Fietsenstunt.nl reviews

7.7

25-11-2018

Kennis van producten!

Goed geholpen in de winkel Hoorn, duidelijke uitleg en heldere e-mails.

Elaine
15-11-2018

Nieuwe fiets, maar nog nooit gefietst

Medio september heb ik mijn Vogue Basic elektrische fiets geleverd gekregen. Helaas bleek bij de eerste keer fietsen dat de trapondersteuning het niet deed. Misschien los contact, nog een paar keer geprobeerd, maar hij deed het echt niet. Fiets terug naar Fietsenstunt, wordt gerepareerd, fiets komt terug en doet het wederom niet. Fiets is nogmaals terug, ondertussen alweer twee weken zonder fiets, maar nog geen reactie . Ondertussen al 2 maanden mijn fiets maar nog nooit gefietst, zo jammer dit.Nu maar afwachten wanneer de fiets terugkomt en of dat hij het dan wel doet.

Petra
26-10-2018

Fiets met lekke band geleverd

Speciaal gebeld dat fiets tijdig i.v.m. cadeau voor zoon geleverd moet worden.Fiets wordt geleverd met nietje in band -> lekke band.

Geen enkel oplossing geboden door Fietsenstunt.nl om dit op te lossen. Ohja ze wilde wel een binnenband opsturen

20-10-2018

Slechte levering

Fiets 8-09 besteld. Vokgens de site op voorraad met levering 2 weken 18.09 een mailtje gekregen dat het 10 oktober zou worden Even gebeld maar het lag aan de leverancier. Ik kon wel mijn geld terugkrigen maar daar koop je de fiets niet voor. Dan nog maar even wachten. Vandaag 20 oktober niks meer gehoord en maar een mailtje gestuurd. Even afwachten dus, maar echte service is dit niet

Nely
17-10-2018

Slechte servise

Mooie fiets gekocht bij fietsenstunt. Goed gesprek gehad en afspraken gemaakt. Na een week werd de fiets geleverd echter zonder dat het zadel was vervangen (zoals afgesproken) de de gekochte fietstas niet meegeleverd. Voorts zat de bediening module op het stuur helemaal los. Andere gebeld en na vele malen excuus 2 dagen later de spullen nageleverd diepe dus zelf konden monteren. Tijdens de eerste rit liep het achterwiel aan. Bij onze eigen fietsenmaker langs gegaan waarbij bleek dat de remblokken verkeerd gemonteerd waren en dat het achterwiel los zat. De reparatiekosten zijn door fietsenstunt vergoed. Begrijpen jullie nu warenom ze zulke hogen korteingen kunnen geven!

Frits
21-09-2018

Tweemaal QWIC fiets gekocht.

Na veel rondneuzen op internet bij "fietsenstunt.nl" belandt. Na proefritjes op div. merken zijn we gegaan voor de QWIC MN7. Dus 2 verschillende maten besteld met een upgrade voor de accu. De fietsen konden snel geleverd worden wat wij een plus vonden. Achteraf was dat niet zo verwonderlijk, want het bleken de 2 showroom fietsen te zijn waarop wij proef gereden hadden. Nu had ik daar op zich niet zo'n probleem mee, totdat van één van de fietsen de motor een gierend geluid maakte. Onmiddellijk contact gezocht met fietsenstunt, die haalden de fiets meteen op en zou hem met een uurtje weer terug brengen, ze wisten wat het probleem was. Ik moest uiteindelijk de volgende dag zelf bellen en kreeg te horen dat ze alleen nog even een proefrit moesten maken. Dat zat mij allemaal niet lekker wat ik dus ook bij Ton Lakeman melde. Hierop kreeg ik te horen dat ze ook wel een nieuwe fiets voor ons wilden bestellen. Ik zei dus doe dat maar en waarachtig binnen 1 week stond een nieuwe QWIC fiets voor de deur. Zo zie je maar dat goeie service zich niet verloochend, kortom wij zijn blij met onze fietsen en zeker blij met de service van "fietsenstunt.nl"

Anja
14-09-2018

Personeel is vriendelijk en goed geholpen!

Goed geholpen in de winkel en leuke jongens die ons hielpen! Wij hebben ons eerst georiënteerd op de website, daarna doorgereden naar de mega store in hoorn, veel keus is elektrische fietsen en alle tijd werd genomen. Wij konden wachten in de winkel en fietsen meteen mee terug genomen naar Houten. Inmiddels al 350 km gereden.

Amanda
07-09-2018

Niet bestellen bij Fietsenstunt.nl

Kinderfiets besteld bij Fietsenstunt.nl. Zou binnen 5 a 7 werkdagen geleverd worden. Dit was al niet het geval. Gemaild waar de fiets blijft. Hij zou op een zaterdag geleverd worden. Dit kwam ons niet uit, omdat ze de wijk niet in konden komen ivm een markt. Dus gebeld om nieuwe afspraak te maken. Zou die maandag geleverd worden. Ik maandag gebeld met de koerier voor een tijdsindicatie. Die melde mij dat de fiets door Fietsenstunt was geannuleerd! Ik weer gebeld met fietsenstunt. Duizend maal excuses. Fout lag uiteraard bij de vervoerder volgens hun. Maar de fiets zou geleverd worden. Dat werd de fiets ook. Alleen de verkeerde kleur. Heb gemaild, gebeld. Ze gaan het uitzoeken. Heb nog niets gehoord. En de verkeerde kleur fiets staat nog steeds in mijn garage. Echt een slechte zaak. Die heel slecht met hun klanten omgaan.

Janne
05-09-2018

Zeker geen aanrader! Slechte service! Je wordt aan het lijntje gehouden

Ik heb hier 2 fietsen (tegelijk) besteld. Niks wordt volgens afspraak geleverd. De fiets was beschadigd en de accesoires ontbraken. Ik heb maanden moeten wachten en vele telefoontjes moeten plegen tot dit eindelijk opgelost werd. De tweede fiets werd verkeerd geleverd en ook dat duurde eeuwig voordat het opgelost was. Ondertussen wordt je aan het lijntje gehouden en gouden bergen beloofd. Hele slechte ervaringen met dit bedrijf en ik koop er nooit meer wat!

04-09-2018

Zeer amateuristisch

2 weken terug in de winkel een fiets gezien, getest en gekocht/betaald en in het magazijn van fietsenstunt weggezet. Zou een week later, 's ochtends, thuis afgeleverd worden. Een week later wordt de fiets niet afgeleverd. 'S middags maar eens gebeld. "Sorry maar de fiets is niet met de koerier meegegaan" was het antwoord. "We bellen u straks terug voor een vervolgafspraak." Hele middag gewacht, geen telefoontje terug gehad. Zelf maar weer gebeld. "Weet u met wie u de afspraak gemaakt heeft om de fiets af te leveren" krijgen wij te horen. Ja kom op zeg, jullie weten toch wel wie de verkoper is. "Aankomende maandag is die persoon weer aanwezig dan bellen wij u terug". Maandag weer gewacht, weer geen telefoontje ontvangen. Maar weer zelf gebeld. "Ja, er is een probleem, de fiets is aan iemand anders meegegeven in de winkel". Wat? De verkoper heeft de fiets in het magazijn neergezet, ik was daar zelf bij. "We gaan even bellen met de leverancier voor een nieuwe fiets" en verdomd, een uurtje later gaat de telefoon. "De leverancier weet niet wanneer deze fiets geleverd en/of in productie gaat." Kijk dat gaat lekker. We wachten nu af wanneer wij terug gebeld gaan worden, als ze dat überhaupt al gaan doen. Wordt vervolgd.

Desiree
25-08-2018

Hoorn

Afgelopen zaterdag besteld, zou deze week geleverd worden. Niets gehoord , wel vooruit betaald. Vandaag gebeld, zou binnen een half uur op er mail een update ontvangen. Niks dus. Waardeloos.fiets zou er volgens de verkoper voor maandag zijn. Dat gaat dus niet lukken, geen aan rader voor zover.

Angela
27-07-2018

Als je iets dringend nodig hebt, NIET bij dit bedrijf bestellen

Afgelopen maandag 23 juli jl. vóór 17 uur een bestelling geplaatst, in de veronderstelling dat het de volgende geleverd zou worden ( dit wordt ook op de site geadverteerd), krijg ik een bericht dat mijn bestelling pas vrijdag 27 juli (!) wordt geleverd. Direct een mail gestuurd en als antwoord kreeg ik daarop dat het fietsstoeltje toch niet voorradig bleek te zijn en dat deze pas donderdag geleverd zou worden. Nou mijn geplande uitje van woensdag kon dus niet doorgaan.

Vandaag 27 juli, op de afgesproken leverdag, is de koerier langsgekomen. Vond al vreemd dat de doos zo licht aanvoelde.en wat blijkt.de levering is incompleet! Géén fietsstoeltje, alleen maar een jasbeschermer die ik ook had besteld. Direct telefonisch contact opgenomen en mijn fietsstoeltje blijkt nog in het magazijn te liggen. Gevraagd of het vandaag alsnog geleverd kon worden, maar helaas dat was niet mogelijk, ook niet door een interne medewerker van het bedrijf. Gevraagd of compensatie mogelijk was in de vorm van korting, maar dat was ook niet mogelijk.

Mijn advies: als je iets wil kopen voor je fiets en dit de volgende dag in huis wil hebben, NIET bij fietsenstunt bestellen, totaal géén garantie dat dit ook daadwerkelijk tijdig wordt geleverd en dat de levering compleet zal zijn.

Annechien
13-07-2018

Veel te laat, niet compleet en klantenservice geeft niet thuis

Veel te laat, niet compleet en klantenservice geeft niet thuis

Inge
06-07-2018

Op tijd

Cortina Blau besteld met korte levertijd, dat bleek achteraf niet het geval. Toch heeft fietsenstunt ervoor gezorgd dat ik m'n fiets op tijd mee kon nemen op vakantie. Op de dag van vertrek om 9.00 u was- ie er! Chapeau fietsenstunt!

09-02-2018

Goedkoper en net zo goed.

Een Multicycle fiets gekocht bij fietsenstunt.nl Wel langs geweest in Wervershoof, een prachtige, grote fietsenzaak. De prijs was veel beter dan elders, terwijl de service identiek is als de lokale fietsenhandel. Gisteren de fiets ontvangen. Heb gezien hoe deze in de vrachtwagen hing: veilig en perfect ingepakt. De fiets was gepoetst en compleet afgesteld.

Volle complimenten, dus.

M. vr. groet,

M. Schokker

Otjeh
25-12-2017

Snelle levering en goede service

Waarom te veel betalen als het niet nodig is?! Mits de snelle levering en goede service zo blijft dan bestellen wij in de toekomst vaker hiwr fietsen. Charpeau voor deze Fietsenwinkel!

Fietser
05-10-2017

Fietsenstunt.nl

Aanbeveling voor eenieder, goede communicatie makkelijk bestellen en keurig geleverd.

Andre
02-10-2017

Prima kontakt; Batavus Dinsdag exclusief

De levering duurde aanvankelijk wat langer (meerdere maanden) met daarbovenop nog eens een vertraging van een maand. Maar dat lag meer aan de populariteit van de Batavus dinsdag exclusief dan aan Fietsenstunt. In Duitsland waar ik woon was de fiets bij de lokale winkelier (uit vooraad) meteen (dat beweerde hij tenminste) leverbaar. Maar ziin prijskaartje was dan wel een goede 300€ duurder. Geduld hebben loont zich dus. De fiets is absoluut top, rijdt als een veertje. Magura hydraulische remmen en rubberen "ketting" heerlijk. De leveringskosten naar München waren alleszins redelijk. Fietsenstunt: erg aardige en gemotiveerde mensen en telefonisch goed bereikbaar.

Alwin
26-07-2017

Zoals het hoort en kan

Na een werkelijk zeer slechte ervaring bij fietsenwinkel.nl , zij wij bij fietstenstunt.nl terecht gekomen. Echt een wereld van verschil, wat fietsenwinkel niet kan of wil, namelijk een fiets afleveren, doen ze bij fietsenstunt wel en ook binnen de afgesproken termijn.

Gerrit en Joke
25-07-2017

Vakmensen en spontaan aan de telefoon!

Goed geholpen aan de telefoon en geven het vertrouwen om 2 elektrische fietsen online te kopen. Wij hebben gekozen om ze op te halen bij een afhaalpunt bij ons in de regio, ook daar uitstekend behandeld.