Dela reviews

3.4

Assien
14-04-2016

Zeer ontevreden

Na een overlijden contact opgenomen met Dela. Omdat ze niet de uitvaart gingen verzorgen maar wij dat zelf hebben gedaan, beloofden ze ons dat we een formulier zouden krijgen met info over hoe de uitvaartverzekering die mijn moeder had zou worden afgehandeld. Na een aantal mails en telefoontjes inmiddels 2 weken verder nog steeds niet het benodigde formulier en de benodigde info ontvangen. Inmiddels hadden we al wel zo'n 3500 euro aan kosten betaald i.v.m. kist, rouwauto, crematorium etc. Zeer slechte dienstverlening en niet klantvriendelijk. Na een overlijden van een dierbare zit je op dit soort gedoe al helemaal niet te wachten.

Annie
21-12-2015

Fout op fout

Verkeerde kaarten

Naam vd kerk fout

Straatnaam vh kerkhof fout

Op het laatste moment nog de juiste kaarten gekregen maar wel met weer dezelfde tekst fouten!

Degene die de uitvaart vd dela( mvr. vdpttn) regelde hoeft bij mij nooit meer binnen gekomen.

Rita
19-12-2015

Geweldig

Even wil ik melden dat het vakmanschap en de liefdevolle benadering van mevrouw Machtelt Visser een geweldige indruk heeft achter gelaten. Zij was tot alles bereid en het heeft op ons heel goed gedaan, een geweldige vrouw. Hierbij onze hartelijke dank. Rita creveld & familie

Mar
10-11-2014

Schokkend en 1 grote teleurstelling

Alles wat zo ongeveer mis kon gaan tijdens de uitvaart van mijn vader is ook echt misgegaan. Verkeerde bloemen, rouwkaart op verkeerd formaat geprint, slechte communicatie, een en al gehaast, verkeerde muziek aangezet, geginnegap tijdens de dienst, verkeerde catering geserveerd en een factuur waaruit blijkt dat de as al verstrooid zou zijn bij het crematorium terwijl we de as in een urn zouden ontvangen. Een en al teleurstelling en continu het gevoel alsof er stagiaires aan het werk waren.