Dela reviews

3.4

Jet
30-12-2019

Uitvaart en muziek

Mijn slechte ervaring met Dela is dat wij zelf de muziek bestanden moeten aanleveren op een USB stick. Ik heb al jaren geen cd,s gekocht. Free record shop is allang failliet. Zelf geen cd in mijn laptop. Maar goed dan moet het ook nog in mp3 of WAV bestand. Kan alle muziek streamen an de wereld maar ik heb geen msdos meer op computer. Ik zou zeggen DELA; neem Spotify of Google play. Is meer van deze tijd. Heel simpel, en scheelt een hoop werk.

Karel
23-12-2019

10.000 betaald en 3400 krijgen we

Mijn ouders waren hun hele leven hierbij verzekerd. Per persoon zeker 10.000 euro betaald. Kosten die vergoed worden slechts 3400 euro. Oplichters zijn het.

Koen
13-09-2019

Onvolledige uitbetaling

Geen enkele service. En het bedrag dat ze na maanden uiteindelijk hebben uitbetaald is onvolledig. De bedrijfsvoorheffing hebben ze onterecht afgetrokken. Ze weigeren dit recht te trekken.

Jessie
07-08-2019

Zelf een opslag plaats zoeken

Mijn vader is 3 jaar geleden opgegeven en wij hebben dus de crematie al een deel geregeld.

ook hebben wij een kist uitgezocht en die hebben ze in een opslag plaats gezet. vandaag 3 jaar later word mijn vader gebeld met de vraag of wij thuis zelf de kist kunnen wegzetten omdat hij weg moet uit hun opslag omdat ze geen plek meer hebben terwijl die kist daar al 3 jaar staat.

Melinda
02-08-2019

Stopzetten verzekering

Schriftelijk verzoek tot beëindigen verzekering ingediend. Pas 1.5 week later (precies op de dag van het beginnen van een nieuwe maand) reactie dat er nog formulieren nodig waren voor beëindiging. Nu kunnen we dus weer een maand betalen.

Mireille
05-07-2019

Niemand telefonisch te spreken

Al 60 jaar betaal ik verzekeringspremie aan de Dela. maar als je belt om advies, heeft niemand tijd.

GMJ
04-07-2019

Zorg uit handen genomen

Heb inmiddels 3 overlijdens van naaste familie meegemaakt die door Dela zijn afgehandeld.

We hebben de zorgen uit handen gegeven maar hielden wel voortdurend zelf de vinger aan de pols door overleg en controle van teksten, controle van de volgorde van onderdelen tijdens de diensten enz.

De aangewezen persoon dacht in alles met ons mee en was indien nodig voor ons beschikbaar en we hebben daar veel steun aan gehad.

Kortom het is allemaal prima afgehandeld precies zoals we graag wilden

Riny
07-03-2019

Geweldige organisatie

In een half jaar tijd 3 crematies via de Dela geregeld

Ik kan alleen maar mijn complimenten uitspreken hoe ik de samenwerking met de uitvaartverzorgers Genio Douwes en Maureen Peeters heb ervaren.

In 1 woord GEWELDIG en heel professioneel.

Alles was bespreekbaar.

Deze mensen verdienen een pluim!

Groeten

Helmey & Riny van Someren

Lambert
16-01-2019

Te gek voor woorden

Uitvaart verzekering afgesloten bij Dela.

Toevalig net mijn bloed laten prikken en laten testen.

Blijk dat mijn suiker iets verhoogd is maar niet veel.

Hoef nog niet medicijnen te slikken en ook nog niet naar de dieetiste

Reden voor dela om mijn premie met maar liefs 25% te verhogen.

Lucas
17-12-2018

Winstdeling ?

Er is een verschil van min € 153,00 tussen mijn polis van 2018 en 2019 ontstaan?

Dat noemen ze bij Dela "afslag" van ineens betaalde koopsompolis om de premie van premie betalende klanten te compenseren! Dat noem ik geen winstdeling maar winst roof.

Riley
27-11-2018

Niet tevreden.

De dag van de crematie was rommelig.

Geen goede voorbereiding. helaas is onlangs mijn overgroot oma overleden uit eindelijk hebben we besloten om het niet meer bij Dela te doen maar bij Uitvaartverzorging de Eenvoud.nl

Gelukkig was bij hun wel alles goed geregeld.

Kitty
05-11-2018

Vinger afdruk

Ik heb een vinger afdruk van mijn nou hoor dat die van mijn man zijn ik ben er ook niet bij geweest bij die vinger afdruk dat hebben ze niet gevraagd

Dominique
24-10-2018

Top werk geleverd

In september een dierbare heel onverwachts overleden. Zorg werd goed opgepakt.

Dierbare thuis opgebaard geweest en we konden 24 uur per dag bellen als er iets was, ook s'avonds laat zijn de mensen van Dela geweest en meerdere keren, alle mensen heel aardig en begripvol, waren bereid om alles uit te leggen wat ze deden.

Wil graag speciaal Els van Klarenbeek bedanken voor de geweldige dienst, zij werd ingehuurd door Dela maar werkt als zelfstandig rouwondersteuner, ik beveel haar zeer zeker aan! Een geweldig persoon, die onze dierbare een waardig afscheid heeft gegeven.

Ysbrand
13-10-2018

Waardig maar rommelig

Onlangs uitvaart van mijn zwager gehad en hoewel de medewerkers erg aardig zijn enenorm hun best deden maakt het geheel een rommelige indruk. We hadden in de kleine kapel een dienst en we zaten klaar om te beginnen moest ineens nog een TV schem op een standaard met wielen verwijderd worden. Zo waren er nog een paar kleine dingen. Als het personeel iets scherper is dan is de achtergelaten indruk veel beter. Jammer.

Steve
21-02-2018

Bevestiging wijziging niet ontvangen

Bevestiging wijziging van mijn polis gekregen per e-mail. DELA wist nog van niks .

Persoon B beweerde dat persoon A (die ik telefonisch sprak) wel dat bevestigd had terwijl dat absoluut niet het geval was.

Service erg wisselvallig.

30-01-2018

Hoge kosten stoppen verzekering

Mijn zoon heeft de leeftijd om zelf de premie voor zijn begravenis verzekering te gaan betalen. Hij heeft er voor gekozen dit niet te doen. Dus is de verzekering stop gezet. Afkoopwaarde 283 euro. Ik ontvang echter maar 158 euro terug van 25 jaar premie betalen. De andere 125 euro zijn kosten voor het beeindigen van de verzekering. Schande!

Ad
22-11-2017

Top geregeld! waardig en eervol

Woorden schieten te kort, het gevoel dat wij hebben meegekregen van de uitvaart kan je niet uitdrukken in woorden. Ben bezoeker geweest bij een uitvaart van een kennis en ik moet zeggen dat mijn uitvaart door DELA verzorgd zal worden.

Bella
20-10-2016

Rouwauto niet komen opdagen

Ontzettend slechte ervaring, de rouwauto was niet komen opdagen, de overledene is met een busje uiteindelijk naar ceremonie vervoerd echt een drama voor de weduwe. Er is wel een excuses aangeboden door Dela maar zo een fout maak je niet goed. Daarnaast ook meerdere foute vermeldingen tijdens de dienst.

Sylvia
11-06-2016

Persoonlijke aandacht

De persoonlijke en warme aandacht van Trudy Romeijn heeft ons geholpen de begrafenis van onze moeder en zusje de invulling te geven die wij zo graag wilden.

haar persoonlijke betrokkenheid, oog voor details heeft ons gesteund.

Snellerdansnel
09-06-2016

De beste

Het is echt het beste wat er is, wij zijn zo extreem tevreden. We konden de mensen zelfs nachts bellen om half 1. Om voor de dag van de begravenis nog een wijziging door te voeren. Aan alles dachten ze. Zelfs de nazorg dachten ze aan.

Snap ook niet hoe andere zulke slechte ervaringen hebben.

Echt top jullie