DSW reviews

7.1

Cate
16-12-2015

Redelijk probleemloos

Deze verzekering, ik heb een restitutie-polis, betaald bijna alles zonder morren. Alleen ingrepen op het gebied van plastische chirurgie, daarmee zijn ze zéér streng en dat dekken ze niet, net als brillen, die zijn ook niet gedekt.

Patty
16-12-2015

DSW denkt met u mee!

Goed betaalbare verzekering. Betaalt vlot uit en vergoedt zonder gezeur de meeste ziektekosten. Meestal de eerste die zijn nieuwe premiebedragen en polisvoorwaarden voor het nieuwe jaar bekend maakt. Aanrader.

Antoinette
15-12-2015

Goede verzekering, snel teruggave declaraties

Goede verzekering, krijg elke keer een bericht als er gedeclareerd word door een zorgverlener. Na het declareren van mijn rekeningen stond het geld binnen drie dagen op mijn rekening. Werken echt snel, wij zijn blij met deze zorgverzekering.

Juanita
12-12-2015

Klein maar fijn

Al 26 jaar bij deze zorgverzekering. Goede vergoedingen. Nee ze doen niet aan modules. Het is basis of top. Scherpe premie,altijd als 1e die het bekend maakt. Heeft geen winst bejag. Ik blijf

Petronnella
12-12-2015

Mee denkende instelling

je heb een vrije keus waar je je wil laten behandelen

eigen risico wordt en mag in termijnen worden betaald

geen gezeur met declaratie's dus echt een goede verzekeraar

11-12-2015

Betaalbaar voor een verzekering

gespreid betalen en vrij vlot antwoord overal op en een goede dekking

11-12-2015

DSW PRIMA IDEE

DSW staat altijd achter zijn klanten,patiënten. DSW vergoed bijna alles en is zeker niet.duur.Als er een jaar is waar uit blijkt dat je in dat jaar te veel premie betaald dan krijg je dat terug op je rekening.DSW probeert alles zo open mogelijk naar de klant te doen.