling een heel hoog bedrag van onze rekening gehaald is. Voor 2016 hebben wij opnieuw voor Bewuzt gekozen.

Kontacten

het telefonisch c.q. het via mail kontact verloopt uitstekend en wordt binnen de kortste tijd afgewerkt

12-12-2015

De zorg

Ik loop bij een afdeling in het ziekenhuis maar na een jaar kreeg ik een rekening van het ziekenhuis en van mijn zorgverzekeraar.

Voorheen kreeg ik alles vergoed maar bij na vragen werd mij medegedeeld dat de zorgverzekeraar het contract niet verlengt had dus ik moest 410,00 euro bij betalen.

Zowel het ziekenhuis en de zorgverzekeraar had mij niet daar op geattendeerd.

Het ziekenhuis zegt de zorgverzekeraar had dat mij moeten mededelen en zorg verzekeraar zegt het ziekenhuis had mij erop moeten attenderen.

Als verzekeraar nemer wordt je daar op door niemand geattendeerd. Maar ze kunnen je wel de rekening sturen daar wordt je wel op geattendeerd.

Als je door je huisarts door gestuurd wordt naar het ziekenhuis moet tegenwoordig je zorgverzekeraar bellen en laten informeren of je wel verzekerd bent en het vergoed wordt.

Leo
11-12-2015

Ik heb bewust Bewuzt gekozen vanwege de lage premie.

ik wordt altijd op tijd geïnformeerd en de voorwaarden zijn duidelijk.

Ingrid

Zeker bewust

alles wordt netjes geregeld het

alleen wordt alles online geregeld

maar voor iemand met internet is het top en goedkoop

Jan sr
11-12-2015

Bewust gekozen, om de balans voorzieningen / prijs

Toen het nodig was .. werd er voor mij gedacht en geregeld !

Mia

Goede zorgverzekering

prijs kwaliteit is prima.

Rekening boven de 200 kan gespreid worden betaald

goed en vriendelijke klantenservice

Tim

Geen echte bijzonderheden

Eind vorig jaar overgestapt naar Bewuzt. Een gewone verzekering die doet wat het moet doen.

Alleen net na het overstappen wat vervelende ervaringen gehad. Het duurde nl. nogal lang voor ik het pasje in huis had en de klantenservice gaf geen adequate informatie. In tegenstelling: Ook zij gaven een kortere periode aan dat ik langer zou moeten wachten op het pasje. (En dan ga je zo langzamerhand vermoeden dat het pasje verkeerd bezorgd of weggeraakt is bij de Post).

Verder is een nadeel van deze verzekering dat je de premie niet per jaar (met korting) kan betalen.

Dominique
19-11-2015

Prima zorgverzekering

Prima zorgverzekering, al jaar hier verzekerd. Ik heb alleen nog geen (extra) kosten gemaakt dus hier geen ervaring mee. Online werkt wel makkelijk.

Jaimie
11-10-2014

Onduidelijk als de pest.

Ik kijk toevallig eens in mijn ongewenst mail en het blijkt dat ik een bericht in mijn postvak in heb (op de site..lekker logisch). Weken heb ik gedacht dat dit ook daadwerkelijk spam was (daar is het toch ook voor). Nu denk ik nou ga ik toch eens kijken. Wat blijkt nou. Dat ik van een rekening van €60,- naar ruim €250,- ben gegaan. In plaats van een berichtje via de post krijg je dit gezeik. Vind het maar raar.

Jacki
16-10-2013

Dit jaar voor het eerst mijn zorgverzekering bij bewuzt. ik had gekozen voor hun omdat ze goedkoop zijn. Mijn ervaring van dit jaar is dat alles goed wordt geregeld door bewuzt. ben er erg tevreden mee en k blijf volgend jaar ook bij hun zitten. aanradertje!!1